A może debata?

A może debata?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Im bliżej wyborów do Sejmu tym więcej mówi się o tym, który z naszych tczewskich kandydatów byłby lepszy - Smoliński, czy Kulas więc może warto by obaj panowie zorganizowali między sobą debatę i przekonali do siebie ludzi?

Nie ukrywajmy, że to właśnie miasto Tczew jest bastionem ich elektoratu i to od głosów tczewian bardzo dużo będzie zależeć jeśli chodzi o ich ewentualny mandat poselski a wielu ludzi jest jeszcze niezdecydowanych...

Słowa oczywiście jeszcze o niczym nie świadczą, ale może w końcu moglibyśmy dowiedzieć się czegoś więcej niż tylko tego co obaj kandydaci chcą mówić na wiecach, np. organizując rundę pytania od ludności?

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (31)
dodaj komentarz

  • _gość

    17.08.2011, 18:59

    i ja bym zapytał

    Panie Kulas ile państwo na pana wydało a ile pan dał POlsce? Co pan ma zamiar zaoferować prócz tzw "świrowania pawiana"?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • Jachu_gość

    17.08.2011, 19:08

    Czemu ich dwoch??

    Jesli debata to wszystkich komitetow wyborczych

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xxx 
  • GryFFF

    17.08.2011, 19:10

    Po co debata? Czy są między tymi kandydatami jakieś różnice? NIE! Znów niedługo kolejne wybory i znów władze obejmą ci, którym pomoże telewizja. Później wyborcom radzę płakać do TV, ciekawe czy jedzenie też będą wyjmować z telewizora gdy lodówka będzie pusta. Przydałaby się rewolucja: http://www.youtube.com/watch?v=M6GlCJB49BQ kawałek z przed kilku lat a niestety coraz bardziej aktualny.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    17.08.2011, 21:33

    czyli PO

    Jedyną partią propsowaną przez media i prasę jest Platforma Obywatelska. TVN i Wyborcza to narzędzia walki politycznej-szczególnie GW. Jeśli człowiek jest rozumny to oleje te media a jeśli nie...głupi kraj upada.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    towarzysz

    18.08.2011, 19:15

    różnice są

    Gdyby ich nie było pan Smoliński byłby posłem PO gdzie być może miałby ciut większe szanse ale nie jest i pewnie nie będzie,bo szanuje swoje poglądy i nie jest oportunistą.Poza tym poseł Smoliński ma jakiś program w przeciwieństwie do Kulasa,który zamiast programu ma hasło przewodnie PO tzn "jest dobrze a będzie jeszcze lepiej"-ciekawe tylko dla kogo i kiedy?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • st_gość

    17.08.2011, 21:49

    Po co debata pomiędzy tymi dwiema osobami? Nagle się coś zmieni, jak wejdzie jeden, bądź drugi albo jak wejdą obaj? Ci panowie nie od dziś są w polityce i parlamencie i jak do tej pory nic nie zdziałali, tak nic nie zdziałają, ale można się oszukiwać przy urnie, że może sie coś zmieni. Obaj panowie jedynie klikają na tak, bądź na nie, zależnie jak partie im każą i tyle w temacie. O to ciekawsze punkty z działalności posła Kulasa z jego strony internetowej, wraz z moim komentarzem ;) "Mam istotny udział w pozyskaniu na własność działki dla Zespołu Szkół Katolickich w Tczewie" - bo syn chodzi(ł) do tej szkoły "Po raz pierwszy w dziejach miasta Tczewa udało się utworzyć Filię Biura Poselskiego Posła do Parlamentu Europejskiego – Jarosława Wałęsy." - i co to wnosi do życia miasta oprócz miejsca pracy dla ewentualnej sekretarki europosła? " Współpracuję z Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną – pozyskałem konkretnego inwestora dla Tczewa!" - jaki to inwestor? Flextronics? "Kilkakrotnie rozmawiałem z Ministrem Infrastruktury na rzecz pomocy dla Mostu Tczewskiego. Dnia 1 września 2010 r. minister Cezary Grabarczyk gościł w moim Biurze Poselskim w Tczewie" - i co się stało? most wyremontowali? A teraz z drugiej strony - na stronie posła Smolińskiego z ciekawszych rzeczy znalazłem tylko jakiś protest przeciwko budowie elektrowni wiatrowych na Żuławach, czyli ogólnie po staremu - kampania trwa!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx4 
  • RPS

