Wybory prezydenckie. W Tczewie zdecydowanie wygrał Bronisław Komorowski

W Tczewie do głosowania uprawnionych było blisko 47 tys. osób (fot. tcz.pl)
Wybory prezydenckie. W Tczewie zdecydowanie wygrał Bronisław Komorowski
Za nami druga tura wyborów. Na podstawie danych Państwowej Komisji Wyborczej z 95 proc. obwodów, prezydentem naszego kraju został Bronisław Komorowski (PO), który zdobył kilka procent głosów więcej niż Jarosław Kaczyński (PiS). W Tczewie kandydat Platformy Obywatelskiej zdecydowanie pokonał kandydata Prawa i Sprawiedliwości.

W grodzie Sambora zorganizowano 33 obwody, z czego 3 to obwody zamknięte (szpitale) -lokale wyborcze czynne były od godz. 6.00 do 20.00. Według danych z 28 czerwca w Tczewie uprawnionych do głosowania było 46 579 osób. Jak głosowali tczewianie? Bronisław Komorowski zdobył 62,48 proc. głosów, zaś Jarosław Kaczyński 37,52 proc.

- Zanotowaliśmy bardzo dobrą frekwencję - głosowało 56,8 proc. uprawionych tczewian - to powyżej średniej krajowej. Najwięcej wyborców poszło do urn na osiedlu Bajkowym - wyjaśnia nam Zyta Myszka, sekretarz miasta - Głosowanie przebiegło spokojnie, bez incydentów. Komisje sprawnie przeliczały głosy - już około północy można było zawieźć wyniki do Gdańska.

Dodajmy, że podczas pierwszej tury wyborów w Tczewie zdecydowanie zwyciężył Bronisław Komorowski (52,6 proc.), kolejny był Jarosław Kaczyński (29 proc.) i Grzegorz Napieralski (11,9), Janusz Korwin-Mikke (2,3 proc), Andrzej Olechowski (1,7), Marek Jurek (0,9), Andrzej Lepper (0,8), Waldemar Pawlak (0,6), Bogusław Ziętek i Konrad Morawiecki (w granicach błędu statystycznego).


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (69)
dodaj komentarz

  • Siwy_gość

    05.07.2010, 08:48

    Pytanie do Pani Sekretarz?

    Dlaczego w II turze wyborów nie były użyte spisy uprawnionych do głosowania z I tury wyborów? W ten sposób ludzie, którzy nie wzięli udziału w I turze wyborów zostali pozbawieni możliwości sprawdzenia, czy ktoś "życzliwy" nie głosował za nich. Może o to właśnie chodziło tym, którzy podejmowali decyzje. Nie przekona mnie twierdzenie, że przybyło dużo ludzi młodych, którzy nabyli prawo wyborcze. W tym przypadku można było dołączyć aneks.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • Ike_gość

    05.07.2010, 11:32

    Wola PKW jest swieta

    tak zarządziło PKW w zeszłym tygodniu. Myślisz Siwy że panie z meldunków lubią drukować listy, prezydent podpisywać kilkaset kart :D

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx2 
  • kajot55_gość

    05.07.2010, 09:22

    wybory

    Bezrobocie W TCZEWIE astronomiczne ale wybieraja Komorowa czy tym ,biednym,bezdomnym,zebrajacych po ulicach,w MOPS zasilki. Ktos kupil piwo i bulke i kazal glosowac poprawnie na LIBERALA .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • Casper

    05.07.2010, 12:08

    Komorowski nie jest liberałem. To, że powołuje się na takie rzeczy to nie ma z tym nic wspólnego. Co to za liberał, który wprowadza co raz więcej durnych przepisów, rozbudowuje biurokracje. Ludzie zobaczą w końcu, że to nie ŚP. L. Kaczyński blokował ustawy tylko, że PO nic nie robi.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mieczyslaw

    05.07.2010, 13:22

    obaj to socjalisci,

    tylko jeden z jednej partii, a drugi z drugiej - debata pokazala, ze niewiele ich rozni procz przynaleznosci partyjnej no i tego, ze jeden zdaje sie miec bardziej wlasne zdanie, a drugie zdanie nie do konca swoje. w Polsce nie istnieje prawdziwa prawica. nasze partie maja zbyt wiele z socjalizmem wspolnego.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    07.07.2010, 08:19

