Brak słów. W przyczepce malutkie dziecko jak worek...

Brak słów. W przyczepce malutkie dziecko jak worek...
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Tutaj wystarczy tylko spojrzeć by ocenić bezmyślność tego tczewianina. Niby odblaski, niby wszystko gra, poza jednym szczegółem - w przyczepce malutkie dziecko jak worek ziemniaków.

Jadąc samochodem przez ta ruchliwą ulicę nie mogłam się napatrzeć i uwierzyć, że ludzie mogą być tak lekkomyślni. Rozumiem że faceci słabiej myślą od kobiet, ale czy to dziecko nie ma matki która by mogła zainterweniować?

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (68)
dodaj komentarz

  • _gość

    21.06.2015, 19:35

    a może nie ma?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • piterek_gość

    22.06.2015, 23:27

    Autorka-wariatka...na miejscu tego chlopa bym cie dojechal ty bezmyslna babo

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • Michał J._gość

    21.06.2015, 20:18

    Puknij się w głowę babsztylu. To nie jest przyczepa tylko specjalny wózek z zadaszeniem do przewozu dzieci na rowerze. Odblaski i światła są - co w tym jest niebezpiecznego? Wg mnie jest to bezpieczniejsze, niż przewożenie dziecka na bagażniku rowerowym. "Jadąc samochodem przez tą ruchliwą ulicę..." - którą?, bo w tym swoim ambitnym tekście nie odniosła się Pani do niej. "Rozumiem że faceci słabiej myślą od kobiet..." - no akurat Pani swoimi tekstem i przemyśleniami w nim zawartymi nie potwierdziła przynależności do tej grupy kobiet. ps. gratuluję opanowania do perfekcji obsługi programów graficznych, nie można oderwać wzroku od tej obróbki zdjęcia ; )

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx8 
  • mąż_gość

    22.06.2015, 19:08

    Ulica Gdańska sądząc po zdjęciu, ale to akurat szczegół. Kobieto - jadąc samochodem patrz lepiej na drogę przed sobą, a nie na przyczepki. A za ten seksistowski tekst - do garów, masz zakaz na samochód na miesiąc. I przynieś mi piwo kobieto

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 

    _gość

    03.07.2015, 23:47

    CHAM...

    Cytuj
    IP: 83.20.xx8.xx7 
  • DT _gość

    21.06.2015, 21:02

    no i?

    No i co z tego, że dziecko w przyczepce? Coś złego mu się dzieje? Wygodnie ma i tyle.....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx5 
  • jarosław_gość

    21.06.2015, 21:49

    Albo troll albo idiotka. Obawiam się że #2

    Odpowiedz
    IP: 109.241.xx2.xx8 
  • facet_gość

    22.06.2015, 08:40

    ja nie mam obaw - #2 (do tego zacofana intelektualnie)

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 
  • ..._gość

    21.06.2015, 22:28

    Ehh...

    Fuck, co za ograniczony człowiek to pisał? Sensacja jak z pudelka.... Poniżej link do prezentowanej przyczepki: tnij.tcz.pl/?u=eafac5

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx9 
  • g_gość

    22.06.2015, 07:12

    baba

    Baba wyszła ze wsi, a wieś z baby nie.

    Odpowiedz
    IP: 108.171.xx3.xx2 
  • Maly_gość

    22.06.2015, 07:22

    WTF??

    Co jest niebezpiecznego i złego w tym że dziecko jedzie w przyczepce przeznaczonej do przewozu dzieci ? Dużo bezpieczniejsza jest niż te siodełka które montuje się na bagażniku. Kobieto P.... się w łeb może ci to pomoże chociaż na głupotę nie ma lekarstwa także współczuje ci kobieto !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx0 
  • KK_gość

    22.06.2015, 08:13

    ma rację

    nie o to chodzi, że to kobieta-helooo, po co ta nagonka na płeć? jasne, że ona tez pojechała z tym wpisem, ale w jednym ma rację-jesli macie dzieci-inni niech nie piszą, bo po co?-to zastanówcie się co się stanie, jak jakiś poje...b pijany, nacpany czy po prostu nieuważny przywali w tę przyczepkę, wózek, czy jak chcecie to zwać! To zawsze jest malutkie dziecko, nikt nie przewidzi sytuacji na drodze, dlatego uważam, że jest to dobre rozwiązanie na przejażdżki pięknymi polnymi drogami, leśnymi jeśli się da, czy bulwarem, ale ulicami-głupi pomysł i nie chodzi o to czy przyczepka przystosowana etc. po prostu ja swojego dziecka tak bym nie woził.

