Przywiązał psa do znaku "Zakaz wyprowadzania psów"

Przywiązał psa do znaku "Zakaz wyprowadzania psów"
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
O kolejnym bulwersującym porzuceniu psa piszą tczewscy Animalsi na swoim profilu na Facebooku.

Czytamy tam:

Pomysłowość ludzi, którzy porzucają swoje zwierzęta nie ma granic. Oto owczarek, przywiązany do znaku "Zakaz wyprowadzania psów" u zbiegu ulic 30 Stycznia i Kusocińskiego w Tczewie. Podobno był tam już od wczoraj wieczór. Wygląda to jak ponury żart, lub protest przeciwko takim zakazom, co nie zmienia faktu, że został porzucony pies. Napiszecie - jakie to szczęście, że nie został zabity a właściciel go tylko porzucił! To prawda, to dobrze, że nie zrobił mu krzywdy. Ale czy porzucenie nie jest krzywdą? Czy właściciel tego pięknego psa nie powinien być ukarany? W myśl Ustawy o ochronie zwierząt porzucenie psa lub kota jest formą znęcania się nad nim i podlega karze grzywny lub pozbawienia wolności do lat 3. Czy ktoś pomoże nam ustalić właściciela? Ktoś był świadkiem jak pies by przywiązywany, a może ktoś poznaje tego biedaka? Psiak jest bardzo, bardzo przerażony, nie pozwala się dotknąć, po prostu nie rozumie co się dzieje, dlaczego obcy ludzie zabierają go i zamykają w nieznanym boksie. Bardzo prosimy o pomoc w ustaleniu właściciela, mamy nadzieję, że nie pozostaniecie bierni, nasz nr kontaktowy: 58 531 96 56, e-mail: tczew.schronisko@wp.pl, lub nasz fb.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (29)
dodaj komentarz

  • _gość

    07.11.2014, 15:10

    Co za gnój!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx5 
  • przeraza_gość

    07.11.2014, 15:13

    Ludzie to tylko pies!! Taka afera, że ktoś porzucił psa? Bardziej się martwicie o jakiegoś kundla niż o życie ludzkie.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx5.xx7 
  • _gość

    07.11.2014, 21:03

    Mam dwa adoptowane psy i kotkę, wiele lat już są ze mną. CZłowieku, bądź miłosierny, przyjdź do schroniska, wybierz stworzenie wypatrujące Ciebie, daj kocyk i miseczkę, a zyskasz najlepszego, jedynego, prawdziwego PRZYJACIELA Z WIELKIM SERCEM... George Bernard Shaw: Zwierzęta są moimi przyjaciółmi, a ja nie zjadam swoich przyjaciół. Alice Walker: Zwierzęta istnieją dla siebie samych. Nie stworzono ich dla ludzi, tak samo jak czarnych nie stworzono dla białych, a kobiet dla mężczyzn. Albert Einstein: Zawsze przy spożywaniu mięsa zwierząt miałem pewne poczucie winy. Baltazar Gracián: Ludzie są gorsi od najokrutniejszych zwierząt. Émile Zola: Los zwierząt jest dla mnie ważniejszy niż strach przed ośmieszeniem. Los zwierząt jest nierozerwalnie związany z losem człowieka.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx1.xx4 

    _gość

    07.11.2014, 21:07

    To tylko pies, tak mówisz... Tylko pies A ja Ci powiem Że pies to czasem więcej jest niż człowiek On nie ma duszy, mówisz... Popatrz jeszcze raz Psia dusza większa jest od psa I kiedy się uśmiechasz do niej Ona się huśta na ogonie a kiedy się pożegnać trzeba I psu czas iść do psiego nieba To niedaleko pies wyrusza Przecież przy Tobie jest psie niebo Z Tobą zostaje jego dusza.. JESTEŚ BESTIĄ, NIKIM, A NIE CZŁOWIEKIEM. CZŁOWIEK JUŻ DAWNO NIE BRZMI DUMNIE, FAŁSZYWY, CHAMSKI, ZŁY...IDŻŹ DO KLECHY PO POMOC, człowieku, jak będzie łaskawy to ci pomoże...a jak cie uzna za kundla czyli śmiecia, to zapomnij... DARMOWA STERYLIZACJA POWINNA BYĆ, KOCHAM PSY, NIE LUDZI, BO CI OSTATNI NA TO NIE ZASŁUGUJĄ.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx1.xx4 

    przeraza_gość

    08.11.2014, 11:54

    Tak, tak. Pisz więcej bajek o jakimś psim niebu i o duszy. Zaraz się zacznie, że zwierząt nie można jeść itp. Eko oszołomy działają. Ja sam robię pasztety z różnych gatunków zwierząt typu zająć. Ludzie zwierzęta po to są by wykarmić ludzkość i tyle w temacie.