    Prawica istnieje, ale nie ma jej na razie w Parlamencie.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx4 
  • Memory

    05.07.2010, 09:23

    a czy czasem nie jest tak, że listy wyborców lądują razem z kartami w zapieczętowanych kopertach w okręgowej komisji wyborczej w Gdańsku? Dokumenty te są sprawdzane ponownie przez PKW oraz stanowią dowód w razie ewentualnego procesu. Jeśli masz podejrzenia to złóż zawiadomienie do prokuratury. Ps. te Twoje podejrzenia to raczej jakieś urojenia

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • jj_gość

    05.07.2010, 09:35

    siwy

    jak ktos mógł zagłosować za kogoś ? jeśli wyborca miał pełnomocnika to owszem , ale nie każdy może mieć takiego ... Twoje zarzuty są bezzasadne ...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx0 
  • Siwy_gość

    05.07.2010, 09:50

    Myślę, że Pani Sekretarz, to nie jakiś "Memory". Dla ścisłości, tak wygląda strona z listy uprawnionych do głosowania http://www.pkw.gov.pl/gallery/19/51/65/195165/zalaczniki_spisy_MSWIA.pdf Od wyjaśnienia tej sprawy nie jest prokuratura, tylko PKW. „Sprawę spisu wyborców reguluje Ustawa z dnia 27 września 1990 r.o wyborze Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 72, poz. 467) rozdz. 4 http://www.pkw.gov.pl/pkw2/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=21778&news_id=87&layout=1 &page=text oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wew.i Adm. z dnia 28 sierpnia 2000 r.w sprawie spisu wyborców oraz wydawania zaświadczeń o prawie do głosowania w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. http://www.pkw.gov.pl/pkw2/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=22824&news_id=4 3669&layout=1&page=text. Spis powinien być jeden, sporządzany najpóźniej 14 dni przed terminem wyborów. Między turami jest jedynie aktualizowany, zatem w II turze powinny się w nim znajdować podpisy osób głosujących w I turze.” Osobniku Memory, ja nie mam urojeń. To ty żyjesz w Matrixie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • Ike_gość

    05.07.2010, 13:32

    PiS

    PiS Paranoja i Schizofrenia

    Cytuj
    IP: 83.13.xxx.xx2 
  • JJ_gość

    05.07.2010, 09:57

    Siwemu chodzi o to czy aby ktoś się nie podpisał za nieglosującego w I turze i zagłosował. Czyli np. przychodzi Siwy dają mu karte z II tury do podpisania, widać jego podpisć i jego rodziny z I tury ale on i jego cioci a razem poprzednio nie głosowali.

    Odpowiedz
    IP: 89.78.xx3.xx0 
  • _gość

    05.07.2010, 10:28

    I dobrze że Komorwski wygrał, rządy Kaczyńskich już znamy a tu co innego nowego MOże będzie inaczej.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • _gość

    05.07.2010, 11:57

    ?

    No właśnie rządy Kaczyńskich znamy – wielkim plusem było tępienie korupcji w śród polityków – bez względu na opcje polityczną – sami wsadzili przecież swojego ministra sportu za kratki. Co zrobiło PO ze swoim ministrem sportu i kilkoma innymi Sobiesiakami to już chyba też wiemy – jeden z nich świętował zwycięstwo Komorowskiego. Tego chyba nie trzeba komentować – jeśli taka wizja Polski wyborcom PO odpowiada to …

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx4 
  • jj_gość

    05.07.2010, 10:37

    ...

    nie ma takiej możliwości ... owszem zdarza się że ktoś się pomyli i podpisze wyżej lub niżej, ale członkowei komisji są wyczulenie i bardzo tego pilnują.... moim zdaniem lepiej ze był nowy spis... wiele starszych osób ma zamaszyste podpisy bo mają problem np ze wzrokiem ....mogłyby te podpisy nachodzić na siebie i wtedy byłby dopiero problem z ich zliczeniem ... a co z osobami, które miały zaświadczenia tylko do ponownego głosowania... w przypadku jednego spisu na dwie tury również byłby problem ze zliczeniem osób uprawnionych w II turze....

