Gotowość Tczewskich Służb na przybycie ludności islamskiej

Gotowość Tczewskich Służb na przybycie ludności islamskiej
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Chciałbym zachęcić do wypowiedzenia się przedstawicieli Tczewskich służb mundurowych (Policji Straży Miejskiej, może kogoś z UM i innych w sprawie zagrożenia jakie niesie dla mieszkańców Tczewa imigracja ludności islamskiej. Od wielu miesięcy czytamy, słyszymy z różnych mediów sprawdzone i nie sprawdzone informacje na ten temat. Polska na razie wstrzymuje się od ich przyjmowania, ale kto wie jak długo wytrzyma pod presją Unijną.

Jak się już i niestety pojawią tacy na ulicach naszego miasta i zaczną burdy, zaczepki czy nasze tczewskie służby są na to przygotowane. Czy będą skutecznie bronić polskich obywateli przed tymi innymi. Czy jeśli się tak zdarzy , że nie staną na wysokości zdania ( te służby) to Polacy

-Tczewianie będą musieli sami się bronić skutecznie i zdecydowanie i nie zawsze zgodnie z prawem.? Czyli mówiąc wprost dać im po pysku i wygnać z Tczewa. Może ten ten tutaj rzucony problem jest jeszcze daleki od NAS, ALE... wszystko wskazuje na to, że coś się szykuje i obywatele Polski chcą i mają prawo wiedzieć na kogo mogą liczyć.

"Za późno kopać studnię gdy las się pali".


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (61)
dodaj komentarz

  • Tczewian_gość

    21.04.2016, 16:19

    POLSKA

    Naszą Polske obronią KIBICE(KIBOLE-BANDYCI-ZERA itd.), To nie Policja i Straż Miejska nas ochroni, tylko Kibice!

    Odpowiedz
    IP: 86.14.xx9.xx7 
  • sfef_gość

    22.04.2016, 08:20

    ta obronia cie przygłupy o mozgach wielkosci orzeszka potrafiące tylko malowac sprayami i nisczyc wiaty autobusowe oraz kopac w smietniki. Prawdziwi komandosi

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx9 

    er_gość

    22.04.2016, 08:38

    nie badz smieszny

    gdy wybuchnie na stadionie jeden samobojca kibice beda siedziec przed telewizorami i ze strachu nie wyjda nawet z psem

    Cytuj
    IP: 82.21.xx6.xx5 

    _gość

    26.04.2016, 15:53

    Kibice?

    Przecież Wy tylko silni jesteście jak trzeba słabszemu dokopać, zniszczyć przystanek, czy też pomazać jakiegoś ch*ja na ścianie świeżo odmalowanego budynku.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 

    magda_gość

    26.04.2016, 22:23

    nie mowimy o kibicach

    nie chodzi o kibicow, dzieci biegajaceych po ulicach lecz o prawdziwych kibolach, tych ktorzy jezdza na ustawki o korych nie slyszymy w tv radiu, o ktorych nikt z nas nie ma pojecia, oni stana w naszej obronie

    Cytuj
    IP: 37.248.xx5.xx1 

    Hazik_gość

    30.04.2016, 20:22

    A po za tym

    W domu wszyscy zdrowi?Może jeszcze powiesz że w garbate aniołki i zębową wróżkę też wierzysz?

    Cytuj
    IP: 78.88.xx9.xx1 
  • Yfyftd

    21.04.2016, 16:28

    Taaa przyjada fo tczewa i ciebie zgwalca...swieta makrelo. Czytaj mniej tygodnikow satyryczny "od rzeczy" itp

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx8 
  • Luki_gość

    21.04.2016, 16:31

    TCZEW NIE DLA ISLAMU !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx9 
  • abc_gość

    21.04.2016, 16:53

    Dokładnie, jak zwykle okaże się to w praniu!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx2 
  • Dawid.d_gość

    21.04.2016, 17:04

    .

