Wioślarstwo: "W innych miastach pomaga się w wychowaniu dzieci poprzez sport. W Tczewie jest odwrotnie..."

Trener Grubich ze swoim wychowankiem Mateuszem Biskupem
Wioślarstwo: "W innych miastach pomaga się w wychowaniu dzieci poprzez sport. W Tczewie jest odwrotnie..."
Spory niedosyt w ekipie wioślarzy Unii Tczew po Mistrzostwach Polski Juniorów, które odbyły się w miniony weekend. Przypomnijmy, iż dwójka podwójna Karol Arczewski i Sebastian Pabjan zajęła miejsce 4., tuż za strefą medalową. Niestety wpływ na taki wynik nie miały tylko i wyłącznie umiejętności zawodników.

O podsumowanie występów tczewian na MPJ poprosiliśmy trenera Mariusza Grubicha: - Chciałbym pogratulować i podziękować chłopakom, bo na prawdę włożyli w całorocznych przygotowaniach i w zawodach całe swoje serce. Na prawdę wykonali kawał dobrej roboty. Na ale niestety nie same przygotowanie jest w tym sporcie ważne. Z mojej strony mogę tylko przeprosić, że mamy takie a nie inne warunki treningowe i sprzętowe. Zastanawia mnie tylko to, że w innych miastach, w których są kluby wioślarskie stawia się na rozwój sportu i pomaga w wychowaniu dzieci poprzez sport, chociażby przy zakupie sprzętu, a u nas jakoś jest odwrotnie. Mam nadzieję że nie zniechęci to zawodników do uprawiania sportu. Dodatkowo jeszcze pod koniec zawodów przez Poznań przeszła nawałnica i zostały poważnie uszkodzone nasze dwie łodzie. Jedna z nich nie nadaje się już nawet do naprawy. Powiedzenie że "biednemu zawsze wiatr w oczy" się sprawdza niestety.

Również serdecznie dziękuję Dyrektorowi Maciejowi Dunajskiemu za udostępnienie sali gimnastycznej, na której trenowaliśmy w okresie zimowym, a także Panu Dyrektorowi TCSiR Andrzejowi Błaszkowskiemu za możliwość korzystania z siłowni, basenu i sauny. Gdyby nie pomoc tych osób na pewno nie osiągnęlibyśmy tak dobrych wyników. Oczywiście bardzo liczymy na dalszą współpracę.

Wioślarze zdobywają medale dla Tczewa już od wielu lat, a problem sprzętowy - niestety - również wiele lat istnieje. Koszt nowej łodzi to wydatek ok. 30 tys. złotych. Na zdjęciu trener Grubich ze swoim wychowankiem Mateuszem Biskupem, który ma spore szanse na start w przyszłorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Rio de Janeiro.


Tekst opublikowano również na oficjalnej stronie internetowej Unii Tczew: www.unia.tczew.pl

Artykuł nadesłany do redakcji.

Archiwum wiadomości

Wioślarze Unii Tczew zajęli 4. miejsce na Mistrzostwach Polski Juniorów



Opublikowano: Środa, 22.07.2015
W dniach 18-19 lipca 2015 na torze regatowym Malta w Poznaniu odbyły się Mistrzostwa Polski Juniorów (17-18 lat). Zawodnicy ścigali się na dystansie 2 km.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (43)
dodaj komentarz

  • sportowiec_gość

    24.07.2015, 12:18

    bez komentarza

    Panie trenerze święte słowa. W tym mieście tak było, jest i będzie. Przy tej władzy żaden sportowiec się nie wyżywi, no chyba że sama władza z naszym wodzem Pobłockim na czele. W naszym mieście jest wielu sportowców którzy mogliby rozsławiać dobre imię Tczewa nie tylko w kraju, a tu co, po prostu "nico". Kasa jest dla chłopców z plakatów...Cegielskich, Homów, Fornalików i innych nieudaczników z obozu tczewskiej władzy, ale nie dla Was szanowni sportowcy.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • _gość

    24.07.2015, 13:39

    Masz za dużo spraw na głowie ?