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx3.xx6 
  • facet_gość

    22.06.2015, 08:35

    pijany, naćpany, nieuważny - może przywalić gdy przechodzisz przez przejście dla pieszych, jedziesz samochodem z dzieckiem w foteliku, jedziesz na rowerze z wózkiem / przewozisz je na bagażniku rowerowym - helooo a może właśnie zmierzał na przejażdżkę pięknymi polnymi drogami, leśnymi jeśli się da - helooo jednak kobiety są głupsze....

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 

    taa_gość

    01.07.2015, 00:13

    najlepiej to wg trzymać dziecko w beczce bo jeszcze coś mu się stanie..

    Cytuj
    IP: 47.70.xx1.xx9 
  • _gość

    22.06.2015, 08:19

    Co się dziwić jak autorka na co dzień trzodę tylko widuje. Może u niej na wsi faktycznie faceci gorzej myślą od kobiet. Jeżeli tak to proszę o namiar miejscowości, będę omijał szerokim łukiem.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Tczewska Inicjatywa Rowerowa_gość

    22.06.2015, 08:25

    Zachęcamy do wpisania w google "przyczepki rowerowe na ulicy". Świat jest większy niż Tczew, co u nas dziwne i niespotykane, nie oznacza nienormalne.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx5 
  • _gość

    22.06.2015, 09:13

    To jak jedziesz samochodem przez ruchliwa ulicę, patrz na drogę.. Ja tu widzę twoją bezmyślność, bo zamiast skupić się na drodze, robisz fotki. To dopiero GŁUPOTA!!!

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx9 
  • Bib_gość

    22.06.2015, 09:27

    Co za bzdura. Sam mam taki wózek cruiser i przewożę dwójkę maluchów w nim. Kto w w tym widzi problem. Masakra po cy wy takie debilizmy publikujecie żeby pokazać że Tczew to wiocha i słońce tu nie dociera????

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx3.xx6 
  • Martyna_gość

    22.06.2015, 11:51

    przecież ta przyczepka jest właśnie przeznaczona dla dzieci ! Ten post jest kompromitacja i moim zdaniem powinien zostac usuniety , autor tego ' artykułu' zanim cos napisze powinien najpierw troszke sie doedukować !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • ktoś_gość

    24.06.2015, 15:19

    dokładnie zgadzam się w 100% bo właściciele portalu powinni filtrować to, co umieszczają - umieszczeniem tego artykułu pokazali poważność tejże strony...

    Cytuj
    IP: 164.126.xx3.xx7 
  • zniesmaczony_gość

    22.06.2015, 14:24

    totalna wariatka

    Pisząc coś takiego powinna najpierw sprawdzić o czym pisze. Brak totalny wiedzy na temat dostępnych środków transportu. Baba faktycznie chyba pracowała od rana do nocy w warzywniaku,bo głupoty nabazgrała jak się patrzy. Wysłać ją do Tajlandii ,tam by zawału dostała widząc w jakich warunkach ludzie podróżują na skuterach czy rowerach.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx4.xx6 
  • _gość

    22.06.2015, 15:16

    Autorko Tematu!

    Autorka tematu to zacofana intelektualnie debilka...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xxx 
  • _gość

    22.06.2015, 15:34

    nic dodac nic ujac

    chcialem skomentowac ten wpisc ale widze ze osoby komentujace wczesniej zrobily juz swoje. pozdro

    Odpowiedz
    IP: 2.30.xx9.xx8 
  • HAMBURG_gość

    22.06.2015, 15:36

    do garow babo a najlepiej chomato na plecy i orac pole....kto tepa glowo dal ci prawo jazdy ???? zero pojecia o wozkach do roweru niemasz....

