Problem z siecią T-Mobile w Tczewie. Też macie?

Problem z siecią T-Mobile w Tczewie. Też macie?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Od kilku godzin mam / jest problem z siecią T-Mobile. Ta sytuacja powtarza się co jakiś czas i już mam tego dość. W salonie odpowiadają, że trzeba przełączać tryb sieci z 3G na 2G i tyle. To już nie pomaga, ale co to za rozwiązanie?

Jestem odłączony od świata "jak się do mnie dzwoni sygnał jest, komórka jednak milczy" i przyznam, że jest to bardzo irytujące tym bardziej, że mam wiele spraw na głowie. SMSy także nie dochodzą.

Może też tak macie... może nawet nie wiecie, bo zasięg jest full.

Ze smutkiem stwierdzam, że co jakiś czas słychać o kłopotach sieci w innych częściach Polski.


Czasami sieć zadziała dostaję wtedy sms o tych, którzy do mnie dzwonili - dzisiaj jest jednak absolutna cisza.

Telefon jest sprawny, karta także... Po przełożeniu karty do innego telefonu jest tak samo. Powtarzam, zasięg jest full.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (80)
dodaj komentarz

  • Grabus_gość

    17.06.2013, 11:54

    Potwierdzam, doświadczam podobnych problemów co jakiś czas. Podobnie żona.

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx6.xx6 
  • elzbieta_gość

    17.06.2013, 12:17

    potwierdzam ,tak jest co jakiś czas jak byla tylko Era to problemów nie było

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx9.xx2 
  • Jony_gość

    18.06.2013, 16:22

    ja nie

    ja nie bo mam Pleya i plusa

    Cytuj
    IP: 109.207.xx1.xx1 
  • Lumpenhrabina_gość

    17.06.2013, 12:19

    REKLAMACJE!

    Jeśli są problemy z siecią czy zasięgiem, należy składać REKLAMACJE. Najlepiej pisemnie, mailem, wtedy mają obowiązek odnieść się również pisemnie. Ja sama kilka razy skutecznie zgłaszałam kłopoty z zasięgiem - zwracano mi 50% abonamentu za internet. Niestety, częstym argumentem sieci T-mobile jest odpowiedź: "Nie mamy żadnych innych zgłoszeń o problemach z siecią, inni użytkownicy są zadowoleni" - dlatego proszę, zgłaszajcie, choćby przez infolinię. Uzyskanie rekompensaty wymaga trochę cierpliwości - ale jest możliwe.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx2 
  • _gość

    17.06.2013, 12:21

    Droga Pani, problem w tym, że ja nie chcę zniżki abonamentu - ja chcę działającą usługę. Chcę dzwonić, odbierać telefony bo bardzo tego potrzebuje i żadna obniżka mi tego nie zrekompensuje. PS tak jak ktoś pisze powyżej... w Erze to była rzadkość.

    Cytuj
    IP: 208.202.xx6.xx0 

    _gość

    17.06.2013, 12:53

    Niestety przejęcie polskich sieci przez globalne firmy powoduje, że cała kasa idzie prawdopodobnie na opłaty licencyjne za używanie wspaniałych globalnych nazw (tj. za granicę), a nic nie idzie w inwestycje. Najpierw przecież taki Orange czy T-Mobile musi odzyskać to co zapłacił za Idee czy za Ere. Dlatego tak w polskich Orange czy w TMobile, jakość usługi dramatycznie spada, a sieci udają, że nic nie widzą. Po przejęciu Idei przez Orange miałem same problemy z telefonem i mobilnym Internetem. Przeniosłem się do Play i teraz wiem jak te usługi powinny wyglądać.

