Tankował golfa do pełna i uciekał - może "posiedzieć" nawet 5 lat

Zatrzymani trafili wczoraj w ręce policji (fot. tcz.pl)
Tankował golfa do pełna i uciekał - może "posiedzieć" nawet 5 lat
Wczoraj (20.06) tczewscy policjanci zatrzymali 26-latka, który kradł olej napędowy na stacjach paliw. Młody mężczyzna tankował do pełna swojego vw golfa, po czym uciekał. Łącznie młody mieszkaniec Tczewa ukradł ponad 500 litrów oleju napędowego o łącznej wartości prawie 3 tys złotych. Teraz za kradzieże grozi mu od 3 miesięcy do 5 lat więzienia.

Wczoraj wieczorem policjanci zatrzymali 26-letniego mieszkańca Tczewa, który od kilku miesięcy kradł paliwo na stacjach.

- Mężczyzna w ubiegłym roku ukradł kilka par tablic rejestracyjnych, które gdy miał pusty zbiornik, zakładał na swoje auto. Po tym podjeżdżał na różne stacje paliw na terenie Tczewa, gdzie tankował do pełna i uciekał. W taki sposób mężczyzna ukradł łącznie ponad 500 litrów oleju napędowego o wartości prawie 3 tys złotych. - wyjaśnia asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji.

Teraz zatrzymanemu za kradzieże grozi od 3 miesięcy do 5 lat więzienia.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (32)
dodaj komentarz

  • kjhg_gość

    21.06.2011, 11:31

    rodzice

    Ja się pytam, gdzie w tym czasie byli jego rodzice? No gdzie?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx1 
  • dd_gość

    21.06.2011, 14:04

    dd

    co za człowiek... A twoi gdzie są że możesz na komputerze siedzieć? NO GDZIE ?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • _gość

    21.06.2011, 11:38

    hehe

    Ale jakby w ostatnim czasie przybyło w Tczewie dziwnych zdarzeń? nie ma tygodnia żeby o jakimś ćwierćinteligencie tcz nie napisało.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • abc_gość

    21.06.2011, 13:28

    Golf

    Szmelc wagenowa nacja i wszystko jasne :D

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    21.06.2011, 13:46

    haha

    Ale jaja dobry był ja bym mu dał 5 lat nie poczuje smak teraz tego paliwa co brał w pudle .........................ha ha ha

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • mały33_gość

    21.06.2011, 14:25

    .

    Ja też uważam, jak ten złoczyńca, że paliwo jest zbyt drogie...

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx1.xx3 
  • Nemo_gość

    21.06.2011, 14:56

    5lat

    5lat za kradzież paliwa a za gwałt 6lat - jets w tym logiczna całośc

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx9 
  • _gość

    21.06.2011, 15:05

    nasze prawo

    Tutaj masz szerokie "zakresy". Za kradzież 5,ok ale za gwałt powinno być co najmniej 10.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    as_gość

    21.06.2011, 15:08

    jest ,jak sam widzisz

    sady chronia bogatych w tym wypadku stacje paliwowe,a w d.pie maja zgwalcone biedne dziewuchy

    Cytuj
    IP: 82.20.xx0.xx1 

    C>K>M

    21.06.2011, 17:48

    Jakie bogate stacje, chłopie , większość stacji to franczyza.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • HD_DH_gość

    21.06.2011, 15:04

    Obciąć publicznie rękę i się skończą podobne przypadki .. Proste, skuteczne, tanie a jaki efekt !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • Lucy_gość

    21.06.2011, 16:49

    Paliwo drogie to co ma płacić, juz mało kto może sobie pozwolic na tankowanie do pełna, a cena wciaż rośnie... Polska Polską pozostanie, cena za litr paliwa nigdy nie spadnie pozniżej 4 zł

