68-latek potrącony na pasach na Sobieskiego

Pasy, przejście dla pieszych (fot. tcz.pl)
68-latek potrącony na pasach na Sobieskiego
68-letni pieszy został potrącony na przejściu na ulicy Sobieskiego. Mężczyzna został przewieziony do szpitala w Gdańsku.

Do zdarzenia doszło około godziny 6.30 w okolicy skrzyżowania ulicy Gdańskiej z Sobieskiego.

- Z naszych wstępnych ustaleń wynika, że autobus skręcał z ulicy Gdańskiej w Sobieskiego i potrącił przechodzącego na zielonym świetle mężczyznę. 68-latek został przewieziony do jednego z gdańskich szpitali - mówi st. asp. Dawid Krajewski, rzecznik tczewskiej policji.

Kierowca autobusu był trzeźwy. Policjanci będą teraz ustalać dokładne okoliczności i przyczyny zdarzenia.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (55)
dodaj komentarz

  • ewakania48@wp.pl_gość

    10.11.2015, 09:15

    kontakt

    osobę poszkodowaną bądź rodzinę bardzo proszę o skontaktowanie się ze mną ewakania48@wp.pl

    Odpowiedz
    IP: 83.22.xx3.xx0 
  • dsg_gość

    10.11.2015, 10:31

    paszoł won hieno

    Cytuj
    IP: 31.2.xx5.xx7 

    e_gość

    10.11.2015, 11:28

    zgłaszam do izby

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 

    _gość

    10.11.2015, 11:30

    Przestań hieno przy cudzym nieszczęściu myśleć tylko o swoim interesie!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx9 

    ello_gość

    10.11.2015, 12:25

    pocałuj się w dupe

    pocałuj się w dupe

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    Ktos_gość

    10.11.2015, 16:56

    Do moich przedmówców: pytam z ciekawości, na czym polega ten pseudo interes? Po co tym hienom adres do poszkodowanych? Jasne jest, że chcą naciągnąć, ale w jaki sposób?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx0 

    _gość

    10.11.2015, 17:38

    Won debilu/ko co za hiena gdzie jest moderator ?czemu takie dziadostwo puszcza się na tcz  ten portal też już spada do poziomu badziewia

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    Raf_gość

    10.11.2015, 23:06

    Gnida

    Hiena żerująca na ludzkim nieszczęściu . Za robotę w ZUK-u byś się wzięła , jak szukasz roboty to napisz tnij.tcz.pl/?u=a7d35e

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • _gość

    10.11.2015, 09:22

    Autobusy w Tczewie mysla ze sa bogami i nie musza czekac az lz ktos przejdzie...lub uwielbiaja wymuszac pierwszenstwo jazdy jak wyjezdzaja z zatoczek autobusowych

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • _gość

    10.11.2015, 10:26

    tak,tak,autobusy na pewno myślą ,że są bogami

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx5 

    Andrzej_gość

    10.11.2015, 11:11

    wyjezdzajac z zatoczek to maja pierwszenstwo !

    Cytuj
    IP: 31.51.xx7.xx5 

    Zmielony Dżony_gość

    10.11.2015, 11:31

    autobusy niekoniecznie, natomiast ich kierowcy robią to nagminnie...

    Cytuj
    IP: 87.205.xx6.xx3 

    Rad_gość

    10.11.2015, 12:28

    Od kiedy to autobusy myślą ? Nie wiem kto tu miał winę, ale prawda jest taka, że piesi również nie są bez winy. Niejednokrotnie przechodzą przez przejścia bez upewnienia się czy czasem coś nie jedzie. Bo zielone... Zasada ograniczonego zaufania dotyczy każdego, nie tylko kierowców.

    Cytuj
    IP: 82.177.xx8.xx7 

    _gość

    10.11.2015, 12:37

    Proszę Policję o kontrolę skrzyżowania przy b. Dziczku, a konkretnie skręt od strony Gdańska w lewo w ul. Gdańską. Autobusy permanentnie przejeżdżają na bardzo późnym pomarańczowym, co więcej często skręcają z pasa do jazdy na wprost tuż przed czekającymi na lewym pasie pojazdami.

