Flex otwiera centrum logistyczno-produkcyjne

Otwarcie nowej hali Flextronics (fot. mat. prasowe)
Flex otwiera centrum logistyczno-produkcyjne

zobacz galerię zdjęć: 6
Spółka Flextronics International Poland działająca w Tczewie na terenie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, rozbudowała swój park przemysłowy o kolejny obiekt - centrum logistyczno-produkcyjne o powierzchni 9 300 m². Jak przekonują przedstawiciele Flexa, całość jest najeżona nowoczesnymi rozwiązaniami.

12 listopada odbyło się uroczyste otwarcie centrum logistyczno-produkcyjnego Flextronics International Poland. W wydarzeniu udział wzięli między innymi Wicemarszałek Województwa Pomorskiego - Ryszard Świlski, Wiceprezes Zarządu Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Józef Adam Bela, Prezydent Tczewa - Mirosław Pobłocki, Starosta Tczewski - Tadeusz Dzwonkowski, przedstawiciele korporacji, lokalnych instytucji i organizacji oraz pracownicy firmy.

Centrum logistyczno-produkcyjne zostało przystosowane do końcowych etapów produkcji, wysokiego składowania towaru, zarządzania nim oraz dystrybucji produktów wytworzonych w sąsiednich halach produkcyjnych.

Nowy obiekt składa się z magazynu posiadającego 10 tysięcy miejsc paletowych i 8 doków rozładunkowych, powierzchni produkcyjnej oraz zaplecza socjalno-biurowego i technicznego, w którym znajdują się pomieszczenia dla pracowników, biura, obszary do segregacji odpadów i obsługi sprzętu magazynowego.


Budowa rozpoczęła się w 2014 roku, kiedy to zrealizowano wszystkie prace ziemne oraz fundamentowe. W 2015 roku powstała pełna konstrukcja obiektu oraz infrastruktura drogowa. Głównym wykonawcą inwestycji była firma SKANSKA, a projekt został przygotowany przez biuro projektowe GEL.

- Jestem dumny z faktu, że kampus produkcyjny Flextronics International Poland Sp. z o.o. rozbudował się o kolejny obiekt. Dzięki przeniesieniu magazynów na teren nowopowstałego centrum logistyczno-produkcyjnego, możemy zaoferować naszym klientom dodatkową przestrzeń produkcyjną w dwóch istniejących już od wielu lat halach produkcyjnych. Ponadto dzięki dodatkowej przestrzeni, zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym oraz automatyzacji rozwiązań, w nowym centrum logistyczno-produkcyjnym będziemy w stanie jeszcze bardziej profesjonalnie i kompleksowo prowadzić procesy związane z magazynowaniem, pakowaniem, zarządzaniem towarem oraz dystrybucją - powiedział Andrzej Połojko, Dyrektor Generalny Flextronics International Poland Sp. z o.o.

Uruchomione centrum logistyczno-produkcyjne jest już trzecim obiektem w istniejącym od 2000 roku parku przemysłowym Flextronics International Poland Sp. z o.o. Dwa pozostostałe spełniają funkcję hal produkcyjnych - w pierwszej z nich powstają obudowy i części metalowe, a w drugiej odbywa się montaż płytek elektronicznych, modułów oraz urządzeń elektronicznych.

Tczewska fabryka oferuje swoim klientom całą gamę usług, poczynając od projektu produktu, poprzez opracowanie linii produkcyjnej, produkcję, aż po kompleksowe usługi dystrybucyjne i logistyczne. Realizuje zamówienia dla znanych na całym świecie marek m.in. z branży telekomunikacyjnej, przemysłowej, wydobywczej oraz elektroniki użytkowej. Klientami Flex w Tczewie są zarówno światowe korporacje, jak i firmy średnie oraz dopiero rozpoczynające działalność.

Nowa hala została wyposażona w nowoczesne rozwiązania - ścieżkę indukcyjną, kontrolę floty w trybie rzeczywistym systemu ISM, czy integrację systemów celnych oraz roboty do automatyzacji procesów. Całość kosztowała 25 mln zł.