    Tczewska policja czy straż miejska mają nasrane w gaciach na sama myśl o takim problemie . Zgodzę się z poprzednim komentarzem , ze to kibice wezmą się za takich wyrzutkow . Nie koniecznie zgodnie z prawem ;)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx4 
  • _gość

    21.04.2016, 17:07

    Policanci i nasza straz miejska nie radzi sobie z psami i atakami psow na ludzi a Ty tu wyjezdzasz z Islamistami. Co moga powiedziec? Tak jestesmy przygotowanii? Pff nigdy na nic nie byli przygotowanii zawsze dostawali wsparcie podczas dni meczow jak jeszcze byla Wisla i Unia z innych miast. Oni to potrafia dzieciakowi dac mandat za przejscie na czerwonym i to wszystko...

    Odpowiedz
    IP: 82.132.xx6.xx4 
  • Imię, login, pseudonim, nick

    21.04.2016, 17:50

    Uwaga

    Z tego miejsca chciałbym ostrzec, że jeżeli Gdańsk wyjdzie przed szereg to wspomniany problem może nas czekać szybciej niż się spodziewamy. tnij.tcz.pl/?u=1f879a

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • w_gość

    21.04.2016, 19:47

    a czym sie rozni mieszkaniec Indii od Polaka, albo Niemca, albo Izraelczyka?Wszyscy to ludzie majacy te same prawa

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • _gość

    21.04.2016, 20:10

    jakie prawa

    Boże ?, prawne ?, jazdy ? ile ty masz lat dziecko...a gdzie obowiązki Tu jest Polska ,a nie dzika Syria...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 

    ach_gość

    22.04.2016, 08:23

    wlasnie tu jest polska gdzie w niedziele spiewaja glosno o milosci do blizniego, na fejsie wrzuaja focie z papiezem a z drugiej strony pluja na kazdego innego czy ciesza sie jak sąsiadowi noga sie podwinie. Tak tu jest cywilizowana Polska- żygać sie chce.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx9 

    Emigrant_gość

    23.04.2016, 10:20

    Ciekawe czy ci "islamisci" tez sie skrzykuja na forach i juz organizuja obrone obywatelska przed linczem prawdziwych polakow, narodowcow, faszystow i innych cwiercmozgow. Ci co juz panosza sie z flagami po Tczewie beda pozniej biegac z palami za rodzinami uciekajacymi z kraju ogarnietego wojna jako elementem wrogim ideologicznie, rasowo i religijnie. Jako obroncy ojczyzny oczywiscie.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx3 

    _gość

    23.04.2016, 22:11

    a gdzie Ty widzisz mieszkancow indii ? India to Signowie, Syria to muzelumanie, nie widzisz roznicy?? to zanim napiszesz kolejny komentarz poczytaj troche ...

    Cytuj
    IP: 82.25.xx0.xx9 
  • achmed_gość

    21.04.2016, 22:08

    Policja gotowa od dawna

    zapuściłem brodę niczym sułtan Sulejman, i noszę full capa z okularami ray ban jak wszyscy hondziaże. Teraz jestem zatrzymywany codziennie do kontroli a policjanci pytają się czy nie mam jakiś ładnków wybuchowych. Raz odpowiedziałem że mam to szybko uciekli nie wiedzieć czemu nie dokonując rewizji.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx0 
  • stefek burczymucha~!_gość

    21.04.2016, 22:25

    widziałeś bułgara albo rumuna czy może cygana i sobie wkręciłeś że to jakis ciapaty, a idź dzieciaku

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • konik

    22.04.2016, 05:44

    Ludzie dajcie spokój tym uchodźcom to są osoby które uciekają przed wojną przypomnijcie sobie co się działo podczas wojny w Polsce ile naszych rodaków wyemigrowało a że wśród nich jest kilku fanatyków to mam nienawidzić cały naród to może za ll wojnę światową mam nienawidzić Niemców bo było tam kilku fanatyków z Hitlerem na czele a przecież masa Polaków wyjeżdża tam do pracy

