Bałagan po pogrzebie w "Dzień Dziadka". Wyciągnęli zwłoki i kopali głębiej...

Bałagan po pogrzebie w "Dzień Dziadka". Wyciągnęli zwłoki i kopali głębiej...

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Wahałem się długo, jednak muszę to nagłośnić. W „dzień dziadka” czyli 22.01 poszedłem odwiedzić groby. To co zobaczyłem na miejscu pochówku mojego dziadka było wstrząsające. Ziemia, bród, błoto. Pomyślałem że będzie pogrzeb i jest przygotowana „dziura” do pochówku, okazało się jednak że pogrzeb już się odbył o godz. 9.00 na cm. Starym przy ul. 30 Stycznia. Była godzina ok.15.30, żadnych pracowników, którzy powinni posprzątać po tym pochówku, wszystko zostawione.

Zdaję sobie sprawę z tego, że prace ziemne muszą być dokonywane i jakaś grudka ziemi pozostanie na nagrobkach obok, ale nie powinno być takiego bałaganu i niedokończonej pracy. Wszystko widać na zdjęciach, które zrobiłem. Poszedłem do administracji cmentarza, okazało się że tego nieszczęsnego pochówku dokonała firma pogrzebowa ze Starogardu Gdańskiego „Juka”. Dowiedziałem się też, że pogrzeb odbył się planowo czyli o 9.00 z tym, że nie zasypali trumny od razu. Okazało się, że nie wykopali tego dołu głębinowego, tylko na 1 osobę i już po pochowaniu wyciągali na zewnątrz z powrotem trumnę, „odstawili” na bok i kopali dalej, żeby był na dwie osoby. Czy to już nie podlega pod jakieś służby? Sanepid, Policję? To się nie mieści w głowie, jak mogą takie firmy istnieć w dzisiejszych czasach. Żeby wyciągać zwłoki po pogrzebie i kopać głębiej, a potem pozostawić taki bałagan i nie wsypaną ziemię do grobu.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (60)
dodaj komentarz

  • marco_gość

    27.01.2015, 10:40

    zycie nic nie jest warte

    Grunt,że zgarneli szmal za ten cały proces,a resztą to się za bardzo nie przejmują.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • r_gość

    27.01.2015, 10:42

    n

    Nadzorujacy cmentarz powinien to dopilnowac i sprawdzac jak to wyglada przed i po

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • mariolka_gość

    27.01.2015, 10:44

    to ty gosciu nawet nie wiesz kiedy był pogrzeb two

    to ty gosciu nawet nie wiesz kiedy był pogrzeb twojego dziadka to wstyd

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx6.xxx 
  • _gość

    27.01.2015, 13:34

    Ty zapewne nawet nie wiesz, co znaczy czytanie ze zrozumieniem tekstu, prawda?

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    ava_gość

    27.01.2015, 19:09

    durna ty...

    mariolka, durna ty...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • gosc72_gość

    27.01.2015, 11:38

    szok..

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • _gość

    27.01.2015, 11:56

    To nie jest normalne takie rzeczy robić spokoju tego zmarłego się nie zakłóca.

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx2.xxx 
  • masakra_gość

    27.01.2015, 12:01

    NIE NO NIE WIERZĘ JAK ONI MOGLI W OGOLE BEZ ZGO DY rodziny. Brak sanepidu i w ogóle do sądu z takimi ta rodzina iść powinna.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx5.xx9 
  • Adzia_gość

    27.01.2015, 12:01

    Pwinien Pan zadzwonic do tego zakladu pogrzebowego, jezeli Pan wie ze to byl zaklad ,, Juka' to latwo pan znajdzie namiar na ten zaklad i zadzwonin i poinfoemuje szefa co odwalili jego pracownicy. Jezeli szef byl by normalny to kazal by to sprzatnac a jak nie to niech pan idzie gdzies z tym dalej przeciez tak nie moze byc.