Tczewska fabryka zatrudnia obecnie około 4 tys. pracowników - i jest drugim po Lotosie pracodawcą Pomorza. W ub. roku firmie udało się przekroczyć obrót na poziomie miliarda dolarów.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (52)
dodaj komentarz

  • _gość

    13.11.2015, 15:39

    I zarobki 1780 brutto a jak będziesz już nie potrzebny to wywalą ciebie jak śmiecia najlepiej przed świętami .Na zdjęciach widać władze która daje zielone światło na wykorzystywanie swoich mieszkańców przez takie pseudo firmy ,bo dobra firma dba o swoich pracowników,dobry pracownik to połowa sukcesu ,a nie ludzie z przypadku traktowani jak powietrze .

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • _gość

    13.11.2015, 15:49

    a kto ci każe pracować za 1700 zł? podnieś swoje kwalifikacje i szukaj lepszej roboty. A prawda jest taka, że gdyby zamknąć flexa - to tczew i okolice cofają się o dekadę. W niektórych przypadkach ta firma zatrudnia całe rodziny...

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx2 

    Imię, login, pseudonim, nick

    13.11.2015, 16:10

    Flexschwitz

    Może wszyscy zostańmy inżynierami? Tylko kto będzie pracował na produkcji czy w magazynie? Zaangażowanie i sumienna praca = godne wynagrodzenie a nie wyzysk i zapi3rdol za 1300 na rękę, że o podpi3rdalaniu i kolesiostwie nie wspomnę... Większość ludzi pracujących we Flexie jest spoza Tczewa bo tutaj już każdy poznał się na tej pseudo firemce. Do tego obozu ludzi szukają już w sąsiednich województwach! Jeden z pośredników oferuje bezpłatny transport z Grudziądza!

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ..._gość

    13.11.2015, 16:27

    ...

    tak, zgadza się, w biurach jest sama rodzinka :)

    Cytuj
    IP: 5.172.xx7.xx9 

    _gość

    13.11.2015, 16:36

    Dokładnie, myślę podobnie, to nie wina flexa, że chcecie za tyle pracować, przychodzi czas pracownika przez najbliższe lata, także będzie okazja upomnieć się o swoje.

    Cytuj
    IP: 37.152.xx9.xx7 

    _gość

    13.11.2015, 19:38

    Do gościa który skrytykował mój 1 post pracowałem tam rok i piszę bo wiem jak było 10 lat temu właśnie przez traktowanie i zarobki w tej firmie zmieniłem zawód dlatego żeby nie pracować za 1700zł jeśli ty jesteś kolejną blerwą biurową która zarabia tam dobre pieniądze i korzysta z wyjazdów sponsorowanych to sie odzywasz , a nie każdy może siedzieć w biurze i zarabiać kasę którą macie w biurach ,ktoś musi zapier.....ć na wasze pensje bo żeby nie ci biedni wykorzystywani ludzie to byś nie zarabiał i nie korzystał z tych dobroci nie wspomnę o pensjach samej góry .WIĘC PRZESTAŃ PIER.....Ć BZDURY .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    _gość