    Odpowiedz
    IP: 86.150.xx7.xx3 
  • _gość

    22.06.2015, 17:47

    pojechane masz

    Odpowiedz
    IP: 92.221.xx7.xx6 
  • MATKA_gość

    23.06.2015, 07:13

    Droga Pani! Ta przyczepka jak ją nazwałaś, jest specjalnie stworzona do przewozu dzieci, mają wszystkie atesty bezpieczeństwa. Więc lepiej skup się na i nie stwarzaj zagrożenia na drodze robiąc jakieś idiotyczne zdjęcia i rozglądając się na prawo i lewo by zrobić jakiś sensacyjny "reportaż" .

    Odpowiedz
    IP: 83.13.xx3.xx2 
  • maniuś_gość

    23.06.2015, 07:27

    dziwny tekst

    Mam 53 lata, ale dziwię się Pani, która napisała ten artykuł. Przecież nie ma nic lepszego aniżeli taka przyczepka przystosowana do przewozu dzieci. Oczywiście, zgodzę się z tym, że jest pewne zagrożenie. może przecież w to dziecko wjechać jakiś nierozważny kierowca. No, ale przecież zagrożenia są wszędzie. Czy to znaczy, że mamy tylko siedzieć w domu i z niego nie wychodzić. Myślę, że Pan na zdjęciu jest jak najbardziej dobrym i rozważnym ojcem i na pewno jedzie z dzieckiem na przejażdżkę w jakieś ustronne i bezpieczne miejsce np. do parku lub do lasu. Przecież normalne jest to, że aby tam dojechać musi w jakiś sposób opuścić swoje miejsce zamieszkania. Także nie przesadzajmy. Myślę, że Panią, która to pisała, poniosła trochę fantazja. A ja, gdybym była posiadaczka takiej przyczepki to na pewno zabrałabym nią swoje wnuki na wycięczkę na łono natury.

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx4.xx0 
  • _gość

    23.06.2015, 10:39

    Po pierwsze: bardzo seksistowski tekst. Sam jestem ojcem i w kwestii bezpieczeństwa mojej córki myślę tak samo jak moja żona. Pani stwierdzenie obrzydliwie mnie obraża. Po drugie: nie wiem jak w Pani wiosce ale w Tczewie worka ziemniaków nie wozi się w przyczepce z atestami ADAC przypiętego pasami bezpieczeństwa. Po trzecie: prawo ruchu drogowego umożliwia jazdę z taką przyczepką nawet po chodniku.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • dipss_gość

    23.06.2015, 22:59

    jklop

    głupota głupota głupota jak mozna tak narażac swoje potomstwo,ale zapewne to dziecko bylo zaadoptowane dlatego ojczulek taki opiekunczy

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • _gość

    24.06.2015, 07:39

    Widzę ,że kolejny intelektualny baran albo rodzina autorki :)

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    Michał J_gość

    24.06.2015, 13:07

    prowokacja (nie można być aż tak głupim) - nie karmcie trolla

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 

    ktoś_gość

    24.06.2015, 15:10

    adaptowany jesteś ty kompletny niedouczony człowieczku!!!! widać, że Tczew to dziura zabita dechami i ktoś tu chyba nie zna przepisów - proszę szanownej pani udać się na naszą tczewską policję i uzyskać kompetentną informację na temat takich przyczepek a dopiero później robić z tego sensację. a serwis tcz.pl proszę o dogłębniejsze analizowanie umieszczanych treści... widać, że to żal a nie poważna strona..pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 164.126.xx3.xx7 
  • _gość

    24.06.2015, 15:05

    do garów babo!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx6 
  • ona_gość

    24.06.2015, 15:23

    kobieto wyjedź z Polski i zobacz jak się przewozi dzieci - Niemcy, Finlandia, Holandia, Anglia, Irlandia itd., że takie przyczepki to nie sensacja tylko codzienny widok:-)...poprostu śmiać się chce z takiego artykułu:-P

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx7 
  • _gość

    26.06.2015, 22:52

    nie porównuj cywilizowanej Europy do poziomu polskich kierowców...Niemcy a Polska- dwa tysiace euro a 300 euro pensji....drogi Europejczyków i polne ścieżynki tuskolandu...nic dziwnego, że Cameron nie znosi polaczków, głupi i tyle..

