tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest piątek, 2 grudnia 2016r, godz. 19:05
Imieniny:
Serwis dostępny także pod adresem www.tcz24.pl
Ostatnio dodane zdarzenia  •  Zgłoś teraz zdarzenie  •  Ważne informacje

Jak tak można traktować starszych ludzi?!

Data: wtorek, 29.12.2009, 19:33. Komentarzy: 13

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Tczew -
Idąc dzisiaj do szpitala przy ul. 30 Stycznia spotkałam starszą kobietę o kijku... płakała... spragniona jakiejkolwiek rozmowy samotna staruszka ze łzami w oczach opowiedziała mi obcej osobie, jak ma ciężkie życie. Że ma syna, córkę, synową. Całe święta spędziła samotnie. Nikt nie łamał się z nią opłatkiem. Dzieci kobiety nawet jej nie odwiedzają! Lekarze też traktują ją już jako "coś nie do leczenia" - jakby tylko czekać aż umrze - kobieta po 80 bez rodziny - po co taką leczyć. Od pewnego czasu ma okropne bóle brzucha - nic nie może jeść. Z bólu aż ja łamie. Ale lekarze wmawiają, że jest zdrowa. Oprócz tego ma też inne choroby, leczy się i wydaje miesięcznie 400zl na leki z 700zl renty.. Kupiła sobie 40 jajek, a potem sprzedała, by mieć na leki. Ja się pytam??!

Jak można być tak podłym człowiekiem? Zostawić starą schorowaną matkę nawet w święta?!!

A lekarze?? O wiele lepiej obchodzą się z ludźmi zamożnymi i przychodzącymi z dziećmi do lekarza. Ale jak ktoś jest samotny i biedny, to czy już można go wrzucić do grobu?
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: ważne informacje.
Artykuł przeczytano 2478 razy
dodaj do ulubionych   
    Tcz24 - strona główna
 
Opinie i komentarze (13)   Zmień kolejność
 
Brak zdjęcia
+2
an1ab_gość
IP: 88.199.xx4.xx6
Data: 29.12.2009, 20:02
a ja się pytam jak można być tak naiwnym, żeby wierzyć w tę historie. Zycie nauczy Cię jeszcze nie wierzyć w każde słowo, nie znając relacji drugiej strony. Starsi ludzie niestety często bywają zgorzkniali, niezadowoleni i rozżaleni, a wcale nie samotni, jak to przedstawiają lub samotni na własne życzenie co wynika z ich nieżyczliwego podejścia do "młodych" którzy starają się im pomóc.
user_ico_Ewelajda
-3
ale sorry ~ Ewelajda
Uż. zarejestrowany
Data: 29.12.2009, 20:22
ja ja spotkalam jak szlam na usg..a ona na izbe przyjec.. do lek.... po za tym płakała
Brak zdjęcia
0
ewelajda2 ~ andrzej_gość
IP: 88.199.xx2.xx8
Data: 30.12.2009, 10:09
zal mi tych ludzi kiedys tez bede stary choc nie wiem czy dozyje tylu lat
Brak zdjęcia
+1
oxygen_gość
IP: 89.200.xx6.xx0
Data: 30.12.2009, 13:27
Historie historiami, a życie życiem szanowna autorko tekstu. Zdarza się, że rodzice, teściowie na własne życzenie zostają samotni. Zapewniam Cie, że przy zdrowych relacjach nikt nie zostawia rodziców samych. Znam przypadki wiecznie niezadowolonych teściowych... Reszty nie trzeba już opowiadać...
Brak zdjęcia
0
~ lila- gosc_gość
IP: 78.88.xx8.xx1
Data: 31.12.2009, 10:54
Nie ma sprawiedliwości na świecie! Ludzie są bez serca i sumienia!!!
Brak zdjęcia
0
traktowanie chorych ludzi ~ tczewianka_gość
IP: 83.25.xxx.xx7
Data: 02.01.2010, 21:20
Co do życia w rodzinie to nie wiem,ale lekarze własnie lekarze,ktorzy powinni nieść pomoc ludziom o rózżnym statusie zamożności tak dokładnie traktują ludzi biednych i ubogich w dodatku starych i chorych. Byłam w szpitalu i widziałam jak pielęgniarki traktują strasze osoby i uważają ,że jest to normalne w ich fachu. W tym miescie Tczewie brak szacunku dla osób starszych wszędzie się zauważa ,a najczęściej w służbie zdorwia.
Brak zdjęcia
0
o Boże :( ~ oleiwiua_gość
IP: 88.199.xx7.xx3
Data: 03.01.2010, 08:40
czy to była pani Janina z Koźlin? Spotkałam ją na wigilii dla bezdomnych... Boże powiedz, że to nie ona :( miałam ją odwiedzić w święta :(
Brak zdjęcia
0
do an1ab ~ ola_gość
IP: 81.190.xx7.xx9
Data: 04.01.2010, 21:47
do an1ab, albo jestes taka glupia albo serce ci kiedys wycieli i zamiast tego organu posiadasz gowno!!!! jak mozesz pisac, ze ktos przesadza, ze klamie, ze starsi ludzie czesto bywaja zgorzkniali!!!! pozyjemy zobaczy jaka ty bedziesz na stare lata i wiesz co???? obys sie przekonala na wlasnej skorze jak to jest kiedy ktos o tobie zapomni nawet w swieta. Do cholery ludzie, zastanowcie sie, to ze starsza kobieta czy to wasza matka, czy babcia, jest na stare lata troche za bardzo zrzedliwa to znaczy, ze juz nie trzeba jej odwiedzac, pomagac?? a moze przypomnijcie sobie wasze dziecinstwo, jako dziecko kazdy z nas sprawial problemy wychowawczy mniejsze lub wieksze to co wtedy? matka oddawala do domu dziecka??? nie!!! charowala za 10 zebyscie mieli co jesc, zebyscie wyszli na ludzi, a teraz jest moda na oddawanie starszych do domu starcow albo olewanie totalne. a niech se radza nie?? najlepiej!!!
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 78.88.xx6.xx0
Data: 05.01.2010, 12:28
nie wiem czy jesteś taka młoda czy taka naiwna, ale życie zweryfikuje Twoje myślenie, a ktoś tu bardzo mądrze napisał , że przy normalnych relacjach w rodzinie coś takiego nie ma miejsca. Ja akurat mam taki charakter pracy że znam środowisko ludzi starszych i coś na ten temat mogę powiedzieć. Policz ile jest takich osób jak ta Pani, znikomy procent, Więc nie generalizuj i nie obrażaj ludzi
 