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx0 
  • hehehe

    05.07.2010, 11:12

    chcieliście to macie :

    W lipcu resort finansów ogłosi wieloletni plan finansowy państwa. Przedstawi w nim, w jaki sposób chce obniżyć deficyt finansów (...) Bruksela zgodziła się już, aby na dwa lata zawieszono w Polsce możliwość odliczania VAT przy zakupie samochodów na firmę - tzw. aut z kratką, co pozwoli zatrzymać w kasie państwa 1,2 - 1,5 mld zł. (...) resort planuje wprowadzenie kryterium dochodowego przy wypłacie tzw. becikowego, czyli jednorazowej wypłaty wynoszącej 1 tys. zł przy urodzeniu dziecka. W zależności od przyjętego kryterium w kasie państwa zostałoby 160 - 240 mln zł. Większe oszczędności dałoby wprowadzenie kryterium dochodowego przy odliczaniu ulg na wychowanie dzieci. Gdyby pozbawić ulgi najbogatszych Polaków, w kasie państwa zostałoby od 2,4 do 3,6 mld zł. należy dodać, że to dopiero początek :)))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Peja_gość

    05.07.2010, 11:37

    najgorszy wybór dla Polski

    Oburzą się teraz zwolennicy Bronisława Komorowskiego ale cóż,takie jest moje zdanie. Wybraliście takiego prezydenta to potem nie żalcie się czemu taki został wybrany... Prawda jest taka,że ŻADEN z kandydatów nie zrobiłby tego co obiecał ale Komorowski to najgorszy z możliwych ludzi na ten urząd,urząd prezydenta.Powiecie,że zrobi,tylko co-prywatyzacja służby zdrowia,wyprzedaż majątku narodowego itd.Gdzie tu jest państwo dla człowieka?Gdzie tu jest władza,która zadba o obywatela? Komorowski to nie prezydent tylko marionetka w rękach Tuska,który działa na plus tylko wyższych klas społecznych,zapominając,że najliczniejszą klasa,jest klasa średnia która najbardziej odczuje(na minus) obecnego prezydenta. Zastanówmy się także co daje kulawa w tym kraju demokracja?-Wybierani są Ci sami,ci sami,których kreują media,które jako IV władza, powinna działać na rzecz demokracji. Media kreują tylko cześć kandydatów-którzy potem dzielą się władza w wyborach a reszta nie ma szans ponieważ zostają pominięci prze media które działają na rzecz układu.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • Pomek_gość

    09.07.2010, 21:20

    A teraz czas na zwrot kosztów wyborów

    Jakie piękne ceny warzyw na ryneczku i na Manhatanku po tych wyborach. Pomidorki po minimum 7,5zł . Może za mocno padało w czerwcu lub zbyt wysoką temperaturę w tych lipcowych dniach. Na Bajkowym najwyższa frekwencja wiadomo dlaczego.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx5.xx5 
  • _gość

    05.07.2010, 11:38

    Gratulacje i refleksje

    Najlepszym podsumowaniem zwycięstwa Komorowskiego była scenka radości Drzewieckiego (tego od afery hazardowej) – tu zarysowuje nam się polityka gospodarcza na przyszłość. Polityka miłości uprawiana przecież od lat przez PO ponownie objawiła się po wyborach w wypowiedzi Palikota który oświadczył w kontekście tragedii Smoleńskiej "Lech Kaczyński ma krew na rękach. Rodzina powinna przeprosić" – ciekawe jakie stanowisko Palikot otrzyma w kancelarii prezydenta. Ciekawostką jest też już kolejne odznaczenie 3 rosyjskich funkcjonariuszy zajmujących się Smoleńskiem (wcześniej odznaczono aż 20) – to bardzo ciekawe postępowanie w obliczu wielu niejasności w śledztwie –choćby niezgodność stenogramów z tym co zeznał pilot JAKa40, i korygowane zeznania kontrolera lotów.