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx7 
  • Philips_gość

    21.06.2011, 17:58

    Gdybyś miał/miała wątpliwości skąd taka cena paliwa, to zobacz tutaj co wchodzi w jej skład: http://szczesniak.pl/1648 . Ostatnio słyszałem wypowiedź Kaczyńskiego, że trzeba zmusić producentów do obniżki ceny paliwa. Albo facet jest kompletnie głupi i nie wie, który składnik w cenie paliwa jest najwyższy, albo jest po prostu bezczelny wciskając ludziom taki kit. Kto ustala wysokość wszelkich podatków i akcyz, to chyba wiesz? Przypominam, że zbliżają się wybory.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 

    mieczyslaw

    22.06.2011, 10:55

    Philips_gość

    Litr benzyny w Szanghaju kosztuje w przeliczeniu na PLN około 3zł - u nich wydobycie i produkcja odbywa się inaczej, czy może nie są tak bardzo jak my, w socjalistycznej Europie obłożeni podatkami?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    22.06.2011, 15:00

    mieczyslaw

    Tylko powiedz czy u nas w kraju jest ropa? I to w ilościach które pozwalają zaspokoić potrzeby przemysłu? To z czym mamy do czynienia to haracz państwowy i brak kontroli państwa nad tymi którzy tym paliwem handlują(czyli socjalizmu a tym bardziej komunizmu nie ma).

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    Philips_gość

    22.06.2011, 18:04

    Do niepodpisanego: Nie wiem czy zauważyłeś, ale z obu wykresów wynika, że cena ropy w Polsce jest niecałe 7% wyższa niż w USA (oni mają swoją ropę, więc mniej muszą jej kupić za granicą - my swojej mamy malutko, więc kupujemy dużo, a transport kosztuje), przerób i dystrybucja jest u nas droższa o jakieś 54% - cóż, może mamy gorsze, droższe technologie, a może jest to kwestia skali - u nich sprzedaje się benzyny i ropy więcej, a może mamy bardziej chciwych lub ciemiężonych przez państwo dystrybutorów (ZUS, itp.). Główna różnica bierze się w haraczu dla państwa - jest niecałe 6 razy wyższy niż w USA. Nie pisz proszę, że socjalizmu nie ma. Jest, bo ten haracz idzie na "darmową" oświatę, na "darmową" służbę zdrowia, na dopłaty do marchewki tak żebyś zapłacił za nią 1,5 za kg, a nie 4 zł. Oczywiście zapłacisz za nią 4 zł, bo zrobisz to kupując paliwo na stacji benzynowej. Gdzieś wyczytałem, że z 55 mld złotych ściąganych co roku z kierowców tylko 3 mld wraca "na drogi". Jak to pisał Korwin-Mikke: najłatwiej wydoić kierowcę.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 

    mieczyslaw

    22.06.2011, 18:19

    ~ _gość

    U nas w kraju jest ropa, jest gaz. Kolejna sprawa - jesteś naiwny, jeśli uważasz że skoro Chińczycy wydobędą ropę u siebie to robią to "za darmo" i dlatego cena paliwa u nich jest niższa. Kolejna sprawa jest taka, że oni nie mają aż tyle ropy, dlatego zaczęli ekspansję w Afryce - a tam myślisz, że jest za darmo? Doczytaj gdzie trzeba - cena paliwa w Polsce, w EU jest tak wysoka, z powodu złodziejskich podatków. Kolejny przykład USA - ich rafinerie kupują baryłkę ropy w tej samej cenie co nasze, a ile tam kosztuje litr?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    22.06.2011, 20:14

    oczywiście

    Masz racje że to w dużej mierze wina tych z ul Wiejskiej bo to oni ustalają taki haracz w 100% ale co,myślisz że by zrezygnowali z tego? nie ma mowy. Fakt gdyby u nas było lepiej z surowcami może było by inaczej ale jest jak jest i nic się nie zmieni. Rudy teraz się przygotowuje do sprzedaży części że tak powiem przemysłu paliwowego Rosjanom to dopiero zobaczysz jak skoczą ceny...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    _gość

    22.06.2011, 20:16

    ~ Philips_gość

    Korwinizmy pozostaw dla siebie bo gadać to każdy dobrze potrafi a Siwy Korwin już w Sejmie był-miał swoje 5 minut i co? Zmiany?:D

