Miejski Zarząd Dróg - nowa komórka zarządzająca miejskimi drogami

Komórka będzie m. in. odpowiadać za stan miejskich dróg (fot. tcz.pl)
Miejski Zarząd Dróg - nowa komórka zarządzająca miejskimi drogami
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, z początkiem przyszłego roku powstanie Miejski Zarząd Dróg. Nowa struktura ma pozwolić na sprawniejsze zarządzanie miejskimi traktami i zrzeszy zajmujących się tym tematem urzędników, do tej pory pracujących w kilku wydziałach tczewskiego magistratu.

Miejski Zarząd Dróg zacznie działać formalnie z dniem 1. stycznia 2012 roku w strukturze Zakładu Usług Komunalnych. Jednostką będzie zarządzał zastępca dyrektora ZUKu - wkrótce na to stanowisko zostanie ogłoszony konkurs.

- Do Miejskiego Zarządu Dróg zostaną przesunięci pracownicy, którzy do tej pory pracowali w strukturach urzędu i zajmowali się utrzymaniem ulic, czy inwestycjami drogowymi. Trafią tam także osoby odpowiedzialne za organizację komunikacji miejskiej. - tłumaczy prezydent Tczewa, Mirosław Pobłocki - Komórka będzie zajmowała się wszystkim, co związane jest z utrzymaniem dróg.

W Miejskim Urzędzie Dróg będzie pracowało 6 osób. Urzędnicy zajmą się budową, remontami, utrzymaniem, sprzątaniem oraz ulicznym oświetleniem. Na wykonywanie konkretnych zadań będą ogłaszane przetargi. Do tej pory za miejskie ulice odpowiadało kilka różnych komórek - np. za budowę nowych dróg Wydział Inwestycji, zaś za drobne sprawy - Wydział Spraw Komunalnych. W takiej sytuacji mogło dochodzić np. do dublowania różnych zadań.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (10)
dodaj komentarz

  • 1 stycznia_gość

    16.12.2011, 00:14

    Miejski Zarząd Dróg

    zacznie działać formalnie w niedzielę na wielkim po sylwestrowym kacu, to nie wróży nic dobrego, a konkurs na to stanowisko został juz dawno "rozstrzygnięty", do tej pory dochodziło raczej do spychania odpowiedzialności niż "dublowania zadań "

    Odpowiedz
    IP: 194.169.xx6.xx5 
  • tczewianin_gość

    16.12.2011, 05:28

    walka z biurokracją

    "zastępca dyrektora ZUKu - wkrótce na to stanowisko zostanie ogłoszony konkurs" - i to wszytko z naszych pieniędzy ..... w jakiej prywatnej firmie do 6 osób potrzeba v-ce dyrekotra ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx4 
  • !_gość

    16.12.2011, 07:38

    Niech piszą, to może coś wreszcie ruszy "rząd"

    http://poznajpolske.onet.pl/gallery/najpiekniejsze-mosty-w-polsce,305,image,7.html

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx8.xx2 
  • _gość

    16.12.2011, 08:20

    ogłoszą konkurs, a w mieście mówią, że wicedyrektorem będzie prywatny przedsiębiorca zajmujący się reontem i budową dróg. Siedziba firmy Piaskowa.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx8 
  • mirek_gość

    16.12.2011, 08:44

    wojciech na szefa mzd , łubu dubu niech żyje nam

    PRZECIEŻ KARTY I TAK ROZDAJE W. TZN. ZLECA PRACE FIRMIE ZAREJESTROWANEJ NA RODZINĘ ,KAŻDY URZĘDNIK ZNA TĄ PATOLOGICZNĄ SYTUACJĘ. POZDROWIENIA DLA PRZEDSIĘBIORCZYCH

    Odpowiedz
    IP: 66.90.xx4.xx9 
  • Gość_gość

    16.12.2011, 09:53

    Nolwi urzędnicy - świetny pomysł

    Nic tak nie usprawnia zarządzania i oszczędnego wydawania pieniędzy jak marnowanie kasy na rozrost biurokracji i nowe miejsca dla kolegów i znajomych królika...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx5 
  • _gość

    16.12.2011, 11:24

    Zatem nie trudno się domyślić kim jest ten przedsiębiorca, pan Wojciech R.?????? zatem z kilka dni wszystko będzie jasne na forum :)) co za miasto, coraz gorzej::::::::::::::::::...

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx7.xxx 
  • Star_gość

    16.12.2011, 19:44

    Jesteś w błędzie Pan R. nie pójdzie na to stanowisko, już kogo innego namaszczono na to stanowisko ,teraz pracuje w firmie która nie ma nic wspólnego z drogami. Zresztą jakie to ma znaczenie kto będzie z-cą dyr. jeśli dyrektor ZUK już odpowiednio zadba o to żeby tylko on o wszystkim decydował.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • plusujemny_gość

    16.12.2011, 14:45

    Od samego mieszania herbata nie będzie słodsza.

    Te same osoby,tylko biurka w innym miejscu ,i co ?Tylko dlatego stan dróg ma sie polepszyć.Ale można odkreślć realizację zmniejszenia zatrudnienia w administracji!

    Odpowiedz
    IP: 83.29.xx5.xx6 
  • gość_gość

    16.12.2011, 18:07

    to juz wiem

    nasz słynny Mieczysław idzie w dyrektory.Gratulacje:)

    Odpowiedz
    IP: 78.131.xx9.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.