    Cytuj
    IP: 188.138.xxx.xx9 

    adi_gość

    24.07.2015, 14:22

    i jest jeszcze kasa dla "wielkiego" speca od Wisły, w końcu kumple musieli go jakoś "zagospodarować"

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx7 
  • Kaśka_gość

    24.07.2015, 12:45

    ot wsparcia!!!!

    Zapraszamy Radnych i Panów Prezydentów do siedziby klubu i zabaczyli w jakich warunkach i na jakim sprzęcie trenują zawodnicy którzy trafiaja do kadry i reprezentują nasze miasto i kraj zarówno na arenie narodowej jak i miedzynarodowej. Od kilku lat nie otrzymali żadnego wsparcia w postaci zakupu sprzętu a hangar remontowany nie był od kilkunastu lat. I co z tego ze jest pomost jak za chwile nie bedzie komu z niego korzystac. Inne miasta znacznie więcej dofinansowowuja swoje kluby a ponoć prawo iprzepisy mamy w kraju takie same więc nie rozumiem czemu Bydgoszcz, Włocławek, Toruń i inne wspierają wioslarzy a Tczew miasto nad Wisłą NIE I CIĄGLE TYLKO SŁYSZĘ NIE OD WŁADZ ale jakoś piłkę nożną która nic nie osiąga TAK I TO JAK!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx8 
  • kk_gość

    24.07.2015, 12:47

    Popieram!!! W szczególności fragment o wsparciu z miasta. Pokazują się dopiero przy wręczaniu medali przy promocji Tczewa , no i przed wyborami....

    Odpowiedz
    IP: 193.193.xx1.xx3 
  • LSQ_gość

    24.07.2015, 12:55

    Panowie z UM. Pochwalcie się ile rocznie dotacji dostaje np. klub piłkarski z Tczewa?

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • LSQ_gość

    24.07.2015, 13:03

    Pompuje się miejską kasę w takie właśnie klubiki: Historia I zespołu na przestrzeni sezonów: 2009/2010 - IV liga, 3 miejsce 2010/2011 - IV liga, 1 miejsce i awans do III ligi 2011/2012 - III liga, 16 miejsce i spadek do IV ligi 2012/2013 - IV liga, 12 miejsce 2013/2014 - IV liga, 15 miejsce i spadek do V ligi 2014/2015 - V liga, po rundzie jesiennej zespół zajmuje 1 miejsce Ile dotacji z UM dostaje sekcja wioślarska, a ile klubik piłkarski? Wie ktoś?

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • rymas_gość

    24.07.2015, 13:44

    Problem jest i o tym każdy wie. Nie tylko wioślarstwo jest poszkodowane, tczewska lekkoatletyka również umiera. Stadion na bałdowskiej to już lepiej niech jest sprzedany na te działki, a nie dzieci biegając tone kurzu wdychają. Poza tym, pieniądze powinny być tam, gdzie odnosimy sukcesy. Wioślarze, czy też wspomniani już lekkoatleci osiągają je i jakoś nie przekłada sie to na inwestycje miasta. Ostatnio nawet tczewianin był na mistrzostwach świata w Kolumbii, a w Samborze bieda aż piszczy. Dzieci nie mają obuwia ani warunków do trenowania,to nie dziwie się że wolą przed komputerem siedzieć... piłkarzyki się bawią, imprezują, a miasto dalej dotuje ten śmieszny klub. Chwała trenerom, którzy ciągną dalej te zapomniane przez miasto dyscypliny, bo bez nich sport w Tczewie by umarł.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx7.xx8 
  • PiS da_gość

    24.07.2015, 14:50

    ...

    Może wiórek, ten zgniluch i tuman, wystrugany z banana na arcyważne stanowisko koordynatora do spraw Wisły, sypnie złotem?