    Cytuj
    IP: 164.127.xx5.xx7 

    _gość

    08.11.2014, 19:41

    Każde zwierze ma uczucia, miłość, radość , smutek, przyjaźń, ma duszę, a ksiądz nie ma uczuć, empatii, serca, I DUSZY KLECHA TEZ NIE MA...OFIARA RODZINNA POTRZEBNA!! A figa z makiem, moja kasa idzie na moją rodzinę, nie na bękarty klechy,. i na schroniska...I TAK ZOSTANIE, NIE TYLKO U MNIE...

    Cytuj
    IP: 83.21.xx4.xx8 

    przeraza_gość

    09.11.2014, 15:34

    Na łożu śmierci jeszcze będziesz błagał tego klechę o spowiedź. Wolę dać na kościół niż na jakieś zdechłe kundle. One służą ludziom jedynie za pożywienie, nic więcej!!

    Cytuj
    IP: 164.127.xx5.xx7 

    _gość

    13.11.2014, 07:56

    przerażające jest to, że jesteś tak strasznie ograniczonym człowiekiem!!! nie należy bać się psów tylko takich ludzi jak ty....bez serca i szacunku dla innej istoty!!!! pies zawsze będzie przy tobie...a w stosunku do ludzi będzie zachowywał się tak jak został wychowany i jak jest traktowany w domu !!!!!!!!!!!!!!! a co do agresji.... każdy przejaw agresji zwierzaka można poddać badaniom popracować nad zwierzakiem...a nie oddać wyrzuć ;/  Podejście części ludzi: jak pojawia się problem...po co starać się go rozwiązać przecież można się go pozbyć...

    Cytuj
    IP: 87.204.xx9.xx8 

    _gość

    13.11.2014, 12:08

    Bandyta, który zaatakował dziewczynę nożem, tez był psychopata, który krzywdził niewinna istotę. NALEŻY BAC SIE PSYCHOLI, KTÓRZY NIE LUBIA ZWIERZĄT, BO NIENAWIDZĄ ONI TEŻ LUDZI.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xxx 

    TakiTamTczewianin^^_gość

    17.11.2014, 06:51

    No tak -.-

    Człowieku ! Pies jest z tobą (jak go nie zabijesz ) 10 do 15 lat ! A Znajdziesz "Przyjaciela" to fakt faktem może będzie z tobą długo , ale przyjaciel też zawsze cie nie obroni . A Jak weźmiesz sobie psa i go wytrenujesz to nawet bedzie ci lepiej jak przyjaciel służył :) Jeszcze coś dodam pamiętaj psy też mają uczucia oraz dusze ..

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx7 
  • XXX_gość

    07.11.2014, 15:19

    Znajomy chciał oddać psa, który wielokrotnie ugryzł jego wnuka. W schronisku powiedziano, że nie przyjmą. Co ma teraz zrobić, psa przecież nie porzuci w lesie, chciał tylko go oddać, bojąc się o zdrowie CZŁOWIEKA. Nie byłoby przypadku jak ten powyżej i wielu innych, gdyby schronisko przyjmowało zwierzęta, po to są.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • _gość

    07.11.2014, 21:16

    A co ten ,,wnusio" robił biednemu zwierzakowi? może ten mały człowiek jest już sadystą,  małym bandytą? Przyjrzyjcie się postępowaniu z psiaczkiem- zwierze ma uczucia, serce...

    Cytuj
    IP: 83.20.xx1.xx4 

    anon_gość

    08.11.2014, 07:44

    ????

    Oddac psa w ręce behawiorysty, wykwalifikowanego tresera, bądź zacząc obserwowac dziecko czy nie robi mu krzywdy. Bez przyczyny pies nie pokazuje ząbków. Każdy pies gryząc okazuje swoje niezadowolenie, bądź po prostu broni się przed zachowaniami innych. Więc chwila zastanowienia a nie schronisko i przywiązywanie do drzewa.

    Cytuj
    IP: 213.238.xx5.xx2 

    przeraza_gość

    08.11.2014, 12:04

    Jak kundel jest agresywny to uśpić dziada. Co ma zażreć dziecko? Powtarzam poraz kolejny pies nie ma żadnej duszy ani uczuć. Widzę TV robi wam sieczkę z mózgu odnośnie kundli !!

    Cytuj
    IP: 164.127.xx5.xx7 
  • _gość

    07.11.2014, 16:35

    To już przesada... Jak ktoś sobie weźmie do domu zwierzaka to niech potem go nie wyrzuca.