    Cytuj
    IP: 164.126.xx9.xx6 

    xxx_gość

    10.11.2015, 14:33

    Wieszacie mięso na kierowców autobusu a sami gówno wiecie autobus z zatoczki ma pierwszeństwo na terenie zabudowanym, a autobus szkolny ma wszędzie jak i na terenie zabudowanym jak i poza, z własnej inicjatywy byście puszczali autobus z zatoczki to już by było inaczej ale tak nie jest i to pokazuje, że nie jesteście lapsi. Co do wypadku to przykro mi z jednej jak i drugiej strony bo ani kierowca ani pieszy byli nie świadomi co się wydarzy. A teraz hajtujcie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 

    xxx_gość

    10.11.2015, 15:25

    Do ~ _gość

    Kolego kto stawia tak blisko skrzyżowania przystanek ? po drugie miedzy tym przystankiem z Alei Solidarności a przystankiem na ulicy Gdańskiej (Urząd Skarbowy) na rozkładzie jazdy jest jedna minuta (Debilizm pana co zrobił rozkład) jak to wytłumaczyć dlaczego tak jest? i czemu o tym nie pomyślałeś jaki jest tego powód.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • gość_gość

    10.11.2015, 10:16

    o ile mi wiadomo autobus wyjeżdżając z zatoczki ma pierwszeństwo

    Odpowiedz
    IP: 83.0.xx9.xx1 
  • Rafal_gość

    10.11.2015, 23:24

    xyz

    Przed kim ma pierwszeństwo ? Przed pieszym ? W Sumie wychodzi że nic Ci nie wiadomo.

    Cytuj
    IP: 159.205.xx7.xx7 

    _gość

    11.11.2015, 12:30

    ...i tak i nie,po prostu idioci wymyślili durny przepis ponieważ pojazdy mają umożliwić wyjazd z zatoki autobusowi, a tenże autobus wyjeżdżając z zatoki nie ma utrudniać ruch ,który się odbywa.....,a tak z innej beczki pozdrawiam panią,która chciała staranować autobus na ul.Sobieskiego10-11,szczęście,że kierowca zachował zimną krew i nikomu się nic nie stało,kobieto jak ty nie widzisz na swej drodze autobusu to lepiej wykup sobie dodatkowe godz.i podszkol się w jeżdzie albo odłóż prawko do sejfu i nie wyjeżdżaj bo to,że się zabijesz to jeszcze pikuś,najgorsze,że przez ciebie może zginąć ktoś niewinny,a prawidłowo jadący...?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx2 

    Haha_gość

    11.11.2015, 16:16

    Noo

    Pierwszeństwo może i ma...ale nie w momencie kiedy auto jest w połowie długości autobusu, który dopiero co włącza kierunkowskaz. Kierowcy autobusów zawsze myślą, że im wolno nawet w listerka zerknąć nie muszą...

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx7 
  • _gość

    10.11.2015, 11:06

    widziałam z daleka jak długo ratownicy wraz z policjantem walczyli o życie tego mężczyzny. Moje gratulacje jeśli się Wam udało. Przykro że dochodzi do takich incydentów, ale jestem ostatnią osobą, która będzie oceniać sprawcę. Niestety w życiu różnie bywa. Mam nadzieję,że skończy się wszystko dobrze a rodzinie życzę wytrwałości i cierpliwości w tym ciężkim dniu...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx6 
  • _gość

    18.11.2015, 08:44

    reanimacja trwała tak długo ponieważ oprócz potrącenia pieszy dostał zawału serca ale wyszedł z tego i wraca do zdrowia

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • Tedi_gość

    10.11.2015, 11:20

    kodeks

    poczytaj w kodeksie o włączaniu się autobusu do ruchu,o powinności innych uczestników ruchu.Nie piszę o tym wypadku,tu akurat sytuacja wydaje się jasna.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx4 
  • andromeda_gość

    10.11.2015, 11:32

    kiedyś ktoś zginie na tym przejściu. tam nie powinno byc zielonej strzałki dla skrecajacych z z gdanskiej w sobieskiego

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx5 
  • jan_gość

    10.11.2015, 14:08

    heee????