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx6 
  • we_gość

    22.04.2016, 08:33

    nie pisz i nie bzdur

    uchodzcy muzlumanscy maja za zadanie wprowadzic szariat prawo muzlumanskie na calym swiecie , sa to ludzie ktorzy maja rzadania to nie sa potulni ludzie , oni chca prawo  szariatu wprowadzic , oni chca miec wysokie zasilki i potrafia to wyegzekwowac , podkladaja bomby jak im sie cos nie spodoba , oni nie chca pracowac uwazaja ze bialy czlowiek jest do pracy , stoja za nimi szejkowie z arabii saudyjskiej i ich finansowo wspomagaja , islam to nie jest tylko wiara to kompletny system gospodarczy i prawny , z racji tego oni nie respektuja i nie beda respektowac prawa polskiego bo to dal nich jest nic nie warte oni maja prawo islamu i to jest dla nich swiete , w pierwszej kolejnosci bedzie biedota polska sie z nimi uzerac , dla policji to nie bedzie przestraszony emeryt chandlujacy chrzanem na straganie o nie , jak policja podskoczy to najpierw naglosnia sprawe i poleci komendant a jak to nie pomoze to i srodki terroru pojda w ruch , na zachodzie nie wiedza co maja z nimi robic bo to twardy przeciwnik .

    Cytuj
    IP: 82.21.xx6.xx5 

    ARNI_gość

    23.04.2016, 11:00

    Tylko lewak może twierdzić że to uchodźcy.

    To emigranci - większość przybywa z terenów nie objętych wojną. Uchodźcami są gdy dotrą do pierwszego kraju nie objętego wojną (i tam powinni zostać czekając na uzyskanie statusu uchodźcy) - kontynuując wędrówkę po Europie są nielegalnymi emigrantami. Według badań w Szwecji 98% emigrantów którzy przebywali tam od ponad 10 lat (stara emigracja) nie podjęli pracy zarobkowej. Ponad 70% nie uczy się języka szwedzkiego. Mają tylko żądania. Obecnie w Polsce nie ma pieniędzy na wypłaty godziwych emerytur, na refundację leków na obiady dla dzieci w szkołach a ty chcesz przyjmować setki tysięcy niepiśmiennych, leniwych imigrantów, którzy będą tworzyć swoje enklawy i wprowadzać swoje prawa i obyczaje w naszym kraju oraz siać terror? Według badań 32% imigrantów we Francji popierało zamachy na lotnisku w Brukseli.

    Cytuj
    IP: 93.105.xx4.xx5 

    C>K>M

    23.04.2016, 15:01

    konik, strasznie mieszasz. Walka islamu z zachodem trwa TERAZ. Argumenty wypraw krzyżowych czy nienawiści do Niemców za II wojnę światową nie mają żadnego znaczenia. Tamto było dawno. To dzieje się teraz. Zalecałbyś Polaków w 1942r. by nie był uprzedzony do Niemców?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • adr_gość

    22.04.2016, 08:03

    Zacznijmy od tego jakiej odpowiedzi oczekujesz? Każda służba odpowie Ci: Tak damy rade.  No pewnie dla kiboli taka sytuacja to raj. Tylko, że kibole to debile. Tylko żołnierze i osoby,. które przeszły jakiekolwiek szkolenia bojowe i taktyczne. Bo w takich sytuacjach trzeba myśleć a nie zdemolować pół miasta.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx4.xx9 
  • _gość

    22.04.2016, 09:22

    czarno to widzę

    strach pomyśleć ,najpierw to trzeba ich nauczyć prać, bo noszą-do połamania i wkłądaja nowe W Polsce ?...zacznie im sie dobrze wieść zresztą jak wszystkkim przestepcom  szczegolnie ze wschodu po otwarciu własnych działalnosci gospodarczych tytułem "sprzedaż cześci samochodowych".Strzeżcie sie własciciele aut , beda kraść masowo i legalnie sprzedawać nasze pocięte samochody ,bedą nie do ruszenia jak to mowi 'polska policja wzorujac sie na polskim prawie. Wracjaajc do kolegi wyzej . raczje przed wojną nie uciekaja ,tylko przed biedą i nie są to biedni syryjczycy ! lecz ekonomiczni ci których było stać na opłacenie haraczu'" zauwazcie że kazdy z nich ma iPhone 6 !

    Odpowiedz
    IP: 95.91.xx0.xx4 
  • gość_gość

    22.04.2016, 10:27

    ok

    piszecie o islamskich uchodzcach których jeszcze nie ma.A tymczasem przeciez Polskę zalewają migranci ze wschodu ,np z Ukrainy którzy ani z unii ani uchodzccy.Czemu oni sa faworyzowani?nie rozumiem tego podziału

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • _gość

    22.04.2016, 12:41

    Artykuł nawołuje do nienawiści na tle rasowym o czym świadczy cyt. "Czyli mówiąc wprost dać im po pysku i wygnać z Tczewa."