    Cytuj
    IP: 31.175.xx0.xx8 
  • urszula_gość

    17.06.2013, 12:27

    T-Mobile

    Rozmawiałam telefonicznie z przedstawicielem T-Mobile z Warszawy, który poinformował mnie, że zakłócenia i brak sygnału związany jest przełączaniem satelit i że mogą one potrwać do lipca 2104 roku. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • mecenas_gość

    18.06.2013, 00:06

    jeszcze 91 lat?

    wątpię żeby ktoś z Tczewa przedłużał umowę przez 90 lat jak nie ogarną;)

    Cytuj
    IP: 91.94.xx9.xx1 

    śmieszek_gość

    18.06.2013, 11:56

    Satelity

    To się pani dała wpuścić w kanał przez przedstawiciela T-Mobile, który chciał się pani i problemu szybko pozbyć. Telefon komórkowy nie komunikuje się z satelitą, chyba że używamy wbudowanego GPS'a ale to zupełnie inna historia i nie służy do rozmów.

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 

    _gość

    19.06.2013, 14:20

    Ty bardziej, że GPS w telefonie działa przez internet

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    17.06.2013, 12:28

    T-Mobile

    Dokładnie, internet w telefonie od t-mobile również nie działa.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • _gość

    17.06.2013, 19:55

    To przez radnego Kaffke który był przeciw stacjom bazowym

    Cytuj
    IP: 5.185.xx9.xx9 

    e_gość

    20.06.2013, 20:04

    e

    Dobrze ze juz nie jest radnym!!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx0 
  • Hitm3n

    17.06.2013, 12:34

    Jeśli ktoś pisze "W Erze to była rzadkość", to strzela trochę kulą w płot. Sieć, jeśli chodzi o stronę techniczną, jest w zasadzie ta sama, nawet rozbudowana (więcej nadajników się pojawia), więc zarzut, że to T-Mobile coś spaprało, jest trochę kiepski. Osobiście nie mam problemów z zasięgiem, rozmowami czy SMS-ami. Mieszkam na bajkowym.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gość_gość

    17.06.2013, 12:37

    Witam mam to samo ,ale nawet pisemne reklamacje nic nie dają. Ich odpowiedż brzmi "Sprawdziliśmy wszystko i nie ma zadnych problemów z ich strony" . To przeczytałam w piśmie od nich, a chcąc zrezygnować to zapłacę karę bo oni nie mają sobie nic do zażucenia.Masakra totalna.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx6 
  • lena_gość

    17.06.2013, 12:43

    te problemy odczówam od roku...tyle razy zgłaszane na infolinie,do salou,pisemne reklamacjie i nic....raz udało mi się otrzymać rabat na 3 miesiące w kwociwe 25 albo 20 zł.nie pamiętam dokładnie...no cóż moja cierpliwość się skończyła i przeszłam do play ale jeszcze musz się męczyć do września w t-mobile...nie po to płaci się abonament żeby korzystać z 2G bo w przypadku internetu w telefonie przy 2G działa on z prędkością modemową...jak się ma własny biznes to niestety jest potrzebny prawidłowy i działający 3G...szczególnie że teraz to już każdy ma smartfona a jak wiadomo bez internetu jest on mało przydatny....

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx8.xx2 
  • _gość

    17.06.2013, 12:45

    Ja również mam problem, na czyżykowie bardzo czesto gubi zasięg...

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx6.xx8 
  • konio_gość

    17.06.2013, 12:46

    tylko play

    Tylko Play. Zasięg trzech operatorów i tyle w temacie. Przy odpowiednim ustawieniu telefonu zero problemów.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx5 
  • tczewiak_gość

    17.06.2013, 12:47

    to samo

    ja mialem ten sam problem i to samo mi powiedziano w salonie ze na 2g przelaczyc. zrobilem tak i teraz ok! ale wiem ze jest to uciazliwe i meczace! robilo mi sie tak w telefonie gdy podrozowalem z miasta do miasta! mowili ze nadajniki wyminiaja i to dlatego!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx2 
  • Rafal_gość

    17.06.2013, 13:05

    Przejście do innej sieci

    Dlatego od tygodnia nie jestem już w tmobile. Nie dość ze problemy z podstawowymi usługami to jeszcze mało atrakcyjna oferta dla stałych klientów.

