Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Tak, parking nie był w całości zajęty, tak nie był to szczyt a godzina ok 17stej, tak - znalazłem miejsce parkingowe dla siebie (już wcześniej), tak - czekam na Wasze komentarze i wyzwiska, bo nie spodziewam się niczego innego po mieszkańcach miasta, w którym za normalne uznaje się typowe akty chamstwa i buractwa, na które wiele dowodów można znaleźć w podobnych tego typu "niusach".
W tym mieście nigdy nie będzie normalnie, dopóki Was - mieszkańców nie będzie raziło w oczy to, co na całym świecie jest uznane jako łamanie pewnych norm ogólnie przyjętych. Do Gdańska jeszcze długa droga, póki co bliżej do zaścianku. Pozdrawiam wszystkich tych, którzy maja dystans do siebie i wiedza, że nie do nich kieruje te słowa. Wasz w większości (nie)lubiany - Mieczysław.
W tym mieście nigdy nie będzie normalnie, dopóki Was - mieszkańców nie będzie raziło w oczy to, co na całym świecie jest uznane jako łamanie pewnych norm ogólnie przyjętych. Do Gdańska jeszcze długa droga, póki co bliżej do zaścianku. Pozdrawiam wszystkich tych, którzy maja dystans do siebie i wiedza, że nie do nich kieruje te słowa. Wasz w większości (nie)lubiany - Mieczysław.
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (47) dodaj komentarz
Peja_gość
07.07.2010, 19:33
eh
No cóż-mędrzec kolejny się udzielił. Kolejny,który ma nierówno pod sufitem.
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 03:35
pseudo raperze...
jesli mam nierowno pod sufitm, to sie tylko z tego ciesze, poniewaz w Twoim przypadku najwyrazniej brak tych nierownosci, a juz od dawna wiadomo, ze brak zwojow mozgowych oznacza brak zdolnosci myslenia. nie chce Cie urazic, ale chyba to zrobie, najwyrazniej posiadasz procz mozliwosci oddychania, mrugania powiekami i kilku innych fizjologicznych jeszcze zdolnosc pisania na klawiaturze, ale to wcale nie dowodzi tego, ze myslisz. nie obrazaj, a nie bedziesz obrazany.
CytujMIO
08.07.2010, 18:06
O co tobie Mieciu tak właściwie chodzi?
Cytujmieczyslaw
08.07.2010, 19:37
MIO, ale pytasz o parkowanie?
czy o pseudorapera "peje"? bo jesli o niego, to od jakiegos czasu probuje mnie obrazic, bo sensownych argumentow jeszcze w zadnej dyskusji nie wysunal. ot tyle. a moj stosunek wobec niego jest calkowicie obojetny. pozdrawiam.
CytujE_gość
09.07.2010, 18:32
powtarzając MIO-o co Ci chodzi?
Jeż od jakiegoś czasu powtarzają się wciąż te samo artykuły,które z resztą nic nie wnoszą.Ktoś zapomina chyba o idei tcz24.Czy Wam to w nawyk weszło-obserwować gdzie kto i jak parkuje a potem szybciutko do domu zgrać zdjęcie i artykuł na tcz wrzucić? Masz obiekcje to czyjegoś parkowania to dzwoń na Straż Miejską lub Policję. Rozumiem przesłanie tego artykułu tylko,że takich artykułów jest tu pełno.To jakaś moda teraz,czy fiu bździu w głowie?(bez urazy)
Cytujhmm
07.07.2010, 19:38
hm
I z czego tu robić sensację ? Widzę, że ludzie ścigają się w robieniu zdjęć krzywo parkującym ludziom. Sensacji ja w tym nie widzę żadnej. !
OdpowiedzTcz18W_gość
07.07.2010, 19:41
zgadzam się
To już zaczyna być nudne,praktycznie w tygodniu 3-5 artykułów ostatnio o parkowaniu...
Cytujmieczyslaw
08.07.2010, 03:37
to jest nudne?
a moze spojrzcie na to z drugiej strony - gdyby buractwo umialo parkowac, to nie byloby okazji do zrobienia zdjecia. ale zamiast konstruktywnego myslenia - malomiasteczkowe ograniczenie: problemem jest ten, kto widzi problem, a nie ten kto go generuje.
