Linia 01 powinna jeździć przez Górki?

Miejsca postojowe zamieniono na przystanki (fot. tcz.pl)
Linia 01 powinna jeździć przez Górki?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Zwracam się z prośbą do osób ustalających rozkład jazdy oraz trasy autobusów (w tym przypadku do pracowników tczewskiego magistratu oraz Veoli), o to żeby autobus nocny - linia 01 przejeżdżała również przez os. Wincentego Witosa (Górki).

Nie sądzę, żeby to był jakiś większy problem zmienić obecną trasę, zastępując ją na np. Dworzec - Suchostrzygi - Bajkowe - Górki - Czyżykowo - Stare Miasto - Dworzec, tak aby nikt nie był jakoś znacząco pokrzywdzony. Nie rozumiem dlaczego przez tyle lat, nic nie zmieniło się w tym temacie. Sądzę, że wszyscy mieszkańcy Tczewa są sobie równi i powinni mieć równe prawa. Moją prośbę motywuję tym, że niektórzy mieszkańcy górek ( jak tez zapewne innych tczewskich osiedli) pracują poza granicami Tczewa i kończąc pracę o godzinie 22, nie są w stanie dojechać 50 czy też pociągiem tak szybko ażeby zdążyć na ostatni autobus nr 2 oraz 19 . Pozostaje im albo wziąć taxi albo czekać na 01 dojechać do przystanku na 30 stycznia i iść pieszo. 01 nie jeździ również na osiedle Abisynia, może ktoś ma pomysł na jakąś trasę, które uwzględniłaby również to osiedle ???

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (25)
dodaj komentarz

  • Ania_gość

    29.09.2011, 09:35

    Zgadzam się.

    Całkowicie popieram. Nie raz byłam zmuszona wracać pieszo na górki lub wydawać pieniądze na taksówki. Tym bardziej idą nawet z kimś mam strach na trasie z suchostrzyg koło mostu aż do wjazdu na samym końcu górek. Jest to kawałek drogi nie oświetlonej rów nie aż taki głęboki ale jest krzaki nigdy nie wiadomo co się może wydarzyć. Jestem za tym by linia 01 jeździła także przez górki.

    Odpowiedz
    IP: 213.241.xx4.xx4 
  • Kuba_gość

    29.09.2011, 10:25

    .

    Nie jest to możliwe. ;)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • :)_gość

    29.09.2011, 10:55

    koniec kadencji

    Veolia kończy w tym roku swoją kadencje przewożnika więc wątpie żeby dało sie cos w tym temacie wskórać. Jedynie jak przejmie przewozy Meteor czy jakos tak można do nich pisac petycje prośby zażalenia o nowe trasy pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx6.xx8 
  • taki tam_gość

    29.09.2011, 11:05

    na

    Górkach i Abisyni wszyscy mają limuzyny z szoferami, którzy są pod telefonem i przywiozą z drugiego końca miasta o każdej porze dnia i nocy. A tak na poważnie to przydałby się jakiś nocny autobus jadący przez te dzielnice, bo są jakby odcięte od reszty miasta

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xxx.xx1 
  • JJ_gość

    29.09.2011, 11:15

    to tak

    Przykładowo w Gdyni są różne nocne linie(bo większe miasto wiadomo) Ale Jedna to objeżdża centrum i przyboczne osiedla, długo się jedzie ale dojedzie i można między dzielnicami się przemieścić lub dojechać do centrum etc.

    Odpowiedz
    IP: 89.77.xx4.xx1 
  • Tczewianijn_gość

    29.09.2011, 11:34

    Dobra myśl

    Wystarczy połączyc linię 4 (Flex) z 19 i mamy 01. To chyba nietrudne

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • gorki_gość

    29.09.2011, 13:23

    jestem za!!!

    a moze by tak uruchomic dwie nocne linie!! 01 i 02, ktore "zaliczylyby" wszytskie soiedla abisynie gorki itp... moze nowy przewoznik sie tym zajmie??!!

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx0.xx3 
  • _gość

    29.09.2011, 19:38

    Na osiedle Staszica autobus 01 mógłby jechać z Suchostrzyg przez Malinowo - Flextronics a następnie na dworzec i tam kończyłby kurs. Super pomysł!