Brak zdjęcia
0
cd..... ~ ola_gość
IP: 81.190.xx7.xx9
Data: 04.01.2010, 21:57
...szok jestem w szoku co sie teraz z ludzmi dzieje, kazdy tylko zyje w pogoni za kasa zapominajac przy tym o naszych rodzinach, a Ci biedni starsi ludzie tylko czekaja dzien w dzien az ktos ich w koncu odwiedzi. Swiat spada po calosci, wszedzie tylko chamstwo. Ale pamietajcie, ze kazdego z nas to czeka, kazdego!!! A starosc jest niestety dluga, kazdy z nas kiedys sie o tym przekona. Szanowna pani an1ab, kiedys jak juz bedziesz starsza kobieta i jak ciebie rodzina potraktuje tak samo, to przypomnij sobie jak pieknie ocenialas tych ludzi, jakie mialas zdanie na temat starosci, moze ci pomoze jak bedziesz wyc w samotnosci. Moze wtedy pojmiesz, ze jestes bezmozgiem i w dodatku bez serca!!! wstyd mi za ludzi twojego pokroju!!! WSTYD!!!!!! Jedno jest pewne, Pan Bog nierychliwy ale sprwiedliwy i wcale nie trzeba czekac starosci by poczuc sie tak jak ci ludzie,kto wiem, moze tym zupelnie zimnym ludziom otworza sie oczy jacy byli plytcy w swoim zyciu jak zachoruja na cos i beda zbierac kase na swoje leczenie, a nagle okarze sie, ze kazdy ma ta osobe w dupie, pomysl czy by ci bylo przyjemnie!!!! z bogactwa do biedy szybko mozna sie stoczyc, bo nic nie trwa wiecznie, dzis szef wielkiej firmy nagle moze stac sie kloszardem. wbij sobie do glowy, ze starosc cie nie ominie i obys doswiadczyla tego samego co ta biedna kobieta, ty zimna wredna babo!!!!!!
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 78.88.xx6.xx0
Data: 05.01.2010, 12:44
ton Twojej wypowiedzi świadczy o wysokiej kulturze osobistej, mam nadzieję że nie spotkam nigdy na swojej drodze tak "wrednej" i pyskatej osoby, strach myśleć jaka Ty będziesz na starość
 
Brak zdjęcia
0
odp ~ _gość
IP: 81.190.xx7.xx9
Data: 05.01.2010, 17:18
obrazam tylko tych ludzi, ktorzy zle traktuja starszych, a skoro urazila cie moja wypowiedz to widoczne zaliczasz sie do grona tych osob..... a tak poza tym to nie uwazam sie za osobe naiwna, troche znam sie na tych ludziach bo mialam przyjemnosc pracowac w DPS i tam wlasnie przewaznie trafiaja osoby starsze, schorowane dla ktorych juz rodzina nie ma czasu i nawet nie pofatyguja sie zeby odwiedzac swoja babcie, dziadka, czy tez matke. Troche czasu spedzilam z tymi ludzmi wiec nie pouczaj mnie. Jak juz wczesniej wspomnialam, starosc czeka kazdego z nas i wtedy kazdy sie przekona jak to jest jak najblizsi o nas zapominaja. Bo niestety takie przypadki trafiaja sie nawet w dobrych rodzinkach. W swojej pracy troche sie na to napatrzylam. Zal mi tych ludzi, wystarczy na nich spojrzec nie musza nic mowic, a ich wyraz twarzy mowi sam za siebie. To rozpacz, zal i wielka tesknota, tesknota za zwykla rozmowa z bliskimi, za to oddaliby wszystko.
Brak zdjęcia
-1
iza _gość
IP: 89.200.xx9.xx5
Data: 06.03.2010, 18:45
znam rodzinę gdzie rodzice nie jedno sobie odmawiali aby dzieci mogły się wykształcić , studiowały a teraz o nich nie pamiętają nawet w święta ,ani o dniu matki i ojca to jest świnstwo jak się widzi do czego są zdolne własne dzieci . A syn chciał zostać księdzem dobrze że do tego nie doszło ,bo dziękuję za takiego księdza co nie umie uszanować rodziców
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z tym zdarzeniem, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 
najpopularniejsze

Copyright © 2001-2016 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: kontakt@redakcja.tcz.pl. Adres: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew