7 razy dźgnął nożem 16-latkę, by ukraść torebkę. Policja poszukuje sprawcy

Nóż
7 razy dźgnął nożem 16-latkę, by ukraść torebkę. Policja poszukuje sprawcy
16-letnia dziewczyna została wczoraj (03.11) kilkukrotnie dźgnięta nożem na ulicy Nowej w Tczewie. Nastolatkę w poważnym stanie - z siedmioma ranami kłutymi - przewieziono do szpitala. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna mogła stracić życie, bo napastnik chciał ukraść jej torebkę.

Do zdarzenia doszło około godziny 21.30. Jak wynika z relacji naszej informatorki, nastolatka poszła na ulicę Nową odwiedzić swoją koleżankę - po drodze została napadnięta przez mężczyznę, który usiłował wyrywać jej torebkę, w której miała m. in. komórkę. Dziewczyna zaczęła się bronić, a napastnik pchnął ją nożem, po czym wyrwał jej torbę i uciekł. 16-latka ostatkiem sił dotarła do klatki, po czym wezwano pomoc. Z ranami kłutymi i sporym ubytkiem krwi trafiła do tczewskiego szpitala. Napastnika poszukuje policja.

- Dyżurny policji został poinformowany o rozboju, do którego doszło w okolicach łącznika pomiędzy ulicą 1. Maja i Nową. Z wstępnych ustaleń wynika, że młody mężczyzna najpierw przystawił dziewczynie nóż do szyi, po czym zadał jej 7 ran kłutych i ukradł torebkę, w której było 350 zł i rzeczy osobiste. Obecnie poszukujemy napastnika - analizowany jest m. in. materiał z monitoringu. Prosimy również o pomoc wszystkich, którzy mogą coś wiedzieć w tej sprawie. Pracujemy również nad przygotowaniem portretu pamięciowego, którzy chcemy opublikować w mediach - mówi Dawid Krajewski z zespołu prasowego tczewskiej policji.

Środowiska związane z rodziną nastolatki podkreślają, że w nocy w szpitalu zabrakło dla ofiary agresji pomocy psychologicznej. Dziewczyna, na co dzień uczennica jednej z trójmiejskich szkół artystycznych, dochodzi teraz do siebie.


Policja sporządziła portret pamięciowy napastnika



Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (102)
dodaj komentarz

  • PP_gość

    04.11.2014, 10:08

    Pomoc psychologioczna to jakaś moda?

    "Środowiska związane z rodziną nastolatki podkreślają, że w nocy w szpitalu zabrakło dla ofiary agresji pomocy psychologicznej" Może by tak zacząć od oczekiwania pomocy od najbliższej rodziny i zacząć więcej wymagać od siebie, nie innych ?

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx2.xx7 
  • najmądrzejszy_gość

    04.11.2014, 13:35

    oczywiscie

    zawsze znajdzie się taki mądry komentator..ciekawe kto By Cię w nocy do szpitala wpóścił

    Cytuj
    IP: 193.200.xx0.xx0 
  • remoo_gość

    04.11.2014, 10:08

    ...

    Szesnastolatka wędruje sobie o 21:30 ciemnymi ulicami w niezbyt bezpiecznej części naszego miasta. Brawa dla rodziców! :/

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx5 
  • zaratustra83

    04.11.2014, 10:48

    polskie realia

    No właśnie, rodzice mogli na nią krzyczeć albo dawać szlaban w ramach metod wychowawczych. O kurde fakt, nie mogli bo prawo tego zabrania. Hmm no to jak dziecko się nie słucha, to zgodnie z prawem, rodzice mogą jedynie oddać je do domu dziecka i zrzec się praw rodzicielskich by nie ponosić odpowiedzialności za to co dziecko robi. Od i Polskie prawo. Dziecko ma prawo a rodzic, za wszystko odpowiada.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    04.11.2014, 11:55

    kolejny sukces ;-(

    tnij.tcz.pl/?u=a69433 to od manifa

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 

    jazzman_gość

    04.11.2014, 12:10

    do zaratustra83

    Od kiedy w Polsce zabronione jest dawanie nieletniemu szlabanu i karcenie go? Oświeć mnie, albo daj przepis!

    Cytuj
    IP: 91.234.xx5.xx4 

    _gość

    04.11.2014, 12:42

    @jazzman

    Zagadka ... dajesz dziecku szlaban (nastolatkowi) na wychodzenie z domu po godz. 17. Dziecko potajemnie wychodzi i wraca o 22. Co robisz?

    Cytuj
    IP: 153.19.xx5.xx9 

    Panda_gość

    04.11.2014, 12:49

    Panie KNP

    Wy ileś razy musicie powtarzać bzdury żeby sami w nie uwierzyć ? Może damy te dzieci rodzinom debili przecież sami uważacie, że kretynów jest większość więc skoro tylko oni mają o tym decydować to będą tworzyć wiecej kretynów ale na tym zależy KNP :) dlatego tak kocha KK i dresiarzy najważniejsze głupie stado

    Cytuj
    IP: 82.47.xx8.xx6 

    zaratustra83

    04.11.2014, 14:04

    prawo a realia

    Tu mamy wiele dziwnych paradoksów prawnych. Z jednej strony rodzic niby ma prawo i może podejmować za dziecko decyzje. Nie pozwolić mu wyjść z domu itd. Ale co jeżeli ten zakaz nie zadziałał i dziecko wieje z domu? Krzyczeć na nie niewolno, permanentnie zamknąć w domu też bo to już podchodzi pod znęcanie się psychiczne, dać w d. też nie można bo to już jest przemoc fizyczna. Rodzic ma obowiązki, rodzic ma prawo (jakieś tam) tylko nie ma generalnie narzędzi by respektowanie tego prawa wymusić. To jest problem jaki poruszam. To tak jak byśmy policji zakazali krzyczeń na podejrzanego, używać siły bądź broni. Że tak powiem, takiego policjanta, to każdy oleje.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Pola_gość

    05.11.2014, 08:03

    Ciekawa jestem o której wracaliście do domu mając 16 lat? Każdy z nas uważał wtedy, że jest już dorosły, to po pierwsze. A po drugie nie oszukujmy się, ale 16 lat to wystarczający wiek na takie powroty. Nawet wiele imprez w Trójmieście jest od 16 lat! Kurde powinni tego zabronić. W tym wielu to tylko do szkoły (i to jak najbliżej domu), po szkole na obiadek, lekcje, dobranocka, paciorek i spać. Powinniśmy się raczej zastanowić co to za człowiek co za głupią torebkę potrafi zabić człowieka. Bo dziewczyna mało co nie straciła życia!