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    Philips_gość

    22.06.2011, 22:24

    Rozumiem, że można odczuwać niechęć to ludzi, np. Ty odczuwasz ją do Korwin-Mikkego - Twoja sprawa. Nie rozumiem tylko Twojego totalitaryzmu. Wg mnie jeżeli Korwin-Mikke nie podoba Ci się z tego czy owego powodu, to w ogóle jest be. Czy nie zgadzasz się z jego zdaniem, że najłatwiej wydoić kierowcę? Wiesz, taki np. Hitler robił rzeczy złe, ale. np. malował zdecydowanie ładniej ode mnie. Nie jestem totalistą i nie mogę powiedzieć, że Hitler był w ogóle be - malował ładniej ode mnie... Nie wiem na ile znasz historię. Zapoznaj się jakie rozwiązania proponował Korwin-Mikke będąc w Sejmie, dlaczego między innymi nie udało się wprowadzić jego pomysłów (m.in. tzw. "nocna zmiana"), co przez ostatnie 20 lat zrobili w Sejmie ludzie nie będący Korwin-Mikkem i do czego to doprowadziło. Dopiero wtedy mów o Korwinizmach i ich skutkach. Nie ma ich skutków, bo Korwinizmy nigdy nie zostały wprowadzone w życie! Mam jednak obawy, że pomimo oczywistych faktów będziesz szukał innych wytłumaczeń pasujących do Twojej wizji. Jeżeli fakty będą przeczyły Twojej wizji - tym gorzej dla faktów, nie dla Twojej wizji.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 

    _gość

    23.06.2011, 14:14

    gadanie pięknoducha

    Był ale nic nie zdołał zrobić. Wiesz tak każdy parlamentarzysta z każdej partii może powiedzieć i się tak bronić. Są tacy sami jak JKM-dajcie jeszcze trochę czasu. A tak wo ogóle to te poglądy JKM są bardzo egoistyczne bo są bardzo indywidualne tzn patrz tylko na siebie. Liberalizm zakłada że obywatel powinien wziąć swój los i swojej ojczyzny we własne ręce i się aktywizować a realia pokazują że nie każdy potrafi i chce-top jest narzucanie poglądów i jak kiedyś już napisałem wolność pod przymusem. I jeszcze jedno co do historii to zadam ci takie pytanie,czy kapitalizm(w znaczeniu gospodarki wolnorynkowej) okazał się lekiem na całe gospodarcze zło? Zwróć uwagę że największe kryzysy gospodarcze dotykają kraje kapitalistyczne a nie np te z gospodarka znacjonalizowaną(patrz z historii choćby III Rzeszę). Co do Hitlera jeszcze to ode mnie też lepiej malował ale też jego kierunek polityczny był lepszy od liberalizmu i tego całego syfu nas otaczającego. Za jego "panowania" Niemcy się niewyobrażalnie rozwinęły-z zapaści przyszedł "lepszy czas". Idea liberalna ładnie brzmi ale to wszystko co można o niej powiedzieć bo w starciu choćby z socjalizmem przegrywa bo daje wolność a socjalizm chleb. Wracając do naszego rządu to przecież ludzi sami ciągle te same "twarzyczki" wybierają i to te które najwięcej gruszek na wierzbie obiecują więc sami są sobie winni. Oczywiście politycy są nieetyczni wykorzystując ciemnotę umysłową ludu ale przecież nie można mieć pretensji do mądrzejszego że drugi jest głupszy od niego;)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    Philips_gość

