Otrzymałeś wezwanie do zapłaty zaległej opłaty dodatkowej z Centrum Windykacji LEX? Skontaktuj się z rzecznikiem ochrony konsumentów.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się osób, które otrzymały od przedsiębiorcy działającego pod nazwą Centrum Windykacji LEX sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni wezwanie do zapłaty zaległej opłaty dodatkowej.
- Komunikat dotyczy zwłaszcza opłat dodatkowych wystawionych przez FHU ATUT w na przestrzeni roku 2007. - wyjaśnia Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie
Konsumenci mogą dokonywać stosownych zgłoszeń osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie (pokój 31 - parter), telefonicznie: pod numerem (58) 773-49-47, a także mailowo: rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl . Rzecznik przyjmuje interesantów w poniedziałki i środy od godziny 9 do 14, a także w czwartki do godziny 17.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prosi o zgłaszanie się osób, które otrzymały od przedsiębiorcy działającego pod nazwą Centrum Windykacji LEX sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni wezwanie do zapłaty zaległej opłaty dodatkowej.
- Komunikat dotyczy zwłaszcza opłat dodatkowych wystawionych przez FHU ATUT w na przestrzeni roku 2007. - wyjaśnia Adrian Manterys, asystent powiatowego rzecznika konsumentów w Tczewie
Konsumenci mogą dokonywać stosownych zgłoszeń osobiście w biurze Rzecznika zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie (pokój 31 - parter), telefonicznie: pod numerem (58) 773-49-47, a także mailowo: rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl . Rzecznik przyjmuje interesantów w poniedziałki i środy od godziny 9 do 14, a także w czwartki do godziny 17.
Komentarze (4) dodaj komentarz
Ola_gość
26.09.2011, 01:41
Gdzie po pomoc ????
a może chodzi o kancelarię radcy prawnego VINDEX s.c. z Tczewa ? Znalazłam taką w internecie.
Odpowiedz_gość
26.09.2011, 08:51
Centrum Windykacji LEX Sp. z o.o. Gdynia, ul. Wielkopolska 34A
Odpowiedzx_gość
26.09.2011, 17:11
brawo dla Rzecznika ponownie. Gdyby cały urząd pracował tak jak wydział rzecznika ochrony konsumentów to by polska była 20 lat do przodu. ja mieszkam w malborku ale jeżdze do rzecznika z tczewa. w malborku odfajkowuje, ze nie ma czasu. pisalem skargi do wojewody ale nic nie pomoglo. dlatego teraz jezdze do tczewa.
Odpowiedztom_gość
26.09.2011, 21:40
Ja rowniez pochwale biuro juz kilkakrotnie korzystalem z pomocy , zawsze pomoc ktorej oczekiwalem otrzymalem i sprawy konczyly sie pozytywnie dla mnie , mimo ze nieraz stalem troche w kolejce ze wzgledu na duze zainteresowanie biura to jednak polecam panow!
Cytuj