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx9.xx8 
  • st_gość

    29.09.2011, 19:49

    Nowy przewoźnik się tym nie zajmie, bo on dostaje wytyczne z UM, jakie ma mieć trasy. A co do pomysłu, żeby linia 01 jeździła przez Górki i Abisynię to proponowałbym po prostu wydłużyć kursowanie linii 2 i 6 do 24:00.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx4 
  • :)_gość

    29.09.2011, 21:53

    wydłużenie godzin kursowania nie rozwiązuje całkowicie sprawy, ponieważ w weekedny górkowicze wracają z imprez, które kończą się "grubo" po 24 i oni tez chcieliby wrócić bezpiecznie do domu nie płacąc kroci taksówkarzom :)

    Cytuj
    IP: 83.30.xx0.xx0 
  • Górkowiczka :)_gość

    29.09.2011, 21:55

    bardzo dobry pomysł, fajnie by było jakby się tym zainteresował ktoś "ważny" , chociaż wąpię aby został wprowadzony w życie :(

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx0.xx0 
  • Przyszły mieszkaniec Górek_gość

    30.09.2011, 10:56

    Popieram w 100%!!! Pamiętajmy, że Górki się rozrastają!

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx9 
  • K_gość

    01.10.2011, 09:22

    Suuuper

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • Tczewiak_gość

    30.09.2011, 23:52

    Brak polaczenia z Abisynia i Gorkami

    Linia 4 Czyzykowo -Os Bema-SM-Suchostrrzygi-Abisynia Linia 01 Nocna Dworzec PKP -Abisynia-Flex-Suhostrzygi-Gorki-Czyzywkow chyba ze tak jak kiedys jezdzila lina 4 jka byl objazd i robili wiadukt 4F -Czyzykowo-Gorki-Jedynka kawalek-Bajkowe -Suchostrzygi-Flec-Abisynia-Dworzec PKP wogole jak na miasto 60.000tys to jest porazak tylko 1 linia nocna

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx9 
  • st_gość

    02.10.2011, 13:35

    Pokaż mi które miasto 60k mieszkańców ma komunikację nocną... parę przykładów się znajdzie, ale za wiele tego nie ma.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx4 

    Tczewiak _gość

    02.10.2011, 16:26

    do st

    to, że nie wiele 60 tys. miast ma nocną komunikacje miejską, to wcale nie znaczy ze my nie możemy mieć. warto by było pomyśleć nad czymś takim, poza tym fajnie jakbyśmy mieli coś pierwsi, a nie tylko powielali pomysły, które się nie sprawdzają czyt. karta miejska :P

    Cytuj
    IP: 83.29.xx6.xx4 

    st_gość

    04.10.2011, 10:40

    " fajnie jakbyśmy mieli coś pierwsi, a nie tylko powielali pomysły, które się nie sprawdzają czyt. karta miejska " - właśnie tczewska karta miejska była pierwsza i unikatowa - pierwszy system komunikacji miejskiej, który zlikwidował bilety okresowe. Nie znajdziesz takiego drugiego w Polsce ;) A co do linii nocnych - moim zdaniem lepszym pomysłem byłoby zrobienie z linii 3 linii całodobowej (oczywiście w nocy częstotliwość co godzinę wystarczy) i do tego wydłużone godziny kursowania 2-ki do 24. Z tą całodobowością linii 3 chodzi mi głównie o to, by bilety za przejazd w nocy były w tej samej cenie co dzienne, bo płacenie 4,60 zł za bilet to jest grube przegięcie. Ewentualnie jeszcze można zrobić inny myk, aby nocne kursy trójki zajeżdżały na Górki. I tak wydaje mi się, że to sfera marzeń o dobrej komunikacjci w Tczewie, przy obecnym podejściu do tego tematu władz Tczewa.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx6 
  • _gość

    01.10.2011, 12:44

    Tak tak, wszyscy mamy swoje limuzyny z szoferami ;) hahah... a jak nie to pijani prowadzimy ;)

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx1.xx5 
  • AY_gość

    02.10.2011, 15:13

    Ludzie was już całkiem ..., na liniach dziennych 40% ludzi jeżdzi na gapę,na linii nocnej ponad połowa próbuje jeżdzić na gapę,a wy śmiecie jeszcze wymyślać nowe trasy,gdyby każdy uczciwie płacił za przejazd to tabor byłby dobry,kierowca zarabiałby jak normalny człowiek i pasażer byłby zadowolony