    Co ma strzałka zielona do przejścia? Przecież jak strzalka się włączy, to dla pieszych jest czerwone światło, bo na kierunku sobieskiego -warsztatowa pali się zielone światło.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 

    ziuta_gość

    11.11.2015, 10:02

    zielona strzałka

    Zielona strzałka umożliwia WARUNKOWY wjazd na skrzyżowanie . Starsi kierowcy traktują strzałkę jak typowe zielone światło a przepisy mówią ,że przed wjazdem na skrzyżowanie z takim zapalonym znakiem NALEŻY SIĘ ZATRZYMAĆ!

    Cytuj
    IP: 37.152.xx9.xx5 
  • argoo_gość

    10.11.2015, 11:33

    A kto ma pierwszenstwo przy wyjezdzie z zatoczki ???

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx6 
  • jan_gość

    10.11.2015, 14:12

    pierwszenstwa nie ma autobus

    Pierwszenstwo jest dla pojazdów poruszających się ulicą. Kierowca autobusu wyjeżdżając z zatoczki/przystanku, musi ustąpić pierwszeństawa innym pojazdom. Natomiast kierujący pojazdami powinni umożliwić/ułatwić włączenie się autobusu do ruchu.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 

    Kierowca_gość

    10.11.2015, 14:43

    Autobusy

    Wyjeżdżającemu autobusowi możemy w terenie zabudowanym umożliwić wyjazd z zatoczki ale to nie znaczy ustąpić pierwszeństwa!! Wielu kierowców po prostu tego nie wie albo nie odczytalo kodeksu drogowego!

    Cytuj
    IP: 31.61.xx0.xx4 
  • @_gość

    10.11.2015, 11:58

    skandal!

    Ciekawe kto za to odpowie? Pieszy miał pierwszeństwo, a kierowca co sobie myślał widząc pieszego, że pieszy szybko odskoczy, przebiegnie?! Kretynizm i brak wyobraźni!!! Strach dziecko puszczać samo przez pasy i w dodatku na światłach ...

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx2 
  • _gość

    10.11.2015, 13:28

    Nie oceniaj, bo też możesz być kiedyś w podobnej sytuacji. Czy w tej chwili jest ważne, kto jest winien, stała się krzywda i lepiej jak twoją energię spożytkujesz na dobre myśli o tym człowieku, bardziej przysłużysz się do tego że będzie żył i będzie zdrów niż jak poszukasz zemsty.

    Cytuj
    IP: 46.171.xx6.xx3 

    lux_gość

    10.11.2015, 14:11

    Pytanie czy kierowca wgl zauważył pieszego ? Jak skręcasz z gdańskiej w sobieskiego po prawej stronie przy sygnalizacji sa odrazu drzewa i czasami ludzie wyskakuja niespodziewanie. Oczywiście to nie ich wina bo maja zielone.

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • _gość

    10.11.2015, 13:19

    Tu nie chodzi o wyjeżdżanie z zatoczki a zieloną strzałkę. Na Sobieskiego caly czas jest ten problem, ze kierowcy nie patrza na pieszych na przejsciu. Strach dziecko puścić samo do szkoly