    Odpowiedz
    IP: 83.31.xx2.xx4 
  • aaa_gość

    17.06.2013, 13:08

    potwierdzam

    Też mam ten problem od kilku godzin. Pan z centrali mówił mi, że moje zgłoszenie jest pierwsze i to pewnie wina mojej karty sim, a jednak nie jestem osamotniona. Z jednej strony to dla mnie pocieszenie, ale z drugiej co jednak marne, bo ja chcę mieć możliwość dzwonienia.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • play_gość

    17.06.2013, 13:12

    play

    tylko play.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx3.xx9 
  • mała_gość

    17.06.2013, 13:28

    żenada

    nie tylko ta sieć ma problem rok temu zmieniłam tel bo był problem jak opisany powyżej nikt do mnie nie mógł dzwonić ani wysyłać wiadomości zdarzało się że ja do kogoś nie mogłam wykonać połączenia od razu odrzucało połączenie. sieć play ...stwierdziłam że coś jest z tel i kartą ...teraz nowy tel nowa karta sieć orange tel 4 mies a problemy jeszcze gorsze pisać mogę ale nie wiem czy każdy odczytuje wiadomości ja dzwonić nie mogę odrzuca od razu połączenie jeśli zdarzy się że jest sygnał raz zadzwonię potem to samo, następny przykład na koncie mam 25 zł doładowanie mam sygnał żeby dzwonić jeśli próbuję wykonać połączenie operator mówi brak środków na koncie aby wykonać połączenie po chwili pełno sms ów od operatora brak środków na koncie sprawdzam konto środki są żeby sprawdzić próbuję wziąć kredyt odpowiedź wzięcie kredytu jest niemożliwe ze względu na wystarczającą ilość środków na koncie i co mam zrobić? znowu zmiana wszystkiego? mają wszędzie jakiś problem tylko niektórzy nawet o tym nie wiedzą w poprzednim tel na szczęście klientki mnie uprzedzały wysyłają wiadomości dzwonią i nic nie można się dodzwonić a ja nic nie wiedziałam chore to..dziś zgłoszone w ogólnym biurze żadne rady nie pomogły typu przestawianie w tel. i czekam 2 dni na odpowiedź bo to już sprawa techniczna zobaczymy jaka będzie odpowiedź... w obecnej chwili mam tylko tel i pełne konto za to niemożliwe dzwonienie..

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx7 
  • marjam666_gość

    17.06.2013, 13:30

    :)

    nie zawsze cena idzie w parze z jakościa:)

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx2 
  • duszek89_gość

    17.06.2013, 13:37

    Mam tak samo! to juz przestalo byc zabawne, ja postanowiłam zakonczyć umowe z T-Mobile przed czasem, zostały mi jeszcze 2 lata umowy ale nie mam siły tyle czasu sie denerwowac i płacić za cos z czego nie moge korzystać!

    Odpowiedz
    IP: 79.184.xx6.xx8 
  • _gość

    17.06.2013, 13:39

    Też tak mam od czasu do czasu! Myślałem, że to wina telefonu, ale oddaniu do serwisu gwarancyjnego było to samo;o

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • Kasia_gość

    17.06.2013, 13:46

    Internet

    Z internetem jest to samo. Wczoraj wieczorem po 15 minutach prób odpalenia jakiejkolwiek strony zamknęłam laptopa bo szlag jasny mnie trafiał. I tak kilka razy w ostatnim czasie. Najgorsze że dopiero podpisałam umowę i nijak się z niej wymiksować

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx6.xx8 
  • Karolina_gość

    17.06.2013, 14:09

    2G

    Mam to samo.. niestety, co to za net w 2G? Zgłaszałam problem jakieś pół roku temu. Dostałam odpowiedź, że problem został rozwiązany ale widocznie nie został Teraz mam cały czas włączone 2G i wszystko jest ok ale chętnie przełączyłabym się na 3G

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx2.xx1 
  • sss_gość

    17.06.2013, 14:16

    Ludzie czas zmienic siec na sprawdzone typu Plus Orange T-mobile tak jak i Play to najgorsze gówna świata.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • _gość

    17.06.2013, 14:41

    Mam ten sam problem bardzo często. "brak połączenia z siecią", "sieć niedostępna" itd itp. Ale, po przełączeniu z 3G na GSM wszytko powinno być OK. To po cholerę to 3G, skoro nie działa? Czy zanim ERA stała się T-Mobile, też tak było?