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx0 
  • _gość

    03.10.2011, 00:39

    człowieku to chyba Ciebie całkiem ..., co mnie to obchodzi, że tyle i tyle osób jeździ na gapę, to nie jest mój problem. Ja zawsze płacę za przejazd i chcę aby nocny autobus dojeżdżał na każde osiedle. Co to w ogóle za tłumaczenie ? jak autobusy się notorycznie spóźniają lub w ogóle nie dojeżdżają to tez wina tego ktoś nie kupił biletu ? To nie jest problem, żeby roklady poustawiać z głową. Ostatnio autobusy codziennie o tej samej godzinie przyjeżdżają z 5 minutowym opóźnieniem jakby nie można bylo odrazu tego uwzglednic w rozkładzie, Niby co to za róznica 5 min ale jest spora jak ktoś się przesiada np na 4 do flexa albo spieszy sie na pociąg. Jasne można pojechać 30 minut wcześniej i kwitnąc na przystanku jak jakiś ...

    Cytuj
    IP: 83.30.xxx.xx2 
  • _gość

    02.10.2011, 16:16

    popieram

    Ja jestem zdania że przydała by się jedna albo nawet i dwie dodatkowe linie nocne, no powiedzcie jak często jeździ 01?? i jak już jedzie to i tak tylko głównymi ulicami miasta pomijając górki, abisynię jak i wiele innych miejsc gdzie faktycznie przydałby sie autobus.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • pasażer_gość

    02.10.2011, 21:32

    Osiedla Staszica znane tylko przed wyborami

    Abisynia nie tylko w nocy nie jest brana pod uwagę przy układaniu rozkładu jazdy i to od lat. Autobusy jeżdżą z małą częstotliowścią, do przystanków trzeba dojść z osiedla na ul. Czatkowską, bo autobusy nie wjeżdżają na osiedlowe ulice. Najgorzej jest w niedzielę, są godziny, że nie ma autobusu w obu kierunkach i to w środku dnia. W dni powszednie również są zbyt duże przerwy np. z dawnego Dworca PKS autobus odjeżdża o 16:48, a następny kurs jest dopiero o 17:19, kiedy wiele osób wraca do domu z pracy i szkoły. Absurdem jest umieszczenie w rozkładzie jazdy kursów "6" i "4" w przeciągu 3 minut po sobie w godzinach porannych, kiedy aby dojechać na pociąg do Gdańska o 6:34 trzeba jechać "6" o 6:00, gdyż następne autobusy jadą dopiero ok. 6:30, tak jak pisałem wyżej, jeden po drugim. Nie wszyscy z tego osiedla mają samochody, aby zapewnić sobie dojazd na dworzec. Znam tłumaczenia przewoźnika o małej liczbie pasażerów, ale z obserwacji widać, że wielu pasażerów jeździ tą trasą bez kasowania biletów. Czyżby sami emeryci, renciści, podopieczni MOPS-u? Śmiem w to wątpić.

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx7.xx8 
  • Gorkowicz,,_gość

    25.04.2012, 15:45

    Trzeba walczyc o swoje u wladz ,,a nie tylko ....

    Ludzie,,,zacznijcie walczyc o swoje a nie tylko sobie konwersacje netowe miedzy soba urzadzc,,,,,to nic nie da,,,nikt z kompetentnych wladz tego nie czyta,,a naweta gdyby czytali to nic to nie da,,,nie jest w ich interesie aby ludziom udogadniac wracanie do bezpiecznie do domu,,,,zwlaszcza na Gorki gdzie nawet nie ma zadnej drogi dla pieszych aby moc tam bezpiecznie dojsc,,,,,,,,tzreba ryzykowac zycie idac autostrada u skakc do rowu widzac nadjedzacy Tir aby nas nie potracil,,tak wyglad droga na Gorki dla osob ,ktore musza dosjc do domu a niesty nie stac ich na taxi zaq 30 zl,,,,,,,,Nie wspomne ze Gorki sie rozbudowuja ,lacza sie prawie z os,bjkowy i gdyby bnie tory bylibysmy juz dawno polaczeni,,teraz powstaja bloki za gorkami w kierunku Sliwin,,a autobusy jedza nadal taka sama trasa jak 20 lat temu,,,,,i ktos tu powiedzial ze nowy przwiznik ma dbac o intersy miszkanscow Tczewa,,ktos chyba nie ma pojecia kto to ustala,,ale na pewno nie decyduje o tym nowy przewoznik,,tylko wladze miasta Tczew,,,,ale jak nikt nie wlaczy nie upomina sie,,tylko liczy na to ze nowy pzrewoznik ulatwi mu zucie,,to chyba ten ktos nie ma zilonego pojecia o prawie admisnistarcyjnym i o tym kto jest kompetentny w kwestii rzadow miasta Tczew ,,,,no bo chyba nie przewoznik ktory wygral kolejny przetrag w Polsce ...i wykonuje je w rozych miastach ,a jego siedziba jest 500 km od Tczewa,,,,...Wiec jak chcecie cos zmienic w swoim zyciu ,w swoim miescie to wealczcie o to u wladz swojego Mista w Urzedzie Miasta Tczew najlepiej bezposrednio u Prezydenta Mista Tczew ,,,,nie u Przewoznika Meteor Sp. z o.o. ktory swoja siedzibe na w 43-600 Jaworzno, ul. Farna 2a .....