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx2.xx4 
  • T>K>M_gość

    05.07.2010, 13:17

    Rac ja, racja, po trzykroć racja!!!!! Jest rzeczą oczywistą, że za bohaterską, tragiczną, męczeńską śmierć smoleńską odpowiedzialny jest Władimiru Putinu i Donaldu Tusku. Wiadomo, że układ, polskojęzyczne media a właściwie stojące za nimi służby specjalne wyniosły do władzy Komorowskiego. Pfuuu nie przejdzie mi przez usta: na prezydenta. Kraj nie będzie rozwijał się tak dynamicznie jak wtedy kiedy Prezydentem był wybitny mąż stanu, wizjoner, który swoją działalnością zasłużył na to, aby jego prochy spoczęły wśród królów Polski na Wawelu, Pan Profesor Doktor Habilitowany Lech Aleksander Kaczyński. Kraj nasz czeka zapaść ekonomiczna i mega kryzys, z którego klasa średnia, średnia średnia i średnia średnia średnia oraz lumpenproletariat wyjdą dużo biedniejsi niż są teraz. Wzbogacą się tylko nieliczne szakale finansujące PO. Ruina i nędza nas czeka bracia rodacy. Komorowski wyniesiony do władzy przez służby specjalne głosami kosmopolitów i niewyrobionych politycznie licealistów nie może zapewnić nam innej polityki zagranicznej niż z klęcznika. Jarosław Kaczyński i PiS prowadzi nas od zwycięstwa do zwycięstwa, zapewnił nam już czwarte zwycięstwo z rzędu i tylko malkontenci oraz sprzedajni dziennikarze będą nam wmawiać, że jest inaczej a wiadomo przecież, że nikt nie wmówi nam, że białe jest białe a czarne jest czarne. Itd, itp. a świstak siedzi i zawija te sreberka. Pozdrawiam)))))

    Cytuj
    IP: 79.189.xx4.xx0 

    _gość

    05.07.2010, 13:51

    że chciało się tyle bzdetów pisać

    @TKM Ironizujesz bo nie nie wiesz co odpowiedzieć? Jeśli wypowiedź w jakiś sposób Cię zabolała to przepraszam, ale ja opisałem zdarzenia które miały miejsce, a Ty wypisałeś stek bzdur które próbujesz przypisać zwolennikom PIS. Co tak zabolało? Cieszący się wczoraj Drzewiecki czy 23 odznaczenia dla rosyjskich policjantów?

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx4 
  • hehehe

    05.07.2010, 12:07

    ...

    jest jeszcze szansa - za rok nie dać wygrać peło i gitara :)))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Perry_gość

    05.07.2010, 12:39

    PO teraz będzie miało monopol na sprzedaż polskiego majątku. Będzie jeszcze więcej afer, przekrętów itp. Oby nie było tak jak za Hitlera, gdy Niemcy ślepo szli za głosem ich przywódcy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • echh_gość

    05.07.2010, 13:35

    zal to czytac

    Retoryką to akurat kaczor przypomina hitlera. Głodne kawałki o wyprzedaży majątku to może i trafiaja ale całe szczęście, że do 47 procent. Ludzie wybrali tak i czy tak trudno to uszanowac? TAK ponieważ populizm pisiu zbiera największe żniwo(co pokazały statystyki po wyborach) wśród absolwentów podstawówek i mieszkańców wsi. Nie urągając nikomu to jednal coś wskazuje a każdy myślący potrafi sam sobie wyciągnąc wnioski. Pozdrawiam również elektorat pisu ale tych normalnych a nie fanatyków i oszołomów.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx7 

    łowca bobrów_gość

    05.07.2010, 22:54

    wyniki

    Nie obrażaj mieszkańców wsi . Komorowski miał ponad 90% poparcia w kryminałach. To o czymś świadczy barania głowo

    Cytuj
    IP: 178.42.xx1.xx8 

    mieszkanka_gość

    06.07.2010, 09:13

    Komorowski miał 90 % poparcia w więzieniach, a Kaczyński 86% w Stanach.Czyli tam gdzie dociera radio Maryja. A po za tym ,jak ktoś wybrał "lepsze" życie w USA ,to niech tu się nie wtrąca.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx7.xx7 
  • kowal_gość

    05.07.2010, 12:40

    jazda !