    23.06.2011, 22:18

    Piszesz o wolności pod przymusem. A nie przeszkadza Ci niewola pod przymusem? Jeżeli komuś nie odpowiada wolność, to jego sprawa. Tylko dlaczego z tego powodu ja również muszę być zniewolony? Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że ludzie chcą pracować na innych zamiast na siebie i własne rodziny? Jeżeli Ty chcesz pracować i utrzymywać innych - tych co nie chcą wolności, to Twoja sprawa. Masz prawo rozdawać zarobione przez siebie pieniądze, ale nie zmuszaj do tego innych. Oczywiście, że kapitalizm jest lekiem na wiele rzeczy. Ludziom wmówiono, że na Zachodzie panuje kapitalizm. Ostatnio w TV słyszałem wypowiedź pewnej Greczynki. Mówiła, że kapitalizm się nie sprawdził. A ja się pytam: "gdzie ona widziała w Grecji kapitalizm"? Z tego co się słyszy, to tam panował jeden wielki socjalizm i złodziejstwo, a nie kapitalizm! Żaden ustrój nie rozwiąże wszystkich problemów, żaden nie jest lekiem na całe zło. Jednaj jeden ustrój może być bardziej sprawiedliwy od drugiego. I nie mam tu na myśli sprawiedliwości społecznej, bo ona nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością. Człowieka niezaradnego wydymają w każdym ustroju. Piszesz, że kryzysy dotykają kraje kapitalistyczne. Odpowiedz sobie na pytanie co było przyczyną kryzysów i ile było w tych krajach kapitalizmu, a ile interwencji państwa. Też ostatnio w TV słyszałem, że ktoś tam pracuje nad projektem, który miałby ułatwiać branie kredytów ludziom o niskiej zdolności kredytowej. Czujesz to? To samo zrobiono w USA. Państwo gwarantowało kredyty udzielane przez banki ludziom, którym normalnie nie dano by kredytu, bo nie byliby w stanie go spłacić. A bankowi w to graj. Jeżeli nie ma ryzyka, to forsę pożyczy. I tak się zaczęło. Winny był nie kapitalizm, ale interwencja państwa. Piszesz, że Niemcy za Hiltera niewyobrażalnie się rozwinęły. Oczywiście, ale ile lat możesz to finansować? W końcu zaczyna brakować forsy i szukasz pretekstu do wojny. Fajnie było. Forsa się zwróciła - w końcu nakradli się w podbitych krajach co niemiara. Ludzie pracowali na nich jak niewolnicy. Oprócz tego zginęło parędziesiąt milionów ludzi. Tak się skończył eksperyment zwany narodowym SOCJALIZMEM. Nie wiem ile masz lat, ale dla mnie socjalizm to kolejki za wszystkim. Oczekiwanie na wiadomość w radio, że statek z cytrusami zawinął do portu (na święta). Socjalizm to ceny regulowane nie mające nic wspólnego z wolnym rynkiem. Regulacja cen, to ciągłe braki towaru na rynku - to właśnie pamiętam i tym dla mnie jest socjalizm. Jest to złodziejski i destrukcyjny ustrój! Widzisz, co do naszych polityków, to wśród nich nie ma prawdziwych liberałów - chyba, że weźmiemy pojęcie amerykańskie - tam liberał oznacza człowieka pokroju naszego SLD. Liberalizm w Polsce sprowadza się do sfery moralności, a nie wolności, np. gospodarczej. Zobacz co się działo, kiedy w Polsce poluzowano cugle i wprowadzono reformę Wilczka (niektórzy mówią Rakowskiego). To wtedy ludzie w Polsce zaczęli brać sprawy w swoje ręce. Potem do władzy doszło AWS i zabawa się skończyła. AWS, to polityczna wersja związku zawodowego Solidarność - czyli tworu socjalistycznego. Czego można się spodziewać po socjalistach? Tylko i wyłącznie ograniczeń i dzisiaj mamy jak mamy. Kiedyś zapytano bodajże Konfucjusza od czego zaczął by naprawę państwa. Odpowiedział, że od naprawy pojęć. Dzisiaj organizacjami prawicowymi nazywa się PiS i Solidarność - wolne żarty. Liberalnymi - PO - jeszcze lepsze jaja (chyba, że w sensie amerykańskim tego pojęcia). Zanim zaczniesz mówić ja wspomniana przeze mnie Greczynka - zrewiduj pojęcia i ich znaczenie, i skonfrontuj to z tym co mamy. Wtedy możemy dyskutować, czy za stan obecny odpowiada kapitalizm, którego od 50 lat na świecie prawie nie ma, czy wszechobecny socjalizm. Podejście do sprawy w socjalistycznej Polsce, w której żyjemy można skwitować stwierdzeniem wydaje mi się von Misesa, ale mogę się mylić, może to był von Hayek. Było to coś w tym stylu: "Jeśli dajecie pieniądze ludziom za to, że nie pracują, a zabieracie tym, którzy pracują, to nie dziwcie się, że macie bezrobocie". Przełóż to sobie na sytuację w Polsce. Jeszcze jedno ciekawe zdanie co do socjalizmu: "Socjaliści składają się z dwóch rodzajów ludzi - z idiotów, którzy wierzą, że jak się podzieli po równo, to będzie lepiej i z cwaniaków, którzy wierzą, że lepiej będzie tym, którzy dzielą". To również przełóż sobie na sytuację w Polsce.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 