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx6.xx5 
  • jur_gość

    27.01.2015, 12:04

    warto

    Warto zapamiętać nazwę tej firmy ze Starogardu ale administracja też sie nie popisała

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx9 
  • to jest nic..._gość

    27.01.2015, 12:35

    niestety miałem nieprzyjemność w rodzinie,że zwłoki były przechowywane nie w lodówce tylko w pseudo kostnicy ,gdzie nad drzwiami wisiał klimatyzator...de facto działał wtedy gdy wchodził ktoś do środka -na zasadzie otwierasz drzwi uruchamia się klima...zwłoki niestety po 2 dobach od śmierci zaczęły ulegać procesowi gnicia...masakra...po pogrzebie osobiście udałem się do zakładu pogrzebowego celem wyjaśnienia-jak może dochodzić do takich nieprawidłowości-i wtedy okazało się w jaki sposób traktują nieboszczyków...pani właścicielką no cóż przeprosiła i oddala część kosztów-cóż mi po tych pieniądzach...dziś żałuję że sprawy nie zgłosiłem do prokuratury-bo "zakład" istnieje nadal...dodam iż mowa jest o zakładzie znajdującym się po za terytorium miasta Tczewa...właścicielka zarzeka się ze to pierwszy raz jej się" tak zdarzyło" ...nie sądzę :(

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx6.xx5 
  • j_gość_gość

    27.01.2015, 12:38

    niesłuszne oszczerstwo

    W odniesieniu do artykułu Pana, który bardzo długo się wahał pragnę wyrazić swoje zdanie. Jakiś czas temu zmarły mi dwie bliskie osoby. Pogrzeb jednej organizowała "Starówka", drugiej "Juka" Poziom obsługi tych dwóch firm jest nieporównywalny, nie wspominając o cenie za usługę. Moim zdaniem "Starówka" powinna wiele się nauczyć od "Juki" - przede wszystkim profesjonalnego podejścia do wykonywanych usług oraz traktowania rodziny po prostu po" ludzku". Zamiast tego stawiają na szybki zarobek (ceny dwukrotnie wyższe niż wspomniana "Juka"). Autor tego artykułu musiał zadać sobie sporo trudu, aby dojść do tego jaki zakład, o której godzinie itp. organizował pogrzeb. Naprawdę godne podziwu. Szkoda tylko, że nie sprawdził, iż kopanie grobu należy do kopacza i administracji cmentarza, a nie zakładu pogrzebowego. Jak łatwo można dzisiaj kogoś niesłusznie oczernić?  Panu życzę aby na przyszłość najpierw myślał, a potem pisał.

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx8.xx4 
  • autor_gość

    27.01.2015, 14:43

    Jak mógłbym nie zadać sobie tego trudu widząc coś takiego. Czy panu/pani nie przyszło by takie coś do głowy? Co jest trudnego w uzyskaniu takich informacji? Po drugie nikt nikogo by nie opisywał, gdyby było wszystko w porządku, na moje nieszczęście tak nie było, zobaczyłem coś strasznego, co nie powinno mieć miejsca. Nie interesowałoby mnie kto wykonywał tą pracę, gdyby było zrobione "po ludzku", tę usługę akurat wykonywali pracownicy firmy "Juka" - tą informację też sprawdziłem. Nie rzucam oskarżeń i to do tego tak ciężkich, nie sprawdzając podstawowych informacji. Dziwię się jak rodzina tego zmarłego, który miał pogrzeb mogła pozwolić na tak pozostawiony grób. Przecież obok też leżą bliscy innych osób. Pan/Pani sądząc po wpisie pracuje w tym zakładzie pogrzebowym, jeżeli tak to gratuluje samokrytyki, jeżeli nie proszę o obiektywizm.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx0 

