Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Dzisiejszego dnia-korzystając z wolnego, postanowiłem odwiedzić fryzjera. Przychodzę do salonu, siadam na fotelu, podchodzi jakaś "fryzjerka" i pyta jak ścinamy. Odpowiadam, że góra nożyczkami, boki maszynką na 4 i cieniujemy. Wtedy pada pytanie, które sprawiło, że wiedziałem, iż będzie jakiś kłopot, a mianowicie fryzjerka pyta "co to znaczy na 4?". Z uśmiechem na twarzy spoglądam na nią myśląc, że to żart, ale ona wcale nie żartuje. Po tym jak sobie to wyjaśniliśmy, zaczyna "robić swoje". Ścinanie maszynką nie jest niczym skomplikowanym, więc daje rade, ale potem... Jak kończy boki to bierze się za górę i tutaj następują sceny, które nadają się do naszego znanego sitcomu.
Najpierw próbuje z wykorzystaniem grzebienia, potem chwyta "garściami" skończywszy na zastępowaniu grzebienia palcami. Oczywiście próbuje z lewej z prawej, z kąta i z góry... Krótko mówiąc efekt jest taki, że... Z grymasem twarzy spoglądając na nią, daję do zrozumienia, że jest co do poprawy i ona widząc to kombinuje dalej. Po jakimś kwadransie zabiera się za cieniowanie i...okazuje się, że nie do końca wie jak to zrobić. Stara się podcinać nożyczkami zamiast użyć maszynki, ale wychodzi "hełm". Dopiero po zwróceniu delikatnej uwagi używa maszynki i po dwa razy dłuższej niż dotychczas "usłudze" z dużym niezadowoleniem mogę opuścić lokal. Oczywiście musiałem za to zapłacić.
W tym miejscu kieruję więc pytanie ogólne-za co płaci się w takich przypadkach? Za usługę? Przychodząc do fryzjera oczekuję wykonania profesjonalnej usługi, a w zamian za pieniądze co otrzymuję??? Nie będę z przyczyn wiadomych przytaczał nazwy lokalu, ale chyba niektórym brakuje szkolnej praktyki.
Najpierw próbuje z wykorzystaniem grzebienia, potem chwyta "garściami" skończywszy na zastępowaniu grzebienia palcami. Oczywiście próbuje z lewej z prawej, z kąta i z góry... Krótko mówiąc efekt jest taki, że... Z grymasem twarzy spoglądając na nią, daję do zrozumienia, że jest co do poprawy i ona widząc to kombinuje dalej. Po jakimś kwadransie zabiera się za cieniowanie i...okazuje się, że nie do końca wie jak to zrobić. Stara się podcinać nożyczkami zamiast użyć maszynki, ale wychodzi "hełm". Dopiero po zwróceniu delikatnej uwagi używa maszynki i po dwa razy dłuższej niż dotychczas "usłudze" z dużym niezadowoleniem mogę opuścić lokal. Oczywiście musiałem za to zapłacić.
W tym miejscu kieruję więc pytanie ogólne-za co płaci się w takich przypadkach? Za usługę? Przychodząc do fryzjera oczekuję wykonania profesjonalnej usługi, a w zamian za pieniądze co otrzymuję??? Nie będę z przyczyn wiadomych przytaczał nazwy lokalu, ale chyba niektórym brakuje szkolnej praktyki.
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (56) dodaj komentarz
qwer_gość
16.12.2014, 08:26
nie szanujesz swoich pieniędzy, nie szanujesz siebie. Placi się za prawidłowo wykonana usluge
Odpowiedz_gość
16.12.2014, 13:28
Heh, a masz inne wyjście.
Jak nie zapłacisz to zamkną drzwi i zadzwonią na policję. Taki mamy kapitalizm...