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx8.xx5 
  • _gość

    07.11.2014, 18:26

    Przywiązać tak właścicielowi do szyi 100 kg i wrzucić do morza!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • _gość

    07.11.2014, 20:22

    Wiedział, że ktoś psa zauważy i weźmie. Miał go przywiązać w lesie do drzewa?

    Cytuj
    IP: 109.243.xx5.xx8 
  • ._gość

    07.11.2014, 19:37

    Bidulek

    ..ludzie nie mają serca...

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx1 
  • _gość

    07.11.2014, 22:01

    tnij.tcz.pl/?u=a9d7b5

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx4 
  • _gość

    07.11.2014, 22:11

    tnij.tcz.pl/?u=798163

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx4 
  • _gość

    07.11.2014, 22:11

    tnij.tcz.pl/?u=fa5f2c

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx4 
  • _gość

    07.11.2014, 22:36

    potwory nie istnieją... ale ludzie niestety tak wraz z wiekiem czuje coraz większą nienawiść do drugiego człowieka .

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx4 
  • gosc2_gość

    08.11.2014, 08:03

    pies czy kot maja uczucia czuja i tez cierpia tez ich boli i to nie jest tylko pies jak ktos wyzej napisal tak sie nie robi . ludzie umieja mowic a psy nie.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx6 
  • sylka_gość

    08.11.2014, 13:55

    bezlitośni ludzie

    Brak słow!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • _gość

    08.11.2014, 19:56

    Ja powiem tyle: człowiek bierze szczeniaczka- fajny, zabawny, niewiele je. Piesek rośnie , zajmuje dużo miejsca, gubi sierść, dużo je. Weterynarz, sterylizacja, opieka medyczna kosztuje...I biedni ludzie, z zasiłkami z MOPS-u, z przeciągiem w lodówce myślą i tną koszty...palą śmieci, kradną, szukają puszek, wyrzucają dzieciaka do domu dziecka, albo rzucają o ścianę, psiaka topią albo przywiązują w lesie. Temu dopisaŁO SZCZĘŚCIE, BO BYŁ ,,NA WIDOKU"... JEDNA RZECZ MNIE ZASTANAWIA, CZY TCZEWSKIE SCHRONISKO MA BEHAWIORYSTĘ, KTÓRY PRZYGOTOWUJE KONKRETNEGO PSA DO ADOPCJI, PRZYZWYCZAJA DO ASYMILACJI Z OTOCZENIEM...MOJA ZNAJOMA WZIĘŁA PSA Z NASZEGO SCHRONISKA, I SZYBKO GO ODDAŁA. Charakter nieułożony, nieposłuszny...OPIEKA NAD ZWIERZĘCIEM TRWA OKOŁO 15 LAT, PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ, CZY STAĆ MNIE NA TAKIEGO TOWARZYSZA.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx8 
  • aba_gość

    08.11.2014, 20:36

    pies

    psy powinny miec czipy i sprawa zalatwiona, sa dane ile jest psow bo podobno placi sie podatek od posiadania psa to chyba jest dosyc pieniedzy aby je zaczipowac za darmo

    Odpowiedz
    IP: 85.3.xx9.xx7 
  • dd_gość

    15.11.2014, 17:11

    apel

    Apel do tego, który przywiązał tego pieska - pamiętaj , że wszystko do ciebie wróci i to ze zdwojoną siłą, czekaj na tą chwilę gnoju

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • LarensClarensXD_gość

    17.11.2014, 06:47

    dddd;)

    Prawda .. A jak nie zdwojoną to ztrojoną ! :)

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx7 
  • mędrzec_gość

    17.11.2014, 10:00

    przerażające

    Behawiorysta, psycholog, socjolog, psychiatra, ... itp. potrzebny od zaraz. Zastanówcie się niektórzy nad sobą. Pies to nie zabawka ale towarzysz życia. PRZESTROGA dla tych co kupują zwierzaka dla kapryszącego dziecka. NIE WOLNO kupować dziecku czegokolwiek tylko dlatego że kaprysi. a tym bardziej psa, kota czy chomika. Dorośli !!! Jesli chcecie mieć psa to przede wszystkim musicie sobie odpowiedziec na pytanie czy Wy tego chcecie bo to na was bedzie spoczywał obowiązek opieki i utrzymania. Jak ktoś tego nie rozumie to niech sie nie uważa za dorosłego. Potępiam zachowanie tego co zostawił psa. Nie umie wychować wnuka, a psa kupił - komu? Potępiam zachowanie tego który nie widzi nic w tym złego. Jeśli rzeczywiście tak myśli to ktos powinien mu pomóc.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.