Cytuj_gość
07.07.2010, 19:38
Sam sobie zrobiłeś foto?
jak wyżej
Odpowiedzcinek_gość
07.07.2010, 20:18
re
mas zracje wtym miescie nigdy sie nie zmieni a buractwo bedzie buractwem...nic dodac nic ujac a Ci co Cie obrazaja to chyba uczyli sie za kry robic prawko
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 03:38
bedzie i nic tego nie zmieni.
ale pomysl jak by sie sami pieklili, gdyby chcieli zaparkowac, a jedyne miejsca wolne, bylyby zastawione przez takich wlasnie typkow - tego wlasnie zycze Wam - moze wtedy zrozumiecie co oznacza kultura poruszania sie samochodem i szanowanie wolnosci innych w przestrzeni publicznej.
Cytuj_gość
07.07.2010, 21:39
naklejkie mogles zaslonic bo cie do sądu podadza
OdpowiedzM._gość
08.07.2010, 08:33
problematyczne
fakt naklejka mogłaby być zamazana, bo może to reklama... ALE tablice rejestracyjną trzeba było zostawić:D
Cytujmieczyslaw
08.07.2010, 11:35
tablice zostawilem,
ale moderator - zmoderowal :)
CytujCyrk
07.07.2010, 22:07
Co ty wciągasz
to nie jest Twoje auto ...
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 03:39
pewnie, ze nie moje :)
moje stalo prawidlowo. w koncu to domena tczewian jest takie parkowanie "na buraka".
Cytujcinek_gość
07.07.2010, 22:42
ciekawe gdzie byli jego rodzice? pewnie jezdza tico tsetse
Odpowiedzxyz_gość
07.07.2010, 23:29
Mieczysław w opisie dodanym do tego zdjęcia ma badzo dużo racji. Dopóki znieczulica nie przestanie być powszechna, kraj nie będzie się zmieniał w tempie jakiego oczekuje społeczeństwo. Problem w tym, że społeczeństwo potrafi przeskoczyc leżącego na chodniku człowieka ze złamaną nogą, ewentualnie stanąć z boku i obserwować widowisko w postaci karteki i noszy
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 03:28
drodzy Tczewianie,
jak zwykle nie zawiedliscie, trzymacie poziom, a raczej jego brak, a to przykre. naprawde w Waszej mentalnosci nic sie nie zmienia i w perspektywie dlugiego jeszcze czasu sie nie zmieni. i niestety nie bede taki sam jak Wy i nie rpzestane nagle szanowac innych dookola, nie zaczne myslec tylko o swojej du...pie, nie zaczne parkowac po tczewsku - takie okreslenie powinno powstac i zostac opisane w encyklopediach. moja propozycja --> parkowanie po tczewsku - oznacza parkowanie w taki sposob, aby linia parkingowa, ktora normalnie wyznacza obrys pola parkingowego na auto (jego zewnetrzny zarys) znalazla sie pomiedzy kolami parkowanego pojazdu - im blizej jego wlasnej osi, tym lepiej.
OdpowiedzM._gość
08.07.2010, 08:32
co zrobić...
