Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Ostatnio sporo jeżdżę komunikacją miejską w Tczewie. Nie będę tutaj pisał o stanie autobusów czy cenach biletów bo to temat rzeka. Nie chcę też oczerniać władz miasta za to co zgotowali mieszkańców z początkiem roku 2012. Chciałbym tylko zaproponować zmiany.
Mam kilka propozycji które ułatwią codzienny dojazd mieszkańcom miasta. Największym problemem jest brak połączeń w godzinach wieczornych. Nie podoba mi się też że autobusy wręcz kultowej linii 3 jeżdżą tak rzadko. Irytuje mnie gdy widzę puste autobusy na wielu liniach. Myślę że nie ilość linii a częstotliwość na nich ma znacznie dla mieszkańców.
Oto propozycja zmian. Pomysł jest prosty. UPROSZENIE TRAS, LIKWIDACJA CZĘŚCI LINII, ZWIĘKSZENIE CZĘSTOTLIWOŚCI.
Linia 3 powinna być kręgosłupem jeśli chodzi o ilość połączeń. Komunikacja powinna się opierać na liniach 1,3,8. Autobusy tras 2,4,6,9,12,14 powinny uzupełniać ich ofertę. Głowna zmiana dotyczy osiedla Witosa, Bajkowego, Rokickiej i strefy ekonomicznej. Obsługę tych rejonów zapewniłyby linia 2,12 oraz 14.
Przez korekty tras, likwidacje linii 7,17,19 i zwiększenie częstotliwości na liniach 2,12,14. Mniej linii ale w efekcie więcej dogodnych połączeń.
Linia 1 - bez zmian, więcej kursów 4-5 rano oraz 18-22
Linia 2 - Dworzec - Pl. Piłsudskiego- 30 Stycznia - Oś. Witosa- częśc kursów przez Górki Przemysłowe (powrót taką samą trasą) częstotliwość co 20min
Linia 3 - bez zmian ale z większą częstotliwością co 8-10min
Linia 4 - wszystkie kursy przez FLEXTRONICS, pówrót na ulicę Bałodowską, kursy co 30min
Linia 6 - kilka kursów do ZWIK (uzupełnienie lini 4)
Linia 7 - LIKWIDACJA LINII
Linia 8 - bez zmian, mniejsza częstotliwość co 20min ale przez cały dzień 4-23
Linia 9 - Dworzec - Zamkowa - Czyżykowo - Pętla okrężna na osiedlu Bema co 30min, 4-23
Linia 12 - Dworzec - Al. Solidarności - Armii Krajowej - przejazd pod nowym wiaduktem - Gemalto- cmentarz - Os. Bajkowe - Oś Witosa - Żeromskiego (Szklane Domy) - CZYŻYKOWO, kursy co 30min
Linia 14 - Dworzec - 1 Maja - Stare miasto - Wojska Polskiego- Oś. Kolejowe - Oś Bajkowe (Kociewska, Czerwonego Kapturka) pętla w okolicy marketów na Braci Grimm, zatoczki pod autobusy są) co 30min
LINIA 17 - LIKWIDACJA LINII
LINIA 19 - LIKWIDACJA LINII
LINIA N - trasa bez zmian, 2 kursy na dobę
Mam nadzieję że wywołam dyskusję na temat zmian. Myślę że są one bardzo potrzebne.
Dziękuję za przeczytanie
Pozdrawiam
Mam kilka propozycji które ułatwią codzienny dojazd mieszkańcom miasta. Największym problemem jest brak połączeń w godzinach wieczornych. Nie podoba mi się też że autobusy wręcz kultowej linii 3 jeżdżą tak rzadko. Irytuje mnie gdy widzę puste autobusy na wielu liniach. Myślę że nie ilość linii a częstotliwość na nich ma znacznie dla mieszkańców.
Oto propozycja zmian. Pomysł jest prosty. UPROSZENIE TRAS, LIKWIDACJA CZĘŚCI LINII, ZWIĘKSZENIE CZĘSTOTLIWOŚCI.
Linia 3 powinna być kręgosłupem jeśli chodzi o ilość połączeń. Komunikacja powinna się opierać na liniach 1,3,8. Autobusy tras 2,4,6,9,12,14 powinny uzupełniać ich ofertę. Głowna zmiana dotyczy osiedla Witosa, Bajkowego, Rokickiej i strefy ekonomicznej. Obsługę tych rejonów zapewniłyby linia 2,12 oraz 14.