    16.11.2015, 08:55

    Nie po to zagraniczne firmy budują fabryki w Polsce, żeby płacić pracownikom tyle, co w Szwecji, czy Niemczech, ale po to, żeby płacić o wiele mniej. Jesteśmy w UE, nie ma cła, jest Schengen, transport jest o wiele tańszy niż z dalekiego wschodu itd. Jeśli polski rząd, czy sejm, podwyższyłby najniższą krajową, to zagraniczne firmy przeniosłyby się do innych krajów, a w Polsce kamień na kamieniu by nie został. Zyski są oczywiście wyprowadzane za granicę i nie zostają w Polsce, ale przynajmniej część społeczeństwa ma pracę. Na umowach "śmieciowych", za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej (coraz częściej), ale ma. Co prawda nie wezmą kredytu na zakup mieszkania, budowę domu, czy nawet samochodu, ale już TV, pralkę, czy lodówkę kupią na raty. Niskie zarobki, dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach nie wymagających przygotowania zawodowego. Operator Produkcji - to brzmi dumnie. Albo Młodszy Operator Produkcji - jeszcze większa szycha. Polska, to jedna wielka montownia czegoś, co ktoś wymyślił w innych krajach, co wymagała specjalistycznego wykształcenia, coś co w tych innych krajach zostało już nawet częściowo wyprodukowane i w Polsce jest zmontowane do kupy. Nie ma w Polsce właściwie gospodarki innowacyjnej, która mogłaby konkurować z Azją, czy już teraz z Afryką. Polski kodeks pracy jest tak skonstruowany, żeby był przyjazny dla pracodawców, anie dla pracobiorców. Do tego doszły po 2008 roku przepisy "kryzysowe", które jeszcze bardzie są przychylne pracodawcom i teraz wielu pracodawców przez najbliższe 100 lat będzie się tym kryzysem usprawiedliwiało i tłumaczyło. Nie mogę cie przyjąć na etat, tylko na śmieciówkę, bo kryzys. Nie dostaniesz podwyżki, bo wiesz, rozumiesz - kryzys. Flex od jakiegoś czasu szuka ludzi, ale tylko przez agencje pracy tymczasowej. Przywożą nawet ludzi do pracy zza Wisły, bo w Tczewie już się ludzie na Flex nie chcieli nabrać, a na popegeerowskich wioskach, nie maja szansy na nic lepszego i śmieciówka we Fleksie, nawet przez klika miesięcy, to też jest coś.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    13.11.2015, 16:15

    Jak bedziesz trzymac prosto palca,wiadomo gdzie i komu to odrazu umowe dostaniesz przez flexa,przyjzyjcie sie tym tak zwanym SV co chodza na ranna zmiane ,co oni robia i jaka maja place,rece opadaja!!!

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx4.xx7 
  • sebas_gość

    15.11.2015, 12:57

    Ten obiekt nie miał w ogóle powstać w tym miejscu. Tam miała powstać hala numer 3 o pow.2,07ha zabudowy a hala logistyczna miała powstać jako numer 7! To pokazuje że flex już w Tczewie niczego nie wybuduje tylko kończy inwestycję w Tczewie.

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx9 
  • Ciech _gość

    13.11.2015, 16:33

    I się zacznie narzekanie jak to się źle pracuje

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx1.xx0 
  • Alternatywa_gość

    13.11.2015, 16:51

    Flex

    Gościu ,a czy twoim zdaniem dlatego,że we Flexie jest praca ,a jest bezrobocie to można ludzi wykorzystywać? A ilu przyd**asów bez wysokich kwalifikacji zarabia więcej i piastuje wysokie stanowiska?Gdyby nie pazerność korporacji ludzie mogliby zarabiać więcej,ale mam nadzieję ,że obecna władza dobierze im się do d.py.Już tak łatwo nie będzie jak za PO.Korporacje wręcz przyzwyczaiły się do dojenia Polaczków to stało się standardem i czas to zmienić.Dlatego,że firma zatrudnia rodziny często panuje nepotyzm.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx5.xx5 
  • _gość

    13.11.2015, 17:19

    jestem szefem i miżdżem flexa szukam mużynów białych za tysiąc zł za miech warunki pracy to zapi3rdol od rana do wieczora i mile widziane podpi3rdalanie, frajerów chcących u mnie tyrać za grosze i ryż majo sie mie zgłaszać u ciecia na bramie robota od zara je cieć ma bata to was walnie dzie czeba

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • krzychu_gość

    13.11.2015, 17:22

    praca

    Dobrze jeden gościu prawi przychodzi czas na pracownika ,to jest szansa dla związków zawodowych aby się wykazały i mocno postawiły warunki,chodzi mi o walkę o poważne podwyżki,ciekaw jestem czy przycisną pracodawcę czy skulą się jak tchórze,jak walczyć o dobry byt to teraz.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx7.xx3 
  • XXX_gość

    13.11.2015, 22:56

    Pracodawca podniesie pensje, ale w to miejsce zwolni kilku ludzi, bo nie będzie konkurencyjny cenowo.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • _gość

    13.11.2015, 17:27

    a po otwarciu było picie :-P oczywiście nie dla zwykłych pracowników....

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • _gość

    13.11.2015, 17:39

    Flex.....temat morze,mozna by bylo pisac i pisac...wyzysk ludzi,tylko ze to zwykli ,pracownicy produkcyjni tak naprawde pracuja na tych co maja takie zarobki ze glowa boli,i stanowiska wysoko postawione ,a ty robisz za miske ryzu.

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx4.xx7 
  • zbiszek_gość

    13.11.2015, 17:46

    ?

    Co to jest "Flex"? Czy to jest poważny artykuł czy rozmowa dwóch nastolatek?

    Odpowiedz
    IP: 85.179.xx9.xx8 
  • Marek_gość

    13.11.2015, 23:07

    To właśnie Flex

    Flextronics zmienił nazwę i teraz oficjalnie nazywa sie Flex.

    Cytuj
    IP: 5.60.xx9.xx6 
  • pracownik

    13.11.2015, 17:54

    Prawda o firmie

    Mgr inżynier 15 lat we flexie na produkcji . FLEX to typowy przykład wyzysku Polaka przez Polaka. Takie praktyki jak stosuje flex spowodowały że społeczeństwo wybrało PIS. Pan Andrzej już się przestraszył i zaproponował drugą podwyżkę (poprzednia 60 zł brutto). Na moim stanowisku zarobek ok. 2500zł, np. we Szwecji skąd przenieśli zakład 12000zł. Obserwuję kadry w tym zakładzie, słaba organizacja pracy natomiast super lojalność we wyzysku ludzi pracy i sianiu ciemnoty i propagandy sukcesu. Ogromne różnice we wynagrodzeniach np pomiędzy cytowanym tu Panem Andrzejkiem i jogo pomocnikami a faktycznie wykonawcami i inicjatorami zmian. Ale w takim zakładzie nawet ciekawie się pracuje nakręcą film Ziemia obiecana XXI w.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • hm_gość

    14.11.2015, 11:40

    zwolnj się

    Wbrew pozorom jest praca i wszędzie lepsza jak w tym "cudo" . Nie daj się tej sekcie hehe :)

    Cytuj
    IP: 78.88.xx9.xx5 
  • mnb_gość

    13.11.2015, 18:35

    mnb

    Ile płaca w tym flexie ? Jest chociaż 10 zl netto / h na start ?

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx6 
  • xxxxx_gość

    15.11.2015, 20:55

    xx

    brutto jest 10 :D

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx9 
  • hp_gość

    13.11.2015, 18:44

    komedia

    Jak można obozy porównać do Lotosu gdzie zarabiają 2 razy więcej :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx5 
  • magazynier_gość

    13.11.2015, 19:12

    jest praca a kto niecce pracować to nie będzie tylko niech nie narzeka. jakby było tak źle to czemu mieszkania takie drogie w Tczewie czemu moi wszyscy znajomi w wieku 20-35 lat mają pracę i nikt za 1300 nie pracuje, źle to dopiero będzie jak PIS opodatkuje wszystkich i wszystko by dać 500 zł na dzieci a nam nie dadzą bo będziemy za dużo zarabiać o jakieś 100 zł brutto

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xxx 
  • _gość

    13.11.2015, 19:24

    Władze tczewskie patrzcie i się uczcie!

    Czy inwestycja powiatowa, czy miejska, każda jest: droga, źle przemyślana, długo powstaje (nieterminowo) i co najgorsze, zbudowana zostaje byle jak. A tu proszę, ogromna hala, w rok! I nie zawali się, nie popęka, nie okaż się kiepska, jak wasze ronda, wiadukty, nowokocieska z nieprzemyślanymi skrzyżowaniami, za wąski wiadukt i zapadające się w kilka miesięcy po remoncie ulice. Wstyd. Czego się nie tkniecie, to musi być spartaczone.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx5.xx0 
  • _gość

    13.11.2015, 19:46

    Panie Andrzeju gdzie obiecane podwyżki?