Niektórych prawda w oczy kole... Dobrze piszesz, ale polska znieczulica się pogłębia. Trzeba zacząć od takich właśnie prostych (banalnych) spraw które może w dalekiej przyszłości zmięnia nastawienie społeczeństawa:> P. Mieczysławie głową muru nie przebijesz - niestety Pozdrawiam
CytujAniela_gość
08.07.2010, 08:44
RACJA
Tradycyjnie juz zauwazam brak zrozumienia idei zdarzen tcz24. Ktos widzi zdjecie ze zle zaparkowanym autem i jedyne o czym mysli, to wejsc i napisac, ze "znowu to samo". Po co wchodzicie, oszczedzcie sobie Waszego cennego czasu i nie czytajcie postow, ktorych nie chcecie. Mieczyslaw ma racje w dwójnasób. Po pierwsze jezeli zawsze bedziemy myslec w ten sposob, ze nie ma sie czym interesowac, to moze niech przy aprkingach nie maluja linii, a kazdy parkuje jak chce, zobaczymy ile bedzie pozastawianych aut np przed swietami, albo ile bedzie "obrysów" lakieru. Po to ktos maluje linie, zeby osoba o zdrowym umysle mająca prawo jazdy umiala miedzy te linie wjechac. To chyba logiczne i proste (chociaz dla wielu tutaj niekoniecznie). Po drugie jak ktoś pisał w poscie o rybie, niech wam (celowo z malej litery do osób krytykujących pisanie takich postow) ktos tak zaparkuje przy pełnym parkingu, niech wam ktos sprzeda pol ryby pol wody, nie wam ktos chleje pod oknem w krzakach, niech wam ktos wysypie smieci przed drzwi itp itd to moze wtedy zaczniecie dostrzegac lamanie typowych kanonow zachowania w spoleczenstwie, w ktorym gdyby kazdy wykonywał podstawowe czynnosci (zbieranie kupy po psach, parkowanie, wyrzucanie smieci DO kosza a nie stawianie przed nim) żyło by nam się przyjemniej milej i bilibyśmy mniej piany, a moderator nie zbierałby i nie umieszczał tylu (dla niektórych niepotrzebnych) wpisów. AMEN
Odpowiedzburaki to wy _gość
08.07.2010, 10:13
a ty cinek i mieszyslaw
z takim chamstwem możecie się spotkać każdym innym mieście tak samo jak w Tczewie, więc odwalcie się od Tczewa, pewnie jakieś buraki z mk jesteście, zarzucić też wam mogę że jeździć nie potraficie, kształtujecie swój cały stereotyp do kilku osób które są kompletnymi idiotami bo parkować nie umieją, żałosne i szczeniackie
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 11:34
tak cwaniaczku,
tylko dlatego, ze w innych miastach tez chamstwo, to probujesz je usprawiedliwiac w Tczewie? a moze pora cos, gdzies zmienic? bo z mowienia i patrzenia, ze gdzies indziej to samo, to miastem tutaj nie predko sie staniecie, poki co mentalnie temu miastu blizej do zasciankowej wsi niz do Gdanska.
Cytujlokis_gość
08.07.2010, 12:49
Długo mieszkasz w Gdańsku Mieczysławie ?
Zaparkuj na Biskupiej Górce albo koło Zielonej Bramy (za Cepelią), a dowiesz się co to jest chamstwo i buractwo jeszcze zanim wyjmiesz kluczyki ze stacyjki. Nie tak dawno grupa turystów z Holandii (osoby w bardzo zaawansowanym wieku) została obrabowana i pobita w biały dzień na schodach Hotelu SCANDIC przez grupę wyrostków. Nikt , z ochroną hotelu włącznie, nie zareagował na napad. W takich dzielnicach jak Olszynka, Dolny Gdańsk, Letnica jurysdykcja Rzeczypospolitej nie istnieje, realną i prawdziwą władzę sprawują lokalne bandy opryszków - są to całkowicie eksterytorialne dzielnice, policja zagląda tam wyłącznie w zwartych formacjach, dlatego nie porównuj spokojnego Tczewa do Trójmiasta.
Cytujmieczyslaw
08.07.2010, 13:27
mieszkam w Tczewie,
dlatego takie zachowania mi przeszkadzaja, a moja aluzja do Gdanska dotyczyla "wielkiego kompleksu tczewian do gdanska", ktory juz w wielu podobnych watkach "wyplynal".
Cytujiga_gość
08.07.2010, 10:50
a ja ciebie Mieczysław popieram- a ci wielcy kierowcy co parkować nie umieją niech się zamkną. Jak nie umieją się w pasie zmieścić to ponownie na kurs nauki jazdy niech idą.
Odpowiedzha_gość
11.07.2010, 19:32
!!!!