    Cytuj
    IP: 87.205.xx8.xx6 

    Panie KNP_gość

    05.11.2014, 13:11

    Jest cos takiego jak rozmowa i zaufanie, ja wie że w waszych poglądach jest posiadanie, władza i bycie panem czegos kogos, ale w normalnym świecie jak się ma normalny kontakt z własnymi dziećmi to nie ma potrzeby posiadania krat w oknach i zamków w drzwiach od pokoju. Ponadto nie rozumiem czemu przed 22 nie mogla isc oddac zeszytu czy czegokolwiek innego? Jak zaczniecie patrzeć na świat z różnych stron to może mózg zacznie pracować w więcej niż jednej perspektywie zniewolenia przez ten system i wmawiania sobie bajek na temat krain miodem i mlekiem płynacych oraz boskiej ręki wolnego rynku, który stworzył gigantyczne które są właścicielami Państw …. Pora dorosnąć

    Cytuj
    IP: 82.47.xx8.xx6 
  • hehehe

    04.11.2014, 10:08

    ...

    s####ysyn powinien pójść siedzieć nie za napad - ale za usiłowanie zabójstwa - o ile ktoś się pofatyguje przejrzeć miejski monitoring ...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Ania_gość

    04.11.2014, 14:02

    Możesz sprawdzić...

    policja wie, co musi zrobić, ale nie wie, co jeszcze mogłaby zrobić...

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • mrvitamine_gość

    04.11.2014, 10:14

    Jest monitoring, powinni go szybko zamknac. Obawiam sie tylko, ze rozdzielczosc kamery bedzie 320x240 ze wzgledu na ograniczona pojemnosc dysku. Dziennikarstwo I klasa okolo 21.30 doszlo do zdarzenia, a o 21.20 dyzurny zostal powiadomiony o zdarzeniu. Pewnie sam napastnik go powiadomil.

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx9 
  • za_darmo_gość

    04.11.2014, 10:28

    Wczoraj słyszałem, że było dwóch napastników.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx6 
  • lux_gość

    04.11.2014, 10:29

    POWINNO SIĘ OPUBLIKOWAĆ DANE SPRAWCY PO ICH USTALENIU. Oby tylko super sędzia potraktował tą sprawę jako próbę zabójstwa.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • mecenas_gość

    04.11.2014, 19:17

    Płonne nadzieje;( pewnie skonczy się na zbiegu art. 156 lub157 z 280 KK

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 
  • Raiders

    04.11.2014, 10:41

    dorwać sku...syna zadać mu podwójną ilość ran kłutych i wsadzić do beczki z solą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • x_gość

    04.11.2014, 10:51

    x

    Skoro ukradł telefon to zaraz go gdzieś sprzeda; Ciekawe czy ktoś z policji czy straży pluje sobie w brodę, że akurat go tam nie było...nasze podatki nie idą na wlepianie nam mandatów za picie piwa w parku tylko byście się w takich sytuacjach wykazali i byli tam gdzie coś się dzieje ;/

    Odpowiedz
    IP: 85.115.xx8.xx0 
  • Rogi

    04.11.2014, 13:12

    Telefonu nie ukradł.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • mass_denim_gość

    04.11.2014, 11:13

    xx

    co w tym Tczewie sie dzieje to sie w bani nie mieści ,powoli trzeba będzie zaopatrzać dzieciaki w conajmniej piersiówke bo ostatnio to ci bandyci sie za bardzo poczuwają.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Ktoś_gość

    04.11.2014, 11:41

    Stare Miasto, największa PATOLOGIA jaka może być w Tczewie, większość przestępstw które się wydarzą są.... na starym mieście.

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx9.xx7 
  • chybaciemordaswierzbi_gość

    04.11.2014, 15:42

    Co Ty piszesz człowieku?! Na starym mieście są też i normalni ludzie. Skąd wiesz, że był to ktoś ze starego miasta? Równie dobrze mógł to być ktoś z innego osiedla. Byś pomyślał/a za nim coś napiszesz. Lepiej się martw o stan zdrowia dziewczyny, a nie o mieszkańców starego miasta. Pozdrawiam środkowym palcem. PS. Stare miasto jest cały czas obserwowane i długo nie doszło tu do żadnego skandalu

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx1 

    NGZ_gość

    04.11.2014, 15:54

    Ty kretynie jakbyś pomyślał logicznie chociaż przez chwilę, to doszedłbyś do jakichś sensownych wniosków. "sm najwieksza patologia w Tczewie" - prawda jest taka, że więcej meneli, pseudo kozaków itd jest chociażby na suchostrzygach i czyzykowie. Na czyżykowie co chwile na klatkach widać krew. Słychać że ktoś dostał brzytwą po mordzie, ktoś znowu został skopany, ktoś komus coś ukradł czy jakiś nieletni gówniarz który wyszedł z poprawczaka, dźgnął na ulicy chłopaka 3 razy nożem tylko dlatego, ze ten szedł za rękę z byłą dziewczyną tego typa z poprawczaka... Większość własnie tego typu przestępstw dzieje się na czyżykowie, tyle że tam mało kto coś takiego zgłasza, bo u nich to standard i nikt tego nie nagłaśnia. A tez nie każde zajście mające miejsce na starym mieście, jest spowodowane przez kogoś ze starego miasta. Nie zawsze to co się dzieje na SM, jest spowodowane przez kogoś z SM, wiec polecam najpierw pomyśleć, potem mówic.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx1 

    _gość

    04.11.2014, 16:16

    Mylisz się statystyki mówią wyraźnie , żę najgorzej jest na suchych.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx3.xx9 

    Ktoś2_gość

    04.11.2014, 17:15

    aha

    Cytuj
    IP: 83.8.xx0.xx9 

    mecenas_gość

    04.11.2014, 19:20

    do NGZ

    mieszkam na czyżykowie i krwi na klatkach nie widziałem, chyba że chodzi Ci o Polną, no ale tam stare miasto w odwiedziny przychodzi

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 

    Ktoś_gość

    04.11.2014, 20:51

    Do chybaciemordaswierzbi : Więc wyrażam swoje zdanie, co do czyżykowa lub suchostrzyg, pewnie gdyby tam jakaś tragedia się stała to myślę że też o tym by pisali, albo chociażby na mieście o tym mówili. Znam parę osób z ''SM'' normalnych, ale większość jest taka że aż strach spojrzeć bo nie wiadomo co Ci zrobi. PS: Kolego/Koleżanko nie spinaj się tak ! hah. Każdy ma prawo do własnego zdania.