    17.08.2011, 21:50

    Cuda Tuska

    Mnie tylko zastanawia jedno a mianowicie jak pomimo tak katastrofalnych w skutkach rządach część ludzi wciąż chce głosować na PO? Utrzymujące się wysokie bezrobocie,rosnący w gigantycznym tempie dług publiczny,podwyżki,podniesienie VAT,afera hazardowa itd a dalej ludziom się podoba? Dlaczego glosujecie na PO? Przecież to jest partia bezprogramowa i bezideowa. Nie posiadają żadnego sensownego programu a żyją tylko dzięki PiS-bez nich nie istnieją. Jakich ten rząd ma ministrów-Klicha który nie potrafił zadbać o bezpieczeństwo lotu najważniejszej osoby w państwie,Grabarczyka który nie wie co się dzieje w jego resorcie,Sawickiego który słucha się Brukseli nie zważając na polskie interesy,panią Hall o której już nawet nic nie napisze bo wszyscy wiedzą,Rostowskiego który zamiast faktów widzi wizje,czy Sikorskiego który używa noty dyplomatycznej do walki z Rydzykiem? Co wam się podoba? To że np ABW wkracza do domów internautów którzy nie lubią PO zamiast aresztować bandytów? Czy może to że Tusk walczy z wyimaginowanymi kibolami zamiast tłumaczyć się z długu publicznego? A może dlatego że PO to rzekomo partia liberalna(chociaż w to nie wierzę bo większość polaków jest bardziej gosp. w lewo)tylko która partia liberalna podwyższa podatki i wysyła pod przymusem 6latki do szkół? Gdzie ta wolność ;) Dajecie sobie mydlić o czy a potem narzekacie. Jedziecie po PiS ale żaden z was nie popatrzy w dokumenty jaka była sytuacja Polski za ich czasów a jakie są teraz. Dla mnie to żenada ale jak chcecie tak będziecie mieli. Tylko nie piszcie potem jak jest ciężko.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • m_gość

    18.08.2011, 08:03

    powiem ci dlaczego bo nie ma nikogo innego lepszego niestety. Sam chciałbym zeby pojawił się ktoś z gotową receptą na poprawę sytuacji w kraju ale nie ma takiego ugrupowania lub nie moze sie skutecznie przebić. Dlatego tez wiele osób decyduje się poprostu na mniejsze zło. Prezes Jarek z jego świtą i wszechwiedzącym Antonim juz byli u władzy i sami sie poddali po dwóch latach bo nie mogli udźwignąć cięzaru rządzenia krajem Chyba wole aby aby awb szukało przestępców, w tym internautów niz agent Tomek i jemu podobni z kamińskim na czele tworzyli policyjne państwo i wykorzystwali swoje wpływy do stawiania wyimaginowanych zarzutów niewinnym osobom, a potem wspólnie z panem Z niszczyli ich publicznie. Wskaż mi jakieś ugrupowanie które nie miało w swojej historii żadnych afer?

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 

    Ziutek Ciągutek_gość

    18.08.2011, 11:01

    jak to nie ma? jest jeden polityk - Janusz Korwin-Mikke...mam nadzieje ze rozwiałem Twoje watpliwosci

    Cytuj
    IP: 83.7.xx1.xx5 

    RPS

    18.08.2011, 13:32

    m

    To jakby istniały tylko dwie partie np partia złodziei i partia chamów to wybrałbyś partię chamów w imię tzw mniejszego zła? Nie wybiera się w ten sposób. Albo w coś wierzysz albo nie. Jeśli były by tylko takie opcje to ja osobiście bym na wybory nie poszedł. Już lepiej wyjść na ulicę(do czego pewnie niedługo dojdzie bo UE chce wprowadzić pod przymusem tzw dyscyplinę budżetową a wtedy Donek siwych włosów dostanie bo skończy się Eldorado kredytowe). Heh a swoja drogą Donek powinien w tej kampanii pójść z hasłem sprzedam LOTOS,rzeki lasy i pojadę se na wczasy ;)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    18.08.2011, 13:54

    ~ m_gość

    "Przebić"?Już to samo słowo jest wymowne.Właśnie nie powinno być tak że się polityk jeden z drugim przebija ale zostaje wybrany bo dobrze pracuje na rzecz państwa.Co do Jarka to może i jest trochę narwany ale głupka jeśli już chcesz tak pisać zrobił z niego Donald żeby mieć stały temat zastępczy a poza tym co on mógł zrobić w niespełna dwa lata faktycznych rządów?Nie pozwolono mu dokończyć a robił jak na taki krótki czas całkiem sporo w przeciwieństwie do Peło które wszystko zmarnowało.A co do policyjnego państwa to ja tego nie rozumiem-walczono z korupcją i bandytami.I cieszę się np z powstania ABW bo poziom korupcji w Polsce jest wysoki.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    m_gość