Przez korekty tras, likwidacje linii 7,17,19 i zwiększenie częstotliwości na liniach 2,12,14. Mniej linii ale w efekcie więcej dogodnych połączeń.
Linia 1 - bez zmian, więcej kursów 4-5 rano oraz 18-22
Linia 2 - Dworzec - Pl. Piłsudskiego- 30 Stycznia - Oś. Witosa- częśc kursów przez Górki Przemysłowe (powrót taką samą trasą) częstotliwość co 20min
Linia 3 - bez zmian ale z większą częstotliwością co 8-10min
Linia 4 - wszystkie kursy przez FLEXTRONICS, pówrót na ulicę Bałodowską, kursy co 30min
Linia 6 - kilka kursów do ZWIK (uzupełnienie lini 4)
Linia 7 - LIKWIDACJA LINII
Linia 8 - bez zmian, mniejsza częstotliwość co 20min ale przez cały dzień 4-23
Linia 9 - Dworzec - Zamkowa - Czyżykowo - Pętla okrężna na osiedlu Bema co 30min, 4-23
Linia 12 - Dworzec - Al. Solidarności - Armii Krajowej - przejazd pod nowym wiaduktem - Gemalto- cmentarz - Os. Bajkowe - Oś Witosa - Żeromskiego (Szklane Domy) - CZYŻYKOWO, kursy co 30min
Linia 14 - Dworzec - 1 Maja - Stare miasto - Wojska Polskiego- Oś. Kolejowe - Oś Bajkowe (Kociewska, Czerwonego Kapturka) pętla w okolicy marketów na Braci Grimm, zatoczki pod autobusy są) co 30min
LINIA 17 - LIKWIDACJA LINII
LINIA 19 - LIKWIDACJA LINII
LINIA N - trasa bez zmian, 2 kursy na dobę
Mam nadzieję że wywołam dyskusję na temat zmian. Myślę że są one bardzo potrzebne.
Dziękuję za przeczytanie
Pozdrawiam
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (63) dodaj komentarz
LoL_gość
04.09.2013, 16:00
Likwidacja lini 7 i 17 yhy sam się zlikwiduj przecież ludzie do pracy dojeżdżają
Odpowiedzautor_gość
04.09.2013, 16:11
Czytanie ze zrozumieniem nie boli
Wyraźnie napisane że w zamian linia 12 która jeździłaby co 30min a nie 7 kilka razy dziennie pod gemalto
Cytujxxx_gość
04.09.2013, 17:37
zgadzam sie nie dla likwidacji 7 i 17 tylko mozna było by troche dostosować kurs 7 aby na 8 do pracy na suche dojechać
Cytujautor_gość
04.09.2013, 23:32
To tylko propozycja
Można jeszcze wybrane kursy linii 14 wydłużyć do gemalto. Trzy linie 2,12,14 dałyby znacznie szerszą ofertę jeśli chodzi o zasięg i częstotliwość niż obecne 2, 7,12,14,17,19. Zwracam też uwagę że napisałem że to propozycja. Nie narzekam tylko chcę poruszyć problem. Równie dobrze mógłbym napisać artykuł "Nie ma kursów wieczornych a władza nic nie robi".
Cytujgość muminek_gość
05.09.2013, 18:11
masz rację niech się sam zlikwiduje !! A co mają powiedzieć mieszkańcy ul. 1 Maja nigdzie nie dojadą nie ma przystanku nie ma autobusu wszędzie trzeba mieć nogi!!
CytujLamasterium_gość
06.09.2013, 17:32
Dokładnie
Znalazł się znawca. 7, 17,19 są to trasy potrzebne ale nie koniecznie tak jak w tej chwili są zrobione
Cytuj_gość
04.09.2013, 16:16
takie problemy nalezy kierowac na strone/email przewoznika :/ bo na tcz to jedynie kazdy moze sie z tym zapoznac a to raczej na zmiane nie wplynie... po za tym nie ktore pomysly ok ale samo usuniecie paru lini nic dobrego nie przyniesie
Odpowiedz_gość
04.09.2013, 17:05
Takie problemy nalezy kierowac nie do przewoznika a do Pana Smolinskiego, gdyz to On ustala trasy i ich czestotliwosc
Cytujgosc_gość
04.09.2013, 16:50
gosc
no z 4ką to trochę sie zagalopowałeś wszystkie kursy przez flexa?! i co 30 minut?! A nie pomyślałeś o tym że ludzie chcą się szybko dostać na dworzec?! i nie tylko 3ką która jedzie przez całą Jagiellońską Armii Krajowej...
Odpowiedzp_gość
07.09.2013, 09:43
Prawda.
Po co do fleksa każda 4-ka? Ok, jak mają zmiany 6-14, 14-22 i 22-6 to okej niech jeżdzą, ale w innych godzinach po co? Lepiej szybciej się dostać na dworzec, a nie kursować dłużej.
Cytujz osiedla Staszica_gość
11.09.2013, 12:31
to mamy tylko na piechtę
wara od naszej "4"-ki
CytujWilk_gość
04.09.2013, 17:06
3!
Zdecydowanie częstsze kursy 3... W godzinach 14 -16 jest porażka, apogeum przychodzi na 15, kiedy nie można wejść do autobusu... Lekcje kończą uczniowie, prace pracownicy i jeszcze stado emerytów... Porażka.
Odpowiedz_gość
04.09.2013, 19:39
Z tekstu łatwo wywnioskować,że autor tekstu mieszka na os.Suchostrzygi i nie ma pojęcia o problemach z dojazdem mieszkańców os. Bajkowego i os.Kolejowego - więc nawet nie myśleć o likwidacji 7-17 oraz 9-19 tę drugą wręcz ożywić.
Odpowiedz_gość
04.09.2013, 23:07
Mieszkam na Czyżykowie!
Co do 7,17,19 to użyłem złego określenia "likwidacją". To jest wspólna trasa z linią 12. Może powiesz mi że teraz komunikacja na bajkowym jest dobra? Propozycja jest taka aby 12 jeździła z dworca na czyżykowo przez suchostrzygi, gemalto, bajkowe, witosa. Dla mieszkańców bajkowego przewidziałem linie 14 z dworca przez miasto na bajkowe. Co ciekawe trasa linii 14 przez całe bajkowe a nie tylko przez kociewską. Co z tego że teraz jeździ 6 linii jak wieczorem i tak nie ma jak dojechać bo większość z nich już nie jeździ. Tak czy inaczej według mojego pomysłu z bajkowego i górek można by dojechać praktycznie wszędzie!
Cytujv69v_gość
04.09.2013, 19:43
wwwww
masz ..nobla.. 14 ma tylko jeden kurs i to rano a przewoznik nie ustala tras to firma uslugowa.To wlasnie p. Smolinski jest odpowiedzialny za plany i trasy w imieniu miasta.Najlepsi sa tacy co znaja problemy tylko pdpisz sie bo mam zegarek t o dam ci i juz mozesz byc ministrem transportu ...o
OdpowiedzTczewiak_gość
04.09.2013, 20:20
Super wygląda ta zmiana:)
Co do lini4 koleś ma 100% racji mogła by jezdzić przez flexa ludize mieszkajacy na Abisyni mnieli by lepsze połączenie z miastem a co do lini 7 powina jedzic tak jak kiedyś przez Al zwyciestwa dalej Mak kociewksa rokitki itd..
Odpowiedzgość_gość
04.09.2013, 20:24
autobusy
Dajcie 2 i 12-stkę przez górki przemysłowe,bo ludzie do pracy nie mają czym dojechać,chodzi mi o godz.na 06-tą rano,na 14-stą i na 22-gą,ludzie tam pracują na trzy zmiany.
Odpowiedzwili_gość
04.09.2013, 20:37
zgadzam się....
dodatkowo usunęłabym linie nocną teraz każdego stać na taxi...szkoda tylko kierowcy i jego zmęczenia
Odpowiedz_gość
04.09.2013, 22:03
ja jakos wole wydac te 2.60 na bilet niz 30 zl za taxi
Cytuj3 dychy_gość
07.09.2013, 06:48
jaką taksówka jezdzisz ze 30 zł wydajesz? musisz fest pijany czlowieku wracac i Cie w balona robia ;p z suchostrzyg na czyzykowo w nocy placi sie 18 zł a jest to moim zdaniem najdalsza trasa w Tczewie ;)
Cytujmotorowerzysta_gość
07.09.2013, 12:50
wykasowac komunikację :)
Po jaki długi kij autobusy teraz każdy ma auto na gaz taniej jak za bilet a auto w cenie dwóch kuroniówek na tablicy :)
CytujAva_gość
04.09.2013, 22:12
mi nie pasuje....