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • Fritz Sauckel _gość

    22.04.2016, 20:57

    I niech nawołuje!

    Nie jestem za obligatoryjnym tępieniem uchodźców wyznających islam tylko w jednym wypadku: jeżeli będą uczciwie pracować na własne utrzymanie oraz dostosują się do norm panujących w naszym kraju. W innej sytuacji uważam, że należy przeciwstawić się fali uchodźców z całą stanowczością i przy użyciu WSZELKICH dostępnych metod. Jestem głęboko przekonany, że akurat w Polsce, kraju z tradycjami powstańczymi, kraju ludzi odważnych i niepokornych, nie zabraknie obywateli, którzy w razie potrzeby przejmą inicjatywę i zaczną zdecydowanie działać...

    Cytuj
    IP: 148.122.xx3.xx0 

    _gość

    23.04.2016, 12:29

    najpierw to powinno zadziałać Państwo. Ci którzy nie "dostosują się do norm" (przede wszystkim norm prawnych) powinni zgodnie z obowiązującymi przepisami zostać deportowani przez służby.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • Rebellion_gość

    22.04.2016, 15:17

    Deportacja

    Zacznijmy od tego, że to nie są żadni uchodźcy. Status uchodźcy zaczyna się z przekroczeniem granicy pierwszego bezpiecznego kraju do którego przybyli z terenów ogarniętych zagrożeniem. Po opuszczeniu granic tego kraju (np. Turcji lub Włoch) ich status uchodźcy się kończy i stają się NIELEGALNYMI IMIGRANTAMI, których należy niezwłocznie zatrzymać i wszcząć procedurę deportacyjną. W związku z tym tczewska Policji i SM powinna dokonywać zatrzymań takich obywateli i przekazywać SG celem osadzenia w ośrodku deportacyjnym. Te osoby nie mają prawa przebywać na terenie RP i nie ma co się z nimi patyczkować. Każdy obywatel jest zobowiązany do powiadomienia organów ścigania o osobach nielegalnie przebywających na terenie RP i nie jest to żadne donosicielstwo. Jest to patriotyczny obowiązek każdego Polaka.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx2 
  • _gość

    23.04.2016, 12:25

    w d..pie byłeś g...no wiesz. Status uchodźcy obowiązuje na terenie wszystkich Państw-Stron konwencji genewskiej. Przykład - ostatnio polski sąd odmówił deportacji do Turcji uchodźcy kurdyjskiego zatrzymanego w Szczecinie, który status nabył w Belgii uznając, że dla Polski jest również uchodźcą. Uchodźcy otrzymują paszport - dokument podróży na podstawie którego mają prawo się przemieszczać po państwach, które podpisały konwencję genewską. Coś o tym wiem bo pisałem pracę magisterską z tego tematu ocenioną na 5. Najpierw "prawniczy amatorze" przejrzyj źródła bo masz spore braki we wiedzy.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 

    Zeus_gość

    28.04.2016, 09:01

    do mądrali IP: 109.207.xx3.xx2

    Chyba ta pracę magisterską kupiłeś od ruskich. Ludzie którzy ciągną milionami do państw zachodnich w Unii nie mają statusu uchodźcy! Oni najczęściej nie mają żadnych dokumentów, tym bardziej jakiegokolwiek statusu uchodźcy - o który najpierw musieli by wystąpić. ONI SĄ TU CAŁKOWICIE NIELEGALNIE i nieposiadająca stosownych dokumentów są "nielegalnymi emigrantami" a nie "uchodźcami'

    Cytuj
    IP: 153.19.xx8.xx2 

    _gość

    28.04.2016, 17:24

    Zeus, ruski to Ci chyba płaci za pier....lenie w internecie. W swoim wpisie odnoszę się do nieprawdy poprzedniego wpisu, ze rzekomo traci się status uchodźcy jak się wyjedzie z pierwszego kraju bezpiecznego. Tak napisał Rebellion i ta teza jest bzdurą. Mój komentarz jest czysto abstrakcyjny. Wskaż geniuszu gdzie się odniosłem konkretnie do obecnego kryzysu migracyjnego???

