Starostwo (fot. tcz.pl)
Tczew - Rzecznik konsumentów czeka na sygnały

Rzecznik konsumentów czeka na sygnały

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty zaległej opłaty dodatkowej z Centrum Windykacji LEX? Skontaktuj się z rzecznikiem ochrony konsumentów.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się osób, które otrzymały od przedsiębiorcy działającego pod nazwą Centrum Windykacji LEX sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni wezwanie do zapłaty zaległej opłaty dodatkowej.

- Komunikat dotyczy zwłaszcza opłat dodatkowych wystawionych przez FHU ATUT w na przestrzeni roku 2007. - wyjaśnia Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie

Konsumenci mogą dokonywać stosownych zgłoszeń osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie (pokój 31 - parter), telefonicznie: pod numerem (58) 773-49-47, a także mailowo: rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl . Rzecznik przyjmuje interesantów w poniedziałki i środy od godziny 9 do 14, a także w czwartki do godziny 17.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (4)
Dodaj komentarz

  • +1

    Ola_gość

    26.09.2011, 01:41

    Gdzie po pomoc ????

    a może chodzi o kancelarię radcy prawnego VINDEX s.c. z Tczewa ? Znalazłam taką w internecie.

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx1.xx7 
  • +2

    _gość

    26.09.2011, 08:51

    Centrum Windykacji LEX Sp. z o.o. Gdynia, ul. Wielkopolska 34A

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • +5

    x_gość

    26.09.2011, 17:11

    brawo dla Rzecznika ponownie. Gdyby cały urząd pracował tak jak wydział rzecznika ochrony konsumentów to by polska była 20 lat do przodu. ja mieszkam w malborku ale jeżdze do rzecznika z tczewa. w malborku odfajkowuje, ze nie ma czasu. pisalem skargi do wojewody ale nic nie pomoglo. dlatego teraz jezdze do tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • +2

    tom_gość

    26.09.2011, 21:40

    Ja rowniez pochwale biuro juz kilkakrotnie korzystalem z pomocy , zawsze pomoc ktorej oczekiwalem otrzymalem i sprawy konczyly sie pozytywnie dla mnie , mimo ze nieraz stalem troche w kolejce ze wzgledu na duze zainteresowanie biura to jednak polecam panow!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 

Więcej: Aktualności

Tczew - ZUS ma zacząć do nas pisać zrozumiałym językiem

ZUS ma zacząć do nas pisać zrozumiałym językiem

Zakład Ubezpieczeń Społecznych upraszcza język pism kierowanych do klientów. „Zusowskie” formularze będą miały mniej stron i rubryk. Specjalnie powołany zespół przeanalizował jakość języka używanego w kontaktach z klientami...

Komentarz dnia