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx0 
  • Kasia_gość

    24.07.2015, 14:53

    Wioślarstwo

    Jak komuś się chce i ma trochę czasu to można przeanalizować na stronie BIP-u Tczewa w zakładce organizacje pozarządowe jak właśnie jest dofinansowana jest piłka nożna włosy stają dęba, zawodnicy i klub który nic nie osiąga- przeanalizowałm sobie 5 lat i nie uwierzycie jaką oni kasę dostają a tam gdzie pot i łzy są wyciskane i medale zdobywane to ZERO Albo jakieś ochłapy dają. Trzeba będzie zacząć " żebrać" to może coś wyżebramy ale czy wtedy wioślarze powinni dalej promować miasto które ich nie promuje i nic nie daje!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx3 
  • _gość

    24.07.2015, 15:45

    Co trenuje Prezydet ?

    Jaką dyscyplinę sportu uprawia POBŁOCKI ? W jaki sposub ją wspiera?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx7 
  • adi_gość

    24.07.2015, 17:09

    a inne dyscypliny

    Artykuł na "pierwszej stronie TCZ" w którym tyle uwagi poświęca się na wylewanie smutków? masakra Redakcja nie znajduje ciekawszych wydarzeń??! Wiemy doskonale że inne kluby i dyscypliny bardziej widowiskowe i cenne sportowo są w tej samej sytuacji co sekcja wioślarska. Nie spotkałem się z trenerami lekkiej atletyki czy piłki ręcznej którzy w głośny sposób narzekają na brak sprzętu czy pieniędzy!! Znając realia każdy z nich próbuje dotrzeć do sponsorów na własną rękę. A Polski Związek Wioślarski-odcinają sie od jakiejkolwiek pomocy? Macie ministra sport Korola! Są projekty unijne czy pieniądze przeznaczone na prowadzenie zajęć z dzieciakami z ministerstwa sportu np. i chyba tędy droga a nie narzekanie i wspomnienia po wielkim talencie Biskupie Ktoś z redakcji chyba trochę politycznie wykorzystuje taki materiał na swoje cele a to nie do końca uczciwe!   Mizeria panie Grubich i redakcja TCZ!

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx4 
  • nie chcemy prostactwa_gość

    24.07.2015, 23:21

    WIOŚLARZE MAJĄ TALENT> To nie ich wina, że trenują na takim sprzęcie, wiem coś o tym! Trener Grubich robi wszystko, żeby im pomóc.. Nikt się od niczego nie odcina. TU CHODZI O  TO ŻEBY TO NAGŁOŚNIĆ> Najwidoczniej trenerom lekkiej nie robi to, ze nie maj,ą jak trenować . UNIA POTRZEBUJE SPRZĘTU, czy Ci się to podoba, czy nie - będziemy to nagłaśniać. Gdybyś trenował w takich warunkach, wiedziałbyś ile trzeba dac z siebie, żeby osiągnąć tyle, co wspomniany przez Ciebie Biskup. Zazdrość zżera? I co ma Korol do TCZEWA. Do durnych władz, którzy odmawiają zakupu łódek. Wszyscy się zgadzają, a pan prezydent co? Nie? Bo co? GDYBY BYŁ SPRZĘT BYŁO BY WIĘCEJ ZAWODNIKÓW I OSIĄGNIĘĆ prezydencie bez duszy. Nie dajesz spełniać marzeń, pchacie kasę w sporty, które w ogóle nie mają osiągnięć. A Gdyby Unia miała lepszą łódkę, miałabym także lepsze wyniki. A patrzcie jakie są już dobre na gównianej łódce . Irytujące jest to, że ludzie wypowiadają się w taki sposób, nie znając ani sytuacji klubu ani ludzi trenujących tam .. nie wiedząc ile trzeba poświęcić by zdobyć medal i w końcu się go nie zdobywa, bo Pobłocki odmówił zakupu łódki. Przegrać kilka sekund medal, na który się zapierdzielało caly rok. Podobałoby Ci się to? Zastanówcie się pierw, co muszą czuć zawodnicy,a następnie komentujcie chamsko, bez wiedzy na temat warunków i sprzętu..