    Cytuj
    IP: 37.152.xx9.xx3 

    takie tam gadanie_gość

    05.11.2014, 14:47

    Do Ktoś: Wystarczy sprawdzić stare wpisy z tcz.pl. Suchostrzygi: tnij.tcz.pl/?u=884a17 , Tu trochę stara sprawa z Czyżykowa: tnij.tcz.pl/?u=562361 , nie dziękuj :)

    Cytuj
    IP: 83.8.xx8.xx2 
  • Do Zaratustra_gość

    04.11.2014, 11:42

    Palnij się w łeb, wg ciebie bardziej winni są rodzić niż napastnik, który ją prawie zachlastał ??? Ciekawe jak byś się mądrzył jak to ty albo ktoś z twoich znajomych dostałby kosę? Jesteś po prostu głupkiem, zacznij używać mózgu do myślenia, a nie do gromadzenia ideologii.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • frog_gość

    04.11.2014, 11:48

    Banda pajaców

    DO pp_gosc i do remoo_gosc panowie pseudointeligencja, nie róbicie z siebie głupszych niż jesteście bo się nie da. Trzeba być kretynem, żeby komentować w ten sposób takie zajścia. Nie macie pojęcia co się stało za to macie już własną wersję wydarzeń. Remoo-gość a co ma znaczyć twój komentarz? 21:30 to jakaś późna pora. Nie uważasz, że nawet o 24:00 powinno być tak samo bezpiecznie jak o 13:00? Czyją winą jest to, że jest tak jak jest? Może tej dziewczyny co? A może nie koniecznie?

    Odpowiedz
    IP: 62.61.xx3.xx3 
  • zorientowany

    04.11.2014, 11:56

    Kulas chcial tam postawic kamere ale odrzucili!

    B. Kulas juz od jakiegos czasu mowi ze potrzeba tam zamontowac kamere bo to niebezpieczne miejsce ale go olewali! Teraz tam nie ma nic i nie bedzie zadnych dowodow. A Chylicka na ostatniej komisji zaglosowala przeciw kamerze w tym miejscu!

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx1.xx3 
  • telewizor_gość

    04.11.2014, 14:05

    wybieram Kulasa

    stara się chłopad, a ten słowotok dziękczynny Chylickiej mnie przekonał

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • _gość

    04.11.2014, 12:29

    Ta informacja propagandowa o zapisie monitoringu to kolejna akcja komendanta Straży Miejskiej?

    Odpowiedz
    IP: 171.25.xx3.xx8 
  • _gość

    05.11.2014, 07:42

    straż zlikwidować !

    po co oni wogóle są ?

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx3 
  • gosc mosc bosc_gość

    04.11.2014, 12:34

    ja prdl co sie dzieje w tym tczewie

    JA prdl co sie dzieje w tym Tczewie;/ ,dziewczyna przezyla, to cud, ale bez kitu zaraz mi sie kawalek przypomnial Pih feat Kaczor Ero Fokus - Rany Kłute

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx5.xx3 
  • Irusia_gość

    04.11.2014, 17:00

    Wszędzie są przestępcy

    Nie tylko w Tczewie! W Małopolsce, zwłaszcza w samym Krakowie, jest jeszcze gorzej!

    Cytuj
    IP: 79.204.xxx.xx5 
  • gr_gość

    04.11.2014, 12:56

    Ostracyzm

    Ktoś kto dźga nastolatkę nożem dla torebki powinien być pisuarem dla wszystkich aż do śmierci. Po prostu, pozbawić wszystkich praw taką osobę. Prawa do własności, bezpieczeństwa i innych udogodnień których ten śmieć nie uznaje. Zobaczymy wtedy czy będzie mu do śmiechu kiedy, każdy legalnie będzie mógł mu spuścić łomot i okraść bez obawy o złamanie prawa.

    Odpowiedz
    IP: 89.71.xx6.xx1 
  • a_gość

    04.11.2014, 13:10

    pomoc psychologiczna

    A czy dziecku pomocy psychologicznej nie powinni w pierwszy rzedzie udzielic rodzice ?? skad w szpitalu mialby sie znalezc psycholog? przeciez tam nikt taki pewnie nie pracuje. Wazne,ze dziecko mialo zapewniona pomoc lekarska

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • gość_gość

    04.11.2014, 13:14

    Stare miasto= patologia

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx4.xx0 
  • lika_gość

    04.11.2014, 13:21

    godzina 21.30

    O tej godzinie można wracać z imprezy w domu kultury,z kina itp.,przecież to nie jest noc,a nawet taka pora nie uprawnia do napadów,powinno być bezpiecznie w centrum miasta i w ciągu dnia ,wieczorem i w nocy.To teraz ze strachu przed bandziorami będziemy chodzić spać z kurami?Dziewczyny zainwestujcie w kursy samoobrony,to działa,jeden mnie popamięta długo....

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx2 
  • Kary_gość

    04.11.2014, 13:35

    do debilnych komentarzy

    Debile , co to ma znaczyć-to już człowiek nie może wyjść po 21 wieczorem jesienią w centrum pieprzonego miasta? ta dziewczynka jest już wystarczająco skrzywdzona przez los-matka zmarła na raka! czy nie może pójśc do kolleżanki! odp -iło.wam? gdzie wasze mózgi? zrozumielibyście , gdyby ktoś tak dźgał waszą siostrę? To bandyte powinno się potępiać - co to jest że ni mamy prawa czuć się bezpiecznie we własnym mieście, że strach wypuścic dorastającego dzieciaka do koleżanki? za to dresiarze i dosrastający przestępcy mają prawo chodzić po ulicach i mordować dzieci dla telefonu? co to za gówniane wątki o rodzicach, prawach dzieci do wyjścia, niewyjścia!? Bandzior nie miała prawa atakowac NIKOGO, niewazna pora i miejsce! tak, powinno sie publikowac jego dane i kara - 7 dźgnięć nożem z dokładką. A co do pomocy psychologa-nie potraficie użyc wyobraxni-jak czułoby się wasze dziecko, siostra, kuzynka, gdyby została tak napadnięta i nieomal straciła życie-w szpitalu, gdzie piguły traktują ja jak intruza, który im przeszkadza! przeciez to dziecko będzie się bało do końca życia! dlaczego nie miałby przyjśc psycholog, pomógł jej rozmową-nie zawsze rodzina potrafi pomóc w takich sytuacjach mimo, że jest przy niej! co za kretynizm. a co do kwalifikacji czynu0napad z użyciem niebezpiecznego narzędzia jest skanadaliczny-jak ktoś napada człowiek ai dźga go nożem, to chce go zabić, i to powinno być zakwalifikowane jako próba zabójstwa z premedytacją dla telefonu komórkowego! biedna dziewczyn!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • ddd_gość