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 
  • toja_gość

    22.04.2016, 15:47

    A teraz dawać minusiki

    Jak ktoś wypowie się przeciwko PIS w jakimkolwiek temacie na tcz to same pluski, ale widać teraz, że większość zgadza się z ideologią wpajaną przez najbardziej faszystowską partię w Polsce (czyt PIS) oczywiście Wasz Pan Jarek powiedził, że przyniosą ze sobą bakterie! Już widzicie same problemy i rozboje bo wam TVP (czyt media narodowe) kisiel z mózgu zrobiły! Już wszyscy widzą jak kościoły będą skakać! Ciekawe ilu z Was komentujących bywało poza granicami kraju (bardziej na zachód europy) sądzę, że większość i co spotkało kogokolwiek z Was coś złego ze strony wyznawcy islamu? To są w większości normalni ludzie, którzy uciekają przed wojną. To, że znajdują się tam również mendy - cóż w każdym społeczeństwie je się znajdzie. Sam artykuł nawiązuje do nienawiści rasowej i wiele komentarzy również tak można odczytać więc i w naszym społeczeństwie (niby w państwie prawa) znajdą się ..... Cóż nadeszły PIS-owskie czasy więc za te słowa nienawiści rasowej nikt wam teraz nic nie zrobi - chyba nie trzeba pisać dlaczego :)

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx1 
  • C>K>M

    23.04.2016, 15:04

    " A teraz dawać minusiki" - to jest dopiero samobrandzlowanie się. Dopuszczasz do siebie myśl, że dostajesz minusy bo po prostu nie masz racji? To ja zapytam, ilu ze zwolenników przyjęcia muzułmanów było poza granicami kraju? Ja jestem temu przeciwny właśnie dlatego, że byłem i widziałem. Mendy są w każdym społeczeństwie, ale ich % i poparcia jakie mają wśród "umiarkowanych" powinny dawać do myślenia.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    23.04.2016, 21:49

    niejeden powiedział, że większość ludzi to barany np. korwin mikke, którego może lubisz

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • korWIN_gość

    22.04.2016, 16:32

    walczyć należy z islamofobią nie z islamistami.

    przez wasza islamofobie zamknęli najlepsze jedzenie w tczewie. Kebs w Kerfie czy na starym mieście prowadzone przez turków zostały zamknięte a co za tym idzie najlepsze jedzenie w Tczewie pojechało do innego miasta. Czy teraz jest bezpieczniej? nie bo dalej patola kradnie na starym mieście czy robi ustawki na czyżykowie. Czym różni się Ładna turczynka w tczewie od patoli polskich emigrujących do UK uciekając przed sądem?

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx0 
  • omatko_gość

    22.04.2016, 19:25

    Wiecie, że w Tczewie nie uświadczycie imigranta? Wiecie, że w Polsce będzie ich przystanek na dalszą podróż na zachód? Wiecie, że nie ma obaw przed wprowadzaniem szarii w Polsce? Wiecie, że lwia część Syryjczyków uciekających z własnego kraju to chrześcijanie? Oczywiście, temat jest problemem, ale nie problemem dla Polski i nigdy nie będzie. Poza tym mamy w Polsce muzułmanów, którzy się zasymilowali z ludnością i żyją w zgodzie z innymi wyznaniami (rdzenni Tatarzy). Fakt, że to inna historia, ale pokazuje, że nie należy wrzucać wszystkich do jednego wora. Problem w Niemczech, na południu Francji itp. wynika z braku planu. Nie powinniśmy rozmawiać czy pomóc uchodźcom, tylko ilu z nich może uzyskać pomoc i jakich do nas wpuszczać. Propaganda zarówno ta, że są tam sami terroryści, którzy będą gwałcić, jak i ta, że to same biedne dzieci, jest śmieszna. Warto spojrzeć na to z dystansu.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • tak jest _gość

    22.04.2016, 19:28

    halo

    Melduje pełną gotowość, czekam już z M40A3

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx8.xx5 
  • _gość

    23.04.2016, 12:34

    Już napisałem maila do KPP w Tczewie, żeby do Ciebie wpadli sprawdzić czy wszystko działa. Szykuj się na kipisz i przygotuj pozwolenie na broń.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx2 

    xd_gość

    24.04.2016, 13:29

    xd

    Pozwolenie na zabawkowa bron.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx6 
  • konik