    _gość

    27.01.2015, 16:17

    Widać że komuś zależy na udupieniu Juki Ja chowałem mamę w pażdzierniku i tylko dlatego że firma ma miejsca na cmentarzu wybrałem ją i było dobrze nie narzekam profesjonalizm pani która to wszystko organizowała byliśmy zadowoleni .Za dwa tygodnie zmarł wujek i była firma Juka mieliśmy porównanie więc było bardzo ,bardzo dobrze wszyscy którzy byli na 2 pogrzebach bardzo chwalili tą firmę i że tylko ich będą brać .Nie wspomnę że pierwsza firma też ma pod sobą cmentarz w Miłąbądzu więc jak nie wzieli ich to zaczeły się problemy że w piątek nie da rady i był chowany dopiero w poniedziałek bo firma coś tam coś tam nie chcę oczerniać nikogo ale zmieniłem zdanie o naszej firmie i jak będę chował tatę lub kogoś z rodziny to tylko Juka,Nie wspomnę już że cena była o ponad 2 tyś niższa a oferta bardziej rozszeżona .Więc moim zdaniem ktoś chce sie pozbyć konkurencji widzę że coraz częsciej pojawiają się w naszym mieście w sobotę też widziałem ich na cmentarzu .NIech każdy odpowie sobie sam

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    j_gość_gość

    27.01.2015, 18:09

    niesłuszne oszczerstwo

    Odpowiadając na Pana insynuacje, moja opinia jest opinią uczestnika dwóch różnych pogrzebów, co zostało napisane na wstępie. Widocznie szwankuje u Pana czytanie ze zrozumieniem. A czytając Pana artykuł nie ukrywam, że odniosłam wrażenie jakby to Pan był pracownikiem konkurencyjnej firmy.

    Cytuj
    IP: 37.152.xx8.xx6 

    coco_gość

    28.01.2015, 10:43

    W ostatnich kilku latach pochowałam kilka bliskich mi osób. Wszystkie pogrzeby organizował zakł. pogrzebowy "Starówka" Usługa była wykonana profesjonalnie i z ogromnym wyczuciem., o porządku nie wspominając. Na świeży pochówek wskazywały tylko świeże wiązanki i zapalone znicze.O ponownym ustawieniu pomnika, jak i porządku wokół nie trzeba było przypominać. Natomiast to co przedstawiają zdjęcia to jest skandal.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 

    wega_gość

    28.01.2015, 10:48

    Kopanie grobu należy do kopacza, którego zatrudnia firma realizująca usługę czyli Juki w tym przypadku; a żeby wiedzieć kto realizuje usługę wystarczy telefon, więc naprawdę nie wymaga to szczególnych starań.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 

    wert_gość

    28.01.2015, 10:52

    Jaka cena, taka realizacja.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • katb_gość

    27.01.2015, 13:01

    Ja z usług tej firmy jestem bardzo zadowolona

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx3 
  • aga_gość

    27.01.2015, 13:57

    ,,,,

    pochowali cie już? Jesteś bardzo zadowolona? Wiesz co robili ze zwłokami Twoich zmarłych

    Cytuj
    IP: 77.253.xx5.xx5 
  • alinka_gość

    27.01.2015, 13:31

    do zadowolonych

    może po prostu pracowników od dziur kopania maja nieodpowiednich , skoro ryja w wzdłuż i w szerz

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx3 
  • l;lll_gość

    27.01.2015, 15:20

    mmmm

    llll;;;;;

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • Somebody_gość

    27.01.2015, 15:31

    To nie firma pogrzebowa,a KOPACZE są odpowiedzialni za wykopanie "dziury, więc nie piszcie bzdur ... !

    Odpowiedz
    IP: 193.41.xx0.xx2 
  • An_gość

    27.01.2015, 16:00

    Juka

    Firma Juka ze Starogardu chyba ma w zwyczaju zostawiać syf. W zeszłym roku zimą byłam u bliskiej mi osoby na cmentarzu i obok właśnie Panowie z tej firmy kopali dziurę, wyciągali kości i sobie przy tym żartowali... Kurtki powiesili sobie na krzyżu pomnika obok, poniszczyli wszystko dookoła a na koniec zostawili podobny syf jak na zdjęciach.... A posprzątać przyjechali dopiero po interwencji i to po miesiącu bo ziemia była zamarznięta i stwierdzili,że dopiero jak odtaje można to zrobić....