    18.08.2011, 15:48

    chyba z powstania cbś bo abw istniało duzo wcześniej - moze i cbś jest potrzebne, nie przeczę, tylko metody działania tejże były trochę dziwne w Polsce istnieje coś takiego jak dyscyplina finansów publicznych i jest stosowana i to żadna nowość a co do partii chamów i złodziei to faktycznie wybrałbym mniejsze zło czyli dałbym wyraz swojemu niezadowoleniu oddając głos nieważny bo chodzenie na wybory to wielki przywilej który został okupiony wielkimi wyrzeczeniami poprzednich pokoleń i ten kto na wybory nie chodzi powinien głęboko zastanowić się nad swoim postępowaniem i co sobą reprezentuje

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 

    _gość

    18.08.2011, 19:05

    m

    Poprzednie pokolenia walczyły o wolność a nie o to by politycy mogli oszukać a nie pójście na wybory może dać do zrozumienia im wszystkim choć to by było najbardziej korzystne dla PO-oni mają swój elektorat a reszta ich nie obchodzi i lepiej jeśli nie pójdą bo mogą zagłosować na PIS czy SLD np.A co do dyscypliny finansowej to się mylisz bo jak wówczas wytłumaczysz 300mld złotych które Tusk dodał do długu publicznego?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    towarzysz

    18.08.2011, 19:27

    halo halo

    Gościu "M" dlaczego to głosowanie na PO ma być mniejszym złem?Skąd ty to wytrzasnąłeś?Tak wyprał Ci mózg premier Tusk?Ja głosuje np na PiS-ich program i idea rozwoju państwa mnie przekonują i są do zrealizowania.Oni chcą działać a nie tylko dbać o sondaże jak to robi Platforma.Powiedz co dobrego zrobił rząd,że warto na nich zagłosować-wyjaśnił w pełni przyczyny katastrofy smoleńskiej,obniżył podatki,ulżył najuboższym,prowadzi w czasie kryzysu demograficznego skuteczną politykę prorodzinną?No co oni zrobili?Za rządów Prawa i Sprawiedliwości sytuacja gospodarcza była lepsza podobnie jak polityka prorodzinna i stan finansów publicznych,które to z resztą rząd Tuska...szkoda słów.Tusk sieje propagandę antypisowską,bo się ich obawia a nie dlatego,że oni są jak to zwykli mówić politycy PO "chorzy psychicznie".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • x_gość

    18.08.2011, 03:35

    A kogo tu przekonywać do siebie? Kampania ma być jedynie podsumowaniem dotychczasowej działalności Posła w terenie. A kto pracował przez ten czas- wszyscy widzimy. Wybór jest tylko jeden, a ja będę głosować na Smolińskiego bo mi udzielił nieodpłatnej pomocy prawnej. A pan K. mnie zlał...

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx6.xx5 
  • polo_gość

    18.08.2011, 09:19

    pomocy:)

    Mi też udzielił pomocy prawnej...i skasował 100 zł za 30 minut :) Ale wtedy jeszcze nie był posłem więc mogę mu wybaczyć :)

    Cytuj
    IP: 83.13.xx5.xx8 
  • iwona_gość

    18.08.2011, 09:12

    Poseł

    Ja osobiście jak widzę Kulasa to mnie skręca co taka osoba sobą wnosi tylko wstyd.Ten człowiek powinien nie istnieć w życiu publicznym niema nic do zaoferowania tylko się lansuje dla ciepłej posady żenada....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • _gość

    18.08.2011, 12:29

    Miasto Tczew może być bastionem jakiejś partii np PO, PiS, czy SLD a nie bastionem elektoratu konkurentów politycznych. to tak samo jakby powiedzieć, że jakiś tam zamek był bastionem jednocześnie wojsk polskich króla Jagiełły i wojsk zakonu Krzyżackiego jednocześnie. Siedzą sobie Polacy i Krzyżacy w jednym i tym samym zamku i bronią go, tylko przed kim? Bastion - element fortyfikacji używany od połowy XVI do XIX wieku. Lepiej nie używać słów, których znaczenia się do końca nie zna.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • tczewiak kociewiak_gość