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • andrew_bajkowe_gość

    17.06.2013, 15:01

    Ja też mam od czasu do czasu taki problem i to głównie na Os. Bajkowym - ul. Kubusia Puchatka. A ja już myślałem, że coś się dzieje z moim telefonem. Dobrze, że ktoś jeszcze ma taki problem :)

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx8.xx0 
  • uzytkownik-t-mobile_gość

    17.06.2013, 15:22

    ja rowniez mam ten problem!!!! mega meczasa sprawa!!! ale z tego co wiem, to zadna siec dobrze nie dziala :(

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xxx 
  • dziubek_gość

    17.06.2013, 16:03

    T-mobile

    Mam dokładnie ten sam problem z siecią.Co jaki,s czas nie działa net.Jak zgłaszam usterkę tel,to mówią,że u nich wszystko jest ok,że ja mam problem z BLUECONNECTem.Pisemna reklamacja nic nie daje,jak i zgłoszenie w punkcie T MOBILE.Więc co robić??Gdzie to zgłaszać??Płacąc rachunek wymagam,aby był internet,a nie jakieś zniżki mi oferują.Dodam,że dzwoiąc do Biura Obsługi, to konsultant nic nie wie i nie może pomóc albo mówi to co klient chce usłyszeć.Sytuacja patowa.Oni są idiot..i,czy z nas robią idiot..????

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx4.xx4 
  • orendżówa :D_gość

    17.06.2013, 16:24

    zapraszam do Orange :D

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx6 
  • tomek_gość

    17.06.2013, 17:00

    potwierdzam, zgłaszałem, ale nic nie naprawili

    kilkukrotnie też zgłaszałem problemy z połączeniami w sieci 3g i problemy z internetem, radzili mi przełączyć na 2g co niby miało poskutkować załatwieniem sprawy ale ludzie, żyjemy z 21wieku, 3g to już część naszego życia a nie technologia z lat 90 GSM co oni proponuja, płacimy potężne pieniądze tej korporacji a oni sobie z nas jaja robią że niby wszystko jest ok. Problemy są notoryczne i zdarzają się codziennie, nie narzekają moi znajomi co mają plusa czy orange, te sieci zawsze działają, sam mam drugi numer w virgin który loguje się do playa i też o dziwo żadnych problemów nie ma a w t-mobile zawsze i wszędzie już teraz. Czekam do końca abonamentu i Plus wita bo u nich nigdy nie ma problemu a mam już od kilku miesięcy internet i działa zawsze, wszędzie i o każdej godzinie

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx0.xxx 
  • mentos_gość

    17.06.2013, 17:04

    tak

    To trwa juz kilka miesiecy, tmobile leci w kulki. Na infolinii mowili ze prowadza jakies tam prace modernizacyjne i od tego czasu mecze sie smartwonem na 2g. KPINA TMOBILE

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx4 
  • ziom_gość

    17.06.2013, 17:20

    Oj ludzie ludzie, Orange z T-Mobile ogarnia swoje BTS-y stąd ten problem. Może teraz jest źle ale po to by było lepiej. Weźcie pod uwagę to, że coraz więcej ludzi ma internet w telefonie z którego cały czas korzysta i transmisja danych jest parę razy większa niż jeszcze rok czy dwa lata temu. Ogólnie też mnie to denerwuję, ale trudno.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • Zgłoście do UKE_gość