    Znakomity wynik pisu w kraju - gorszy w Tczewie. Pis ma stały elektorat, a pozostałe głosy w wyborach samorządowych muszą się podzielić między po i pnp.

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx3.xx1 
  • leoś_gość

    05.07.2010, 12:56

    teraz to dopiero będzie przesrane,premier z PO i prezydent też z PO. to teraz porządzą tak,że będziemy jeszcze płakać.NARKA.

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx8.xx9 
  • Tcz18W_gość

    05.07.2010, 14:01

    nieee

    Premier z PO i jego pachołek

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • Cyrk

    05.07.2010, 12:57

    Wbite

    Po pierwszej turze zostali socjaliści, więc druga to był taki pic na wodę fotomontaż. Ci kolesie, którzy startowali w zasadniczych sprawach (gospodarka, wolność obywatelska, itp.) się od siebie w niczym nie różnią. Ponad 20 lat po upadku PRLu, a ludziom w głowach nadal socjalizm siedzi. Przykre, ale bardziej przykre będzie jak ten socjalizm zbankrutuje (bo musi - prawa ekonomii), a 99% Polaków razem z nim. Pozdrawiam tradycyjnym "Miałeś chamie złoty róg, miałeś chamie czapkę z piór".

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • T>K>M_gość

    05.07.2010, 13:19

    Myślałem, że utopia skończyła się wraz z brodą Korwina-Mikke ale jednak nie.

    Cytuj
    IP: 79.189.xx4.xx0 
  • Judzia_gość

    05.07.2010, 13:14

    Tczewiacy BRAWO za frekwencję no i za wybór

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx8.xx2 
  • mieczyslaw

    05.07.2010, 13:25

    50% w tak waznym dniu to nie powod do dumy,

    mimo wszystko prawie polowa z uprawnionych wolala dokonac milczacego przyzwolenia na to, co zrobi ta polowa, ktora bedzie decydowala.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczewianka_gość

    05.07.2010, 13:23

    Bardzo ciesze sie z wyniku i jestem dumna z Tczewi

    Bardzo ciesze sie z wyniku i jestem dumna z Tczewiaków! :))

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • Mieszkaniec_gość

    05.07.2010, 13:44

    nie,nie 50%

    Powinno być jak w Szwajcarii-głosować to obowiązek.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • mieczyslaw

    05.07.2010, 15:11

    nie obowiazek, a przywilej.

    bo w tym kraju jak cos jest obowiazkiem, to tlum sie buntuje. a jak powiesz, ze to przywilej i zaczniesz dostep ograniczac - wszyscy beda sie pchali, bo oni tez chca. jako narod nie potrafimy szanowac wolnosci.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    mieszkanka_gość

    06.07.2010, 09:17

    Przymus w demokracji???

    Cytuj
    IP: 83.25.xx7.xx7 
  • Mieszkaniec_gość

    05.07.2010, 13:55

    a ja mówie swoje

    A przepraszam kim jest Pan Bronisław Komorowski?Moim zadaniem pachołkiem Tuska i kolejnym,który będzie klęczał przed innymi i robił z Polaków błaznów bez własnego zdania. Media wyciągają na wyżyny tylko tych,których chcą-i to ma być demokracja? Telewizja też jest wcielona do polityki,to są tzw wolne media,które są w układach z ludźmi ze szczytów słupków poparcia(szczególnie PO). Telewizja oszukuje Wszystkich-prosty przykład to sondaże przedwyborcze,które nie maja charakteru informacyjnego tylko zachęcające do głosowania na tych którzy maja największe poparcie-Olać innych bo tylko Ci się liczą,nie oddajcie głosu na marne-to jest polska demokracja. To jest chore co się tutaj dzieje a teraz będzie jeszcze gorzej-niepodzielne rządy PO,które doprowadzą do zapaści może nie gospodarki ale ZWYKŁYCH ludzi.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • Wybory_gość