    Cytuj
    IP: 164.126.xx1.xx6 
  • Orion_gość

    24.07.2015, 17:15

    wybieracie takich cymbałów jak poblocki kulas czy drewa a potem narzekacie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx8 
  • sportowiec_gość

    24.07.2015, 19:05

    bez komentarza

    Masz rację. Nie ma się czemu dziwić jeżeli w radzie zasiadają same piłkarzyki takie jak Tobiański, Augustyn, Drewa z PnP czyli chłopcy Pobłockiego. Piłkarzyki kopią piłę w V lidze, ale to mało istotne. Dostają kasę bo jest ich 1000 co przekłada się na głosy podczas wyborów, a wioślarzy, lekkoatletów i innych sportowców odnoszących sukcesy jest może 10 i w tym jest pies pogrzebany. Sportowcy Tczewa łączcie się tak jak proletariusze za komuny i podczas wyborów nie głosujcie na w/w i pozostałych z PnP.

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • _gość

    24.07.2015, 17:25

    Moje dziecko jest szybkie,zwinne i "pcha "się do sportu.Niebawem kończy 6 lat a ja już zastanawiam się nad klubem dla szkraba i wszystko przemawia za Gdańskiem...

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx6 
  • _gość

    24.07.2015, 20:19

    Dać im! Dużo! I innym też! I filatelistom, i numizmatykom, i hodowcom gołębi, i reszcie!!! Przyjdzie PiS albo Urban - wszystkim da!

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx2.xx8 
  • Ralph_gość

    24.07.2015, 20:24

    Pop dla adi

    inne dyscypliny nie maja takich wynikow

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx3.xx8 
  • Ralph_gość

    24.07.2015, 20:32

    odp adi

    A panu trenerowi Grubichowi to możesz buty wiazac !!!

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx3.xx8 
  • 12456889_gość

    24.07.2015, 21:21

    Odp adi

    Czytanie ze zrozumieniem, klasa 5pdst. Jak nie wiesz oco chodzi to się nie odzywaj

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx0 
  • Ralph_gość

    24.07.2015, 21:55

    odp adi 4

    Dyscypliny bardziej cenne sportowo ? Ciekawe .a nasz korol ministrem jest na pare tygodni i zaraz go wywala.Co ty pi...........

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xx5 
  • mama_gość

    25.07.2015, 09:41

    A czego można było się spodziewać Tczew to dla niektórych dziura na którą nie warto za dużo wydawać kasy szczególnie na sport. Nie ma jak wyjechać na zachód i tam ćwiczyć i tam rozwijać swoje umiejętności. No i wtedy rzecz normalna ten kraj reprezentować- a nie swój ojczysty kraj, ja bym tak zrobiła .Bo fanfary to każdy by chciał zbierać a dopomóc nikt- a takie są moim zdaniem władze Tczewa .pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx5 
  • adi_gość

    25.07.2015, 20:14

    sobotnia gorączka

    Trzeba nagłośnić waszą bolączkę? A innych bolączki.. Macie prawo do głośnego narzekania prawidłowo ale się ustawcie w kolejce bo jest w Tczewie i w Polsce kilka dziedzin bardziej wymagających nagłośnienia. Pytam jeszcze raz Co z Polskim Związkiem Wioślarskim i co ze sponsorami indywidualnymi pasjonatami wioślarstwa? (Skoro są wyniki i tradycje.) Nie ma takich w Tczewie? Problem polega na tym ze łodzie przy jednorazowym zakupie to olbrzymie pieniądze ..jakie dokładnie? . W tamtym roku bylem świadkiem jak młode zawodniczki Sambora chyba piłkarki ręczne zbierały pieniądze na obóz sportowy pakując zakupy w kaufie.Można?! Pewnie najłatwiej ponarzekać i pohejtować. Epoka gdzie coś sie należało od państwa jest juz dawno za nami. Nie podoba mi się ton roszczeniowy i oczekiwania od miejskich władz no i temat piłkarzy którzy wyrastają po komentarzach na mega zamożnych ludzi bzdura.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx4 
  • _gość

    25.07.2015, 21:53

    Masz 100% racji. Roszczeniowość - dajcie nam kasę, my będziemy trenować wioślarstwo, piłkę ręczną, lekkoatletykę... Daj mi kasę, nauczę pięknie grać na pianinie :) Nie! Nie zgadzam się.