    17.06.2013, 17:30

    Bylibyście w POLSKIEJ sieci to nie mielibyście

    ... problemów. Mówię oczywiście o Plusie. Skargi należy zgłaszać do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Można złożyć online na stronie internetowej. Oczywiście konieczne jest podanie wszystkich danych zgłaszającego. Za to sprawa rozpatrywana jest ,,urzędowo" tj. dyrektor UKE żąda wyjaśnień od operatora. Oczywiście nie od konsultanta BOKu;) Jeżeli skarga okazuje się zasadna, a operator rażąco narusza warunki świadczenia usług UKE może nałożyć nawet milionowe kary. To najlepszy bat na operatora. Nic tak nie działa jak pismo z orzełkiem na górze;) GWARANTUJĘ że sprawa zostanie rozwiązana:D

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx9.xx2 
  • _gość

    17.06.2013, 18:30

    Mi jak na razie działa i tel i internet

    Odpowiedz
    IP: 178.180.xx8.xx7 
  • podróżujacy_gość

    17.06.2013, 18:51

    t-mobile ma słaby zasięg

    Jeżdżę po Polsce i niemal wszędzie jest problem z T-mobile, operator ma to wszystko gdzieś.

    Odpowiedz
    IP: 83.5.xx4.xx2 
  • Sorin_gość

    20.06.2013, 13:17

    T-Mobile OK

    Ja akurat z T-Mobile nie mam najmniejszego problemu, właśnie na karcie T-M mam zasięg tam gdzie inni nie mają (szkoła, u babci na wsi) Orange oraz Plus odpadają, o Play nie wspomnę.

    Cytuj
    IP: 79.191.xx8.xx5 
  • z_gość

    17.06.2013, 19:16

    dokladnie z internetem tez pojawiaja sie problemy !!

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx4.xx3 
  • _gość

    17.06.2013, 19:22

    Odszedłem z ery do Play i nie mam problemów taniej i jedna stawka do wszystkich a nie jak w erze do tych taniej do tych drożej a niech się pocałują ja nie żałuję swojej zmiany

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Lucky Luke_gość

    17.06.2013, 19:43

    Inwigilator Mobile

    A może Oba ma Was podsłuch**e....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • serwisant_gość

    17.06.2013, 19:47

    Jestem serwisantem sieci T-mobile

    Jestem serwisantem sieci T-mobile - proszę zadawać pytania to na nie odpowiem.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx3 
  • Łysy_gość

    17.06.2013, 20:16

    proste

    Pytanie jest proste, kiedy to się skończy????

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx6 

    uzytkownik_gość

    17.06.2013, 21:12

    prosze czytac o problemach wyzej i wypowiedziec sie w tym temacie.... szkoda gadac kolejny raz..

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx0 

    serwisant_gość

    18.06.2013, 09:55

    Pytania

    Proszę zadawać pytania wtedy będę mógł na nie odpowiedzieć. Proszę również śledzić nasze promocje.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx8.xx2 
  • Karolina_gość

    17.06.2013, 20:10

    też tak mam !!!

    wściec się można z tą siecią ! - jak tutaj człowiek ma być w kontakcie z innymi skoro nie można nigdzie zadzwonić. operator do BANI.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx9 
  • xxx_gość

    17.06.2013, 20:33

    prawda .

    ja ma to samo . ;D siec do dup* .

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx8 
  • pat_gość

    17.06.2013, 20:46

    dokladnie,mam to samo !!!! mam wsrod znajomych i rodziny podobne przypadki i kazdy jak jeden maz twierdzi ze wraz z dniem kiedy konczy im sie umowa z t-mobile, przechodza do innej sieci.! Ja rowniez zrobie to samo! Mam male dziecko,siedze w pracy, zasieg niby mam.. a ja wracam do domu okazuje sie ze przez cały dzien rodzina probowala sie do mnie dodzwonic bo stalo sie cos powaznego i co ??? Zyjemy w europie i zeby takie problemy byly?