Ty pewnie parkować potrafisz Aaa!!!! Tacy jesteście zaj**... kierowcy że facet bał się i zaparkował tak by żaden z was koło niego nie parkował
CytujCiech_gość
08.07.2010, 12:08
O ładnie zaparkowałem
Odpowiedzona__gość
08.07.2010, 14:25
do mieczysław
sory, ale tym powinna zająć sie straż miejska ... jesli oni tego nie robią to wyluzuj. Sama nie raz spotkalam się z sytuacją gdzie było mnóstwo samochdów pomiędzy nimi wolne miejsce więc parkowałam, a potem okazało się ze stoje na lini. Ludzi parkuą gdzie wolne, a nie patrzą gdzie stanąć żeby nie byc na lini bo znajdzie się ktoś kto zrobi fote i wstawi na TCZ24. Popatrz na to od drugiej strony.
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 18:05
na to tez jest sposob
parkujesz miejsce dalej - normalnie, bo jak "burak" odjedzie, to pozniej Ty nie wygladasz na tego, kto parkowac nie potrafi. a poza tym - ten delikwent na zdjeciu - przyjechal w puste miejsce, nie musial tak parkowac.
Cytujktos całkiem obcy_gość
08.07.2010, 14:44
dla mnie idelany sposób na parkowanie przeciw takim burakom co stoja obok nas i kiedy wsaidaj do swojego auta nasze auto wala drzwiami i konczy sie tym ze my mamy wgnioty i rysy a taki baran odjerzdza sobiw w swina dal dla tego jesli jest miejsce na parkingu zawsze parkuje dalej lyb jak niema to stawiam tak by nikt mnie nie walił dzwiami bo juz mam dosc rys i wgniotow po obu stronach smierc burakom i egoistom
Odpowiedz_gość
08.07.2010, 15:08
`
obcy ma racje kolo ze zdjęcia zaparkował właśnie tak i nikt mu fury nie porysuje
CytujZIELEmale
08.07.2010, 15:33
społeczniaki i banany
Odpowiedzobywatel_w_gość
08.07.2010, 15:41
W tym wszystkim nie chodzi tylko o parkowanie. Większość cwaniaczków która uważa, że za kierownicą wszystko może w swoich "stjuningowanych" golfach II ze spojlerami przypominającymi bardziej tandetną plastikową półkę łazienkową przyczepianą do ściany za pomocą przyssawek, jeździ i parkuje w sposób zdradzający ich sposób myślenia, że na drodze poza nimi nikt inny nie istnieje. Przykład (poza nieudolnym parkowaniem) ? Wyścig przy zjeździe z ronda Jana Pawła II w kierunku ul. Wojska Polskiego tak, aby wyprzedzić wszystkich jadących prawym pasem zanim skończy się lewy. Mało było tam wypadków? A praktycznie wszystkie spowodowane przez takich właśnie cwaniaczków. Więc zgadzam się z Panem Mieczysławem. Trzeba ich tępić na wszystkie możliwe sposoby. Od parkowania się zaczyna, a następnego dnia mogą na drodze zabić twoje dziecko...
Odpowiedzjarek_gość
08.07.2010, 16:28
Uwaga Tczewianie "kolejna sensacja"
Postanowiłem tym razem nie krytykować ów kierowcę Audi bo gdy tak pomyślę,że mi auto pod marketem w Gdańsku Leroy Merlin poobijano najgorzej wygląda od strony pasażera to rozumiem dlaczego bezpiecznie parkować na dwa miejsca parkingowe.Pewnie można postawić gdzieś daleko tylko i tam może się znależć "baran" który obije auto bo przecież musi drzwi otworzyć na ościerz!!!Co zaś do kultury mieszkańców Gdańska to powiem,że jestem z Tczewa ale pracuję w Gdańsku i niestety nasz market odwiedza cała masa "baranów,idiotów,debili itp".Tak więc powiedzenie,że Gdańsk to metropolia cywilizowana,że ludzie są inteligentni to trochę lekka przesada.A tak na marginesie jak już komuś obijemy auto a może się tak zdarzyć to zwyczajowo należy zostawić karteczkę ze swoimi namiarami za wycieraczką a nie stuknąc komuś auto po czym wsiąść jak niby nic i odjechać.Pozdrawiam
Odpowiedzja_gość
08.07.2010, 16:29
Ten cały Mietek to jakiś łoś, który znając życie podchodzi do parkowania 50 razy aż prosto zaparkuje. Czy Ty pomyślałeś, że zaparkowanie przez Tą osobę w taki a nie inny sposób mógł wyniknąć z konieczności a mianowicie wcześniej auta były tak postawione?