Człowieku, chyba na głowę upadłeś!!!! Według Twoich zmian zamiast trzech linii proponujesz mi kursy przez moje osiedle tylko jedną linią i to co 30 min. A jak według Ciebie "14" skręcając z Kociewskiej w Cz. Kapturka ma tam przejechać??? Przecież na Cz. Kapturka po jednej stronie stoją zaparkowane samochody i jest problem z przejazdem. Radzę Tobie usiądź sobie na spokojnie, napij się, pomyśl, a potem coś bardziej sensownego napisz. P.S. Nie mam nic do propozycji częstszych kursów niektórymi liniami.
Odpowiedz_gość
05.09.2013, 08:15
Ten cały meteor powinien być do lkwidacji
OdpowiedzMisiek_gość
05.09.2013, 08:56
Hehe
Ty ułożył pod siebie rozkład
Odpowiedzbajkowe_gość
05.09.2013, 10:40
Moze wiecej lini 2 i 12 po godz 17 a 19 bo ludzie prace koncza
Odpowiedzolek_gość
05.09.2013, 11:25
Przede wszystkim, to linie które jeżdżą z Czyżykowa na Dworzec powinny jeździć Al. Zwycięstwa a nie Sobieskiego. Na Al. Zwycięstwa są już 2 zatoczki pasujące na przystanki( głównie dla wysiadających) pierwsza przy schodach koło wieżowca, druga vis a vi dawnego PKS. Powód: Żeby dostać sie na ulicę Gdańską (dosyć ważna handlowa ulica w tym rejonie) trzeba wysiąść albo wysoko na Sobieskiego albo dopiero na Dworcu.
Odpowiedzbuli_gość
05.09.2013, 16:33
aleja zwyciestwa sie nie da bo krzyzowka z wojska polskiego.
Cytuj_gość
05.09.2013, 11:48
Ułożyłeś rozkład pod siebie, widocznie jeżdzisz często 3 dlatego chcesz by była Kręosłupem, nie korzystasz z lini 2 i 12 to nie wiesz że mnóstwo ludzi jeżdzi tymi liniami i są one potrzebne tak samo każde inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzgość2_gość
05.09.2013, 14:19
Przecież linia 2 jeździłaby dużo częsciej
Koleś napisał że autobus 2 co 20min przez cały dzień. Linia 12 co 30min też przez cały dzień. Jest jeszcze trochę kursów do zagospodarowania więc linia 12 też mogłaby jeździć co 20min. Pomysł uważam za bardzo dobry.
Cytujasia_gość
05.09.2013, 20:38
autobusy do wymiany
autobusy ktore w tej chwili jezdza to sie nadaja na zlom ,weolia jak jezdzila to chociaz miala pozadne autobusy a nie jak ci teraz wraki na tym powinni sie ludzie zastanowic a nie nad likwidacja lini autobusowych
OdpowiedzTczewiak_gość
05.09.2013, 20:54
Nowe linie autobusoiwe
Tez chcialem zwrócić uwage że o 16 i po 18 nie ma żadnego autobusu z Firmy gemalto na dowrzec pkp.Trzeba isc z buta az na Intermarche na linie 3
OdpowiedzTczewianin_gość
05.09.2013, 21:40
Autobusy katastrofa
NIc nie zmieni faktu że po Tczewie jeżdżą trupy dzięki Pobłockiemu.