    Cytuj
    IP: 213.158.xx9.xx1 

    m.s.w_gość

    26.07.2015, 14:59

    chce się płakać jak się Ciebie czyta

    Właśnie ludzie o twojej mentalności rządzą tym miastem. Udają że się znają na sporcie. Nigdy nie uprawiali sportu a teraz z szalikami na meczach pajacują. Poza Drewą i Augustynem reszta chyba nic wspólnego ze sportem wyczynowym nie miała. Mój syn trenuje wyczynowo sport wstaje o 5 rano i idzie na trening. Potem szkoła i 2 trening po szkole. Wieczorem jeszcze 2 godz. treningu indywidualnego. Palnij się w łeb, że będzie się zajmował jeszcze pakowaniem zakupów w kaufie żeby mieć kasę na uprawianie sportu na odpowiednim poziomie. Wkładam do Państwa moje podatki i łaski mi nie robią ze finansują sport. Jeżeli ludzie piszą o problemie to znaczy że on istnieje a po komentarzach i i łapkach widać ze jakaś grupa utożsamia się z problemem opisanym w artykule. Z piłką jest rzeczywiście problem, ale nie na poziomie którym tu opisano w jednym z komentarzy. Te 1000 osób związanych z trenującymi piłkę dziećmi to duża grupa a piłka nożna jest sportem interesującym, wiec stosunkowo najwięcej dzieci ja uprawia. problem zaczyna się w wieku seniorskim bo oni zamiast profesjonalnie trenować leją na to bo nie widzą perspektyw bo V liga to żadna perspektywa. I tu winne jest miasto i ten sztuczny twór który nie ma tradycji, nie uwalnia pozytywnego klimatu itp. Była by dawno III liga gdyby finansowany był jeden projekt sportowy ten który dobrze rokuje. Parę lat temu mieliśmy sytuacje w której mieliśmy dwa kluby z tradycjami na ówczesnym etapie jeden miał mocne szkolenie dzieci a drugi grał w III lidze, chociaż nie swoimi nogami tylko zawodników wytrenowanych w innych klubach. Wtedy trzeba było doprecyzować zasady finansowania, wykonać poważną pracę nad algorytmem wyliczającym środki, uzależnić je od efektów i wspierać efektywna pracę. To dobry klimat do budowania zaangażowania i działalności na rzecz sportu bo zasady są znane i jasne. Podsumowując oczekiwanie, aby w Tczewie ktoś zaczął poważnie traktować sport są słuszne, to nie ma znamion roszczeń w tym pejoratywnym wydźwięku. Widać ze potencjał jest i w pływaniu i piłce i wioślarstwie i piłce ręcznej ale on znika na późniejszych etapach szkolenia albo w wieku seniorskim. Przyznają ci racje co do tego ze krajowe związki sportowe poszczególnych dyscyplin rzeczywiście często słabo działają i nie dotują dyscyplin. P.S. 30 000 na nowa łódkę w skali miasta takiego jak Tczew to nic i powinna być natychmiast kupiona. Jako apel otwarty chciałbym żeby władze miasta się do tego ustosunkowały. Kto jest za tym aby taka łódka został zakupiona niech w komentarzach wyrazi swoją aprobatę dla tego zakupu. DODAM ZE NIE JESTEM W ŻADEN SPOSÓB ZWIĄZANY Z WIOŚLARZAMI.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx1.xx7 
  • gośc kibic_gość

    25.07.2015, 21:19

    wstyd dla Tczewa

    macie racje od kiedy w Radzie miasta zasiedli sobie Augustyn Tobiański Drewa to  faktycznie tczewski sport upadł totalnie, nie chodzi o krytykanctwo ale tych 3 panów nie  ma zielonego pojecia jak organizować sport ,jak budować baze sportowa .....no bo chyba orliki i to mała niby lekkoatletyczna bieżnią "tartanowa" to nie baza w takim miescie jak Tczew. Dlaczego stadiony lekkoatletyczne maja w Malborku, Starogardzie, Chojnicach....Pszczółkach ?? w w Tczewie NIC !!! wstyd i tyle temacie ale kiedy u władzy beda tacy karierowicze polityczni z PNp jak w/w wymienieni to w Tczewie nigdy nie powstanie baza sportowa a sport bedzie kończył sie na wieku młodszego Juniora. 