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx7 
  • szofer_gość

    10.11.2015, 15:10

    Pierwszeństwo

    Nie wiem kto wam dał prawo jazdy jezeli nie wiecie kto i kiedy ma pierwszenstwo. Heh. W przepisach jest napisane ze kierowca zblizajac sie pojazdem do zatoki autobusowej w obszarze zabudowanym powinien (nie musi), ale powinien umozliwic wlaczenie sie autobusu do ruchu. Wszystko zalezy od kultury jazdy, ktorej nam polakom brakuje. Jestesmy 100 lat za murzynami. Jest tez napisane, ze zblizajac sie do takiej zatoki w ktorej stoi autobus w obszarze zabudowanym kiedyjacy innym pojazem MA OBOWIAZEK zachowac szczegolna ostroznosc, oraz zwolnic predkosc, a nie jak to sie czesto zdarza jeszcze przyspieszac bo przeciez po co puscic autobus niech sobie stoi i czeka. Autobusy maja swoj czas przejazdu i wpuszczenie takiego pojazdu powinno byc norma jak to jest na zachodzie. Ale szybciej mozna nauczyc slonia tanczyc niz polaka kulruty. A co ukarania mandatem, to podczas kolizji mandat otrzymuje kierowca autobusu za wymuszenie i kierowca pojazdu ktory nie umozliwil wyjazdu autobusu w zatoczki. A jezeli chodzi jeszcze o jazde to ciekawy jestem ilu z was zatrzymuje sie w zatokach przystanowych, bo to plaga w naszym miescie. A przeciez jest to zakazane, wiec nie piszcie tutaj bzdur i nie uczcie jezdzic innych, tylko patrzcie na swoje bledy. Ja osobiscie pracuje jako kierowca i przyznaje ze wlaczajac sie do ruchu przepuszczam dwa lub trzy auta i potem niestety musze sie wpychac bo zaden baran nie zrozumie jazdy na okreslony czas. Szerokosci.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx5 
  • smierdziele_gość

    11.11.2015, 00:27

    Nie puszczam autobusów bo nie chce się udusić czarną sądzą wydalaną ogromnych ilościach z tych smierdzacych trupów.

    Cytuj
    IP: 31.11.xx4.xx0 
  • xxx_gość

    10.11.2015, 15:13

    Skoro pieszy miał zielone to autobus jechał też na zielonym więc można wnioskować, że obu Stronna wina. Tak winnika z tego co jest opisane w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • htf_gość

    10.11.2015, 17:55

    z tego wynika ze jestes kretynen

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx9 

    lolek1_gość

    10.11.2015, 18:13

    Pojazd który wykonuje manewr skrętu w prawo powinien ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu dla pieszych. To, że kierowca wykonuje manewr skrętu w prawo przy zielonym świetle nie zwalnia go z odpowiedzialności. Każdy kierowca musi zdawać sobie sprawę, że w takiej sytuacji pieszy ma najprawdopodobniej zielone światło (wyjątek sygnalizator kierunkowy). Następna sprawa to zachowanie szczególnej ostrożności przy dojeżdżaniu do przejścia czyli zwiększenie uwagi, koncentracji i bycie przygotowanym, że na przejściu może być pieszy. To są podstawy!!!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx2 

    xxx_gość

    11.11.2015, 02:09

    Sam jesteś kretynem idź zobacz jak tam przebiega ruch świetlny. Kierowca mając zielone na gdańskiej jadąc w prawo i na przejściu dla pieszych na Sobieskiego też jest zielone wiec może już czas by dać sygnalizację S3 choć by z tego powodu, że jest tam duży ruch tym bardziej gdy msza święta w kościele kończy się.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • Jola_gość

    10.11.2015, 18:56

    wypadek

    Mam jedno pytanie ,po tych wypocinach w komentarzach kiedy ma przechodzić pieszy jak nie na zielonym . Wy o zatoczkach zatoczka jest dużo bliżej potem są pasy i światła  i dopiero skręt w Sobieskiego gdyby pan szanowny kierowca uważał nic takiego by się nie stało Ile razy jadąc autobusem obserwuję jak jest rozgadany ze znajomym  albo przez telefon .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • _gość