Cytuj_gość
16.12.2014, 20:33
do heh, .... za zla wykonana prace nie placi sie a niech nawet zamyka drzwi i dzwoni na policje , ja podaje do sadu za szpecenie mnie te czasy dawno sie skonczyly a pro po oddemnie wymagala dobra prace ja takze od Innych nie ma zmiluj sie u mnie a nawet dam napiwek za wykonana dobra robote wzajemne mile jest uczucie "klient zadowolony i pracownik takze"
Cytujxaaaa_gość
16.12.2014, 21:40
policja przyjedzie i skieruje sprawe za przetrzymanie
Cytujania_gość
16.12.2014, 21:58
Nie zadzwonią na policje, niby czemu? skoro usługa jest źle wykonana i nie ma komu tego poprawić to oczywiste że się nie płaci. Sama jestem fryzjerką i jak tylko klient jest niezadowolony a salon w żaden sposób nie może na to zaradzić nie pobiera się pieniędzy.
Cytujnajpierw sprawdź o czym ..._gość
17.12.2014, 07:34
Najpierw płacisz za usługę, potem dochodzisz swoich roszczeń.
Cytujmaruda_gość
16.12.2014, 08:41
napisz jak to był salon - KU przestrodze
Odpowiedzluk_gość
16.12.2014, 08:54
bo to fryzjer damski był:)
bo to fryzjer damski był:)Następnym razem idź do męskiego, chyba że chciałeś żeby ci zrobiła balejaż:)
OdpowiedzSmrf_gość
16.12.2014, 09:07
Są tani i dobrzy fryzjerzy
Trzeba było zadzwonić po Wilmę, albo przejść się do Fabio. Jak we wszystkim są dobrzy i kiepscy fryzjerzy. Jak się chodzi byle gdzie to potem się jest niezadowolonym.
Odpowiedz_gość
16.12.2014, 09:17
założę się, że to było w lokalu na Jodłowej
Młode dziewczyny z jednym wyjątkiem nie potrafią ścinać, a sama szefowa nie raczy weryfikować ich pracy. Jakiś czas temu każdy klient strzyżony był sprawdzany bacznym okiem pani mistrz, teraz klienta obsługuje się na zasadzie piekarni.
OdpowiedzAga_gość
16.12.2014, 09:23
moze praktykantka?
Mi sie wydaje ze moze trafiles na praktykantke. Ja tez raz trafilam i strasznie sie zrazilam. Miałam włosy po pasa i poszlam podciac KONCOWKI! A ja patrze, a to dziewcze ucielo mi wlosy na liniu biustu - czy to sa koncowki???
Odpowiedzrat_gość
16.12.2014, 14:59
no chyba nie początki!
Cytujhazardzista_gość
16.12.2014, 16:03
może masz takie zwisy... a jak próbujesz popełnić samobójstwo i wbijasz nóż 3 palce poniżej piersi, to trafisz w kolano ??
Cytujgosc_gość
16.12.2014, 09:35
Re
Nieprzejmuj sie moze chełm ci sie przyda i polecisz w kosmos:D
Odpowiedz_gość
16.12.2014, 09:41
Firestarter
http://www.youtube.com/watch?v=CbwXCmYlOVo Boki na 4 a góra na zero? Proszę bardzo! http://www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw
OdpowiedzZmielony Dżony_gość
16.12.2014, 10:19
ale ja nie rozumiem o co Ci chodzi? zle wykonana usługa a Ty zamiast powiedziec o tym w zakładzie, to nie dosc ze zapewne słowa nie powiedziałes to jeszcze zapłaciłes a teraz żalisz sie w internecie? ludzie dajcie spokój zeby z takimi gównami zasmiecac siec...co bedzie nastepne? kablowanie ze sąsiad wyrzucił na chodnik papierek po lizaku?
Odpowiedzzaratustra83
16.12.2014, 11:20
nowy tręd
To jest nowy trend. Internet załatwia wszystkie problemy :D
Cytujachhh_gość
16.12.2014, 15:01
i nawet nie podal gdzie zeby ostrzec innych
Cytuj_gość
16.12.2014, 13:04
Urzekła Nas Twoja historia......