    Odpowiedz
    IP: 178.19.xx9.xx2 
  • Ralph_gość

    25.07.2015, 21:53

    odp adi

    Jeśli epoka się skończyła ,to dlaczego buduje się boiska,,hale sportowe a ma się w d........ Unie?????????

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx2.xx5 
  • _gość

    25.07.2015, 22:00

    I jeszcze jedno: świetny przykład Bartosza Piaseckiego i jego sukcesów ŚWIATOWYCH.  Spróbujcie się dowiedzieć, kto mu finansował uprawianie sportu... Otóż NIKT. Robił to za własną kasę, dla własnej przyjemności i przyjemności Norwegów. A jeszcze i Tczewowi potrafi podziękować za słowa wsparcia. Słowa, nie kasę. Taka klasa, taka kultura panie Grubich, panie trenerze lekkiej atletyki, panie X, Y, Z.

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx9.xx1 
  • gość_gość

    26.07.2015, 21:38

    ???

    Widzę ze mamy tu przed sobą wielkiego znawcę sportu :) Tylko ciekawe dlaczego wspominany tu medalista olimpijski nie reprezentuje barw naszego kraju ? Pewnie dlatego, że nie mógłby uprawiać na poziomie tej dyscypliny w Polsce i żyć na poziomie. A TY tu piszesz o finansowaniu i wspieraniu sportu. Śmiech na sali, może proponuję ruszyć się sam zacząć uprawiać sport, a nie wypisywać tu bzdury.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx3 

    _gość

    26.07.2015, 22:57

    Reprezentuje Norwegię, bo tam mieszka od dzieciństwa, panie Mądralo. Nikt go nie finansuje, pracuje na pełen etat jako nauczyciel i nie biadoli. Cieszy się tym co robi i nie wypłakuje po mediach. Oslo - miasto milion razy bogatsze od Tczewa - a nikomu do głowy nie przychodzi, żeby nabyć Piaseckiemu sprzęt. Wam się we łbach poprzewalało, wioślarze i lekkoatleci z bożej łaski

    Cytuj
    IP: 213.158.xx9.xx3 

    gość_gość

    27.07.2015, 16:30

    odp. gośc

    Ciekawe jaką ty dyscyplinę reprezentujesz hehe :) Widzę, tu po znajomość zagadnień finansowania spotu nie jest ci obca. Proponuję, może zostaniesz koordynatorem do spraw sportu w Tczewie i już nie będą mieli problemów wspomniani lekkoatleci i wioślarze :) A i może załatwisz wszystkim pracę za taką kasę jak zarabiają w Norwegii i wtedy to już w ogóle będą wszyscy zadowoleni, bo widzę ze sportowiec to z ciebie jest zawodowy :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 

    _gość

    27.07.2015, 22:43

    Nie powiem ci. Jedno pewne: nie obarczam innych kosztami swojego hobby. Wioślarstwo interesuje tylko wioślarzy, NIKOGO więcej. Lekka - podobnie. Miasto ma dawać na młodzież, dzieci - ale też tylko częściowo. Koordynatorem nie będę bo z końmi kopać się nie mam przyjemności.

    Cytuj
    IP: 46.204.xx7.xx0 
  • Ralph_gość

    25.07.2015, 22:15

    odp 5 adi

    Juz ci napisali,czytanie ze zrozumieniem.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx9.xx6 
  • Kasia_gość

    25.07.2015, 22:29

    Wioślarze

    A co nie to sobie sprawdź na bip jak juz wcześniej pisałam to zobaczysz kto i komu w tym mieście się NALEŻY to nie są dane wyssane z palca tylko z urzędowych tabel w których to właśnie piłkarze dostają najwięcej CZEMU????? Przez tyle lat nie było nagłaśniane dofinansowanie sekcji wioslarskiej i mam zamiar to zmienić bo chwalić się medalami to jakoś władzą nie przeszkadza i wtedy nagle jest super tak jakby to miasta była zasługa.!!!!! A łódka i owszem nie jest tania ale eksploatowana jest kilka dobrych lat a budowa stadionu i utrzymanie zawodników zespołowych to rocznie jest większy koszt niż taka łódka.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx3 
  • Kasia_gość