    05.11.2014, 08:49

    a ty deb,lu czemu obrażasz pielęgniarki ze szitala

    "gdzie piguły traktują ja jak intruza, który im przeszkadza!" - sam jesteś intruz

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx1 

    Bambi_gość

    05.11.2014, 14:30

    zgadzam sie

    100 procent racji gratuluje trzezwego spojrzenia na sprawe

    Cytuj
    IP: 46.170.xx1.xx7 
  • bohaterowie_gość

    04.11.2014, 14:00

    torebka

    Tragedii można bylo uniknac gdyby nastolatka oddała nieszczesna torebke, a dlaczego nie oddała ? bo miala tam telefon pieniadze i rzeczy osobiste ( ciekawe skąd u 16 latki 350zl ) zal bylo oddac napastnikowi telefon bo pewnie rodzice dziewczyny musieli sie niezle napracować aby zapewinic corce komórke przy naszym dobrobycie. Smutny jest fakt ze przedmioty materialne maja dla nas wieksza wartosc niz zdrowie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx2 
  • bzdura_gość

    04.11.2014, 15:41

    Co Ty pleciesz człowieku? Najlepiej oddać wszystko czego bandyci chcą ;/ i jeszcze najlepiej nic na temat takich sytuacji nie mówić, wtedy to by dopiero było :)

    Cytuj
    IP: 80.53.xx2.xx6 

    Mati_gość

    04.11.2014, 16:10

    Czy Ty jesteś normalna/y?

    A niby dlaczego mam oddawć gnojowi swoje rzeczy? Bo co? Teraz zabrał torebkę i zadał kika ciosów nożem temu dziecku.. Jutro może spotka Ciebie. Oddasz mu wszystko co będzie chciał?

    Cytuj
    IP: 79.187.xx0.xxx 

    iza_gość

    04.11.2014, 20:23

    Paradoksalnie masz rację

    Dziewczynie bardzo wspólczuję i życzę powrotu do zdrowia. Przyznaję jednak rację osobie mówiącej, że trzeba było oddać torebkę. Radzę to każdemu, szczególnie kobiecie: nie warto ryzykować zdrowia, a nawet co więcej - życia za parę stów i telefon. Znam przypadek, gdy kobieta też nie chciała oddać torebki i dostała takiego strzała w twarz, że skończyła na chirurgii szczękowej z zadrutowaną szczęką. Torebkę oczywiście straciła. I nie chodzi tu o to, żeby grzecznie oddawać złodziejowi co chce, żeby ułatwiać mu życie. Chodzi o to, żeby nie ryzykować swojego życia za głupią torbę. Oddaj, jak ci już wyrywa, bo inaczej może cię zadźgać albo okaleczyć na całe życie. Torebka i parę złotych nie są tego warte i zapewne ta biedna napadnięta nastolatka oddała by tą nieszczęsną torebkę gdyby wiedziała, co ten psychol zrobi... Tacie życzę dużo sił, córce powrotu do zdrowia a redakcji, żeby pisali na bieżźąco, jaki jest stan zdrowia nastolatki i czy nie potrzebuje jakiejś pomocy, np na leczenie? Opiekę psychologa itd. Na pewno znajdą się chętni do pomocy. Pozdrawiam.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx3.xx6 

    patryk_gość

    05.11.2014, 16:16

    TU NIE CHODZIŁO O TOREBKĘ

    Ludzie, problem nie polegał na tym, że dziewczyna nie chciała mu oddać torebki, bo sama mu ją dobrowolnie podała - psychopata ją zaatakował by zabić, nie dla jakiejśtam korzyści majątkowej...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx3 
  • K-OS_gość

    04.11.2014, 14:09

    Wtf

    Łądnie ładnie Tczew znowu słynny inaczej. Właśnie w radiu Zet o tym mówili

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx0.xx4 
  • policjant_gość

    04.11.2014, 14:14

    do x

    Tak masz racje. Każdy policjant czy strażnik miejski pluje sobie w brodę że go tam nie było. W tym momencie mnie krew zalewa że dochodzi do takich rzeczy. Nawet gdybym nie był policjantem to chciałbym tam być bo nie dopuściłbym do tego. Niestety szklanej kuli nie mamy i nie widzimy przyszłości. Tak jak większość jesteśmy ludźmi. Piszę "jak większość" bo jak widać zwierzęta w naszym społeczeństwie też są.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx9 
  • 350zl_gość

    04.11.2014, 14:30

    16latka ma w torebce 350zl dziwne troche po co jej taka gotowka o tej godzinie ???

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx9 
  • lux_gość

    04.11.2014, 14:50

    A co to takiego 350 zł ? Ośmieszasz się człowieku. Gdyby miała 35 tys, ale za 350 nic konkretnego nie kupisz. Może sobie dziewczyna uzbierała. A wgl to akurat najmniej powinno w tym przypadku kogoś obchodzić. Całe sedno polega na tym, że nie możesz wyjść bezpiecznie wieczorem.

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    hi_gość

    04.11.2014, 15:45

    Może dilerka i ktoś dostal cynk, zaj**al towar i kasę :)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx1 
  • emi_gość

    04.11.2014, 14:48

    losie...

    teksty po co ma tyle kasy mnie rozwalają... ma i tyle.Czy nie można nosić przy sobie kasy??? Trafiło na 16stolatkę mogło trafić na 25ciolatkę wracającą z pracy co?! Kpina. I to nie tylko stare miasto jest tak cudowne bo na suchostrzygach też darcie pysków i bijatyki , nie wspominając o demolowaniu samochodów i przeszkadzających klamek lub szyb w drzwiach to klatek. Wracam zawsze późno z pracy i naprawdę się rozglądam obserwując każdego przechodzącego obok bo się kurna boję w tym chorym mieście