    Obiecał Pan podwyżki w grupie zaszeregowania 1-8 i gdzie one są? Jeśli firma dalej będzie podnosić pensje tylko i wyłącznie osobą z najniższą krajową, to niebawem zacznie robić się manko w ludziach. Gdzie są ZWIĄZKI ZAWODOWE, które powinny dbać o dobro pracownika i o godziwe warunki pracy ??? LUDZIE ZA CO PŁACICIE TE SKŁADKI>?? chyba nie za te marne świąteczne paczki, wycieczki do Ciechocinka i głodne kawałki o "ratowaniu" miejsc pracy?

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx0.xx5 
  • lkjlj_gość

    13.11.2015, 19:51

    i 90% pracowników na śmieciówkach?

    macie się czym chwalić, korporacyjni krwiopijcy

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • er_gość

    13.11.2015, 20:09

    prosze panstwa

    w polsce nic sie nie zmieni jesli nie zaczniecie walczyc o swoje prawa , mieszkam w uk i tu zwiazki tylko i wylacznie zyja ze skladek pracownikow / zaden zwiazkowiec nie wezmie ani funta od pracodawcy/ , jesli sa lamane prawa pracownikow zwiazkowcy organizuja pikiete pod danym zakladem / nie uwierzycie jaka maja moc , dziennikarze az sie pala do przyjazdu i reportarzu / zarzad firmy ze wstydu za firankami sie chowa itp. a co macie w polsce , taki sniadek bierze z kopalni czyli od pracodawcy 20 tys miesiecznie i co myslicie ze on sie wstawi za pracownikiem , nie nie wstawi sie !!!, centrala zwiazku jest w budynku w centrum miasta kazdy moze wejsc i powiedziec jaki ma problem , a co w polsce centrale w zakladzie pracy makowca z dyrektorem wp...ierdalaja , po stworzeniu demokratycznych zwiazkow zawodowych robi sie presje na rzad , placa minimalna godzinowa np. 15 zl . itp , blokada sejmu senatu paraliz kraju , albo bedziemy wszyscy korzystac ze wzrostu gospodarczego albo nikt , pielegniarki ostatnio udowodnily ze da sie nacisnac rzad i kasa sie znajdzie , a kasa jest , w polsce praktycznie sa najwieksze podatki w ue a socjalu rzadnego

    Odpowiedz
    IP: 82.21.xx6.xx5 
  • sewer_gość

    13.11.2015, 20:31

    idiioci

    TYLKO DURNIE tam pracuja

    Odpowiedz
    IP: 31.175.xx6.xx7 
  • Flexowy Dureń_gość

    21.11.2015, 20:00

    Sam jesteś idiotą...

    ...tłuku

    Cytuj
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • Bolek_gość

    13.11.2015, 20:57

    Zamknąć

    Niech juz lepiej nic nie otwierają...szkoda sensu!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx4 
  • Bolesław _gość

    13.11.2015, 21:05

    Polskie

    Prawo nie powinno zezwalać na taką działalność zagranicznej firmy w Polsce. Zwolnienia z podatków głodowe zarobki na skraju godności człowieka, umowy śmieciowe i to się szumnie nazywa dawaniem pracy. Jak długo z Polaków będą robić idiotów.

    Odpowiedz
    IP: 46.7.xx5.xx1 
  • Fleksiarz do zbiszka _gość

    13.11.2015, 21:18

    Flex

    Jajk najbardziej poważny flextronics już od ponad miesiąca oficjalne zmienił nazwę właśnie na FLEX cała procedura wymiany logo na nowe ma zakończuć sie po nowym roku.

    Odpowiedz
    IP: 31.11.xx4.xx5 
  • _gość

    13.11.2015, 21:49

    Związki zawodowe ?? Hahah przecież to ludzie z flexsa to kto Ci da podwyżkę ? Powinien być ktoś z zewnątrz.... proste

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx7.xx6 
  • Lwcc_gość

    13.11.2015, 22:04

    Barany tak narzekają oo oj jak źle traktują zwykłych pracowników ale siedzą tak 10 lat z uśmiechem na mordzie..