Odpowiedzst_gość
06.09.2013, 00:18
Wiele z tych pomysłów jest ok, ale mam kilka wątpliwości: 1. Sama jedynka wystarczy na Bałdowskiej i nie potrzeba na niej także czwórki (lepiej, żeby czwórka zapewniała dojaz do Szpitala,1LO i Eatonu. 2. Linia 6 powinna być całkowicie zlikwidowana, a te kilka kursów powinno być włączone jako wariantowe kursy czwórki. Zresztą nie widzę przeciwskazań, aby po prostu czwórka kilka razy na dzień zajeżdżała przez ZWiK w kierunku Dworca, czy w kierunku Suchostrzyg/Czyżykowa. 3. Linia 9 mogłaby być wydłużona w relacji Czyżykowo-Stare Miasto-Dworzec-Jedności Narodu - Wojska Polskiego - Grunwaldzka - os. Kolejarz - os. Bajkowe - Rokicka Cmentarz. (podobne rozwiązanie kiedyś dawno temu istniało w relacji Czyżykowo-Rokitki, ale inną trasą. Dzięki czemuś takiemu linia 14 też by mogła być zlikwidowana). 4. Linię N bym najchętniej zlikwidował i w zamian za to wydłużone kursowanie trójki do godz. 02:00 w nocy (jedna stawka taryfowa na dzień i noc).
Odpowiedz_gość
10.09.2013, 21:04
Pamietajcie też o kierowcami co pracują po 10-11 godzin ale pomysł jest dobry
CytujPudel_gość
06.09.2013, 09:00
Poślizgnął się na wyborach jak Zabłocki na meteorze.
Odpowiedzmała_gość
06.09.2013, 09:53
7 i 17 do likwidacji? bzdura
Jeżeli zlikwidują 7 i 17 to ludzie z Bajkowego na dworzec nie będą mieli szans dojechać. Linia nr 14 co 30 minut? Gdyby jeżdziła co 15 max 20 minut to może tak. Ale co 30 minut? Kto to wymyślił? Zapewne osoba ta nie jeździ tą trasą.
Odpowiedz~12_gość
06.09.2013, 17:13
Dwie linie z bajkowego (12,14) co 30 minut dają łączną częstotliwość co 15...
Cytujrokitki_gość
06.09.2013, 12:31
Wg mnie 7 i 17 powinny wjeżdżać do centrum Rokitek i tam zawracać na tej pętli tak jak było kiedyś, chociaż w niektórych kursach i co jakiś czas. Przecież ludzie też z chęcią jeździliby autobusami, ale szkoda czasu na dojście do tego cmentarza - trochę się jednak tam idzie, dlatego ludzie kombinują w inny sposób jak dostać się do Tczewa. Poza tym Rokitki wciąż się poszerzają i rozbudowują, mieszka tam dużo dzieci jak i osób dorosłych dojeżdżających do szkół czy do pracy.
Odpowiedzst_gość
06.09.2013, 17:13
To już zażalenia do wójta gminy Tczew. Miasto nie jest od finansowania autobusu sąsiednim gminom.
Cytuj_gość
07.09.2013, 08:11
stuknij się w głowę! chyba nie widzisz jak linia 4 jest zapełniona w roku szkolnym!!
Odpowiedzo_gość
07.09.2013, 09:48
Okej.
Fajnie, tylko po co to piszesz na tcz? Wątpię, że jakieś władzę zrobią jakiekolwiek zmiany. Ale nie każda czwórka przez fleksa, ten autobus jest ciągle pełen, więc może lepiej co 15 minut i co drugi kurs na fleksa? Ale w sumie nie ma co gdybać. Wątpię, by ktoś zrobił zmiany rozkładów jazdy autobusów.
Odpowiedzsłoń pytalski_gość
07.09.2013, 12:29
od pytań ja nie umykam
Sprytny koleżko byłeś z tym pomysłem gdzieś czy tylko piszesz by zaistnieć też?
OdpowiedzHa,ha,ha_gość
07.09.2013, 12:53
Macie problemy
Kupuje Tico na gaz dzisiaj za 700zł ,a prawko zrobię na wiosne
OdpowiedzKomando_gość
07.09.2013, 16:43
Mzk to płatny relikt
W Żorach(miasto jak większość w Polsce 61 000 mk.)od Nowego Roku Nowe zmiany >komunikacja za darmo<
OdpowiedzTczewianin_gość
08.09.2013, 12:45
Autobusy
Witam. Nie zgadzam się żeby likwidować linię 7,17,19, gdyż jest to linia dobra dla ludzi pracujących na Rokitkach, a do lini "NOCNEJ" tz."N" to firma METEOR troszkę przesadziła, ponieważ jak wiadomo są imprezy w Tczewie i ludie muszą iść szybciej bo nocne autobusy jeżdżą maksymalnie do 1:30, powinno być co najmniej do 3:30. Takie jest moje zdanie i mam nadzieję ze ktoś to zauważy i poprze mnie w tym poście. Dziekuję.