    25.07.2015, 22:37

    Wioślarstwo

    Ty którym zależy będą nagłaśniać czy ja zabraniam innym nagłośniania swoich bolączek chyba nie a co do kolejki to jesteśmy gdzieś na końcu. I przed nami proszacych ale i dostajacych jest sporo a po 25 latach nie dostawania nic albo prawie nic ton roszczeniowy jest wskazany!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx3 
  • Tczewianin_gość

    26.07.2015, 23:19

    łojezu

    zamiast psioczyć na wszystko i wszystkich ruszcie się i poszukajcie sponsorów ze śpiącym zarządem, a najlepiej go zmieńcie. Na marginesie, kiedy ostatnio w Tczewie były jakieś regaty?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • kasia_gość

    27.07.2015, 10:38

    odp. łojezu

    proszę sobie wyobrazić że odbyły się w zeszłym roku i to z bardzo zacną obsadą gości zagranicznych ( osady z Litwy, Łotwy i Niemiec- sama klasa mistrzowska) na tzw. Dniach Święta Wisły i co wstyd i hańba bo zawodnicy nie mieli gdzie się przebrać i skorzystać z toalety. Jak sobie wyobrażasz stworzyć tu regaty jak nie ma odpowiedniego zaplecza ( chyba nie masz gościu pojęcia jak wyglądają zaplecza , hangary i cala infrastruktura w miastach gdzie odbywają się regaty). To jakby zorganizować rozgrywki w piłkę nożną czy siatkę bez boisk- jak myślisz realne to ???? jakoś w innych miastach jest na to kasa i n ie ma problemu - przynajmniej takiego jak w tym mieści - ostatnio piękną przystań z całym zapleczem wybudowano we Włocławku i chyba nie sądzisz że ze składek sponsorów była to inwestycja tylko MIASTA CZŁOWIEKU MIASTA. To w takim razie pływakom - basen tez niech sponsorzy zbudują a zespołom typu ręczna, siatka czy kosz sale tez sponsorzy zafundują a nie nie graj na szkolnych boiskach jak po wrono to po równo traktujmy , jako wioślarzom miasto nic nie zbudowało i nie dało od kiedy ten klub istnieje a ten stary ledwo trzymający się hangar to pamiętam czas PRL-u i możne byłoby lepiej jakby tak jak burza w Pozwaniu chłopakom zniszczyła doszczętnie ostawiani sprzęt to może niech zdmuchnie i ten hangar to wtedy może miasto coś z siebie da i wspomoże.

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx9.xx7 
  • adi_gość

    27.07.2015, 10:50

    kompromis

    a może należałoby przyjrzeć sie finansowaniu waszego klubu i polityce zarządzania pieniędzmi bo wierzyć mi się nie chce (choć nie znam waszego budżetu rocznego i jeśli to nie tajemnica to podajcie tą kwotę) że zarząd nie jest w stanie odłożyć kilku tysięcy rocznie na np. łodzie. Co generuje wasze największe koszty ...wyjazdy (transport)?? a może jakieś nieprawidłowości są przy finansowaniu zarządu, ludzi pracujących w klubie? może trzeba zająć się tą kwestią. Jest cos takiego jak rynek łodzi używanych? Może inne kluby na w Polsce i na świecie mają pod dostatkiem łodzi albo wymieniają bazę i mozna odkupić urzywkę Może takie łodzie w świetnym stanie technicznym i zaawansowane technicznie odkupione z drugiej ręki sa dużo tańsze?? Co z ubezpieczeniem tamtych zniszczonych?? było ubezpieczenie?? Wiemy Że wasz problem polega na zakupie łodzi Pytanie. Zdobędziecie kasę: 1.głośno krzycząc w tonie roszczeniowym i obrażając władzę (polityka=syf mnie nie interesuje) 2. zrobicie akcje promującą wioślarstwo może jakieś wewnętrzne regaty z pokazem waszych dokonań itd. połączoną z jakimiś obchodami Tczewa z zaproszeniem teoretycznych sponsorów i może jakąś zbiórką pieniędzy. Dla większości z was wiosła to mega zajawka i dysponujecie zapewne olbrzymim potencjałem i musicie tą energią podzielić się pozytywnie z jak największa ilości osób. Promocja! Powodzenia!