    22.04.2016, 21:07

    Polska kraj niby katolicki z którego wywodził się św Jan Paweł ll który nawoływał do pojednania i umiłowania bliźniego bez względu na wyznanie a wy piszecie takie komentarze na temat uchodźców to tez są ludzie którzy szukają lepszego życia zdala od wojny ktoś napisał o szariacie a zapomniał dodać o katolickich wyprawach krzyżowych gdzie też zabijano w imię Boga więc po co taka nienawiść wobec islamu

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx8 
  • C>K>M

    23.04.2016, 14:56

    Śmieszy mnie jak w takich sytuacjach różni lewoskrętni "przypominają" sobie o JP. Trochę tak jak ostatnio PO polująca się na Lecha Kaczyńskiego. Konik, co wiesz o islamie, widziałeś kiedyś na własne oczy islamską dzielnicę? Widziałeś kiedyś matkę w czarnym worze z dziurą na oczy opiekującą się córką również zawiniętą w mniejszą wersję tego wora?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    26.04.2016, 12:07

    do CKM

    Ja jestem, cytując za Pużakiem "rzymskim katolikiem narodowości polskiej" . Moja wiara łączy się z odczuwaniem bezwarunkowej empatii (tak uczy nas Jezus - kochaj bliźniego swego jak siebie samego), a wzorcem moralnym jest dla mnie głowa mojego kościoła. Nie wiem czy ty też jesteś katolikiem, ale (nawiązując do Twojego śmiechu) mnie śmieszą Ci katolicy, którzy krytykują Franciszka za to co mówi o uchodźcach a przyklaskują mu głośno kiedy mówi np. w kwestii aborcji. Dla nich życie poczęte jest ważniejsze od życia ludzkiego, gasnącego w odmętach Morza Śródziemnego, albo pod gruzami syryjskich pobojowisk. Kiedy Franciszek mówi o ochronie życia poczętego to dla nich wypowiada się w kwestiach wiary i jest nieomylny, ale kiedy mówi o ochronie życia uchodźców to już nie jest nie omylny bo co, bo życie uchodźców to już nie jest kwestia wiary??? Nie rozumiem tego. Taki cyniczny "katolicyzm" mnie śmieszy (i martwi jednocześnie) bardziej niż ktoś "lewoskrętny" powołujący się na nauki JPII. Na szczęście każdy będzie rozliczony ze swojej wiary w sprawiedliwy sposób w dniach ostatecznych.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • _gość

    22.04.2016, 22:36

    Naprawdę nie sądziłem, że dożyję czasów, w którym takie szambo jak ONR czy kibole będą uzyskiwały taki poklask w społeczeństwie. Czy naprawdę możemy pozwolić na takie wpisy i komentarze,nie możemy, jest to jawne podżeganie do przestępstwa, nie mówiąc już że takie postępowanie może doprowadzić do wojny i konfliktów na tle rasowym. Czy wy tępaki nie wiecie dlaczego wybuchła największa i najokrutniejsza wojna na Świecie? Nie pozwólmy rozprzestrzeniać się temu bagnu,bo doprowadzi nas to do totalnej zagłady. Do tych gamoni, nie nie jestem lewakiem, pedałem a nawet wegetarianinem, sam mam obawy co do wielkich grup imigrantów czy uchodźców, ale nie popadam w większą skrajność i powiem szczerze,widziałem co robią hordy pseudokibiców i mam obawy że tacy ludzie mogą nam bardziej zaszkodzić niż kilka rodzin z dziećmi uciekającymi przed złem wojny. Gdybym był w podobnej sytuacji,chwyciłbym swoje dzieci i płynął do Europy,pomyślcie trochę intelektualni impotenci zanim zaczniecie wspierać dziadostwo nawołujące do nienawiści.