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx8 
  • _gość

    27.01.2015, 20:33

    Znam to, mój znajomy chował mamę i było to samo. Mylą się ci którzy piszą że kopie zarządca cmentarza (wiem to, bo właśnie znajomy chował mamę i kopała firma Juka też na cmentarzu przy ul. 30 Stycznia). Teraz na cmentarzach kopie firma, która robi pogrzeb i to oni sprzątają po sobie, widocznie wymieniona firma ze stg. ma w zwyczaju zostawiać po sobie syf i burdel. Najwyraźniej szef/szefowa ma to gdzieś, dobrze że w końcu ktoś o tym napisał. Znajomy mi opowiadał ciekawe rzeczy na temat ich podejścia do klienta ale nie będę się tu rozpisywał, wiem tylko, że więcej nie popełni tego błędu i nie skorzysta z usług Juki. Może zarządca cmentarza wypowie się na ten temat zobaczymy jak naprawdę było.

    Cytuj
    IP: 79.184.xx3.xx2 
  • krycha_gość

    27.01.2015, 16:04

    policja i sanepid

    W artykule pada pytanie o policję i sanepid. Z tego co się orientuję trumna z ciałem musiałaby być odkopana żeby podlegało to pod służby, a w nagłówku pisze Pan, że ją wyciągnięto. Wnioskując ze zdjęć i Pana opowieści wyciągnięto ją po pogrzebie i zasypano również po pogrzebie (na zdjęciu nie ma dziury tylko bałagan). Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx0.xx9 
  • _gość

    27.01.2015, 16:19

    co za hamstwo i bezmyślnosc!!! aby tylko kasa sie kreciła ;-/

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • gość_gość

    27.01.2015, 19:04

    gość

    Cmentarze oprócz Rokitek [chyba?]podlegają kościołom lub parafiom Panem na Gdańskiej jest szef św.Józefa

    Odpowiedz
    IP: 94.217.xx1.xx3 
  • juis_gość

    27.01.2015, 19:12

    f

    masakra

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • gość _gość

    27.01.2015, 20:55

    bałagan

    pisze się o zakładzie pogrzebowym "Juka" ,że to dobry i sumienny zakład. W piątek po pogrzebie, na własne oczy widziałem bałagan pozostawiony po pracownikach zakładu "Juka". Pracownicy bez nadzoru właściciela zakładu. To zakrawa na hańbę. Proszę nie piszcie bzdur,że to taki dobry zakład.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx6.xx1 
  • Tczewiacy _gość

    28.01.2015, 10:35

    Zobaczcie ludzie Tczewa czego to stara konkurencja W postaci STARÓWKA lub WRZOS jest w stanie zrobic nowej konkurencji tak samo było z zakładem pogrzebowym Z NOWEGO zakopywali wykopywane i doły itp. Wstydzie sie STARÓWKA boli was to ze mają dobre i są lepsi w obsłudze klienta bez porównania

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx8.xx2 
  • konkurencja z innego miasta_gość

    28.01.2015, 19:30

    Juka jest śliska.