Odpowiedzkleofas_gość
16.12.2014, 13:39
bardzo smutny to artykuł, z żalu idę płakać i wykąpać się ze starym. potem zabieram się do pisania artykułu o tym, że w spożywczym na wojska polskiego była zepsuta lodówka i piłem ciepłe piwo, a później wracając do domu na rogu żwirki i wigury gołąb upaćkał moją czapkę prawilności fekaliami :(
Odpowiedzgość_gość
16.12.2014, 14:00
na ul. Jasińskiego jest nowo otwarty salon damsko - męski, panie odeszły z Fabio i otworzyły swoje , Polecam
Odpowiedzhazardzista_gość
16.12.2014, 14:49
Stawiam na Jedności Narodu :)
Odpowiedzxxxx_gość
16.12.2014, 15:08
Gabi
To pewnie Gabi na bajkowym xD
Odpowiedzmax_gość
16.12.2014, 15:10
tyczypel
Czemu znów tczewski portal robi za publiczną księgę skarg i zażaleń. takie pierdoły były wrzucane na forum.tcz.pl i kto chciał to się wypowiadał marudził jęczał i w ogóle. teraz to już wielki temat na artykuł. nie ma ciekawszych tematów??
OdpowiedzFryzier z tczewa_gość
16.12.2014, 15:53
Za takie cos nie trzeba plaic. Moze pani domagac sie odszkodowania od salonu. W tczewie 80 % fryzierek nie ma ukonczonej szkoly ani kursow.
Odpowiedzm&m_gość
16.12.2014, 16:05
Fryzjer Szulc
Bardzo polecam fryzjera , między innymi dla dzieci tj. Pan Szulc na Suchostrzygach, profesjonalizm i wyjątkowe podejście do dziecka, aż mój 2 latek patrzał z fascynacją w lusterko :-)
Odpowiedz._gość
18.12.2014, 00:49
.
Patrzał i się dopatrzał? :)
Cytujxyz_gość
18.12.2014, 07:16
Polecam Pana Fryzjera :) od 5 lat tam chodzę i nie widzę opcji aby pójść do innego fryzjera :)
Cytujalinka_gość
16.12.2014, 16:33
80 % ????
to tylko ja taka głupia i się szkole, odbywam staże i staram się klientowi zrobić dobrze? eeeeeee widzę , że wracają czasy " do niczego się nie nadajesz to idź na fryzjera" i później są takie efekty , ale taka jest prawda , większość uczy się tylko tyle by zdać egzamin ( albo nie) i nigdzie nocha nie wetknie po za minimum. Nie martwcie sie są fryzjerzy z pasja i zaangażowaniem ,tylko trzeba poszukać i się tego miejsca trzymac
OdpowiedzZmielony Dżony_gość
16.12.2014, 20:59
oj, Alinka, każdemu klientowi starasz sie zrobić dobrze? a gdzie przyjmujesz niewiasto to wpadne na małą sesję :P
Cytujgosc_gość
16.12.2014, 16:41
Ja polecam na Sobieskiego obok kantoru.Zawsze strzyzenie tak jak ma byc :)
Odpowiedzfryzjerka_gość
16.12.2014, 17:05
Usługa
Proszę pana jeżeli fryzjerka nie wie za co ma sie zabrac to radze jej zeby sie podszkolila . Jest pan nie zadowolony z usugi , to nie ma pan obowiązku zapłacic za wykonanie tej i po drugie , powiniem pan miec zrobiona poprawke przez inna Pania . Co im da zamykanie drzwi i wzywanie policji nie ma czegos takiego skoro fryzjerka wykonala podstawowy blond . Nie wie co to znaczy 4 mm . . . Miała na to 3 lata aby sie nauczyc współczuje klientom , które wychodza z takiego zakładu . Pozdrawiam ..