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx9.xx2 
  • Kary_gość

    04.11.2014, 14:52

    do 350 zł gośc

    a h ci do tego ile miała kretynie-dziecko cudem przezyło, a ty pier...lisz że miało pieniądze?? nie wolno? to taka straszna suma?? a pewnie ,twoim tokiem myślenia idioto-pewnie, jak miała tyle kasy 350 zł to i należało się gówniarze że ją bandzior-anioł niewinny dźgał, niech dziewuch ma za swoje! ty idioto, oby komus z twoich najblizszych się tekie coś przydazyło, może wtedy dotrze co wypisujesz. w szpitalu pomoc psychologa powinna być, i tyle. to oczywiste i zrozumiałe.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • ala_gość

    04.11.2014, 14:55

    Po co jej to, po co jej tamto, a co na to jej rodzice, a gdzie ona szła!1 ludzie jesteście bezmózgowcami!! źle się dzieje w naszym mieście i trzeba to zmienić!! więcej patroli pieszych!!!monitoringu!! oświetlenia dróg itd!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx4 
  • lul_gość

    04.11.2014, 15:07

    Wiem, że policja nie może być w każdym miejscu, ale uważam że powinno się zmienić kilka rzeczy w tczewskiej policji. Po pierwsze zwiększyć liczbę pieszych patroli w godzinach wieczornych o ile wgl takie są aktualnie. Czasami widać przejeżdżający radiowóz ale tylko głównymi ulicami. Najwięcej menelstwa włóczy się po uliczkach trudno dostępnych, gdzie autem się nie wjeżdza. Po drugie wiadomo o pospolitych tczewskich miejscach gdzie gromadzi się takie buractwo, miedzy innymi. Jagieły 4B (wieżowiec) przed klatka C,D, Wojska Polskiego róg z Sobieskiego, Chopina (kawałek za skrzyżowaniem z Wodną). Są to tylko przykłady ale myśle, że policja dobrze zna te miejsca. Pytanie tylko czemu nic z tym nie robią? Jakby się tak przejechali kilka razy dziennie i przetrzepali całą garstke też by coś to dało. A tak buractwo myśli ze jest nietykalne. Strazy Miejskiej nie ma co mieszać bo jak wiadomo oni się takimi sprawami nie zajmą bo zbyt niebezpieczne. Dla nich pozostaje babcia sprzedająca kwiaty bez kasy fiskalnej.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • Punkt Pomocy _gość

    04.11.2014, 15:10

    nieodpłatna pomoc

    nieodpłatna pomoc, w tym psychologiczna, dla osoby poszkodowanej przestępstwem oraz jej rodziny prowadzona jest przez Punkt Pomocy przy ul. Obrońców Westerplatte 6 w Tczewie. Tel. kontaktowy 690 489 658.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx0 
  • Vater _gość

    04.11.2014, 15:31

    MORDOCHLAPY !!!

    Chcę podziękować Policji i Szpitalom Tczewskim za natychmiastową reakcję i ratowanie życia mojej córki !!! Dzięki Wielkie Reszcie "mordochlapów " dziękuję ... A Starosta to niech sobie do swego "ogródka na piaskowej" wezwie z tuzin psychiatrów , na pewno pomogą !!!  Vater

    Odpowiedz
    IP: 83.16.xx4.xx5 
  • kara_gość

    04.11.2014, 15:35

    Wyrwać chwasta strzałem w potylice, jestem za karą śmierci !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • błędne informacje_gość

    04.11.2014, 15:43

    błędne informacje

    stało sie to ok 24 a nie 21... chcą zatuszowac to ze 16-letnie dziecko ok północy wracało samo ciemnymi ulicami taka prawda... gdzie wtedy byli rodzice??

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx2 
  • guest_gość

    04.11.2014, 17:40

    czas?

    a co za różnica kiedy to się stało? Gdzie wtedy była policja, straż miejska?

    Cytuj
    IP: 89.77.xxx.xx2 
  • basia_gość

    04.11.2014, 15:58

    portret

    prosimy portret pamieciowy napastnika

    Odpowiedz
    IP: 77.255.xx3.xx1 
  • gość25_gość

    04.11.2014, 16:02

    16latka

    Szybki powrót do zdrowia dla nastolatki a dla napastnika długi wyrok w zk

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx1 
  • _gość

    04.11.2014, 16:24

    jak by jeszcze opić tego sprawcę jak wyglądał w co był ubrany to może ktoś go namierzy gdzieś ja wczoraj widziałam kolesia jak stał na jedności narodu przy wieżowcu i obserwował sklepik dziwny gość

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx7 
  • adr_gość

    04.11.2014, 17:23

    Ta i teraz najwazniejsze jest to skad miala i dlaczego 350zl? Boze jedyny. A moze co u niej? Nie lepiej rozkminiac dlaczego miala, dlaczego szla i dlaczego jeszcze czegos tam nie zrobila. Najwazniejsze, ze zyje! Matoly juz sie charpicie sami na te 350zl bo zal wam dupe sciska, ze miala. Co to zaroznica ile miala pieniedzy? Najwazniejsze, zeby nie zdobyly tych pieniedzy nielegalnie a reszta was go*** obchodzi, Polaczki..

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx6.xx1 
  • mieszkanka_gość

    04.11.2014, 17:25

    pieniadze

    Skąd u dziewczyny 350 zl? Uzbierała moze. Albo pracuje po weekendach. Rodzice dali jej na ciuchy, miała urodziny cokolwiek. Przecież 350 zł w tych czasach jest jak nic. Tyle kosztuje porządna kurtka zimowa w oryginalnym sklepie. 21.30? Może umówiła sie do koleżanki na noc? Szły do kina na późny seans.. cokolwiek. Żyjemy w XXI w! dziewczyna miała prawo chyba wyjśc. Ja tamtędy też często chodże w tych godzinach i jestem od niej nie dużo starsza i to mogłam być ja, bo byłam tam raptem godzine wcześniej! Jacy wy jesteście stereotypowi...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • mama_gość

    04.11.2014, 18:31

    Błedne informacje

    Ty gosciu z Blednymi informacjami- akurat to Ty masz błedne informacje i wprowadzasz niepotrzebny zamet bo to absolutnie nie mialo miejsca o polnocy! Trzymaj sie lepiej swoich rodziców za raczke i nie zrob zadnego kroku bo nie daj Boze cos Ci sie stanie. ŻAL

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • jac_gość

    04.11.2014, 18:41

    hej ludziska, jesli ktokolwiek ma informacje dotyczacze tego wydarzenia niech je przekaze policji. nie moze byc tak ze jakis gnoj bezkarnie napada na inna osobe i to w taki sposob. trzeba zniszczysc takie zachowania, wyrwac chwasta, pomyslcie jak by ofiara byla wasza siostra, matka, zona, kazdy z was wzial by pale i zrobil porzadek, nie ma co chronic takiego bydlaka!