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx1.xx8 
  • gość_gość

    17.06.2013, 20:47

    nie

    miałam kiedyś ten sam problem ale po zmienieniu z 3G na GSM więcej mi się ten problem nie pojawił

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx6 
  • _gość

    17.06.2013, 21:07

    kup se budkie to se podzwonisz ale mam bekie zez was buraki

    Odpowiedz
    IP: 80.203.xx6.xx0 
  • misiek_gość

    17.06.2013, 21:59

    Mam to samo z Orange co chwile przerywa 3g

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx1 
  • ab_gość

    17.06.2013, 22:40

    problem jest w tym że zadużo porobiło się tych niby sieci. im więcej tym gorzej

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx4 
  • mar1987_gość

    17.06.2013, 23:05

    poroblem z T-Mobile

    Witam. Prosta sprawa......mam juz serdecznie dosc ciaglych problemow z siecia. Wypowiadam umowe i przechodze do Plusa ( 11 numerow na abonament ?!?!). Opowiesci i tym , ze modernizuja siec mnie nie interesuja.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • karo_gość

    17.06.2013, 23:29

    na czyżykowie są bardzo duże problemy z zasięgiem t mobile internet -bardzo żle telefon-żle...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx5 
  • Kamil_gość

    17.06.2013, 23:42

    Mam to samo i jeszcze niedawno zacząłem współpracę z ta siecią żal

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx6.xx1 
  • _gość

    18.06.2013, 00:33

    Wszystko idzie od tego, że oczywiście jest modernizacja, nowe nadajniki podłącza Orange jak i T-Mobile, a do tego obie sieci mają tez akcje że łączą sie nadajnikami, modernizacja zaczeła się w zeszłym roku i ma trwać nawet do połowy 2014 roku, oczywiście jak twierdzą operatorzy po kolej w każdym rejonie, niestety sprawa wygląda tak, że póki nie skończą kijowy zasięg jest wszędzie. w Orange był zawsze dobry zasieg zepsuł się podczas tej modernizacji, w T-Mobile czy wcześniej Erze z zasięgiem było różnie, teraz jest słaba póki nie skończą. Za to jeśli chodzi o play to mają oni mniej nadajników po za tym się Play powstała później i jeśli chodzi o tą technologię transmisji danych w sieciach komórkowych to pojawili się dopiero od utworzenia UMTS do 364 kb/s (początki 3G) a więc niekoniecznie sięc play będzie działała na małym wioskach czy w obszarach gdzie są daleko nadajniki , gdzie najwyzej siega nam za sieg 2G GPRS czy EDGE. Trzeba to niestety przetrzymać, bo co innego zrobić

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx2.xx8 
  • lala_gość

    18.06.2013, 01:19

    w orange jest to samo .. ;/ zeby siedząć w domu nie miec za siegu .. nie moge pisac dzwonic i w druga strone nie mogą się do mnie dodzwonic .. ;/ zal

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx8 
  • Dorota_gość

    18.06.2013, 08:47

    na górkach to samo

    Problem wygląda identycznie. Zgłaszałam pod nr 602900 już kilka razy, dwa razy ustnie w salonie, raz pisemna reklamacja. Za każdym razem mają 60 godzin na ustniecie awarii. Myślę, ze trzeba składać za każdym razem pisemną reklamację w salonie. A potem walczyć o rozwiązanie umowy. Z erą tych problemów nie było. Pozdrawiam, Dorota.

    Odpowiedz
    IP: 83.220.xx7.xxx 
  • emi_gość

    18.06.2013, 08:52

    t-mobile to ostatnio porażka mamy jeden z telefonów na kartę w tmobile i dzieje się dokładnie tak jak opisujesz drugi mam ja na mixa i to drugą umowę. W życiu więcej nie wezmę tej sieci choć by była ostatnią z mega promocjami. Od roku czasu jak aplikacja GG przestała mi działać tak mnie olali że ja dziękuję bardzo. Co miesiąc latam do nich bo to zabiorą mi pakiet który dopiero co uaktywniłam, to w ogóle pakietu nie mogę uaktywnić i wiele innych ciekawych sytuacji. Jedno jest pewne nie t-mobile. Przez te notoryczne problemy zamiast 25 zł miesięcznie to wychodzi mi i 75 zł... Do tego ta olewka z problemami jest wnerwiająca...