Odpowiedz_gość
17.12.2014, 08:04
chyba "błąd" baranie, a nie "blond" : P
Cytujmama_gość
16.12.2014, 17:44
Też proponuję Wilmę ,dojedzie do domu ,umawia się na telefon i jest stosunkowo tania 10 zł.za męskie strzyżenie.Jest uczciwa i rzetelna polecam ,sama korzystam z jej usług dla moich dwóch chłopaków.Na wesele zrobiła mi taką fryzurę ,że to ja mogłabym być panią młodą.pozdrawiam
Odpowiedzciech_gość
16.12.2014, 18:40
trzeba było iść do pandory ;p
Odpowiedz_gość
16.12.2014, 18:40
Bo się chodzi do ,,Kosmetiki" na bajkowym, cena warta dobrej roboty...POZDROWIENIE DLA PANI DOROTY I ŚLICZNEJ BRUNETKI...
Odpowiedzstara_gość
17.12.2014, 08:02
chodzisz do fryzjera czy pooglądać młode du** ?
Cytujtaaaaaaaaa KOSMETIKA_gość
18.12.2014, 09:39
taaaaaaaaa kosmetika -nie daj Bóg :) bo jak mam wygladac jak mama wlaścicielki to ja wysiadam :) nie dość ze wygląd to jeszcze ten paskudny charakterek :)cale Górki ją znają :)
Cytujgosc_gość
16.12.2014, 20:20
gosc
To pewnie u glowackiej bylo hehehe
Odpowiedzxxxxx_gość
16.12.2014, 20:20
Jak płacisz 10-20 zł za usługę to się nie dziwię
OdpowiedzJustyna_gość
16.12.2014, 20:30
to straszne
ojej, kolejny plastuś płacze w internetach
Odpowiedzkarolina_gość
16.12.2014, 21:26
fryzjerki ...
Dziś właśnie jestem po poprawce koloru i strzyżenia gdzie wcześniej zapłaciłam 150 zł., i jeszcze pofarbowane ubrania... Pani na strzyżenie powiedziała że odrosną. Dziś poszłam do innej fryzjerki na poprawkę za 200 zł. w końcu włosy wyglądają tak jak powinny.
Odpowiedztczewianin_gość
16.12.2014, 22:03
albo Basia na gdanskiej jeste tam taka jedna pulchna która ścinać nie umie wrrrrrrrrrrrrrrr
Odpowiedznel_gość
17.12.2014, 00:36
to ma być uSluga
Macie co chcieliscie niskie ceny i tyle dajcie więcej zarabiać ludziom po kursach albo tym co trzepia na boku pracodawca płaci co tylko się należy a one w pracy odpoczywają zęby po godz po pracować ludzie nie osmieszajcie się chcecie za dychala to macie wszystko idzie w gore tylko fryzjerzy na robociznie nie podnoszą a dlaczego? Bo takie osoby pier.....cala roboty i lepiej im się żyje niż właścicielom zakładów którzy muszą opłacić taka gnide!
Odpowiedzgość nel_gość
17.12.2014, 00:40
to ma być uSluga
Macie co chcieliscie niskie ceny i tyle dajcie więcej zarabiać ludziom po kursach albo tym co trzepia na boku pracodawca płaci co tylko się należy a one w pracy odpoczywają zęby po godz po pracować ludzie nie osmieszajcie się chcecie za dychala to macie wszystko idzie w gore tylko fryzjerzy na robociznie nie podnoszą a dlaczego? Bo takie osoby pier.....cala roboty i lepiej im się żyje niż właścicielom zakładów którzy muszą opłacić taka gnide!
Odpowiedz_gość
17.12.2014, 00:47
Chcecie tanio to macie Za dychala to się strzyglo 20 lat temu a nie dziś!!!!!!!
Odpowiedz_gość
17.12.2014, 12:24
Męskie, proste strzyżenie nie powinno więcej kosztować, bo trwa 7 minut + prąd + czynsz +opłaty, spokojnie zostaje 5 zł za 7 minut pracy więc po co więcej, lepiej większą ilość klientów obsłużyć.