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx8.xxx 
  • C>K>M

    23.04.2016, 14:53

    Ale "podziękować" możesz właśnie lewakom. Akcja rodzi reakcję. To oczywiste, że im bardziej lewactwo będzie zdobywać przewagę w polityce, mediach czy kulturze, tym  silniejszy będzie opór.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    23.04.2016, 19:37

    Co to ma do rzeczy. Znaczy to tyle, że jak coś ci się nie podoba to podobnie jak 5 letnie dziecko zrobisz coś dwa razy bardziej debilnego? Głupota się szerzy, druga sprawa że pedał jest o wiele mniej groźny od człowieka, który będzie tępił ludzi innych od siebie.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx1 

    C>K>M

    23.04.2016, 20:19

    Ja nie, ale masa ludzi prostych ta właśnie zareaguje. Człowiek inteligentny powinien sobie z tego zdawać sprawę. I kanalizować zmiany społeczne. Wyobrażasz sobie co będzie, gdy przeforsują, by uchodźców rozdzielać po równo między krajami i płacić im tyle samo socjalu (żeby zaraz nie uciekali do Niemiec)? Przecież z tego będzie wojna i pogromy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    26.04.2016, 12:15

    do CKM

    "im bardziej lewactwo będzie zdobywać przewagę w polityce, mediach czy kulturze, tym  silniejszy będzie opór" na razie w naszym kraju przewagę we wszystkich dziedzinach ma skrajne prawactwo (szczególnie w internecie co widać na załączonym obrazku). Obyś z tym twoim "akcja rodzi reakcję" nie wykrakał czegoś na podobieństwo Bader-Mainhoff (bo nastroje społeczne są jak wahadło - wychylone mocno w prawo kiedyś wychyli się mocno w lewo) wtedy będziesz tęsknił za "lewactwem a la PO".

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    C>K>M

    02.05.2016, 17:17

    Internet to właściwie jedyny bastion prawicy w szeroko rozumianej kulturze. Telewizje- lewica. Tygodniki opinii - lewica. Literatura- lewica. Teatr - lewica.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • michal_gość

    23.04.2016, 11:09

    europo obudz sie

    oni maja wywołac wojne domowa , nie widzicie tego?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx6 
  • C>K>M

    23.04.2016, 14:57

    To jest dopiero paradoks, że polska bieda stała się czymś, co nas ochroni :) No chyba, że przeforsują jednakowe zasiłki dla uchodźców, bez względu na kraj w jakim zostaną ulokowanie, ale to już na 100% skończy się rozpadem unii.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    23.04.2016, 21:47

    chyba ciebie chroni bieda i patola bo mnie nie musi

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • adam s_gość

    24.04.2016, 10:51

    islamisci

    już wiadomo, że kilku islamostów mieszka w cześci rokitki w lesie, gdzie ostatnio były pogryzienia. Wynajmuje im pokoje jeden z tych idiotów. I nic sie nie da zrobić, mają takie same prawa jak każdy mieszkaniec, dopóki nie przeskrobią czegoś

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx8 
  • _gość

    25.04.2016, 08:34

    Drogi autorze. Nie wiem czy wiesz, czy może ta wiadomość przerazi Cię jeszcze bardziej (a może wręcz przeciwnie - uspokoi) ale Polska od lat 90-tych przyjęła 80 tysięcy uchodźców z Czeczeni. Dodatkowo przed obecnym kryzysem przyjmowaliśmy uchodźców z Palestyny, Iraku i innych krajów gdzie dominuje Islam (Urząd ds. Cudzoziemców liczy że łącznie było ich ok. 200 tys.!!!). I co??? i jajco!!! Nic się nie stało, poza tym, że większość wyjechała do Niemiec albo Skandynawii. Skoro nic się nie stało tzn., że Państwo (służby) działa.

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx2.xx5 
  • tcz45

    25.04.2016, 10:21

    Czyli te wszystkie informacje podawane w niezależnych mediach o problemach jakie ostatnio dotykają Niemcy , Belgię itd itp czyli państwa demokratyczne są kłamstwem. hmmm Ja wolę żyć we kraju mniej tolerancyjnym dla dzikusów z pustyni.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    25.04.2016, 13:39

    a idź strzelać te swoje zdjęcia dzikusie z miasta

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 

    _gość

    25.04.2016, 16:59

    Niedaleko pada autor od avatara.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx5 
  • _gość

    26.04.2016, 22:45

    Jezus też był imigrantem ! Palancie!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx8 
  • _gość

    27.04.2016, 14:48

    i jak skończył

    Jezus był imigrantem , ale wrócił do swej ojczyzny zwanej niebem ...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx1 

    _gość

    27.04.2016, 18:36

    wszyscy jestesmy stamtąd

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.