OdpowiedzFelipe_gość
09.09.2013, 07:22
Autobusy
A ja jestem za tym, żeby wypieprzyć ten cały Meteor w cholerę... Dzisiaj czekam rano na autobus do szkoły. OK, jeszcze jakby się spóźniał minutę-dwie, ale to było już sześć minut. Wracam do domu w bloku blisko przystanka, chwilę później patrzę przez okno, a tam jedzie właśnie ten autobus. (linia nr 12). I to nie jest jedyny przypadek. Innym razem szedłem na "trójkę", która miała odjeżdżać o 6:46, przychodzę wcześniej, na spokojnie na przystanek, jest. 6:41, a autobus sobie odjeżdża. Jakieś referendum, petycja, czy coś innego można zorganizować, byle wywalić z miasta tą zasraną firmę z Jaworzna...
OdpowiedzAlezCiebiePajac_gość
09.09.2013, 15:50
Chcesz zwiększyć liczbę kursów Lini 3 bo mieszkasz nie opodal ? Nie wiem po co zmieniać cokolwiek tylko ze względu na jedną osobę. Reszcie podoba się tak jak jest , i niech tak zostanie. Nie ingerujmy w prace kierowców , po co robić zamieszanie ? Jeżeli coś ci się nie podoba to droga wolna ,zawsze możesz iść na piechotę. Powodzenia w realizacji twojego nie zbyt inteligentnego planu .
Odpowiedzas_gość
09.09.2013, 16:22
Proponuję poczekać na budowę ulicy Nowosuchostrzyckiej. Połowa kusów 4 mógłaby jeździć przez Armii Krajowej i przez flexa a druga połowa przez Nowo.. i prosto do PKP
Odpowiedz_gość
09.09.2013, 16:31
likwidacja lini
Zmiana trasy na bajkowe, super - może autobus będę jechała z dworca zamiast 20 minut to 40, w sumie nie robi mi to i tak muszę chodzić bo żaden autobus nie pasuje do pociągu. To może jakiś bezposredni autobus na Bajkowe? Może dogodzić każdemu a nie tylko sobie? Widac że kolega nie z Bajkowego i nie wie jak cięzko na bajkowe normalnie się dostać....
OdpowiedzTczewiak_gość
10.09.2013, 00:00
Linia 3
Fajnie by było żeby linia 3 wybrane kury z Dworca PKP jechała w prawo przez ten wiadukt co go zalewa w stronę Firm Gemalto,Molex i se jechala potem Rokicka i wróciła na trasę na Jaggielońska i dalej swoja trasa
Odpowiedz_gość
10.09.2013, 20:57
Przez górki przemysłowe by mogły jeździć troszkie częściej bo ludzie czy do. Czy po pracy i dzieci z Czarlina czy do szkoły czy też po szkole nie mają jak dojechać
Odpowiedzxxxxxxxxx_gość
11.09.2013, 09:21
mieszkam na suchostrzygach i mi odp[owaiada taki rozklad jazdy a zwlaszcza 4 ,
Odpowiedziks_gość
13.09.2013, 17:31
2 potrzebna
Moze wkoncu ktos wpadnie na pomysl aby autobus nr 2 jezdzil tak jak kiedys czyli z dworca przez 30 stycznia gorki i powrot tą sama trasa z tym ze ludzie potrzebuja tego autobusu juz od 4 rano. Duzzo ludzi dojezdza na 6 rano do Gdanska a w tej sytuacji ludzie z gorek i szklanych domow nie maja jak dojechac. Placimy tyle kasy nakarty miejsckie a miasto ma nasze potrzeby w czterech literach "d"!!!
Odpowiedzmietko_gość
15.09.2013, 21:49
komunikacja
Ty pasazer km zmieniac to ty sobie mozesz meble w domu pajacu.
