Anita Lipnicka i John Porter (fot. lipnickaporter.com)
Tczew - Lipnicka & Porter - zwrot za bilety tylko do 21. lutego

Lipnicka & Porter - zwrot za bilety tylko do 21. lutego

W ostatni wtorek (14.02) z okazji Walentynek miał odbyć się koncert Anity Lipnickiej i Johna Portera. Niestety, z powodów niezależnych od Centrum Kultury i Sztuki, koncert odwołano. Teraz jeszcze tylko przez kilka dni można odbierać środki za zwrot biletów.

Na wtorkowy koncert bilety zostały wyprzedane w całości - teraz wciąż wiele osób nie odebrało jeszcze pieniędzy za zakupione wejściówki:

- Centrum Kultury i Sztuki informuje, że zwrot pieniędzy za bilety na koncert Lipnicka&Porter będzie odbywał się do dnia 21.02.2012 r - mówi Angelika Jagielska, Specjalista ds. Marketingu Centrum Kultury i Sztuki.

Więcej informacji pod numerem tel. 58 531 07 07 i w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki ul. St. Kard. Wyszyńskiego 10, 83-110 Tczew.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (11)
Dodaj komentarz

  • +29

    Przemysław Szenrok_gość

    16.02.2012, 08:09

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie

    Organizator imprezy nie może wprowadzać żadnych ograniczeń względem osób ubiegających się o zwrot zapłaconej ceny za koncert. Dotyczy to również terminu zwrotu. Co do zasady kwestie te wynikają z postanowień art. 495 Kodeksu cywilnego ( DzU nr 16, poz. 93 z 1964 r. ze zmianami). Jeśli strona umowy nie może spełnić świaczenia, to nie może żądać za nie zapłaty, a jeśli już ją otrzymała, to obowiązana jest do jej zwrotu w trybie przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu. Z tych względów z roszczeniem o zwrot można wystąpić w ciągu dziesięciu lat. Tak samo żądanie jedynie paragonu, jako dowodu sprzedaży wstępu na koncert stanowi nadużycie. Szczególnie jeśli całość biletów rozprowadzona została wyłącznie poprzez ich sprzedaż.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • +3

    _gość

    16.02.2012, 14:44

    Plus za reakcję rzecznika konsumentów. Rozumiem, żeby taki błąd popełnił ktoś w kiosku z gazetami, może nie wiedzieć, ale to oświadczenie instytucji.

    Cytuj
    IP: 83.238.xx2.xx0 
    +4

    _gość

    16.02.2012, 18:55

    To się nazywa stać na straży praw konsumentów. Brawo Panie Rzeczniku!

    Cytuj
    IP: 94.231.xx2.xx5 
    +2

    _gość

    17.02.2012, 15:50

    Brawo dla Rzecznika , to już wiem skąd takie zainteresowanie instytucją , że nieraz trzeba czekać długo do niego by się dostać ,naprawdę Pan Rzecznik jest bardzo pomocny w każdej sprawie : )

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx0 
  • +5

    s_gość

    16.02.2012, 09:52

    jak dobrze ze jest instytucja ktora dba zeby takich glupot nie wprowadzano brawo

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • +3

    kinga_gość

    16.02.2012, 10:32

    obsługa w kasie CKiS

    ostrzegam odbierających pieniądze za bilety przed uprzejmością Pani Kasjerki - masakra, szczyt NIEUPRZEJMOŚCI a mina taka jakby pracowała tam za karę, może czas na zmiany - bo to nie pierwszy raz - w taki sposób nie obsługuje się klientów w instytucji KULTURY

    Odpowiedz
    IP: 83.7.xx1.xx9 
  • +5

    Puyol_gość

    16.02.2012, 11:02

    tam jest tak za każdym razem

    Kiedy tam się wybiorę, to zawsze wszyscy są tak "uprzejmi", że pól godziny spektaklu lun koncertu mam zepsute zanim wróci mi humor.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx8 
  • +1

    _gość

    16.02.2012, 14:17

    Są niemili, bo jest praca "na państwowym". Czy się stoi, czy się leży ...itd.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • widz_gość

    16.02.2012, 19:43

    źle nauczona?

    może ta pani powinna się poduczyć z przepisów,, Angelika Jagielska, Specjalista ds. Marketingu Centrum Kultury i Sztuki,, oj wstyd kogo zatrudniają

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • Gość_gość

    17.02.2012, 11:57

    Szkoda, że Lipnicka nie zagra :(

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xxx 
  • +1

    Puyol_gość

    17.02.2012, 14:08

    brawo

    Pan Przemysław zawsze pomoże i doradzi, i cieszy również, że ostrzega nas przed takimi praktykami, o których pewnie większość nie wie

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.