    05.07.2010, 15:14

    video

    Nasi lokalni politycy na TeTce już oceniają wybory tetka.tczew.net.pl

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xxx 
  • hrjh_gość

    05.07.2010, 15:17

    hehe

    Wczoraj dobiegła końcowi "szarża" o prezydenturę a dziś czytam,ze chcą oszczędzać na becikowym-brawa,jesteśmy starzejącym się społeczeństwem a jeszcze takie numery... Polska to dziwny kraj

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx5 
  • wyborca_gość

    05.07.2010, 15:29

    żal czytać większość tych komenatrzy....coś słabo głosowaliście, że kaczor przegrał....a może to POwskie komisje wyborcze oszukiwaly....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx7 
  • _gość

    05.07.2010, 16:34

    Czy ktoś się za tego Pana wstydzi?

    Palikot dziś powiedział "Lech Kaczyński ma krew na rękach. Rodzina powinna przeprosić" http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3317200,aktualnosc.htm l Co na to elita PO, która piała z oburzenia gdy w filmie "Solidarni 2010" ktoś powiedział o Tusku, że ma krew na rękach..a przecież była to wypowiedź spontaniczna..zwyklej osoby nie związanej z polityką. Na filmie nie pozostawiono suchej nitki - teraz mówi to jeden z najważniejszych polityków PO. Jaka powinna być reakcja Polityków miłości?

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx2.xx4 
  • .._gość

    05.07.2010, 16:58

    ...

    Platforma się nie wstydzi.. A go nie wyrzucą bo im gnoju narobi a ma wiedzę co w tej partii szumi...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx5 

    _gość

    05.07.2010, 17:42

    Palikot jest żałosny, a PO stoi za nim murem

    Palikot to dno. Dziwię się ludziom którzy popierają Komorowskiego. Sam Bronek jeszcze w pierwszej turze chwalił się że z Palikotem to oni codziennie rozmawiają na temat strategii w kampanii. Kto uwierzy w słowa Tuska i Komorowskiego że nie podoba im się to co robi ta kreatura. Zgoda buduje...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx4 
  • TCZEWIAK5

    05.07.2010, 17:09

    Tylko 50%

    Czy ktoś zagłosował na Kaczyńskiego czy Komorowskiego to jego osobista sprawa a czy jego kandydat coś zrobi to się okaże. Niestety ale martwi mnie frekwencja-wybieramy głowę państwa a głos oddało tylko 50% uprawnionych do glosowania(to nie jest dużo) a krytykować oczywiście będą wszyscy. Widać,że demokracja w Polsce potrzebuje jeszcze lat by stać się taką np na wzór USA.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    05.07.2010, 18:01

    ale właśnie oni już byli

    No tak, Irlandia już jest, teraz kolejne cuda. Przez 3 lata Palikot w komisji przyjazne państwo pokazał że potrafi dbać o Polskę - tyle cudów tam na czynił, że Sobiesiakowi żyje się lepiej. Ludziska zacznijcie myśleć i rozliczać polityków głosem wyborczym, a nie dajecie się omamiać ciągle na te same numery i obietnice. Kolorowa TV zawsze była za kimś i weryfikujcie to co tam usłyszycie - życie codzienne nieco różni się od tego z telewizji - tyle chyba potraficie dostrzec.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx4 

    ._gość

    05.07.2010, 20:48

    .

    No tak,masz racje ale co z tego-w Polsce jest to tak poukładane,ze tego nie przeskoczysz. Palikot to osoba,która w sejmie nie powinna zasiadać.tylko,ze jak go wyrzucą to on ich obsmaruje a Tusk się tego boi.Powinno być jak w Stanach...