OdpowiedzKomunikacja_gość
15.09.2013, 23:07
tyle wam powiem...
weźcie swoje cztery litery i w drogę....k***......ludzie za wygodni się zrobiliście..nadwaga,nadciśnienie a wystarczy ruszyć te swoje tłuste dupska..linia nocna do 4 ha ha ha co za idot...to napisał a może 24 godziny na dobę...nikt na dyskoteki nie karze ci chodzić..a pomyślałeś o człowieku który prowadzi autobus o 2 w nocy..on też ma rodzine i ma prawo być zmęczony..społeczeństwo nasze jest żałosne....BRAĆ SWOJE TŁUSTE I OBLEŚNE DUPSK........I W DROGĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzmagnolia_gość
17.09.2013, 09:23
linia nr 12
Jestem za, żeby linia nr.12 kursowała na Czyżykowo, bo dzieciaki z oś.Witosa nawet nie mają jak wrócić do domu z Gim. nr. 1. Z dojazdem do jest ok, ale z powrotem to muszą dwoma autobusami wracać(i 2razy płacić za bilet czyli w ciągu dnia 3 bilety wychodzą),
Odpowiedzkkk_gość
17.09.2013, 23:21
i przywrocic autobusy miejskie na Rokitki koniecznie!!!!i przede wszystkim
OdpowiedzJulka_gość
19.09.2013, 10:49
Rozkład
Pan Smoliński jest głuchy na jakiekolwiek pretensje odnośnie rozkładu. Tak Ci prawniczo wytłumaczy ,że nic z tego nie wiesz ale co go obchodzi ,że ludzie nie mają jak dojechać najśmieszniejsze to zawsze jest zmiana rozkładu o godzinie 4 wtedy jak żadna młodzież nie jeździ. A po co jest teraz jedynka z Dworca o 15,18 jeszcze ani razu nie odjechała o tej godzinie zawsze to jest 15 22 albo ostatno 15,26 czy p. Smolińsku mam pojęcie wogóle o układaniu rozkładu Czy trzeba było znaleźć koledze jakieś stanowisko
Odpowiedzxxx_gość
19.09.2013, 11:14
niech zlikwidują twoja linie
Odpowiedzkara_gość
20.09.2013, 12:52
bajkowe
Osiedle bajkowe proponuję b. zkomunikować-nie ma tu szkoły, przedszkola i ... autobus jeżdzi żadko Kociewską -jest Cerfur, lidl, biedronka -może tą trasą puścić autobus!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzgość_gość
21.09.2013, 15:54
ludzie nie tylko dojeżdżają do pracy autobusami nr 7,9,17,19, jeżdżą do lekarza (przychodnia rogowscy) do szkoły (grunwaldzka oraz Czyżykowska) wiele osób dojeżdża na cmentarz czy do miasta bo trasa częściowo pokrywa się z 3-ką, a co do piszącego artykuł owszem niektóre autobusy jeżdżą za często a 3-ka zbyt rzadko, ale trzeba popatrzeć na potrzeby innych a nie tylko swoje, a ja się nie podoba to sobie taxi zamów albo na rower się przeżuć zdrowiej dla Ciebie i lepiej dla środowiska.
OdpowiedzFest_gość
24.09.2013, 20:43
Fest
Zamiast sie rozwijać miasto się cofa!
OdpowiedzSkromna :D_gość
25.09.2013, 07:06
a ja powtórzę jeszcze raz...
0 #tyle wam powiem... ~ Komunikacja_gość weźcie swoje cztery litery i w drogę....k***......ludzie za wygodni się zrobiliście..nadwaga,nadciśnienie a wystarczy ruszyć te swoje tłuste dupska..linia nocna do 4 ha ha ha co za idot...to napisał a może 24 godziny na dobę...nikt na dyskoteki nie karze ci chodzić..a pomyślałeś o człowieku który prowadzi autobus o 2 w nocy..on też ma rodzine i ma prawo być zmęczony..społeczeństwo nasze jest żałosne....BRAĆ SWOJE TŁUSTE I OBLEŚNE DUPSK........I W DROGĘ aha i tak na marginesie...dajcie w końcu spokój tym kierowcom..naprawdę kierowanie tyle godzin dla średniej płacy to w tych czasach ciężki kawałek chleba..wiem bo czasem sama jeżdzę po 12 godzin
Odpowiedz