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx1.xx6 
  • _gość

    04.11.2014, 19:03

    nastepca TROJAKA

    nastepny trojak teraz lata po tczewie

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx9.xx9 
  • _gość_gość

    04.11.2014, 19:52

    Ludzie!?

    Ludzi co wy odpowiadacie to sie w głowie kur*wa nie miesc. Każdy ma prawo wyjść z domu kiedy chce jeżeli może, kto ma wiedzieć czy za rogiem na zdarzy mu sie krzywda. To mogło sie przydarzyć każdemu. Stere miasto patologia? Przepraszam ale to jedności narodu to dzielnica ćpuństwa także nikt niech nie mówi ze stare miasto to patologia. Wszyedzie jest patologia, patologie robią ludzie nie dzielnice. Dlatego nie p***ci* głupot tylko zajmijcie sie swoimi sprawami i dzicmi i nienopowiadajcie głupot. Dziewczyna będzie pózniej to czytać i pomyśli w jacy głupi ludzi reprezentują Tczew. To mogło sie zdarzyć waszym dzieciom albo wam!!! Egoiści...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx6 
  • crazy_gość

    04.11.2014, 20:17

    uwaga

    tczew to jedna wielka patologia

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx5.xx5 
  • Gośc_gość

    04.11.2014, 20:32

    Chyba piszesz o sobie.Nie można wszystkich do jednej opini przyrównać.

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx8.xx8 
  • iza_gość

    04.11.2014, 20:36

    A swoją drogą co to musi byc za psychol

    który wali w dzieciaka na oślep nożem.... Za torebkę... Słabszą od siebie osobę, dziewczynę, przecież wiadomo było, że prędzej czy później wyrwie jej tę torebkę, bo jest silniejszy. Pewnie naćpany oszołom, normalny człowiek tak się nie zachowuje. Stała się wielka tragedia, a pomoc psychologa dla dziewczyny jest NIEZBĘDNA!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx6 
  • iza_gość

    04.11.2014, 20:41

    Naród dobry, tylko ludzie k...

    Jakis psychol prawie zamordował dziecko, a durny naród pyta: skąd miała pieniądze? Jaka bieda musi być w tym kraju, że dla kogoś 350 zł to majątek budzący zdziwienie?? Jaka głupota musi panować w tym narodzie, który ofiarę obwinia za zaistniałą sytuację, a nie oprawcę? Co z wami ludzie? Macie IQ na poziomie kretynizmu czy tak bardzo jesteście sfrustrowani? Więcej empatii. jak ta dziewczyna ma po tym normalnie żyć? Ciągle oglądać się za siebie?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx6 
  • lul_gość

    05.11.2014, 09:09

    Zauważ, że w Polsce niestety większość jest takiej inteligencji. Mamy przykład z rządu, podsłuch pracowników PO. Oczywiście w mediach nie mówi się jakie konsekwencje poniosą krętacze z rządu tylko cała uwaga skupia się na podsłuch**ących. Przecież to oni są winni. To co sie dzieje czasami w tym kraju jest chore. Ale mimo wszystko nie mam zamiaru stąd wyjeżdżać. Uważam że są jeszcze ludzie dostrzegający te wszystkie brudy. A my jako ludzie możemy coś z tym zrobić, a nawet mamy taki obowiązek bo te wszystkie przekręty odbijają się na nas czyli zwykłych mieszkańcach.

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • wp _gość

    04.11.2014, 20:43

    podjazd

    mimo wszystko co sie stalo nie podoba mi sie to ze seweryn z kryminalnej podjezdza i przystawia mi telefon z filmem z monitoringu miejskiego i zadaje chore pytanie? znasz go jak na filmie zdjecie od plecow, widac tylko biala czapke i jak ucieka w strone abisyni.  tak to wy go zlapiecie napewno . Patologia to i z policji jest ........ Żenada

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • LinkaMalbork_gość

    04.11.2014, 20:50

    dziewczyna ma prawo wyjść wieczorem z domu!! zamiast rozprawiać o rodzicach zastanówcie sie nad tym gnojem, który skrzywdził tą nastolatkę! zastanówcie sie nad jego rodzicami i nad tym jak wychowali syna!!

    Odpowiedz
    IP: 37.152.xx8.xx6 
  • gość_gość

    04.11.2014, 20:56

    rodzice

    Dziewczyna nie ma matki (zmarła na raka), ma trudną sytuację życiową a wy takie bzdury wypisujecie. Mam nadzieję, że nie będzie tego czytać, bo wychodzi na to że ona jest winna. Napastnik najpierw przyłożył jej nóż do szyi, gdyby chciał zabrać torebkę to by ją po prostu wyrwał i uciekł. Zastanówcie się trochę zanim zaczniecie znowu pisać głupoty.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx1.xx9 
  • MM_gość

    04.11.2014, 21:02

    biedna dziewczyna cierpi przez dzikiego człowieka

    Czytam i wk....am sie na poglady czesci mieszkanców Tczewa, wiem ze pewnie w innych miastach jest podobnie ale nie do zaakceptowania jest dla mnie fakt ze dopuszczacie ograniczenia dla wyjsc z domu ludzi w wieku tej Dziewczyny i to o godzinie 21:30; To jakis absurd. Pozwalacie sobie na komentarze ze gdzie sa rodzice ? Czy ona ma rozum w takiej dzielnicy ? etc. Ze ma jakies pieniązki i dlaczego? I takie tam bzdury wpisujecie  które kreują wasze chore głowy !!!! Wyobrazdzie sobie przerazenie, strach, bezsilnosc i rozpacz tej dziewczyny kiedy coś co wyglada jak człowiek atakuje by zabić. Wyobrazacie sobie jak docierały do jej głowy mysli ze juz sie nie uda! Ze juz nie ma szans!  Tymczasem Pan sprawca jest pewny, jestem w dzielnicy o zlej sprawie, tu nikt nie chodzi wiec nikogo nie spotkam, tu kazdy sie boi wiec nie wyjdzie pomoc Dziewczynie. Dzielnica cieszy sie zlą sława i sluzby które akceptuja taki stan rzeczy. Bardzo mało jest wpisów o bydlaku ktorego trzeba scigac do konca jego zycia, i sprawiedliwie wymierzyc mu kare kwalifikujac czyn na taki jaki był rzeczywiscie. Mam nadzieje ze ten rzekomo człowiek trafi za kratki. Wlasciwie to zastanawiam sie czy powienin przysługiwac mu proces, raczej nie poniewaz orawo i sady sa dla ludzi a on niestety do nich nie nalezy. Jestem w szoku ze ta dziewczyna zakrwawiona oczekujac na pomoc musiała sama wejsc do karetki.  Jestesm w szoku ze nikt nie pomogł tej dziewczynie zrozumiec ta sytuacje, zadnego psychologa opiekuna , etc. Ale wiem jedno jak policja "go" znajdzie to zapewne bedzie niepoczytalny i dostanie stado psychologów do udowodnienia powyzszego, a biedna dziewczyna patrzac w lustro przez cale zycie bedzie widziała slady barbarzynstwa i strach gdy zapadnie noc!!!! Dobrze ze media podjeły temat dosc rozlegle, cieszy mnie to poniewaz presja bedzie tym wieksza aby dopasc psychola.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • Kary_gość