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    Jim Ortal_gość

    05.07.2010, 21:42

    USA to akurat nie jest dobry wzór do naśladowania jeśli chodzi o frekwencję wyborczą. Tam również w wyborach prezydenckich oscyluje ona wokół 50 i kilku procent.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx0 

    _gość

    05.07.2010, 23:01

    ręka rękę myje

    Palikota nie ruszą bo to sponsor PO i wielki nowobogacki Pan. Drzewieckiego też będą chronić ile się da, bo to przecież skarbnik PO przez wiele lat - to co on wie o PO jest bezcenne. Układy, układziki - cała PO - zgoda buduje ... zależności i bogactwo Sobiesiaków.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 

    Tcz_gość

    05.07.2010, 23:18

    Jim Ortal

    Przecież demokracja to ustrój a nie tylko frekwencja wyborcza... chodzi tutaj chyba o całokształt

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • damo_gość

    05.07.2010, 17:53

    Brawo :) Populistycznym politykom mówimy nie ! Dobrze że większość Tczewiaków to normalni ludzie.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xxx 
  • mm_gość

    05.07.2010, 20:11

    Palikot powiedział prawde

    Jak w temacie.Wymagał nadludzkich umiejętności od pilotów skończyło się tragedią , szkoda pasażerów.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx1 
  • _gość

    05.07.2010, 23:09

    O czym mowa?

    Czytałeś stenogramy? Gdzie Ty widzisz naciski - ja tylko w nachalnej retoryce przeciwników Kaczyńskiego - proszę o cytaty które świadczą o naciskach. Ostatnio nawet TVN który sprawy unikał jak ognia przedstawił wywiad z jednym z czlonków załogi lądującego wcześniej JAKa40 z dziennikarzami. Są tam zadziwiajace niezgodności zeznań kontrolerów lotniska z zeznaniami wspomnianego wcześniej samolotu. Dlaczego tak mało mówi się o nieprawidłowościach, a na siłę próbuje się dorabiać historyjki do stenogramów z których kompletnie nic nie wynika?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • D_gość

    05.07.2010, 20:56

    E BANIAK, I CO ZOSTALO Z TWOJEGO SRUTHULU ? : ) NIC, ZENUJACY BRAK PRZYKLADU DLA WLASNYCH DZIECI I ZENUJACE SPOJRZENIA INNYCH

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • Tom_gość

    05.07.2010, 21:11

    I dama Polski

    Prezydentem został Donald Tusk bo On będzie miał pełną władzę a jego damą będzie B. Maria Komorowski hehe normalnie skrzywdzony przez rodziców...w Tczewie On wygrał emeryci tu zyja i nauczyciele i pierwsza ich mysl głosowania na niego była taka ze o pare zł pojdzie pensja czy to emerytura w góre ale gówno prawda obiecanki cacanki a już zaczynaja się wymigiwac z obietnic....macie o to waszego prezydenta...Ale Pan ładny Pan powinien być prezydentem <lol2> Maria Komorowski żal mi za ten naród...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • _gość

    05.07.2010, 23:16

    taa

    TAAA dostaną podwyżki hehehe "Rząd przestraszył się deficytu i długu publicznego. Zastanawia się nad radykalnym cięciem wydatków - ". Czy doczekamy się naprawy finansów publicznych? Prof. Robert Gwiazdowski z Centrum im. A. Smitha czarno widzi przyszłość. "Grozi nam, że będziemy drugą Grecją" – mówi."" Myślałem, że po 3 latach obietnic i nic nie robienia już nikt się nie nabierze na kolejne obietnice

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • _gość

    05.07.2010, 21:33

    Za mało członków do wyboru! Gdyby jeszcze był np.Wałęsa nie musiałbym się godzinami zastanawiać! Nagrodzony Noblem...

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx4 
  • ._gość

    06.07.2010, 14:23

    .

    Na Wałęsę poszedłbym nawet zagłosować w środku nocy

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx7 
  • .._gość

    05.07.2010, 21:37

    ..