Odpowiedzmieczyslaw
08.07.2010, 18:41
moze i łoś,
ale przynajmniej umiem parkować. przeczytaj wyżej - gość przyjechał i zaparkował tam na pustych miejscach, nie stało tam nic. pozdrawiam Cię "niełosiu".
Cytujon_gość
08.07.2010, 18:01
parkowanie
a ja jestem z wrocławia i mieszkam tu od niedawna i uważam że na parkingach pod marketem można stawać jak się chce,więc nie ma sensu obrażać tczewian. co innego jest na parkingach ulicznych np. na starym mieście,a pod jeszcze pod zadnym marketem miejsc nie zabrakło
Odpowiedzalinkatczew_gość
08.07.2010, 22:31
no i co
a moze po prostu obok parkowal ktos, kto zajal wiecej niz jedno miejsce, np. jakims dostawczym czy wieksza osobowka. jak pojechal to glupio wyglada, no niestety. ale bez przesady. pewnie jakis facet tak zaparkowal
Odpowiedzona__gość
09.07.2010, 09:23
z tymi "burakami" to mietku przesadzasz .... ://// nie jezdze jak idiotka szukając miejsca gdzie zmieszcze się w lini,bo ktoś mi strzeli fotke tylko parkuje pomiędzy autami gdzie mam wolne miejsce. i skończ już ten śmieszny temat ... jak nie mam problemów w domu to oddam ci troche swoich :///poczytaj książke .... zabij czymś nude.
Odpowiedzo co wam chodzi !!!_gość
09.07.2010, 12:10
Kupiłem nowe auto za ciezko zarobione pieniądze postawilem prawidłowo pod sklepem, przychodze a tu wgniecenie od drzwi auta które stało obok. W tym momencie moje półroczne auto ma 5 takich wgnieceń. Jak tu nie można sie wku...rzyć ! Nie dziwcie się temu kolesiowi bo takie audi nie kosztuje 10 tysięcy. Ja od jakiegos czasu staje właśnie tak jak na zdjęciu i mam gdzieś co mysla inni. Nauczmy się pierw poszanowania cudzej własności... oraz starajmy sie zrozumiec innych ...
Odpowiedzgość 22_gość
09.07.2010, 17:41
mieciu emeryt
Mietku jak nie masz co robić tylko zamieszczasz takie "wielkie sprawy" jak parkowanie przed sklepem to ci współczuję .Musisz być starym,zmarszczonym grzybem ,który nie umie sobie poradzić z własnym nudnym życiem.
OdpowiedzPeja zwany przez miecia pseudo_gość
09.07.2010, 18:42
artykulik
To powoli zaczyna przypominać "obywatelskie donosy" jakie miały miesce za komuny-przesadzam?To przemyślcie to głębiej.
OdpowiedzBasia11
09.07.2010, 18:52
moje zdanie o tym artykule i reszcie
Taki artykuł powinien mieć jakieś przesłanie-i ma,tylko,że wszystko ale bez przesady.Teraz taki artykuł pojawia się co kilka dni.Zróbcie jeden obszerny artykuł,wstawcie parę zdjęć,powiedzcie co was boli,o czym myślicie i koniec.Wy powtarzacie ciągle te artykuły i przy okazji coraz więcej ludzi obrażacie(w komentarzach).Chcąc wstawić taki artykuł pomyślcie pierw czy sami wszystko idealnie w życiu robicie...
Odpowiedzona__gość
10.07.2010, 12:08
popieram osoby wyżej :)
OdpowiedzT.K_gość
10.07.2010, 21:41
:)
A ja teraz specjalnie stawiam tak samochód i czekam na cwaniaka z aparatem po prostu nie masz zajęcia
Odpowiedz_gość
12.07.2010, 17:00
MIETKU!
Po przeczytaniu tego artykułu powiem ci jedno,powiem słowa,które pasują idealnie! "Czasem moralista jest jak kominiarz:czyści czyjeś kominy,a sam jest brudny"
Odpowiedz