Wciąż nie wiadomo, kto będzie nowym dyrektorem Zakładu Usług Komunalnych. Ogłoszony niedawno przez ratusz konkurs nie przyniósł rozstrzygnięć.
Ostatnio - po ponad 20 latach kierowania Zakładem Usług Komunalnych w Tczewie - jego dotychczasowy dyrektor Marian Kamiński przeszedł na emeryturę. Jego nowego zastępcę miał wyłonić ogłoszony przez ratusz konkurs. Do rywalizacji stanęło 5 osób, jednak po etapie rozmów komisja konkursowa zdecydowała się nie rekomendować żadnej z osób do objęcia stanowiska.
Na okres trzech miesięcy pełniącym obowiązki dyrektora został Andrzej Fornalik - dotychczasowy pracownik ZUKu. Jak informuje ratusz, nowy konkurs zostanie ogłoszony za trzy miesiące.
Ostatnio - po ponad 20 latach kierowania Zakładem Usług Komunalnych w Tczewie - jego dotychczasowy dyrektor Marian Kamiński przeszedł na emeryturę. Jego nowego zastępcę miał wyłonić ogłoszony przez ratusz konkurs. Do rywalizacji stanęło 5 osób, jednak po etapie rozmów komisja konkursowa zdecydowała się nie rekomendować żadnej z osób do objęcia stanowiska.
Na okres trzech miesięcy pełniącym obowiązki dyrektora został Andrzej Fornalik - dotychczasowy pracownik ZUKu. Jak informuje ratusz, nowy konkurs zostanie ogłoszony za trzy miesiące.
Komentarze (18) dodaj komentarz
_gość
23.03.2016, 11:31
Dlaczego nie startuje Z.Urban.
Odpowiedz_gość
23.03.2016, 11:49
tu Fornalik, w ZWiK Fornalik, w ZUOS Fornalik i w gminie Fornalik, czy jest jeszcze jakiś wolny Fornalik?
Odpowiedz_gość
23.03.2016, 12:07
Co skończyły się kadry w PNP?
Odpowiedznie koniecznie sfrustrowany_gość
23.03.2016, 13:07
To jest przykład słabości naszego prezydenta, który nie potrafi zbudować wokół siebie zespołu fachowców (bo ten co był, to zniszczył do dna), a skupia sie na budowaniu dworu, składającego się w głównej mierze z podstarzałych wielbicielek, na czele z władczynią mamony.
Odpowiedzcvb_gość
23.03.2016, 13:09
cvb
Pewnie kandydaci którzy odpadli nie są z dobrego kręgu
Odpowiedzkoloolo_gość
23.03.2016, 13:39
Aż się wierzyć nie chce. Przecież w urzędach wszelkiej maści pracuje tylu kompetentnych urzędników. Na pewno któryś by się nadawał. Chociażby może niejaki Zbigniew U. Ten od plakatów.... Chociaż chyba nie - bo jak jest radnym miasta to w powiecie może kasę trzepać.
Odpowiedz_gość
23.03.2016, 15:07
masz rację, bo ZUK utrzymuje słupy ogłoszeniowe!
CytujZdj ugcjc_gość
23.03.2016, 17:42
Niech dadzą ofertę pracy do urzędu pracy, najpewno znajdą się chetni
Odpowiedzgrzes_gość
23.03.2016, 18:02
pis ma szerokie i kompetentne kadry
Odpowiedzohoho_gość
23.03.2016, 19:13
Pan już nie będzie rządził...ach ciekawe co z "diabłami "? a tak to zawsze robotę naraił :):) a tu takie cóś...nie dobrze...nie dobrze...
Odpowiedz_gość
23.03.2016, 20:22
A któryś z Kulasów?
Co za problem przecież jest dwóch kompetentnych i doświadczonych Kulasów.
OdpowiedzMirosław P._gość
24.03.2016, 00:27
:)
Niestety, dla takich ludzi nie ma miejsca na "dworze". Zwłaszcza Junior, wróg nr 1 dworu.
CytujTomasz B._gość
24.03.2016, 00:28
Mariusz
Przecież mamy żelazną rezerwę w postaci Mariusza. Dlaczego go tam nie przesunąć ;-)?
Odpowiedz_gość
24.03.2016, 07:48
były dyrektor pan Kaminski
ciekawe czy ten były dyrektor od 20 lat też brał udział w takich konkursach, bo z obecnie stawianych kryteriów to większości nie spełniał
Odpowiedz_gość
24.03.2016, 09:21
pytam, czy wygra członek PNP ?
Nie narzekaj, bo jak na DYREKTORA Z.U.K, to wymagania są bardzo słabe!!! Zobacz jakie były wymagania na sekretarkę w ZUOS (miejska spółka śmieciowa) dokładnie na: Specjalista ds. public relations i sekretariatu uwaga - Wymagania/obowiązki: 1. Wykształcenie wyższe kierunkowe (dziennikarstwo, nauki społeczne, marketing, zarządzanie). 2. Doświadczenie w branży oraz w dziedzinie Public Relation (min. 2 lata). 3. Posiadanie wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu (4P, 7P, 4C) oraz umiejętność posługiwania się trendami promocyjnymi np. outdoor - cyfrowy i interaktywny. 4. Umiejętność opracowania, wdrożenia oraz koordynacji strategii marketingowej (w tym, narzędzi i procesów - mających na celu usprawnienie działania spółki w zakresie marketingu). 5. Organizacja i prowadzenie spotkań służbowych, konferencji prasowych, prezentacji dla mieszkańców, instytucji publicznych czy organizacji samorządowych np. tematyczne, wyjaśniające zagadnienia związane z gospodarką odpadami. 6. Przygotowywanie, redagowanie i aktualizacja materiałów prasowych, medialnych oraz organizacja imprez promocyjnych. 7. Umiejętności w zakresie badań marketingowych: np. badanie opinii publicznej, interpretacja i analiza wyników. 8. Podejmowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż. 9. Zapewnienie zaopatrzenia w materiały reklamowe skoordynowane z działaniami promocyjnymi. 10. Obsługa sekretariatu, w tym: nadzór nad korespondencja i obiegiem dokumentów, obsługa centrali telefonicznej, archiwizacja. 11. Znajomość języka obcego w stopniu bardzo dobrym (profesjonalny j. angielski). 12. Mile widziana znajomość prawa administracyjnego.
Cytuj..._gość
24.03.2016, 15:03
rozumiem, że tej sekretarce płacą minimum dychę na rękę? Ciekawe pod kogo napisali?
CytujPiS da_gość
24.03.2016, 08:46
...
wiórek!!!
Odpowiedz_gość
24.03.2016, 10:13
Może by tak przetarg na administrowanie cmentarzem komunalnym??
Odpowiedz