    Ja czekam na moment aż zacznie się krytyka a wtedy ja powiem takiego WYBRALIŚCIE to takiego macie mądrzy wyborcy.50% osób,które głosowały nie mają o Komorowskim żadnej wiedzy-poszli bo od Tuska.Platforma ma teraz giga monopol władzy i oczywiscie go wykorzysta a jak to będzie wyglądać: -ograniczenia na becikowym, -prywatyzacja służby zdrowia, -wyprzedaż polskiego majątku, Czego oni nie obiecują,czego on nie obiecuje... "Polacy będą wracać z emigracji". "Zbudujemy Irlandię" Polaków mamią banałami-śmieszne

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • _gość

    05.07.2010, 23:27

    pelikany to i łykają

    A Polacy to łykają :( Jeszcze niech Euro przyjmą gdy sami Niemcy mają już dosyć Unii, to nas Tusk wciągnie na tonący statek. A przy okazji - Komorowski w więzieniach zdobył 91% głosów - cóż za imponujące zwycięstwo :)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • oli_gość

    06.07.2010, 07:00

    Komorowski for Prezydent

    Brawo Tczew!! Tczewiacy dobrze wybraliscie ,a juz myslalem ze moherowe berety wygraja-i z polski zrobia klasztor.. pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 188.194.xx8.xx8 
  • C>K>M_gość

    06.07.2010, 08:47

    Jak mawiał arcybiskup Jerzy Glemp: Psy szczekają a karawana jedzie dalej. Swoją drogą miło słucha się tego skamlenia, znaczy się boli a to jest woda na młyn PO. Serdecznie pozdrawiam i do następnych wyborów jesienią oraz piątych z rzędu batów))))))))))))

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx4.xx0 
  • _gość

    06.07.2010, 11:45

    ech

    CKM - Ciężko Kapująca Mózgownica?

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx4 

    C>K>M_gość

    06.07.2010, 15:02

    ech

    Nie, ciężko katujący młot: na czarownice. E genio lumen, echu, e genio lumen, zły pisiaczku

    Cytuj
    IP: 79.189.xx4.xx0 

    _gość

    06.07.2010, 20:53

    -

    CKM to taki mało merytoryczny prześmiewca - zero wypowiedzi z treścią, za to wiele mało konstruktywnych złośliwości

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 

    C>K>M

    19.07.2010, 17:33

    O znowu ktoś się pode mnie podszywa, zapewne znowu "kolega T>K>M, pamiętajcie, prawdziwy C>K>M jest zarejestrowany a wy nie dajcie się prowokować nie wiem komu, to chyba jakieś zboczenie jest, w każdym razie ja temu podszywaczowi głęboko współczuję:)

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • hehehe

    06.07.2010, 10:08

    ...

    za rok peło przegra :))) kwestia czasu , wystarczy, że nie zrealizują postulatów i PO temacie :)))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ksero_gość

    19.07.2010, 09:42

    dzisiaj przeczytałem kurskiego i kurde ma rację!

    Ze strony Komorowskiego była czysta uzurpacja władzy. W kwestiach IPN, NBP, KRRiT Komorowski wykorzystał śmierć Lecha Kaczyńskiego. Palikot już dawno temu powinien był zniknąć z debaty publicznej, a PO, która go trzyma, robi wielkie moralne zło. Jeżeli ktokolwiek z PO w publicznych wypowiedziach dobiera się już do trumny prezydenta na Wawelu i Donald Tusk nie reaguje, to sprawa jest jasna. Pamięć prezydenta i majestat Rzeczpospolitej kala w tym momencie premier Tusk. Tupolew 154 był samolotem rządowym, za bezpieczeństwo którego odpowiedzialność ponosił rząd Tuska, podobnie jak za wszystko, co się działo przed, jak i po katastrofie.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • ._gość

    30.07.2010, 19:32

    .

    Widać jaka władzę wybieracie ;) Teraz VAT do góry-no brawo-oby tak dalej,jeszcze więcej i więcej...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • C>K>M

    31.07.2010, 15:04

    Nie wspominając o tym, że nagle "ni z gruchy ni z pietruchy" funkcję prezydenta Polski przez miesiąc pełni Grzegorz Schetyna, człowiek zamieszany w aferę hazardową. Dlaczego Komorowski nie zrezygnował z funkcji marszałka na godzinę przed zaprzysiężeniem, tylko na miesiąc przed? Niestety, wygląda na to, że PO dostała od prezydenta -elekta miesiąc na posprzątanie swoich spraw....

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.