    04.11.2014, 21:18

    ODDAŁA TOREBKĘ!!!!

    tA DZIEWCZYNKA ODDAŁA MU TOREBKE, ODRZUCIAŁ NATYCHMIAST GDY PRZYŁOŻYŁ JEJ NÓŻ DO GARDŁA, TOREBKA SOBEI LEŻAŁA, A TEN PIER...ONY SUKIN...YN GONIŁ JĄ I DŹGAŁ NOŻEM, wiec nie pie...olcie mądrale, że miała mu oddać bo to zrobiła a i tak nie pomogło i co teraz cwanaikujące durnoty napiszecie? Dziecko będzie miało głębokie blizny na całym ciele-od brody i szyi poczynajac na plecach, klatce piersiowej i rękach, palcach, dłoniach kończąc. Może nasz prezydent Tczewa poczułby się do jakiegoś wsparcia i przekazała jakąś kwotę na leczenie tych blizn? może radni, którzy głosowali przeciwko ustanowieniu tam właśnie kamery tez się nieco dorzucili? i JESZCZE JEDNO-DLACZEGO PANOWI Z KARETKI NIE WZIĘLI DZIEWCZYNY NA NOSZE-BYŁA ZALANA KRWIĄ tylko KAZALI JEJ WSIAŚĆ O WŁASNYCH SIŁACH!! niech prokuratura sie temu przyjrzy! dlaczego pani z rtg na prośbe dziewczynki by pomogła jej się rozebrac z zakrwawionych rzeczy stwierdziła, że ta ma sama się rozebrac, bo ona musi obsłużyć aparat? dlaczego pielegniarki-te tak z troską opowiadające o swojej służbie drugiemu człowiekowi nie były miłe i uprzejme dla tej dziewczynki i traktowały ją jak śmiecia??są świadkowie i są dowody!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • xxx_gość

    05.11.2014, 09:24

    xxx

    Jeśli chciałby Pan nagłośnić sprawę, proszę o kontakt. Podaje tel. 695 700 762

    Cytuj
    IP: 213.241.xx4.xx2 

    ..._gość

    05.11.2014, 12:10

    czego prymitywie wyzywasz ludzi od durnot?

    Ktoś grzecznie sugeruje, żeby nie tracić życia za torebkę i nie musi wiedzieć, że ona tę torebkę oddała. Wystarczyło napisać grzecznie, że oddała ale i tak ją zaatakował. Czyli psychol. Ale czego wymagać od hołoty z Tczewa...

    Cytuj
    IP: 193.110.xx1.xx8 
  • KK_gość

    04.11.2014, 21:29

    DO Vater

    jeśli naprawdę jesteś jej ojcem, to lepiej zamknij dziób, bo jak możesz nie wiedziec, że to dziecko naprawdę potrzebuje pomocy psychologa, a ty lepiej, byś od niej się trzymał z daleka, zapominasz za co masz wyrok? dlaczego jesteś po rozwodzie? co robiłeś jej mamie, zanim ta zmarła na raka? znęcałeś się nad rodziną a teraz walisz w wicestarostę? a co ci do niego? weź leki, i się nie wychylaj i nie zgrywaj kochajacego "tatusia" bo cie znamy i wiemy jaki jestś i byłes dla tych dzieci!

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • muminek_gość

    04.11.2014, 22:03

    PATOLOGIA =STARE MIASTO

    Apeluję do właścicieli sklepów na ul. Sambora i okolic, niech ogarną monitoring w sklepach bo znowu się zaczyna pora na złodziejstwo !!!!! Niewiadomo co jakiemuś psycholowi przyjdzie do głowy!!!! Ekspedientki siedzą wieczorami w strachu i nawet nie mają jak się bronić!!!! A szefostwo chyba czeka na tragedie i w ogóle nie obchodzi go pracownik. Teraz to strach gdziekolwiek wyjść wieczorami bo nigdy nic niewiadomo. A Ci wszyscy którzy kandydują na niewiadomo kogo to zamiast drukować ulotki i obiecywać cuda na kiju to niech czynami do siebie przekonają ludzi, którzy beda ich wybierać, bo obiecanki cacanki skończą sie po wyborach, wybrani usiądą na stołek i dalej będą pakować kabze dla siebie, a w Tczewie jak było niebiezpiecznie tak jest. A taki bandyta teraz sobie chodzi bezkarnie i się śmieje!!!! Brak słów!!!!! Dobrze, że dziewczyna przeżyła!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • Zenujace_gość

    04.11.2014, 22:27

    szok

    Nic się nie zmienia w ubiegłym roku poszkodowana była moja mama! 3 chłopaków szło za nią od mostów skręcając na ulice nowa,kawałek Sambora i 200 metrów przed domem wyszarpali ja na ulice ukradli torebkę(pomijając ten fakt) i nasza Tczewska szanowna Policja nic z tym nie zrobiła.! doszli do wniosku ze zbyt mała szkodliwość czynu !! Człowiek przyjdzie z głowa pod pachą i dalej nic z tym nie zrobią?. Ja obecnie boje się tego miejsca bo późnymi wieczorami człowiek wraca do domu po pracy a menele siedzą na tych dwóch śmiesznych ławeczkach i pija sobie piwko bądź winko.! Współczucia dla Dziewczyny i reszty rodziny ! Szybkiego powrotu do zdrowia!!!!