    Vpanter

    24.06.2011, 11:15

    Filipsik

    Ty się odwał od Hitlera. Przedsiębiorstwa go wspierały a ludzie kochali - kto więc dokładał jak piszesz? A co do liberalizmu i tamtych czasów to właśnie przez liberalne rządy nastał czas kryzysu i sfrustrowani i zawiedzeni kapitalizmem ludzie skierowali się do stronę faszyzmu,nazizmu i komunizmu. Miało być pięknie a skończyło się nie wesoło,nie? Bardzo śmieszy mnie fakt jak piszesz o zarabianiu pieniędzy dla siebie. Gościu jakich pieniędzy? Czy wyobrażasz sobie np jak sprzątaczka bez pomocy państwa (społeczeństwa) mogła by wyżyć miesiąc utrzymując przy tym rodzinę? Nawet jak nie zabierzesz jej podatku to i tak jej nie starczy. Pierw niech ludzie zaczną godziwie zarabiać a potem głoś te swoje wizje. A to co się w naszym kraju dzieje to właśnie wina tego kapitalizmu - ludzie zarabiają grosze bo burżuje ich wyzyskują a państwo pseudo-liberalne na to dopuszcza bo jak przedsiębiorcy można kazać?!

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Philips_gość

    24.06.2011, 23:14

    @Vpatner: Nie rozwalaj mnie z tym wsparciem. Przedsiębiorstwa oczywiście wspierały Hitlera mając u siebie jego "komisarza", który mówił im co i ile mają produkować. Kierując się Twoją logiką, to można powiedzieć, że mój dziadek dzielnie wspierał wojska Hitlera, bo był w Wehrmachcie. Można tak powiedzieć jak się pominie pewien szczegół: wcześniej dziadek miał rozmowę z oficerem niemieckim, gdzie po jednej stronie stołu siedział mój dziadek, a po drugiej niemiecki oficer. Jak wsparcie niemieckiemu oficerowi służyła naładowana broń leżąca koło niego. Takie to było wsparcie niemieckiej machiny wojennej przez mojego dziadka. Podobnie niemieckie przedsiębiorstwa. Robiły to, co im kazano, a szefostwo cieszyło się, że Niemcy nie poszły drogą sowiecką i pozostawiono im prawo własności fabryk. A zwykli Niemcy? Czego się spodziewasz po ludzie? Mieli co żreć i święty spokój, to im pasowało. Nieważne, że żyli na kredyt. Dopóki kradli w podbitych krajach, to było dobrze. Jak zaczęli dostawać po d**ach, to było już gorzej. Dzisiaj niektórzy z nich czują się wypędzeni, np. z Gdyni. Poza tym, jak Ci dobrze wypiorą mózg, to i reżim północnokoreański będziesz wspierał, i przepisy na żarcie z trawy i kory drzew. Poza tym przeczytaj "Mein kampf" to będziesz wiedział kogo Hitler winił za to, że w międzywojennych Niemczech jest jak jest. Zapewniam Cię, że nie winił za to kapitalistów, a wręcz SOCJALDEMOKRATÓW. Tak się złożyło, że głównymi przedstawicielami socjaldemokratów wg Hitlera byli Żydzi. Ciąg dalszy znamy. Zgadzam się, że ludzie powinni zarabiać tyle, żeby za to przeżyć. Jeżeli są zawody, np. wspomniana przez Ciebie sprzątaczka, gdzie jest to niemożliwe, to powinna otrzymywać pomoc od ludzi, a nie od państwa. Pamiętaj, że państwo najpierw zmarnuje Twoją forsę, wyda na urzędników, a dopiero potem da sprzątaczce. Tylko nie pisz mi o uszczelnieniu systemu. To po prostu walka z problemem nieznanym w innym systemie, a stworzonym przez socjalizm. Poza tym ta nieszczęsna sprzątaczka musi płacić wszelkiej maści podatki, mi.in. VAT. Jeżeli jej mąż dojeżdża do pracy samochodem (a można go kupić bardzo tanio, więc samochód może mieć), to płaci podatki zawarte w cenie paliwa. Kto wymyślił te wszelkie podatki? Prawica w Polsce nie rządziła po przewrocie, więc kto? Oczywiście lud nie zgodzi się na likwidację VAT-u, bo przecież nie będą płacili go również obrzydliwie bogaci. Lud zgodził by się na to, żeby VAT-u nie płacił lud, a obrzydliwie bogaci - tak. Tyle, że należałoby wprowadzić urząd do kontroli tego, czy aby obrzydliwie bogaty nie podszywa się pod lud, a na to trzeba dodatkowych pieniędzy - i koło się zamyka. Jak to powiedział bodajże Konfucjusz: „W państwie rządzonym dobrze, wstyd być biednym - w państwie rządzonym źle, jest hańbą być bogatym".