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx8 
  • nik_gość

    24.06.2015, 15:27

    a jakby furmanka z koniem jechała też byś babo sensacje zrobiła? widać, że Tczew to już nie miasto to wiocha...

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx7 
  • gość_gość

    24.06.2015, 18:12

    Chyba z choinki się urwała, na całym świecie takie przyczepki funkcjonują a ta kobieta co z kosmosu.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx3 
  • hehe_gość

    24.06.2015, 21:17

    Niedlugo to strach będzie wyjść na ulicę z obawy że jakis nie normalny człowiek zrobi nam zdjęcie w jakiejś absurdalnej sytuacji i zrobi z tego sensację np ze na pasy weszliśmy prawa a nie lewą nogą. ..widać ze Tczew to lubi sensacje...

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx5 
  • papaleon_gość

    25.06.2015, 07:39

    Bez komentarza .... Blond włosy tej autorki potwierdzają ogólnie panującą tezę. I bez urazy :) Ale to prawda.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx3 
  • bb_gość

    25.06.2015, 12:05

    przyczepka

    Bardzo dobry pomysł ,żyjemy w takich czasach ze musimy sobie radzić. Przyczepki tego typu są bezpieczne i używa ich się na całym świecie.Osoba która zrobiła zdjęcie i wystawila je na tcz.prawdopodobnie nie ma co robić i szuka sensacji.Pytanie po co?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • ktos_gość

    25.06.2015, 16:03

    zacof

    Zacofanie totalne, kobieto OGARNIJ Się

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xx4 
  • gość_gość

    25.06.2015, 20:22

    pp

    Ponoć w Medice jest dobry psychiatra polecam

    Odpowiedz
    IP: 188.104.xx7.xx6 
  • kay_gość

    26.06.2015, 09:09

    przyczepka

    Przyczepka czy siodełko ryzyko wypadku zawsze istnieje, najlepiej nie wychodzić z domu ....

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx1 
  • Kolarz _gość

    26.06.2015, 12:17

    Przewrazliwiona kobieta

    KOBIETO W KRAJACH SKANDYNAWSKICH TAKI WIDOK JEST CODZIENNOŚCIĄ.FAKT, ŻE W POLSKIM PRAWIE RUCHU DROGOWYM JEST ZAKAZ KORZYSTANIA Z TAKIEJ PRZYCZEPKI DLA DZIECI.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx8 
  • jko_gość

    26.06.2015, 21:49

    no to pokaż zacytowany paragraf z Kodeksu Ruchu Drogowego??? Bo jakoś żadnego takiego prawa nie znalazłem chociaż skutecznie szukałem

    Cytuj
    IP: 164.126.xxx.xx0 

    _gość

    26.06.2015, 21:55

    Nie porównuj tępa dzido polskich ulic do krajów SKANDYNAWSKICH, TAM NIE MA NACHLANYCH KIEROWCÓW ZA KIEROWNICĄ...brawo dla autorki, następny raz jak polcja zobaczy dziecko na jezdni, niech bezmózgiemu staremu wlepi taki mandat, że wyłaczy pomroczność jasną... Co za dziadostwo, dzieci kisi w beczce, wyrzuca przez okno albo sunie po ulicy pełnej aut.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx8 

    olk_gość

    26.06.2015, 21:58

    tak ? ciekawe? hehe śmiać się chce policja akurat nie potępia tylko pochwala tępa dzido!

    Cytuj
    IP: 164.126.xxx.xx0 

    ona_gość

    26.06.2015, 22:01

    a nachlanych kierowców tworzą sami ludzie poprostu Polska to totalne dno bo kto normalny wsiada za kółko nawet po gramie piwa??? a pozatym gdzie ma jeździć ??bo chodniku ???gdzie nasi kochani tczewiacy wydzierają, że " po chodniku się nie jeździ"??

    Cytuj
    IP: 164.126.xxx.xx0 
  • _gość

    26.06.2015, 18:31

    BRAWO DLA AUTORKI!!!