    Konkurencja, patrząc na załączone obrazki, sama się wykańcza. Jak firma patrzy tylko żeby iść na ilość a nie jakość, to tak się niestety kończy. Gdyby zrobili swoją robotę tak jak się należy, to by nie było do czego się doczepić i pewnie dobrze by sobie radzili na tym rynku. Prawda jest taka, jak opisał to ktoś wyżej. "Jaka cena, taka usługa". Żeby wykonywać takie usługi, trzeba być profesjonalnym w każdym calu, a nie tylko na pokaz dla rodziny, kiedy nie widzą, robią zupełnie inaczej, to jest najzwyczajniejsze chamstwo i lawiranctwo, szkoda że coraz więcej ludzi się na takie coś nabiera. Już od dawna profesjonalne firmy pogrzebowe próbują wpłynąć na regulacje związane z tymi usługami. Niestety usługi pogrzebowe mogą wykonywać wszyscy, a podstawą dla klientów musi być wiedza czy dana firma ma gdzie przechowywać ciała zmarłych, czy ma zatrudnionych i wykwalifikowanych pracowników, zaplecze sprzętowe i socjalne. Oczywiście nikt się nad tym nie zastanawia, ale gdyby to było uregulowane, to nikt by nie musiał się oto martwić. Niestety dzisiaj jest inaczej. Nie boję sie tego powiedzieć, bo to co napiszę jest prawdą. Firma "Juka" istnieje tylko i wyłącznie dlatego, że matka właściciela jest laborantką sekcyjną i kierownikiem prosektorium w szpitalu w Starogardzie Gdańskim, tam przeprowadzane są sekcje zwłok zgonów tzw. prokuratorskich. Przewozy na zlecenie prokuratury starogardzkiej i tczewskiej wygrywa od kilku lat oczywiście "Juka" śmiesznymi kwotami po 9,44zł i bodajże 19zł ( dla obrazu kosztów, worek na ciało kosztuje 12zł). Tam dziwnym trafem prawie w 90% te wszystkie pochówki dokonuje "Juka", gdzie kiedyś było to bardziej zróżnicowane. Czas powiedzieć prawdę i otworzyć oczy tym ludziom zauroczonych firmą "Juka". Nie konkuruje z "Juką" aż tak bezpośrednio, jednak co nie co wiem i dziwię się że nikt jeszcze z tym porządku nie zrobił. Na koniec kibicuje temu panu, mam nadzieję że ja i pan nie będziemy mieć nieprzyjemności z tego powodu.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx4.xx7 
  • kajot551_gość

    28.01.2015, 11:00

    pogrzeb

    TO ci pech nie zadzwonil nieboszczyk ktory byl potraktowany jak worek kartofli-zapewne zabrali wczesniej MU telefon.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xxx 
  • Poszkodowany_gość

    28.01.2015, 11:05

    Niszczyciele

    Opiszę też to co mnie spotkało, zaznaczam jednak na wstępie, że nie jestem z konkurencyjnej firmy oraz nie czerpię przyjemności ze szkalowania kogokolwiek. Nie miałam jeszcze do czynienia ze wspomnianą wcześniej firmą Juka, ale również przestrzegam przed zakładem pogrzebowym DAL. Panowie kopiący groby z tej firmy są wyjątkowo niedbali oraz nie dbają o cudzą własność. Kiedy pokazałam to co zniszczyli i w jaki sposób po uszkadzali groby dookoła perfidnie się tego wyprali - dobrze, że był wtedy ze mną pracownik firmy STARÓWKA bo chyba inaczej nie doszłabym swoich racji i szkoda nie zostałaby usunięta. Na załączonych zdjęciach widoczne są szkody jakich dokonali - groby całkowicie zasypane i niczym nie zakryte - nie wiem z jakim rozmachem kopano grób, że dwa-trzy groby dalej miały na sobie całe bryły gliny. Przy grobie mojego ojca został urwany wazonik oraz został cały obsypany sporymi kawałami gliny - dobrze, że nic nie odprysło. Jak zostały potraktowane groby dookoła widać na zdjęciach. Zastanawiam się tylko kto nadzoruje kopaczy?. Właściciel danej firmy jest chyba tylko od tego, aby brać pieniądze za fuszerkę a osoby kopiące są chyba całkowicie pozbawione wyobraźni i nie zdają sobie sprawy z tego, że ludzie za ciężkie pieniądze stawiają pomniki bliskim i szlag ich jasny trafia kiedy te przez czyjąś głupotę ulegają zniszczeniu. Takie rzeczy trzeba zdecydowanie nagłaśniać - za każdym razem i na każdym cmentarzu widzę bardzo często takie sytuacje - powinny zostać wyciągane konsekwencje wobec takich firm oraz ich pracowników. Jeśli ktoś mi nie wierzy niech obejrzy zdjęcia - sytuacja miała miejsce w maju i za pomoc w egzekwowaniu swoich racji dzięki Panu ze Starówki. Teraz wiem, że takie rzeczy należy zgłaszać, i że mam omijać wspomnianą firmę szerokim łukiem. Linki do zdjęć: tnij.tcz.pl/?u=9197ec tnij.tcz.pl/?u=2e14d3 tnij.tcz.pl/?u=b73618