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx4 
  • adi _gość

    27.07.2015, 11:41

    odp do flustratów Ralhp(bojówka wszechpolska) MSW

    Ralhp i msw czy ktoś w komentarz was obraża? Ralhp jest zawodnikiem uni i chyba delikatnie na siłowni przesadził. Emocjonalnie związany z tematem. nic nie wnoszący do dyskusji= stronniczy. Margines. a MSW się rozkleja bo ktoś ma inny punk widzenia tak? płakać się chce? co to za teksty:) Osoba dorosła Rodzić dziecka które świadomie i ciężko trenuje (zapewne osoba wykształcona="palni się w łeb":) nie przyjmuje innych argumentów hejtuje.. Wymiana poglądów zdania tyle:) Emocje jak na grzybach.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx4 
  • goośśćć_gość

    27.07.2015, 13:14

    Śpiący Zarząd

    Przykro słuchać, jak przedstawiciel wioślarzy żąda kasy, ... że się należy. Miejska kasa jest, jak każda, ograniczona w pieniądze. Więc albo będzie wioślarstwo ze sponsorem, albo to tylko zabawa dla zajęcia młodzieży czasu. Jeżeli lider (szef sekcji wioślarskiej) nie ma cech organizatora to niech zostawi "te zabawki".

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx0 
  • gość_gość

    27.07.2015, 21:32

    Kolego jeżeli chodzi o Mariusza to się nie dziw chce dla chłopaków jak najlepiej . On nie prosi o podwyżkę tylko o pieńiązki dla młodzieży która ciężko pracuje daje siebie wszystko i nic z tego ponieważ stary sprzęt .Brak jakichkolwiek warunków .Wiem co piszę też trenowałem wioślarstwo w uni tczew. Reprezentowaliśmy Tczew a zawsze było nam wstyd tak wielki wstyd .Ponieważ wszyscy do okoła mieli nowy sprzęt a my wszystko stare połatane niestety tczewianie taka jest prawda. Zróbcie z tym pożądek

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx8 
  • Tczewianin_gość

    27.07.2015, 22:23

    Pani Kasiu

    mniej emocji więcej akcji. Ruszcie cztery litery to zbierzecie pieniądze. Wy i zarząd, którego nie ma. Pan Prętki nie ma czasu,a Grubich jest trenerem. Jak więc mają kasy szukać? Narzekając na cały świat i miasto możecie co najwyżej koło ratunkowe sobie kupić. Pozdrowionka.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx5 
  • kasia_gość

    28.07.2015, 08:47

    odp. tczewianin

    o sensowna treść własnie do tego zmierzam- do pozyskania funduszy na klub ale tez chce nagłośnić ten problem- bo przez wiele wiele lat klub nie narzekał( choć mógł) i nie prosił ale tera ich siły i sprzęt się wykończył i o to ws tym mi chodzi aby społeczność tczewska  dowiedziała się o nich.Trener jest trenem i to bardzo dobrym i to nie on powinien zabiegać o pieniądze on jest od trenowania i się z tym zgadzam. Trener z chęcią robi nabory i byłaby młodzie chcąca trenować i klub by sie rozwijał ale po prostu brakuje na to kasy i kadry bo dam jeden pan Mariusz sam wszystkiego nie da rady. Moim zamiarem jest im pomóc pozyskać sponsorowi nie wiem czy i na ile mi się uda ale nie poddam się a Miasto hm tez powinno swoja cegiełkę dołożyć i tyle. pozdrawiam wszystkich co to czytają i niech czytają ze zrozumieniem. A może ktoś z czytających chce dopomóc klub- szukamy sponsorów tak jak polecają wszyscy czytający i komentując wcześniej.

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx8.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.