Nie przyjęli Twojej reklamacji? Zgłoś się do rzecznika

Starostwo Powiatowe (fot. tcz.pl)
Nie przyjęli Twojej reklamacji? Zgłoś się do rzecznika
Sklep nie chciał przyjąć Twojej reklamacji? Skontaktuj się z rzecznikiem ochrony konsumentów.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się o osób, którym w sklepie Carrefour zlokalizowanym w Tczewie przy ulicy Braci Grimm odmówiono prawa do złożenia ustawowej reklamacji:

- Sprawa dotyczy w szczególności wadliwie działającego odtwarzacza mp4. Zgłoszenia można dokonywać telefonicznie pod numer (58) 773 49 47, mailowo rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl , bądź osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w Starostwie Powiatowym w Tczewie przy ulicy Piaskowej 2. - informuje Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (14)
dodaj komentarz

  • x_gość

    14.09.2011, 07:58

    brawo! wreszcie ktoś zajal sie problemem sklepu Carrefour ! zawsze chcialem sie wybrac do Pana Rzecznika bo duzo dobrego slyszalem ale nigdy nie bylo mi po drodze . brawa dla Pana Rzecznika

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • marek_gość

    14.09.2011, 08:58

    telewizor z promocji

    właśnie. Carrefour Tczew to wizytówka cwaniactwa. Kiedyś była oferta że telewizor miał kosztować 800zł (bez złotówki). Pojechałem, patrzę a tam ten TV, ale za 1000zł. Faktycznie byłem w piątek a promocja dotyczyła dopiero soboty. No to w sobotę nazajutrz z samiuśnego ranieczka biegnę jeszcze przed otwarciem sklepu po owy TV. Ochroniarz otwiera drzwi, wbiegam na dział TV, szukam, patrzę - JEST. Mój promocyjny TV - tylko ta cena, wciąż 1000zł ;-(. Najlepsza była odpowiedź obsługi, cytuję: "Telewizory promocyjne do nas nie dojechały. Ten telewizor pomimo, że identyczny model, nie jest z partii promocyjnej, stąd jego stara cena. Promocyjne telewizory do nas nie dojechały, ale nawet jak dojadą, to ich nie będzie." I to mnie rozwaliło. Wpychają ludziom gazetki promocyjne po skrzynkach, a jak człowiek chce coś kupić, to "nawet jak dojedzie, to ich nie będzie" ;-)

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx3.xx3 
  • _gość

    14.09.2011, 10:34

    Ja korzystałem z usług biura rzecznika , pełen profesjonalizm , takiej obsługi jak tam to chyba w żadnym urzędzie nie ma .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • gosć_gość

    14.09.2011, 11:11

    reklamacje

    Jeśli chodzi o reklamacje to sklep jest zobligowany do jej przyjęcia.Jest jednak mały warunek.Trzeba przedstawić kartę gwarancyjną,która jasno określa okres gwarancji.Jeżeli nie znajdujemy jej w opakowaniu,to znaczy ,że produkt ma roczną gwarancję na postawie paragonu.I to nie sklep lecz producent ustala okres tej gwarancji.Na każdym opakowaniu są również numery telefonu i adresy gdzie można o wszystko dopytać.To producent i serwis decydują o naprawie a nie sklep czy sprzedawca. Pozdrawiam- konsument.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx1 
  • _gość

    14.09.2011, 11:34

    Ale brednie , oprocz karty gwarancyjnej mamy gwarancję ustawową , już nie raz z niej korzystałem dzięki poradom biura , jest o wiele bardziej korzystna zazwyczaj niż karta gwarancyjna.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • _gość

    14.09.2011, 11:20

    Reklamacje zawsze należy składać w formie pisemnej. Sklep/sieć ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 14 dni a jeśli tego nie zrobi, to reklamacja jest uznana za przyjętą. Mamy w UE 2 lata gwarancji na wszystko. Radzę zapoznać się z Ustawą o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej, w oparciu o nią pisać reklamacje i nie dać się rolować przez sklepy, firmy itd. Polecam też pisanie do Państwowej Inspekcji Handlowej.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • redar_gość

    15.09.2011, 13:13

    nom, dokladnie, dwa lata

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • megi_gość

    14.09.2011, 18:05

    Korzystałam z usług rzecznika w sprawie reklamacji lodówki zakupionej w sklepie MediaExpert. Bez jego pomocy na pewno towar nie byłby naprawiony, mimo że był na gwarancji. Wg mojej oceny jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Przy okazji nie polecam w/w sklepu.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • MEMIAH_gość

    14.09.2011, 19:52

    RZECZNIK

    witamdobrze ze PAN rzecznik sie ujawnil publicznie. co do całej sprawy to tak wyglada jak kupujemy sprzet rtv w markecie spozywczym. ja osobiscie polecam sklepy branzowe rtv - agd a w szczegolności MIXELECTRONICS w tczewie na gdańskiej. zawszej jak coś mi nawali nawet kupione gdzie indzzej to pomogą informacja co zrobić.

    Odpowiedz
    IP: 178.181.xx1.xx8 
  • _gość

    19.09.2011, 12:51

    Pan rzecznik urzęduje w Starostwie powiatowym i nie musi się w ogóle ujawniać. Jest dostępny dla wszystkich.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • roza-81

    14.09.2011, 22:01

    Dołączę swoją pochwałę.

    Miałam kiedyś przyjemność ( choć w wyniku nieprzyjemnej sytuacji ) korzystać z pomocy rzecznika praw konsumentów .Niespotykanie ciepły i pomocny człowiek , a sprawa nie szła o buty w markecie , jednak jakimś cudem wyplątał mnie z bardzo nie lukratywnej umowy z jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce i to w stosunkowo krótkim czasie .Pozwolę sobie tu jeszcze raz podziękować .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • dar_gość

    15.09.2011, 07:38

    również przylaczam sie do pochwał, obaj Panowie sa niezwykle profesjonalni

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • robert_gość

    04.03.2012, 13:10

    podziękowanie

    Pełen profesjonalizm, oddanie sprawie konsumentów

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • Ania_gość

    16.07.2014, 17:59

    reklamacja towaru

    jestem bardzo zadowolona z udzielonej mi porady przez rzecznika ,dzieki temu uznano moja reklamacje wadliwego towaru , ktory byl nie tani a o jego wymiane nie moglam sie doprosic.Sprawa rozpatrzona pozytywnie za co bardzo dziekuje.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.