    10.11.2015, 18:59

    Ten słup też znacząco przeszkadza

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx3 
  • Ariva_gość

    10.11.2015, 19:21

    Odpowiedzialność za 1500zl na rękę

    Witam Bardzo przykro że tak się stało ... Oby jak najmniej takich dni i sytuacji na drodze ... Współczucie dla rodziny poszkodowanego jak również dla kierowcy autobusu ... Jednak pretensje powinny być skierowane również do prezesów firmy zarządzającej autobusami ... Zatrudniają ludzi za psie pieniądze ... Wymagają punktualnosci , wywierają presję na pracowników .... Ludzie nie rozumieją że w tej firmie liczy się tylko czas... Kierownictwo nie liczy się z tym w jakim stanie są autobusy , że mamy korki , nie są przygotowani na awarie autobusów ... Dla nich liczy się tylko czas ... Taki kierowca musi ponosić wielką odpowiedzialność za grosze ... Nie ma nawet czasu załatwić swoich potrzeb bo nie ma na to czasu , rozkład jazdy nie przewiduje WC , śniadania czy też chwili przerwy ... Kierowca żeby nadążyć musi z tego rezygnować , nie dziwie się , że coraz częściej dochodzi do wypadków czy kolizji , przejechaniu przez pomarańczowe a nawet czerwone światło ... Kierowca poprostu jest do tego zmuszany , gdzie jest inspekcja pracy ??? Gdzie przeglądy autobusów ??? Gdzie PAN prezydent ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • pacz_gość

    10.11.2015, 21:39

    A jak szukałem kierowcy autobusu i oferowałem 3000 na łapę to nie było chętnych...

    Cytuj
    IP: 83.25.xx1.xx2 

    Meteor _gość

    11.11.2015, 02:12

    Zgadzam się z Tobą w 100%

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 

    Meteor kierowcy_gość

    11.11.2015, 20:30

    Zarobki kierowców w Meteorze

    Zgadzam się w pełni z kolegą z Arrivy.W Meteorze,a konkretnie w spółce Irex-9 w której jesteśmy wszyscy zatrudnieni zarabiamy grosze.Odpowiedzialność jaką bierzemy na siebie jest ogromna,a pensja nie adekwatna do tego.Praca z ludźmi jest ogromnie stresująca,a ryzyko takich jak i innych zdarzeń jest wliczone niestety w nasz zawód.Składamy wyrazy współczucia rannemu pieszemu życząc jednocześnie szybkiego powrotu do zdrowia.Sercem również jesteśmy z naszym kolegą bo to może każdego z nas spotkać nie ważne czy jadąc autobusem,czy innym pojazdem.Jestem ciekawy,czy któraś z komentujących tutaj osób przyszłaby do pracy za 1700 złotych i na taki,a nie inny sprzęt i do tego z tak ułożonym rozkładem jazdy gdzie przez opóźnienia nie ma czasu na zjedzenie posiłku i pójście do toalety.Otwiera się nowe jezdnie w mieście i chwała za to naszym włodarzom,ale korkuje się ulice Jagielońską w kierunku Czyżykowa gdzie tracimy nawet około 10 minut,a rozkładu się nie koryguje i tak tworzą się duże opóźnienia praktycznie już nie do nadrobienia.Dziwie się,że media nie zainteresują sprawą naszych słabych zarobków.Pan prezydent też chyba już nie widzi co i jak jeździ po ulicach Tczewa.Tak dalej pójdzie to zabraknie kierowców w naszym mieście i dopiero będzie ogólny lament,że nie ma kto jeździć.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 

    meteor kierowcy _gość

    12.11.2015, 10:11

    Jak kierowca ma być wypoczęty.gdy jeździ cały tydzień wraz z OC 12 godzin.Jak tutaj być wypoczętym.Tak to jest od nastania w Tczewie Meteora.Bycie kierowcom autobusu w naszym mieście wcale nie jest takie proste.

    Cytuj
    IP: 164.126.xx9.xx8 
  • kk_gość

    10.11.2015, 21:07

    wierzymy

    Całym sercem jesteśmy z Rodziną. Trzymajcie się.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx4 
  • BRUNO_gość

    11.11.2015, 02:41

    pieszy na pasach z sygnalizacją świetlną...