    Autorka ma rację, bezmyślność idioty- rowerzysty jest porażająca; takie przyczepki STOSUJE  SIĘ NA ŚCIEŻKACH ROWEROWYCH, NIE NA ULICY- TĘPE BARANY. Europa ma ścieżki, a wy kołtun zamiast mózgu!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx3 
  • olk_gość

    26.06.2015, 21:57

    to co według ciebie w ogóle się z domu nie ruszać bo jaśnie tczew nie ma dróg rowerowych??? to niech je zrobią a nie wydają ciężko zarobione pieniądze na kolejne niepotrzebne nikomu pomniki i co do prezydenta się nie zwrócisz? tylko idiotyczne komentarze wypisujesz! - poprostu totalna bezmyślność - widać, że tczewiaki nieuki... a tak a propos niech każdy zajmie się swoim życiem a nie wpierdala się w cudze - a przepraszam tczewiaki nie mają co innego do roboty tylko zajmować się plotkami, co kto nosi, jak wygląda, co robi, czym jeździ - zwykła patologia a i do sklepu na drugą stronę ulicy najlepiej autem bo po co się przejść a później narzekają, że grubi są...ehhh a  nawet na imprezach plenerowych widać, że już nawet młodzież nie potrafi sie bawić bez alkoholu...

    Cytuj
    IP: 164.126.xxx.xx0 

    fryta_gość

    28.06.2015, 15:25

    ahh

    moze jeszcze na a1 z tym wozem?haha jak tam mowiecie ze to wszystko ok

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • karol_gość

    26.06.2015, 22:16

    DO AUTORKI PANI NIEDOINFORMOWANEJ

    Coś dla tczewskich niedoinformowanych obywateli " Przyczepki rowerowe do przewozu dzieci stają się coraz popularniejsze na naszych drogach, choć wciąż wiele osób ma wątpliwości czy dzieci w takich przyczepkach wolno przewozić. Nawet pod jednym z ostatnich wpisów o rowerowych mamach, pojawiły się wątpliwości w komentarzach. Aby wszystko było jasne, postanowiliśmy podkreślić, że przewóz dzieci w przyczepkach rowerowych jest już legalny w Polsce. Wszystko za sprawą nowelizacji Prawa o Ruchu Drogowym z 1 kwietnia 2011 roku. Poniżej szczegóły tej zmiany. Po nowelizacji zmienił się Art. 63 PoRD, określający warunki przewozu osób. W ustępie 3 dotyczącym przyczep dodany zosotał dodatkowy punkt o przyczepach rowerowych. 3. Zabrania się przewozu osób w przyczepie, z tym że dopuszcza się przewóz: 4 ) dzieci w przyczepie przystosowanej konstrukcyjnie do przewozu osób, ciągniętej przez rower lub wózek rowerowy. Mimo, że od zmiany upłynęły już ponad 2 lata, w sieci wciąż można znaleźć nieprawdziwe już informacje o starych przepisach, które zabraniały takiego transportu dzieci. Niestety często osoby pytające Googla o poradę, trafiają na nieaktualizowane już strony, ale wciąż dobrze pozycjonowane" artykuł pochodzi ze strony wolnyrower.pl

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xxx.xx0 
  • _gość

    27.06.2015, 00:00

    chore przepisy jak ,,pani" grodzka...

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx8 
  • do autorki_gość

    26.06.2015, 22:17

    może warto przyjrzeć się do czego służy telefon i wbudowany w nim aparat?

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xxx.xx0 
  • _gość

    26.06.2015, 22:47

    idioci nie tylko w Polsce...:-(

    http://www.youtube.com/watch?v=C0QkESZWxUI

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx8 
  • tomek_gość

    27.06.2015, 06:42

    Napewno taka przyczepka bezpieczniejsza od fotelikow rowerowych:-)a tak apropo to worek z ziemniakami przypina sie 5cio punktowymi atestowanymi pasami?wow nie wiedziałem: -p. Ta baba chyba nie ma dzieci a jak ma to współczuje im takiej matki od siedmiu bolesci bo jak mozna porównywać dzieciaczki do ziemniaków? Masakra

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • KK_gość

    30.06.2015, 08:01

    BANDA FRUSTRATÓW

    HELLL-oooo co za hejterzy! trolle od płci-spokój, to nie wina kobiet, że mają was gdzieś-po co wylewacie pomyje na płeć, skoro sami jesteście gorsi, leniwi, głupsi (poza wyjątkami nielicznymi) -po z wami dyskutować-pokonacie kobietę doświadczeniem w glupocie. a teraz jadza-minusiki minusiki , a może i dobrze-jak tu się wyżyjecie-to może mniej agresji na ulicach i w domu będzie.