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xxx.xx7 
  • Artmex_gość

    18.06.2013, 09:02

    A może to NetWorks

    A nie macie przypadkiem modernizacji do Networks? W Olsztynie też były chwilowe problemy, a po skończonych pracach zarówno zasięg jak i szybkość neta się poprawiły zauważalnie.

    Odpowiedz
    IP: 77.255.xx1.xx1 
  • Hania_gość

    18.06.2013, 09:55

    zasięg

    zasięg masakara- składałam reklamację ale odpowiedź była co najmniej śmieszna sugerująca , że to wina miejsca zamieszkania , którego nie zmieniałam od lat .Z odpowiedzi gestora sieci wynika, że chyba zamieszkałam w bunkrze. Rozwiązanie umowy bez problemu tylko będzie traktowane jako zerwanie umowy z odpowiednimi sankcjami -bowiem brak zasięgu to moja wina Miałam abonament z internetem .Po jego odłączeniu zasięg z lekka się poprawił. Czekam do zakończenia umowy i uciekam do innego operatora. Potwierdzam wypowiedź Doroty z era problemu nie było.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx8 
  • PREZES_gość

    18.06.2013, 11:08

    t-mobile.pl

    Ta sieć to totalna klapa. Jestem z nimi ponad 15lat i widzę,że to jest WIELKA POMYŁKA. W sierpniu kończy mi się i umowa i tyle mnie zobaczą. Znudziło mi się pisanie pism reklamacyjnych i dzwonienie BOK. Nie chcę upustu od abonamentu,chcę,żeby mój tel. działał normalnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx5.xx2 
  • _gość

    18.06.2013, 11:29

    Dzisiaj znowu tak samo!

    Odpowiedz
    IP: 208.88.xx0.xx0 
  • Truman_gość

    18.06.2013, 13:14

    NetWorks!

    Na 99 % jest to spowodowane modernizacją sieci, w całej Polsce kombinują, zmieniają nadajniki razem z Orange, jak to się zakończy to sieć będzie o wiele bardziej wydajna niż jest teraz, tak więc warto poczekać, ponarzekać, a z czasem będzie lepiej :)

    Odpowiedz
    IP: 83.31.xx2.xx6 
  • Dorota_gość

    18.06.2013, 13:32

    A może zadziałamy

    Kochani, a może tak nie ograniczymy się do negatywnych wypowiedzi tylko wszyscy, którym tmobile dopiekł złożymy wypowiedzenia? W ogólnych warunkach umów jest przewidziana tylko dla operatora możliwość wypowiedzenia. Możemy to zrobić na podstawie przepisów KC. Będą musieli pisma rozpatrzyć, odpowiedzieć! A może to wzbudzi refleksję? 4 tysiące osób przeczytało artykuł! Choć połowa wypowiedzeń zrobi wrażenie. A mamy często więcej niż 1 nr! Ja składam jutro 3 wypowiedzenia. Pozdrawiam i zachęcam do działania i spotkania w galerii:-)

    Odpowiedz
    IP: 83.220.xx7.xxx 
  • Dorota_gość

    18.06.2013, 13:49

    Modernizacja?

    Jeżeli modernizacja jest przyczyną dlaczego problemem powiadomić o tym abonentów? Zamiast wysyłać sms po zgłoszeniu że usterki nie stwierdzono? Płacę za abonament i nie jestem godna uczciwego traktowania? Jestem delikatnie rzecz ujmując oburzona. A pan to może z salonu skoro tak rozumie trudności tmobile?

    Odpowiedz
    IP: 83.220.xx7.xxx 
  • Arbiter_gość

    18.06.2013, 14:15

    t-mobile

    od kiedy t-mobile zrobiło z ery padake nic nie działa jak należy ani blueconnect ani telefony. Dlatego wczoraj podpisałem przeniesienie numeru do play..