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • jurus_gość

    28.01.2015, 13:14

    niesluszne oszczerstwo - rodzina

    odpowiadajac na te oszczerstow to co jest napisane to jest klamstwo kalumie. Nawet po smieci czlowiek nie ma spokoju. Po takim artykule nie ma co sie dziwic. Ludzie sa podatni na sugestje, nie znajac innej strony prawdy. Wszystko bylo z manipulowany zeby wykluczyc konkurecje. Jeszcze raz to sa prawdziwe oszczerstwa i kalumie. To jest wzsystko chore i patologia. Udostepniamy fotki jak to bylo po pogrzebie. Polecamy ta firme juka za ich profesionalizm. Amen. fotki: tnij.tcz.pl/?u=809932 tnij.tcz.pl/?u=69d36e tnij.tcz.pl/?u=e 159c7

    Odpowiedz
    IP: 2.160.xx9.xx7 
  • jurus_gość

    28.01.2015, 15:36

    Fotki

    tutaj sa fotki: tnij.tcz.pl/?u=621be2

    Cytuj
    IP: 2.160.xx9.xx7 

    re-fotki_gość

    28.01.2015, 22:56

    nic nie widac

    Na pierwszym planie widać tylko odkopywany grób więc skąd mam wiedzieć co było dookoła?, to jest manipulacja. Jakby się przyjrzeć to na drugim zdjęciu za Panią widać jak jeden z grobów został obsypany botem...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • k____gość

    28.01.2015, 15:09

    zarządca

    "Starówka" jako zarządca cmentarza na pewno jest informowana jaka firma kiedy organizuje pochówek - i po pochówku powinna wysłać kogoś do sprawdzenia czy ta dana firma zostawiła po sobie porządek. Jeśli nie to ściągać ich aby po sobie posprzątali. a jeśli taka sytuacja się powtórzy to zabronić danej firmie pochówku na tym cmentarzu. Jako zarządca powinna wyciągać konsekwencje. Wielokrotnie się spotkałąm z takim bałaganem (nie miałąm potrzeby sprawdzania po jakich firmach ale chyba od dziś też zacznę), zasypanymi grobami sąsiednimi (bez plandek, podkładów czegokolwiek), potem ściągają tą ziemię z czyichś pomników łopatami rysując płyty pomników. To naprawdę jest skandal ale prawda jest taka że to "Starówka powinna tego dopilnowywać!!!!!!! I liczę na to że wkońcu zacznie!!!

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx0 
  • agata_gość

    29.01.2015, 07:41

    oszczerstwa

    I co z tego ,że "Starówka" jest zarządcą tegoż cmentarza ? To zakład pogrzebowy "Juka" nie wie o tym , że po swojej pracy należy zrobić należyty porządek ? Nie dość że swoją pracę wykonują w taki sposób to jeszcze obarczają winą "Starówkę" . Sami powinni odpowiedzieć za swoje postępowanie , tchórze i tyle ....

    Cytuj
    IP: 109.243.xx9.xx7 
  • TCZ_gość

    28.01.2015, 21:21

    EWA

    A czego się spodziewać po ludziach ze STG ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx1 
  • _gość

    28.01.2015, 23:35

    coco jestes z z firmy starowka to idz i ci na trabce zagraje i cztery dech i lopata zaklepia jak tak uwarzasz to sie zapisz na pochowek w starowce co inne zaklady wyganiaja z cmanyarza pogrzebowe ja cie pochowaja to i tak to firmw rodzina obmaloje pozdro rodzina