    Kierujący pojazdem zbliżając się do przejścia dla pieszych powinien zachować szczególną ostrożność. Jeżeli jest to przejście dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej w terenie zabudowanym kierowca powinien umożliwić pieszemu przejście przez pasy ale nie musi. W przypadku, gdzie obowiązuje sygnalizacja świetlna sprawa jest jasna i klarowna bo zielone światło czy to dla pieszego czy kierującego jest pierwszeństwem natomiast czerwone zakazuje kierującemu dalszej jazdy a pieszemu zatrzymać się przed przejściem i oczekiwać na zielone. W tym przypadku ewidentnie kierowca autobusu ponosi tylko i wyłącznie winę ponieważ potracił on pieszego jadąc na czerwonym świetle w miejscu wyznaczonym do przechodzenia na druga stronę jezdni gdzie dodatkowo pieszy miał zielone światło. KIEROWCA złamał przepis i powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności i nie mieszajmy już tutaj sprawę zatoczek, zielonych strzałek bo to zupełnie inne zagadnienie, które nie wiąże się z wyżej przedstawiona sytuacja.... Podobnie nie należy tez brać pod uwagę jako 'środek łagodzący' czy usprawiedliwiający w jakiś tam sposób kierującego, że jest to kierowca autobusu bo nie porusza się on pojazdem uprzywilejowanym i jest on takim samym uczestnikiem ruchu jak inni kierowcy czy piesi i powinien stosować się do kodeksu drogowego oraz zasad w Nim ustanowionych!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • _gość

    18.11.2015, 08:58

    proponuję bruno abyś wydrukował nam tu cały kodeks prawa o ruchu drogowym,przyda się czytelnikom,a przede wszystkim tobie ponieważ jak pójdziesz na prawko to przepisy będziesz miał w małym paluszku?????

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • Gabi_gość

    11.11.2015, 09:20

    do internautów

    kim jest ewakania48 ? chyba szuka sensacji do brukowców, publikacji??

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • BOLO11_gość

    11.11.2015, 14:14

    Dauny

    Wy wszyscy macie nasrane w tych dziurawych łbach człowiek wpadł pod autobus a wy zaraz myslicie jak naciagnac kase za robote sie wziasc patologia stare miasto nic wiecej jednym slowem żurlandia.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xxx 
  • ja_gość

    12.11.2015, 11:02

    wypadek

    To nieprawda, że strzałka nie ma tu znaczenia. Ma ogromne znaczenie, bo kierowca był świadom, że wjeżdża na skrzyżowanie na strzałce warunkowej. Na pewno upewnił się, że nikt nie nadjeżdża od strony Mostowej i ruszył szybko ale nie przewidział, że jego manewr trwał tyle długo, że strzałka warunkowego skrętu w prawo już zgasła i zapaliło się zielone światło w kierunku do wiaduktu 800 lecia i co za tym idzie, zielone dla pieszego . Dodajmy do tego bardzo trudne warunki panujące w tym czasie (deszcz, odbijające się światła od jezdni, żle ustawione światła poruszających się po jezdni samochodów, sygnalizator i słup przed przejściem zamiast za przejściem zasłaniający pieszego) i nieszczęście gotowe. Swoją drogą zastanawia mnie fakt jak to się dzieje, że w Polsce panuje ruch prawostronny a sygnalizatory w więszości zakłda się jakby był ruch lewostronny. Więszość sygnalizatorów zasłania pieszych. Jakby nie można ustawiać ich odwrotnie

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx7.xx4 
  • _gość

    12.11.2015, 12:41

    Dajcie już spokój kierowca będzie miał wyrzuty do końca życia a Wy dalej trujące ten temat . Ludzie sami chodzą nie patrzą jak ida czy jest czerwone czy zielone sama widziałam jak chopak przechodzi na wojska polskiego na sygnalizacji jak miał czerwone więc czego Wy jeszcze chcecie . A potem pretensje ze wypadki.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx4 
  • _gość

    12.11.2015, 12:43

    To przejście jest najgorsze bo co fakt nie widać jak ktoś wychodzi za słupa więc dajcie spokoj

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx4 
  • _gość

    12.11.2015, 20:23

    Mężczyzna żyje jest z nim już wszystko dobrze teraz powinniście kierowca przeprosić a nie oskarżać nie wiedząc jaki jest jego stan

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.