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Lucy_gość

    21.06.2011, 20:25

    No przeciez wiadomo ze to wszystko jest winą polityki, dziecko to nawet rozumie. Najlepiej podnieść jeszcze podatki... paliwo już 5 zł Jeszcze trochę a cukier i chleb bedą po 5 zł. A jeżeli miesiecznie zarabia się 1800 zł i ma sie trójkę dzieci na utrzymaniu to poprostu masakra. Wybory wyborami, moim zdaniem nic nie smieni sie specjalnie na lepsze, taka polityka w tym kraju.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx7 
  • Philips_gość

    22.06.2011, 22:59

    "Lucy" - zgadzam się z Tobą co do cen, co do "ciężkiego życia" z 3 dzieci i 1800 zł. Natomiast mam inne spojrzenie na możliwe zmiany. Oczywiście, jeżeli ludzie zagłosują na tych samych, którzy są w Sejmie od 20 lat - nic się nie zmieni. Ludzie powinni pokazać im czerwoną kartkę i zadbać o to, żeby do Sejmu weszli zupełnie nowi ludzie. Niestety ordynacja wyborcza jest tak ułożona, że głosując na "nowe" nazwiska, ale "stare" partie - nic się nie zmieni - i tak do Sejmu wejdą Ci z początku list, czyli ci, którzy są w Sejmie od 20 lat. Głosować trzeba na partie, których nie ma w Sejmie - i tyle. I uważaj na etykietki przyklejane do partii. Np. PiS nazywa się prawicą - ich działania i program z prawicą nie mają nic wspólnego. To partia tak samo lewicowa jak SLD - tyle, że PiS to socjaliści wierzący, a SLD - socjaliści niewierzący - ot cała różnica. PO? Jacy z nich liberałowie? Chyba w amerykańskim znaczeniu tego słowa, czyli lewaki. W końcu to oni rządzą i podnoszą podatki... PSL? Pawlak czasami mnie zadziwia, bo mówi jak człowiek. Pamiętam jednak jego twarz z filmu "Nocna zmiana" i facet mnie do "siebie" nie przekona. "Lucy" głosuj na kogo chcesz, byle nie na ludzi z "establishmentu" będącego w Sejmie...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Okaz_gość

    21.06.2011, 22:47

    może 5 lat?

    napiszcie jaki będzie rezultat "groźby", bo jesli dostanie w zawiasach to ponownie kpina z uczciwych prostaczków!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • olo_gość

    21.06.2011, 23:40

    kradziez

    obojętnie czy ukradniesz paliwo czy lizaka kradzież to kradzież nie masz na wache to zkm nie masz na zkm to z buta

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • _gość

    22.06.2011, 06:59

    swieta prwada!!!

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx3.xx5 
  • Chudy_gość

    22.06.2011, 07:41

    Good

    i z takim do Mam Talent . Szczerze to nic do niego nie mam bo napewno nie jeden tak juz robi. poprostu jemu sie nie udalo , bywa.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx1 
  • _gość

    22.06.2011, 14:57

    nic do niego nie masz bo nie twoje kradnie

    Inaczej byś zaśpiewał gdyby cię tak rżnął.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • anonim_gość

    22.06.2011, 18:55

    .

    Ten pan ma ponad 38 lat ;p

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.