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx3.xx1 
  • agata _gość

    29.01.2015, 11:10

    Nie , nie jestem pracownikiem zakładu pogrzebowego "Starówka" ani żadnego innego. Wkurza mnie tylko fakt,że zakład pogrzebowy "Juka" ze Starogardu Gdańskiego bierze pieniądze za pochówek a wykonują go w nienależyty sposób . Tak się po prostu nie robi. Mówią o szacunku po zmarłym , o profesjonalnym wykonaniu usługi itd. a gdzie to wszystko jest?Biorą pieniądze tak naprawdę za nic a jak jakiś problem się pojawia to obarczają swoją winą innych tj. w tym przypadku "Starówkę" bo ma ona administrację cmentarza. Rozumiem to ale czemu zwalają całą winę nie przyznając się do "błędów" wg....Oni na takie traktowanie nie zasługują . W porównaniu do "Juki" swoją pracę wykonują na poziomie bardzo profesjonalnym, kopiąc dziury nie uszkadzają, nie brudzą .Wiem bo nie raz widziałam jak pracownik zakładu "Starówka" po pogrzebie szedł i sprawdzał czy wszystko jest w porządku. Na świeży pochówek starannie ułożył wiązanki i zapalone znicze bo stały obok a o ponownym ustawieniu pomnika, jak i porządku wokół nie trzeba było przypominać.Moim zdaniem "Juka" właśnie od "Starówki" powinna wiele wiele się nauczyć

    Cytuj
    IP: 109.243.xx9.xx7 
  • masakra _gość

    29.01.2015, 11:48

    tylko w Tczewie

    żeby taki syf zostawić tego szefa wyrzucić na zbity pysk nygusy

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx6.xx2 
  • Anna_gość

    29.01.2015, 13:01

    Wstyd!

    Firmie "JuKa" należą się przeprosiny i dobrze byłoby, gdyby do ...piątku się tu znalazły. A swoją drogą czytając niektóre komentarze nasuwa się wniosek, że Tczew powinien dawno stracic prawa miejskie. wstyd! wróćcie tam, skąd przyszliście!

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx5 
  • lux_gość

    29.01.2015, 14:05

    Ot cała Polska i myślenie jak PO. Narobić syfu ale domagać się za to przeprosin. Większego chamstwa chyba już nie może być. Ludzie obudźcie się!

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • gość_gość

    29.01.2015, 17:36

    to prawda że administracja cmentarza kopie i nikogo nie wpuszczają na swój teren...wiem o tym bo sama dzisiaj miałam pogrzeb mamy,nie było siły żeby wpuscic mój zakład pogrzebowy w tym przypadku JUKE....a cała ceremonia bez zarzutu ..Gdyby każdy dawał tyle serca w usługi było by super...dla mnie firma godna polecenia ....

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx1.xx9 
  • gosc_gość

    30.01.2015, 09:12

    nie dziwie sie

    Wcale się nie dziwię, że nie chcieli ich wpuścić skoro widzieli jaki syf po sobie Juka zostawia i jeszcze im szkaluje opinię próbując wmówić ludziom, że to administrator jest odpowiedzialny za sprzątanie po takich partaczach.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx4 

    _gość

    30.01.2015, 09:34

    Na cmentarzach na starym mieście i na rokitkach każda firma kopie dla siebie, tylko na Gdańskiej kopie administrator, więc nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx3.xx0 
  • SARA_gość

    29.01.2015, 19:10

    Firma JUKA wykorzystuje nieświadomość rodziny zmarłego narzucając swoje usługi. Niedawno znajoma została zmuszona w prosektorium w Starogardzie przy odbiorze karty zgonu do skorzystania z usług JUKI pomimo tego, że miała już całkowicie załatwiony pogrzeb w innym zakładzie pogrzebowym - ustalone godziny pogrzebu i została zmuszona do tego aby skorzystać z usług JUKI bo powiedzieli, że nie zrobią sekcji do pogrzebu.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx8.xx3 
  • Nick_gość

    30.01.2015, 11:33

    Zgadza się. Ja też znam sprawę, gdzie urzędniczka przy wydawaniu kartę zgonu zapytała rodzinę, czy już wybrała zakład pogrzebowy, po czym zadzwoniła do JUKI i kazała zająć się pogrzebem.