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • ????????????????????_gość

    14.11.2015, 20:16

    Barany

    Masz lepszy pomysł

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • _gość

    13.11.2015, 22:18

    Gdybym miala wybierac prace w flexie lub w sklepie..bez wachania bym wybrala sklep..w flexie jest takie chamstwo i obłuda ze rece opadaja poprostu...co za bezczelni ludzie tam pracuja poprostu jeden wielki syf..towar przyjezdza a nie ma gdzie stawiac jego i na chama trzeba wrzucac gdzie popadnie i ich nie interesuje czy masz gdzie to postawic czy nie...3 hala otwarta po kilku latach obiecywania a zadnych normalnych podwyżek dla zwykłych ludzi nie ma...PATOLOGIA a nie firma...ludzie szukajcie sobie prac w innych miejscach a nie dajcie sie wykorzystywac od osób P.S (ludzie bedacy brygadzistami maja wykształcenie przewaznie zawodowe i nic nie potrafia bedac na swoich miejscach hehe ) Pozdrowienia :-)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • Tczewianin

    14.11.2015, 12:48

    Droga redakcjo

    Pewnie za ten artykuł dostaliście kasę za reklamę. Powinniście się wstydzić bo media powinny walczyć o ludzi a nie pisać o firmie która wybudowala hale na krwawicy operatorów produkcji. Dobrze ze nie musze tam pracować.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx7 
  • gość_gość

    14.11.2015, 13:46

    praca

    Na każdym kroku sieją propagandę, nie ma wolnych miejsc do parkowania w póżniejszych godzinach. Jak był dzień oficjalnego otwarcia, ludziom nie dali żadnej informacji o tym, zamknęli jeden z parkingów, jeszcze brakowało, żeby trawę na zielono pomalować. Na każdym kroku szukają czegoś na pracownika, żeby go ukarać naganą i mieć podkładkę do nie dania marnej podwyżki, o awansie nie wspomnę. Podglądają takie "BARANY" pracowników, czają się za szybami za winklami, aby tylko kogoś złapać, że pracownik minutkę później z przerwy wrócił, itp, chore, mają się za inteligentów, a nie znają podstawowych słów kultury, słoma, aż z butów wychodzi. :/

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx0 
  • _gość

    14.11.2015, 14:46

    Najgorszy jest ten zamęt, który panuje na flex 2

    Odpowiedz
    IP: 178.43.xx8.xx4 
  • lo_gość

    14.11.2015, 19:51

    lo

    good fima;]

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • ;(_gość

    14.11.2015, 20:49

    .

    oo

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • ;p_gość

    15.11.2015, 01:11

    ;(

    haha dobre

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • konik

    15.11.2015, 08:49

    flex

    We flexsie jest jak we więzieniu bez karty hid macie dostęp tylko do toalety a co do zarobków to proszę nie narzekać każdy kto się tam zatrudnia wie za ile będzie pracował a jak komuś taka stawka nieodpowiada

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx8 
  • Pracownik_gość

    15.11.2015, 08:52

    10 lat we fleksie

    Pracuję tu 10 lat. Powiem tak jeśli ktoś ma jakąś inną opcję pracy niech tu nie przychodzi. Większość stanowisk produkcyjnych to małpie stanowiska typu ,,wkręć śrubę wykręć śrubę i tak 8-12 godzin. Rozwarstwienie w pensjach duże. Obok mnie siedzi osoba która robi dokładnie to samo co ja. Różnica w stażu 3 lata różnica w pensji 1200 brutto. Odpowiedź przełożonego na ta sytuację ,,a skąd ją panu wezmę, z szuflady''.Brak poszanowania przez przełożonych. Im bardziej ,,zburaczaly,, brygadzista tym wiekszy poklask u góry. Ją się tu zasiedzialem i bardzo tego żałuje.Podwyżki roczne w granicach 90 zł brutto. Związki zawodowe tylko na papierze. Plusy są takie że można poznać naprawdę fajnych ludzi. Nie wiem jak jest w biurach jeśli chodzi o zarobki i atmosferę. Na starych pracowników nie zwraca się uwagi, bo zarząd wie że stary pracownik mimo narzekania nie zwolni się tak szybko. Wiem to ze swojego doświadczenia.W skrucie zakladu nie polecam. Chyba że ktoś ma kilka lat do emerytury i chce przezimować.

