Starostwo Powiatowe (fot. tcz.pl)
Tczew - Nie przyjęli Twojej reklamacji? Zgłoś się do rzecznika

Nie przyjęli Twojej reklamacji? Zgłoś się do rzecznika

Sklep nie chciał przyjąć Twojej reklamacji? Skontaktuj się z rzecznikiem ochrony konsumentów.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się o osób, którym w sklepie Carrefour zlokalizowanym w Tczewie przy ulicy Braci Grimm odmówiono prawa do złożenia ustawowej reklamacji:

- Sprawa dotyczy w szczególności wadliwie działającego odtwarzacza mp4. Zgłoszenia można dokonywać telefonicznie pod numer (58) 773 49 47, mailowo rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl , bądź osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w Starostwie Powiatowym w Tczewie przy ulicy Piaskowej 2. - informuje Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (14)
Dodaj komentarz

  • +8

    x_gość

    14.09.2011, 07:58

    brawo! wreszcie ktoś zajal sie problemem sklepu Carrefour ! zawsze chcialem sie wybrac do Pana Rzecznika bo duzo dobrego slyszalem ale nigdy nie bylo mi po drodze . brawa dla Pana Rzecznika

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • +5

    marek_gość

    14.09.2011, 08:58

    telewizor z promocji

    właśnie. Carrefour Tczew to wizytówka cwaniactwa. Kiedyś była oferta że telewizor miał kosztować 800zł (bez złotówki). Pojechałem, patrzę a tam ten TV, ale za 1000zł. Faktycznie byłem w piątek a promocja dotyczyła dopiero soboty. No to w sobotę nazajutrz z samiuśnego ranieczka biegnę jeszcze przed otwarciem sklepu po owy TV. Ochroniarz otwiera drzwi, wbiegam na dział TV, szukam, patrzę - JEST. Mój promocyjny TV - tylko ta cena, wciąż 1000zł ;-(. Najlepsza była odpowiedź obsługi, cytuję: "Telewizory promocyjne do nas nie dojechały. Ten telewizor pomimo, że identyczny model, nie jest z partii promocyjnej, stąd jego stara cena. Promocyjne telewizory do nas nie dojechały, ale nawet jak dojadą, to ich nie będzie." I to mnie rozwaliło. Wpychają ludziom gazetki promocyjne po skrzynkach, a jak człowiek chce coś kupić, to "nawet jak dojedzie, to ich nie będzie" ;-)

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx3 
  • +4

    _gość

    14.09.2011, 10:34

    Ja korzystałem z usług biura rzecznika , pełen profesjonalizm , takiej obsługi jak tam to chyba w żadnym urzędzie nie ma .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • -1

    gosć_gość

    14.09.2011, 11:11

    reklamacje

    Jeśli chodzi o reklamacje to sklep jest zobligowany do jej przyjęcia.Jest jednak mały warunek.Trzeba przedstawić kartę gwarancyjną,która jasno określa okres gwarancji.Jeżeli nie znajdujemy jej w opakowaniu,to znaczy ,że produkt ma roczną gwarancję na postawie paragonu.I to nie sklep lecz producent ustala okres tej gwarancji.Na każdym opakowaniu są również numery telefonu i adresy gdzie można o wszystko dopytać.To producent i serwis decydują o naprawie a nie sklep czy sprzedawca. Pozdrawiam- konsument.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx1 
  • +2

    _gość

    14.09.2011, 11:34

    Ale brednie , oprocz karty gwarancyjnej mamy gwarancję ustawową , już nie raz z niej korzystałem dzięki poradom biura , jest o wiele bardziej korzystna zazwyczaj niż karta gwarancyjna.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • _gość

    14.09.2011, 11:20

    Reklamacje zawsze należy składać w formie pisemnej. Sklep/sieć ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 14 dni a jeśli tego nie zrobi, to reklamacja jest uznana za przyjętą. Mamy w UE 2 lata gwarancji na wszystko. Radzę zapoznać się z Ustawą o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej, w oparciu o nią pisać reklamacje i nie dać się rolować przez sklepy, firmy itd. Polecam też pisanie do Państwowej Inspekcji Handlowej.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • redar_gość

    15.09.2011, 13:13

    nom, dokladnie, dwa lata

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • +1

    megi_gość

    14.09.2011, 18:05

    Korzystałam z usług rzecznika w sprawie reklamacji lodówki zakupionej w sklepie MediaExpert. Bez jego pomocy na pewno towar nie byłby naprawiony, mimo że był na gwarancji. Wg mojej oceny jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Przy okazji nie polecam w/w sklepu.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • MEMIAH_gość

    14.09.2011, 19:52

    RZECZNIK

    witam dobrze ze PAN rzecznik sie ujawnil publicznie. co do całej sprawy to tak wyglada jak kupujemy sprzet rtv w markecie spozywczym. ja osobiscie polecam sklepy branzowe rtv - agd a w szczegolności MIXELECTRONICS w tczewie na gdańskiej. zawszej jak coś mi nawali nawet kupione gdzie indzzej to pomogą informacja co zrobić.

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx1.xx8 
  • _gość

    19.09.2011, 12:51

    Pan rzecznik urzęduje w Starostwie powiatowym i nie musi się w ogóle ujawniać. Jest dostępny dla wszystkich.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • roza-81

    14.09.2011, 22:01

    Dołączę swoją pochwałę.

    Miałam kiedyś przyjemność ( choć w wyniku nieprzyjemnej sytuacji ) korzystać z pomocy rzecznika praw konsumentów .Niespotykanie ciepły i pomocny człowiek , a sprawa nie szła o buty w markecie , jednak jakimś cudem wyplątał mnie z bardzo nie lukratywnej umowy z jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce i to w stosunkowo krótkim czasie .Pozwolę sobie tu jeszcze raz podziękować .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • dar_gość

    15.09.2011, 07:38

    również przylaczam sie do pochwał, obaj Panowie sa niezwykle profesjonalni

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • robert_gość

    04.03.2012, 13:10

    podziękowanie

    Pełen profesjonalizm, oddanie sprawie konsumentów

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • Ania_gość

    16.07.2014, 17:59

    reklamacja towaru

    jestem bardzo zadowolona z udzielonej mi porady przez rzecznika ,dzieki temu uznano moja reklamacje wadliwego towaru , ktory byl nie tani a o jego wymiane nie moglam sie doprosic.Sprawa rozpatrzona pozytywnie za co bardzo dziekuje.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 

Więcej: Aktualności

Tczew - ZUS ma zacząć do nas pisać zrozumiałym językiem

ZUS ma zacząć do nas pisać zrozumiałym językiem

Zakład Ubezpieczeń Społecznych upraszcza język pism kierowanych do klientów. „Zusowskie” formularze będą miały mniej stron i rubryk. Specjalnie powołany zespół przeanalizował jakość języka używanego w kontaktach z klientami...

Komentarz dnia