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx0.xx7 
  • pewna pani_gość

    30.01.2015, 15:21

    normalnie szok

    Witam nie zgadzam sie z tym co państwo piszecie pod adresem firmy JUKA. Niedawno pochowałam dwie bliskie osoby pogrzeb organizowała firma JUKA z pełnym profesjonalizmem. Panowie przesypatyczni SZEF bardzo miły i sumienny pan . TCZEWSKIE firmy pogrzebowe mogą sie schować drogie jak cholera i chałe odwalają a ta firma zapewnia wszystko . Polecam   naprawde nie dawać wiary tym kłamstwom tu wypisywanym .a firme JUKA bedę polecać wszystkim !!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx9 
  • lika_gość

    30.01.2015, 18:35

    A konkurencja co na to?

    To właśnie firmy tczewskie nie mogąc znieść konkurencji ,po zakończeniu prac przez Jukę zabrudziły groby w pobliżu pochówku.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx4 
  • _gość

    30.01.2015, 22:22

    Jak czytam komentarze to widzę że nie tylko chyba chodzi o brudzenie grobów przez Jukę ale o inne ciekawe zagrywki względem innych firm pogrzebowych. Wystarczy przeczytać wpis "konkurencja z innego miasta" Prawdopodobnie dzieje się podobnie w Tczewie. A tekst, że firmy konkurencyjne brudzą groby po firmie Juka to chyba jakiś żart. Firma Juka darowałaby sobie takie wpisy. Jeżeli firma pogrzebowa wygrywa tzw. przewozy na zlecenie prokuratury a worek kosztuje 12 zł, to chyba coś tu jest nie halo, to jest nie uczciwa konkurencja, widocznie prokuraturze to nie przeszkadza. Nie znam się na tych procedurach ale dla mnie to żenada

    Cytuj
    IP: 83.20.xx0.xx2 
  • m_gość

    30.01.2015, 21:19

    Wszyscy się udzielacie a tak na prawdę g*wno wiecie...

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx8.xx2 
  • marcin_gość

    31.01.2015, 19:40

    bałagan

    prokurator im za to zapłacił i zezwolił na taki burdel

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx2 
  • Tczewiak_gość

    06.02.2015, 08:06

    Juka

    Wszyscy co byli na pogrzebie organizowanym przez Juke wiedzą że to jest Najlepszy zakład pogrzebowy w Tczewie i okolicy. Właściciel bardzo miły i uczuciowy. W grudniu ubiegłego roku chowalem babcie i mogę powiedzieć że podejście mają profesjonalne. A to że wszystkie zakłady pogrzebowe z Tczewa się nie liczą z.ludzkim nie szczęściem i jeszcze na tym zarabiają to żadna nowosc. Właścicielowi Juki mogę podziękować z czystym sercem a tak fachowo wykonana usługę i życzyć dalszycH sukcesów zawodowych - OBY DALEJ TAK FACOWO TO ROBILI . Ps. Juka powinna mniec więcej oddziałów swojej siedziby między innymi w TCZEWIE

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • fachura_gość

    02.02.2016, 18:29

    pani w prosektorium w ST.Gd. i właściciel zakładu pogrzebowego JUKA to rodzina matka i syn..

    Odpowiedz
    IP: 84.40.xx4.xx3 
  • Karina_gość

    19.10.2016, 10:32

    wstyd

    No to już wszystko jasne

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx7 
  • gość_gość

    18.10.2016, 00:10

    niełądnie

    nawet jak zarządca tego cmentarza wskazał jakaś wadliwą kwaterę to za co ta firma pogrzebowa brała pieniądze?chyba nie za reklamę w tcz i tv?Jak można kopać grób w śmieciach a skoro pogrzeby odbywają sie w soboty ktoś z obsługi cmentarza tez powinien pełnić dyzur.Szkoda tej kobiety wdowy i jej rodziny bo tu jakas walka sie toczy bardzo niezrozumiała.Ale np ja zapamietam by z tej firmy pogrzebowej niekorzystac.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • Znajomy_gość

    18.10.2016, 22:00

    A ja skorzystam bo firma odwarznie Muwi nie co zarzadca trzesie paluchami z nerwow kreci cos ?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.