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx5.xx0 
  • kaska_gość

    04.11.2014, 22:38

    gość nie miał skrupułów że aż 7 razy ją ranił to jest morderca .....aby nikomu nie zrobił krzywdy dopóki go nie złapią .........ciekawe co nim kierowało.......zresztą teraz się zabija za papierosa Swoją drogą bogata ta nastolatka ....350 zł miała ,sama mam syna 16 lat ale takiej forsy to na oczy nie widział .....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • JAH_gość

    04.11.2014, 22:46

    Ostrzę kosę na cwaniaka!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx5 
  • gosc_gość

    04.11.2014, 23:47

    Wszyscy interesują się co dziewczyna robiła o tej godzinie na ulicy. Pisze... szła odwiedzić koleżankę to po co te głupie komentarze. Też miałam kiedyś 16 lat i rodzice nie zamykali mnie o 19 w domu. Jeżeli chciałam wyjść informowałam ich gdzie idę nie wiadomo jak było w tym przypadku. Zresztą mogło to się stać w każdym innym miejscu i o każdej porze. Zwłaszcza że teraz dość szybko jest ciemno oznacza to że powinniśmy zamknąć dzieci w domach i nie wychodzić na ulicę.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx4 
  • _gość

    05.11.2014, 07:20

    Polska to dziki kraj

    Noszenie komórki jest niebezpieczne . Zamiast niej dla obrony własnej noszę broń  palną - oczywiście że używam jej skutecznie bo mam takie prawo którego nie  będzie mi nikt nadawał a tym bardziej odbierał. W torbie mam czip którego  funkcje są wiadome.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx8 
  • _gość

    05.11.2014, 07:42

    Co za durni ludzie tu wypisuja.Brak slow!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.192.xx0.xx9 
  • '_gość

    05.11.2014, 08:49

    Kolo powinien zgnić w więzieniu...

    Kolo za ten czyn powinien zgnić w więzieniu. Nie zmienia to jednak faktu co 16 latka o 21.30 robiła sama na ulicy. Możecie minusowac, wyzywać, krytykować, ale to nie jest wiek i godzina na samodzielne spacery osoby niepełnoletniej.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx0 
  • Mieszkaniec Tczewa_gość

    05.11.2014, 09:41

    Napad

    Witam przeczytałem wiele waszych komentarzy nie będę tego komentował prócz jednego to jest współczesna polska .Dokładnie nie pamiętam gdzie stoją tablice informujące potencjalnych przestępców o tym że miasto jest MONITOROWANE czy przed czy za tablicami terenu Tczew takimi samymi przestępcami są kierowcy którzy mają GAZ tak więc chyba ich też powinno się informować gdzie stoi patrol, czy nie ? Obecność monitoringu według mnie nie powinna być ujawniana !!!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xxx.xx3 
  • witek-znajomy!!!!!!_gość

    05.11.2014, 09:56

    dot psełdo tatusia

    Czy to ten Tatus z Bałdowa ? Może to on cos zrobił córce że musiała się włóczyc po nocy . Może ją bił jak mamusię . A teraz jak judasz oskarża innych . A czy on napewno własciwie opiekuje się córką . A czy on wie jakie nastolatka ma potrzeby

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx6 
  • pro_gość

    05.11.2014, 12:23

    To jest kpina. Lepiej byście napisali, że życzycie powrotu do zdrowia, a nie ile to nie miała pieniędzy. Może potrzebowała na prywatne badania? A ten co napadł wyczuł, że dziewczyna wygląda zbyt dobrze i może ma coś przy sobie. Albo co to za komentarze o rodzinie? Dla waszej wiadomości rodzice raz, ze po rozwodzie, dwa matka przegrała walkę z chorobą. Przemyślcie zanim cos napiszecie!!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx1 
  • zjawa------_gość

    05.11.2014, 14:14

    16-latka

    Ale z was durnie martficie się że miała 350 zł , że szła po 21 godzinie . Ale nikt nie martfi się o swoje dzieci . Zaden złodziej nie goni ofiary jeżeli łup leży na ziemi . Chyba ze zboczek lub rozliczenie za amfe . Jeżeli to drugie to trzeba bardzo uważać na swoje pociech mocno wciaga .

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx6 
  • bO NIE_gość

    05.11.2014, 14:29

    DO PRO

    Poczytaj wyżej jak ładnie tatuś dziękuje staroście za troskę, to zrozumiesz dlaczego ludzie się wkurzają. Może nie przyjmować ofiarowywanej pomocy ale tylko wówczas, gdy dziewczyna nie będzie jej chciała. Facet przez wiele lat nie interesował się dziećmi a teraz odgrywa wielkie uczucia i wali w innych? Jak cos ma do starosty, to niech to z nim załatwi, a za pomoc w postaci psychologa-a nie jak pisze-psychiatry - po prostu podziękuje i odmówi. To jest Tczew i wszyscy się znają. więc ja nie wiesz, to się nie wypowiadaj. i nie stawaj w jego obronie. Bo facet znęcał się fizycznie nad rodziną, mówi ci to coś? a z innej beczki-trzeba jak najszybciej dołożyć wszelkich starań, by złapać bandziora, bo im to dłużej potrwa, tym szanse zmaleją. Na pewno ktoś go zna, wie, że to on. Zanim skutecznie zabije, gdy zapoluje na następną ofiarę. Co do policji-chłopaki odwalili kawał dobrej roboty i chcą gnoja dorwać, ale czarodziejskiej kuli nie mają, wiec pomózcie, gdy coś wiecie. I tak muszą postarać się mocno udowodnić sprawę, by jakiś sędzie nie stwierdził, że dowody to nie dowody i poszlaki, a na ich podstawie należy domniemywać niewinność i puści zwyrodnialca na wolność.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • gosc_gość

    05.11.2014, 17:32

    Która nastolatka nosi przy sobie tyle kasy? To nie 30 ale 300 zł.!!! I jeszcze ta godzina! Ciekawe gdzie byli rodzice może w pracy a może poprostu nie chciało się po dziecko podejść czy podjechać?! niech to jest nauczką dla innych rodziców, którzy pozwalają swoim dzieciom włuczyć sie po nocach samemu.

    Odpowiedz
    IP: 89.69.xx8.xx6 
  • _gość

    05.11.2014, 21:44

    matka zmarła na raka,,,

    Cytuj
    IP: 83.8.xx8.xx9 
  • tczewianka_gość

    05.11.2014, 18:15

    Minitoringu w Tczewie nie na ale za to mają pożądny monitoring w ZABCE na Gdańskiej skąd tam dostarczono w/g portretu pamięciowego nagrania policji

    Odpowiedz
    IP: 83.3.xx0.xx0 
  • _gość

    05.11.2014, 19:06

    Nn

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.