Cytuj_gość
17.12.2014, 10:37
za to ja polecam salon LILA na manhattanie
OdpowiedzRUNd_gość
17.12.2014, 14:16
RUNd
"Przeczytałam Twoją historię od początku do końca ! Jest świetna, wzruszyłam się do łez. Wartka akcja, te ciągłe zmiany, trzyma w napięciu. Dzisiaj naprawdę trudno trafić na coś ciekawego a tu taka gratka ! ... aah .. znowu się wzruszyłam .. ;( Ta cała historia przypomina mi moją ! Kiedyś pod Toruniem zatrzymałam się z koleżanką koło takiego kiosku z parasolem i tam herbate sprzedawali tam i ja zmęczona podróżą tą tak myślę sobie, że chciałabym się napić .. i wtedy ten sprzedawca w kubeczku ze styropianu nalał mi wrzątek .. i podał w tym kubeczku. No i nagle .. tak się zastanawiam, że przecież kupowałam herbatę .. no i się pytam gdzie ta herbata i wtedy ten Pan mi mówi żeby leży na ladzie .. Zupełnie nie wiedziałam co mam zrobić no bo kupuję herbatę a ona na ladzie leży ... eeeh .. po wszystkim okazało się że sama miałam torebkę w tym kubeczku umieścić ... Prawda, że równie ciekawe ? I ja też chciałam napisać tu na portal żeby z tego artykuł zrobili .. no i do TVN chciałąm dzwonić .. ale .. ale .. nie zadzwoniłam" NIE WIM PO CO TAKIE ŚMIECIOWE RZECZY TU SIĘ POJAWIAJĄ CZY NIE MACIE INNYCH PROBLEMÓW ?!?!?! :-/
Odpowiedz_gość
17.12.2014, 14:46
Kiedyś na Gdańskiej jak byłam nie zadowolona z usługi powiedziano mogło być gorzej.
Odpowiedz_gość
17.12.2014, 17:23
następną razą przyjdź do mnie to maszynką w 17 minut ci zrobie co chcesz a i jeszcze browaru się napijesz nawet lolek będzie
Odpowiedzgosc_gość
17.12.2014, 21:20
basia
Uważam ze u Basi ta pani dobrze strzyze i lubi to co robi
Odpowiedz_gość
18.12.2014, 10:27
opitol sie na 'zero' i nie bedzie płaczu....
Odpowiedz_gość
18.12.2014, 15:24
Jedności Narodu - Plomba.....
....
Odpowiedzstary tczewiak_gość
19.12.2014, 08:09
fryzjer
Chłopie załóż czapkę i po nie ma problemu, a w książkę zażaleń to się wpisz.
Odpowiedzpp_gość
20.12.2014, 12:27
Sprzedawcy i usługodawcy jak za PRL-u
Niedawno kupiłem przez internet laptopa i odebrałem go w sklepie RTV w galerii Kociewskiej. W domu okazało się, że laptop ciagle sam się resetuje. Poszedłem go galerii i przedstawiłem problem dodając, że chcę aby wymienili towar na pełnosprawny albo niech oddają pieniądza. Niestety ale taki gruby, łysy cwaniak sklepowy w sposób arogancki stwierdził, że skoro towar odebrałem w sklepie to tylko można oddać do serwisu. Oddanie do serwisu wiąże się z co najmniej 2 tygodniami bez laptopa, jeżeli nie dłużej ponieważ stojąc w kolejce reklamacyjnej słyszałem jak reklamujący dowiadywali się, że naprawa przedłuży się do co namniej 3 tygodni. Gdyby wyraz twarzy mogł zabijać to ten obsługujący padłby w ciagu sekundy na "glebę". Dodatkowo prawo konsumenckie stwierdza, że transakcja zawarta na odległość podlega pod przepis mówiacy, że w ciągu 10 dni można oddać towar, bez względu na miejsce odebrania towaru przez kupującego. Tak więc przestrzegam przed kupowaniem w tym sklepie RTV AGD w galerii Kociewskiej bo w razie problemów bedziecie "wyrolowani" bez mydła. Jak widać zarówno w usługach jak i w sprzedaży POwraca moda na traktowanie klienta w stylu PRL-u.
Odpowiedz