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx8.xxx 
  • Gorkowicz,,_gość

    25.04.2012, 16:02

    Tak,mam pomysl na tego rodzaju boloczki,,,,

    ....pisac petycje do Prezydenta Mista Tczew z podpisami mieszkancow ,aby uwzglednil takie odlegle osiedla jak Abisynia ,Gorki i inne i uswiadomic Prezydentowi ,ktory zapewne wszedzie jezdzi saqmochodem ,ze nie wszyscy mieszkancy jego misata posiadaja samiochody i nie wszytskich stac na Taxi ,,,i to ze mostwo mlodziezy teraz uczy sie w gdansku i innych miastac i wracaja troche pozniej do swojego mista nic do godz 22w i chcieli by bezpiecznie doistac sie do swoich domow zlaszcza tych polozonych poza terenem bepiecznego mista ,,i wlasnie tam powinny dojedzac nocne linie autobusowe ,,a nie tu gdzie ludzie moga sobie dosjc na piechote bez problemu ,,,vczyli stare i nowe mistao,,suchostrzygi i czyzykowo,,tu akurat nie ma wioekszego problemu aby sobie bezpiecznie dosjc w swietle latarni ulicznych do domu,,,,ale ludzie ktorzy musza dojsc na Abnisynie ,czy Gorki gdzie nie ma nawet drogi dla pieszych ,jest tylko autostrada ryzykuja zyciem,,ale widac wladze miest Tczew nie biora tego pod uwage,,,uwazaj ze tam ludzie nie mieszkaj i najwyraziej nie trzeba im umozliwic bezpiecznego dotarcia do domu w nocy,,,,dl waldz miasta Tczew wani sa tylko ci mieszkancy ktorzy i tak maja blisko i bepiecznie do swojego domu ,,,,,szkoda ze mieszkancy Tczewa ktorzy mieszkaja na odleglych osiedlach do ktorych nie ma nawet drogi dla pieszych sa traktowani po maczoszemu,,,,,,,czybysmy my nie placili na rowni podatkow jak mieszkancy mieszkajacy na siedlach typu suchopstrzygi,czyzkowo ,stare i nowe miestao??,,,,,,,,,Wiec pomysl jest jeden,,,,pisac petycje i walczyc o swoje prawa ,a nawet robic prostesyty,,Nie wolno sie zgadzac na wszytsko co wam inni oferuja i to z wlasnej wygody a zwlaszcza dla swoich korzystci fonasowych,,,wladze mista dla swoich korzysci finasowych ryzykuja naszym zyciem,,,tak to wlasnie wyglada,,,,,my ryzkujemy zyciem waracjac po nocach autostradami jak na Gorki lub miescami nieoswietlonymi i niebezpiecznymi jak np,droga na Abisynie,a wladze miasta kosztem naszego zycia,czy kalectwa oszcedzaja na to aby miec wiecej swoje diety czy pensje,,,Dlatego trzeba walczyc beposrednio u wladz miasta Tczew o swoje prawa,,,a nie liczyc na to,ze cos sie zmieni tylko dlatego ze napiszecie tu jakis post czy inny kometrza z poboznymi zyczeniami,,,,,,,na to nie ma co liczyc,,,,takie zyczenie z inetrnetu nie sa nawet czytane ,a co dopiero spelniane,,,,,

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx8.xxx 
  • 50_gość

    05.05.2012, 12:35

    N

    Niech dadzą na Tczew - Gdańsk N, a nie tylko w Tczew nocne !

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.