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Magda_gość

    18.06.2013, 18:07

    orange i plus

    w orange i plusie mam to samo więc wina nie leży w sieciach tylko gdzieś indziej skoro wszystkie sieci gubią zasięg

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx3 
  • _gość

    18.06.2013, 21:10

    leży w tym, że są wielkie modernizacje nadajków, już pare osób o tym pisało, ale i tak nikt tego nie czyta tylko dokładna kolejne komentarze jakie te sieci są beznadziejne..... a wystraczyło by poczytać i było by o połowe mniej komentarzy......

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx5 
  • Arbiter_gość

    19.06.2013, 08:22

    Modernizacja nadajników

    Bez jaj... słyszę tą gadkę od konsultantów od lipca 2012r. Ile masz nadajników w tczewie by rok je modernizować?

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • dolores_gość

    19.06.2013, 12:01

    Ja zrezygnowałam z abonamentu i nie jestem uwiązana umową. Obecnie jestem w Nju mobile, ale jak bedą jakieś problemy lub pojawi się lepsza oferta to się przeniosę. Jak kończyła mi się umowa z Orange to kilka osób z Orange dzwoniło do mnie i próbowało mnie przekonać, że mają lepszą ofertę. Ale nie dałam się naciąć na te tanie chwyty marketingowe i jestem zadowolona.

    Odpowiedz
    IP: 213.156.xx9.xx2 
  • Dtz_gość

    28.06.2013, 18:49

    Dolores....

    Nju mobile to właśnie orange..... Zmieniłaś orange na orange....

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx3 
  • Femex_gość

    20.06.2013, 11:51

    ~ _gość w Olsztynie utrudnienia były bodajże 2 tygodnie, a potem konfiguracja sieci, także na pewno problemy nie będą trwać do połowy przyszłego roku, w 2014 to przede wszystkim jednak centrum kraju z tego co pamiętam.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx0.xx3 
  • cieniu_gość

    27.06.2013, 09:48

    !! P O T W I E R D Z A M !! OGROMNE PROBLEMY z siecią T-MOBILE, zwłaszcza w okolicach Galerii i dalej w stronę osiedla Suchostrzygi. Brak sieci, jak i internetu to niestety CZĘSTY problem. I proszę i mi powiedzieć JAK mam zgłosić awarię, skoro nie mam zasięgu ??!! Prowadzę działalność właśnie w ww. okolicach i załamuję ręce, bo w XXI wieku takie problemy są nie na miejscu!! Jak przedmówca: nie chcę zwrotu za abo, chcę DZIAŁAJĄCEJ USŁUGI !! Czasem mimo że jestem w zasięgu sieci nie dochodzą do mnie żadne wiadomości, sms, mailowe, czy po porstu zwieszający się push. UWAGA !!!!!! DLA PRZYSZŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW !!!!!!! (i osób prywatnych) WYBIERAJCIE INNĄ SIEĆ - T-MOBILE = CZĘSTY BRAK USŁUGI !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx8.xx9 
  • Kora_gość

    28.06.2013, 13:36

    .

    Kurcze, w każdej sieci zdarzają się problemy, najlepiej pójść do salonu i zgłaszać, w końcu coś zdziałają, może jakaś modernizacja jest tam robiona?

    Cytuj
    IP: 37.130.xx8.xx3 
  • Dorcia_gość

    27.06.2013, 11:09

    Ciągły brak zasięgu

    Ja mieszkam 15 km od Tczewa i wiecznie nie mam zasięgu, czym lepszy telefon tym gorzej z rozmowami. Gdy ja chcę dzwonić lub ktoś do mnie dzwoni to muszę biegać po podwórku aby coś usłyszeć . Takie sytuacje z pełnym zasięgiem też są, a dzwonić nie można.

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx0.xx4 
  • milutka_gość

    29.06.2013, 18:49

    brak zasiegu

    mysle o zmianie operatora bo ile mogę nie mieć kontaktu ze znajomymi

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.