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx3.xx6 
  • _gość

    30.06.2015, 15:33

    idź się zabij bo nie przyniesiesz już pożytku temu światu.

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0 

    _gość

    01.07.2015, 10:11

    HELLL-oooo Trolu :) A teraz wielka "inteligentko" przeredaguj swój wpis, bo jest tak chaotycznie napisany, że oczy bolą.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • KK_gość

    01.07.2015, 08:10

    teeee "gość"

    co za mega "yntelygentny" wpis, a wiesz trolliku, ze namawianie do samobójstwa jest karalne? pisz, pisz, wyżyjesz się, to mnie będziesz eskalował agresją w prawdziwym life.  a wy gamonie co tacy mądrzy jesteście-zdjęcie zrobiła? oj toz to trzeba wybatorzyć.... vide przepisy prawa-na ulicy zrobiła! a kamery wszędzie - sklepy, monitoring uliczny, etc wam nie przeszkadzają? ponadto co wy porównujecie Polskę, Tczew, nieliczne dróżki rowerowe po kilkanaście metrów - do krajów Europy, do Skandynawii etc? zgłupieliście czy raczej nigdy tam nie byliście? autorka ma racje, niewazne czy przepisy dopuszczają czy nie-u nas takie wożenie dzieci jest po prostu niebezpieczne dla tego dziecka i nie z punktu widzenia przepisów i atestów, bo żaden przepis i żaden atest nie uchroni takiego malucha. nie wychodzić z domu? a gdzie ona to napisała-wychodzić, tylko z głową i z myśleniem o dzieciach.a teraz trolle do roboty, minusiki minusiki

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx3.xx6 
  • _gość

    01.07.2015, 10:56

    Brawo, te wiochmeny nosa poza Gdańsk nie wysciubili, nie wiedzą, że dla Norwega, Niemca durny polski plebs nie jest Europejczykiem. TAK EUROPA NIE WYGLĄDA.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx4.xx8 

    _gość

    02.07.2015, 10:53

    Najwidoczniej masz jakieś zaburzenia psychiczne, skoro sam siebie nazywasz plebsem. Najwyższy czas iść do specjalisty po pomoc.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • eunuch_gość

    02.07.2015, 23:52

    a

    chołota.pl

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • _gość

    03.07.2015, 10:56

    hołota sie pisze, nieuku...

    Cytuj
    IP: 83.20.xx8.xx7 
  • kołodziej_gość

    03.07.2015, 10:45

    naczepka

    a czy ta przyczepa nie jest czasem do przewozu dzieci? Zapraszam do sklepu rowerowego gdzie przekona sie pani o walorach owej naczepki.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx5.xx0 
  • _gość

    03.07.2015, 23:45

    JEST PRZYSTOSOWANA DO PRZEWOŻENIA DZIECI PO ŚCIEŻKACH ROWEROWYCH NATOMIAST JEST MEGA NIEBEZPIECZNA NA ULICACH, WŚRÓD SAMOCHODÓW. NIKT SIE JEJ NIE PRZYJRZAŁ, DOPÓKI NIE DOJDZIE DO PIERWSZEJ TRAGEDII. TEGO OJCA POZBAWIŁABYM WŁADZY RODZICIELSKIEJ.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx8.xx7 
  • _gość

    04.07.2015, 17:31

    To jak ja wyjdę z corka na spacer i ona mi potknie sie na przejściu dla pieszych, tez trzeba mnie bedzie pozbawić praw rodzicielskich.

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx6.xx7 
  • tom_gość

    05.07.2015, 00:35

    ale wy sie spinacie

    specjanie wstawili to zeby takie osoby jak wy wypisywaly do tego komentarze daliscie sie nabrac jak to dziecko w "worku"

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.