    Odpowiedz
    IP: 66.249.xx3.xx9 
  • Pracownik_gość

    15.11.2015, 08:56

    10 lat we fleksie

    Pracuję tu 10 lat. Powiem tak jeśli ktoś ma jakąś inną opcję pracy niech tu nie przychodzi. Większość stanowisk produkcyjnych to małpie stanowiska typu ,,wkręć śrubę wykręć śrubę i tak 8-12 godzin. Rozwarstwienie w pensjach duże. Obok mnie siedzi osoba która robi dokładnie to samo co ja. Różnica w stażu 3 lata różnica w pensji 1200 brutto. Odpowiedź przełożonego na ta sytuację ,,a skąd ją panu wezmę, z szuflady''.Brak poszanowania przez przełożonych. Im bardziej ,,zburaczaly,, brygadzista tym wiekszy poklask u góry. Ją się tu zasiedzialem i bardzo tego żałuje.Podwyżki roczne w granicach 90 zł brutto. Związki zawodowe tylko na papierze. Plusy są takie że można poznać naprawdę fajnych ludzi. Nie wiem jak jest w biurach jeśli chodzi o zarobki i atmosferę. Na starych pracowników nie zwraca się uwagi, bo zarząd wie że stary pracownik mimo narzekania nie zwolni się tak szybko. Wiem to ze swojego doświadczenia.W skrucie zakladu nie polecam. Chyba że ktoś ma kilka lat do emerytury i chce przezimować.

    Odpowiedz
    IP: 66.249.xx3.xx5 
  • _gość

    15.11.2015, 10:45

    Super, że o otwarciu 3ciej hali dowiaduję się z tcz.pl !!!! A do Lotosu niech Flexa nie porównują - tam same "wczasy pod gruszą" wynoszą 2000 PLN a we Flexie 450 PLN brutto i to jeszcze dla tych co mają najmniej dochodu na osobę w rodzinie!!!

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx6.xx3 
  • moojoo_gość

    15.11.2015, 13:40

    A dlaczego siedzicie cicho lub napinacie się w necie? Macie związki? Zróbcie strajk jeżeli uważacie, że zarabiacie niegodnie. Takie Wasze Święte prawo. Jeżeli związi cioteczkują, zmieńcie je. Zatrzymajcie produkcję, działajcie w realnym świecie, a nie anonimowa napinka zza kompa. Dlaczego autobusy z Grudziądza ciągną? Bo nie ma ludzi w rejonie! Jedną osobę, dwie, pięć, dziesięć fikających mogą zwolnić. Znajdą zastępstwo. Ale 100 czy 300 już nie. W rejonie Tcz i Stg jest ten komfort, że pracy jest sporo. Lepszej, gorszej, ale jest. W kupie siła!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xxx 
  • o_gość

    15.11.2015, 14:42

    o

    oo

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • dsd_gość

    15.11.2015, 14:42

    sdsd

    firma niewolnicza flex.....

    Odpowiedz
    IP: 86.150.xx0.xx4 
  • ja_gość

    15.11.2015, 18:14

    tak

    ale ludzie jednak tam pracują wręcz idą tam,zapier.........ją i robią to widocznie jest im tam dobrze.Niech sobie pracują ich sprawa czy zapi.........ją czy są tam kapusiami.Uwierzcie że sami tam się pchają i wiedzą jak tam jest to po co to komentować

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx1 
  • elo_gość

    16.11.2015, 16:51

    flex

    Fajnie że coś otwieraja, zawsze jakaś praca, kto chce może tam pracować, nikt nikogo nie zmusza...

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx1.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.