    18.08.2011, 14:32

    Smoliński jest o niebo bardziej kompetentny od Kulasa to mi wystarczy. Uważam, że powinno się glosować na człowieka nie partie

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx3.xx8 
  • C>K>M

    18.08.2011, 17:30

    Nie ma znaczenia, na którego człowieka zagłosujesz, o tym , kto wejdzie i tak zdecyduje partia, a konkretnie jej szef, układając listy wyborcze.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    stef

    20.08.2011, 10:25

    wybory

    MOJA PROPOZYCJA TYM PANOM PODZIĘKOWAĆ CO MIELI ZROBIĆ TO NIE ZROBILI WYBRAĆ INNYCH [ oni dla siebie już zarobili]

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • C>K>M

    18.08.2011, 15:45

    Kryterium dla oddania głosu powinny być Twoje własne poglądy polityczne, a nie tczewskość posła. Jeżeli nie masz sprecyzowanych poglądów i oczekujesz, że ktoś Cię "przekona" (niby jak? więcej obieca?) to lepiej oszczędź krajowi przypadkowego wyniku wyborów, a sobie czasu i NIE głosuj w wyborach.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • towarzysz

    18.08.2011, 19:29

    ~ C>K>M

    Masz rację tylko w takim wypadku z 80% ludzi uprawnionych do głosowania zostało by w domu i żadnych rządów by nie było ;))

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    C>K>M

    18.08.2011, 21:36

    A to dlaczego? Przy 20% frekwencji wybory byłyby ważne. Nie myl wyborów z referendum.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    18.08.2011, 22:02

    CKM

    To byłaby dobra okazja aby poznać różnice miedzy nimi.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    tczewiak kociewiak_gość

    19.08.2011, 10:30

    do C<K>M>

    Nie zgadzam się z tobą-poglądy polityczne definiuje przynależność do danej partii , a kwesta "tczewskości" posła jest kwestią realnej pomocy samorządowi oraz lobby na rzecz regionu.I dla tego powinno sie głosować na lokalnych kandydatów.Miejsce na liście zależy od tego jakie sobie wypracuje poseł w hierarchi partii , czyli od pracy, zaangażowania i kompetencji. pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 80.52.xx3.xx8 

    C>K>M

    19.08.2011, 13:13

    Tczewiak kociewiak

    Czyli co, zagłosowałbyś na kogoś o poglądach zupełnie przeciwnych niż Twoje, tylko dlatego, że jest z Tczewa? Realna pomoc dla samorządu, na cóż, ja nie uważam, że zadaniem posła w parlamencie jest wyrwanie jak największego kawałka tortu dla swojego regionu, tylko praca na rzecz całego kraju. Ostatnim zdaniem to już w ogóle dałeś czadu, miejsce w hierarchii partyjnej zależy od kompetencji, pracy i zaangażowania? W której?:D

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    towarzysz

    19.08.2011, 14:17

    CKM-w PiSie

    Tylko do tego wszystkiego musisz dodać jeszcze doświadczenie polityczne,bo to też ma spore znaczenie.To głównie PO jest partią gdzie nie liczą się kompetencje i umiejętności a jedynie medialność(patrz Iwona Guzowska,czy Leszek Blanik).W PO również nie chodzi o skuteczność,bo co np potrafi pan Tomczykiewicz prócz krytykowania PiSu?Nie wrzucaj proszę wszystkich do jednego wora.To,że dziwne standardy panują w PO nie znaczy,że panują w każdej partii.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    C>K>M

    19.08.2011, 15:04

    Towarzyszu nie jesteście w tej sprawie obiektywni, nie chcę się babrać w przepychankę, kogo PiS musiał mianować "bo nie miał innego wyjścia", a kogo co prawda mianował, ale w końcu wyrzucił i tak dalej, ale w tej kwestii standardy PO i PIS wiele się nie różnią.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • wilkuhg_gość

    18.08.2011, 19:48

    LPR

    Tylko LPR

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • BUCA_gość

    28.08.2011, 11:07

    ŻENADA

    pracuję z radnymi obu partii, prywata, czub własnego nosa, układy, pisowiec- węszy, skłóca, jest niesprawiedliwy, dba o siebie, peowiec nie wchodzi w łatwe układy, nie plotkuje, ale cieszy się głośno, że ma 2000 dodatkowo do pensji...ogólnie w niczym nie pomogą, o ile nie będa mieli z tego korzyści...żal. MOŻE FAKTYCZNIE CZAS NA KORWIN- MIKKE? przynajmniej nie znam żadnego cwaniaka z jego partii..

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx3.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.