W ostatni wtorek (14.02) z okazji Walentynek miał odbyć się koncert Anity Lipnickiej i Johna Portera. Niestety, z powodów niezależnych od Centrum Kultury i Sztuki, koncert odwołano. Teraz jeszcze tylko przez kilka dni można odbierać środki za zwrot biletów.
Na wtorkowy koncert bilety zostały wyprzedane w całości - teraz wciąż wiele osób nie odebrało jeszcze pieniędzy za zakupione wejściówki:
- Centrum Kultury i Sztuki informuje, że zwrot pieniędzy za bilety na koncert Lipnicka&Porter będzie odbywał się do dnia 21.02.2012 r - mówi Angelika Jagielska, Specjalista ds. Marketingu Centrum Kultury i Sztuki.
Więcej informacji pod numerem tel. 58 531 07 07 i w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki ul. St. Kard. Wyszyńskiego 10, 83-110 Tczew.
Na wtorkowy koncert bilety zostały wyprzedane w całości - teraz wciąż wiele osób nie odebrało jeszcze pieniędzy za zakupione wejściówki:
- Centrum Kultury i Sztuki informuje, że zwrot pieniędzy za bilety na koncert Lipnicka&Porter będzie odbywał się do dnia 21.02.2012 r - mówi Angelika Jagielska, Specjalista ds. Marketingu Centrum Kultury i Sztuki.
Więcej informacji pod numerem tel. 58 531 07 07 i w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki ul. St. Kard. Wyszyńskiego 10, 83-110 Tczew.
Komentarze (11) dodaj komentarz
Przemysław Szenrok_gość
16.02.2012, 08:09
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie
Organizator imprezy nie może wprowadzać żadnych ograniczeń względem osób ubiegających się o zwrot zapłaconej ceny za koncert. Dotyczy to również terminu zwrotu. Co do zasady kwestie te wynikają z postanowień art. 495 Kodeksu cywilnego ( DzU nr 16, poz. 93 z 1964 r. ze zmianami). Jeśli strona umowy nie może spełnić świaczenia, to nie może żądać za nie zapłaty, a jeśli już ją otrzymała, to obowiązana jest do jej zwrotu w trybie przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu. Z tych względów z roszczeniem o zwrot można wystąpić w ciągu dziesięciu lat. Tak samo żądanie jedynie paragonu, jako dowodu sprzedaży wstępu na koncert stanowi nadużycie. Szczególnie jeśli całość biletów rozprowadzona została wyłącznie poprzez ich sprzedaż.
Odpowiedz_gość
16.02.2012, 14:44
Plus za reakcję rzecznika konsumentów. Rozumiem, żeby taki błąd popełnił ktoś w kiosku z gazetami, może nie wiedzieć, ale to oświadczenie instytucji.
Cytuj_gość
16.02.2012, 18:55
To się nazywa stać na straży praw konsumentów. Brawo Panie Rzeczniku!
Cytuj_gość
17.02.2012, 15:50
Brawo dla Rzecznika , to już wiem skąd takie zainteresowanie instytucją , że nieraz trzeba czekać długo do niego by się dostać ,naprawdę Pan Rzecznik jest bardzo pomocny w każdej sprawie : )
Cytujs_gość
16.02.2012, 09:52
jak dobrze ze jest instytucja ktora dba zeby takich glupot nie wprowadzano brawo
Odpowiedzkinga_gość
16.02.2012, 10:32
obsługa w kasie CKiS
ostrzegam odbierających pieniądze za bilety przed uprzejmością Pani Kasjerki - masakra, szczyt NIEUPRZEJMOŚCI a mina taka jakby pracowała tam za karę, może czas na zmiany - bo to nie pierwszy raz - w taki sposób nie obsługuje się klientów w instytucji KULTURY
OdpowiedzPuyol_gość
16.02.2012, 11:02
tam jest tak za każdym razem
Kiedy tam się wybiorę, to zawsze wszyscy są tak "uprzejmi", że pól godziny spektaklu lun koncertu mam zepsute zanim wróci mi humor.
Odpowiedz_gość
16.02.2012, 14:17
Są niemili, bo jest praca "na państwowym". Czy się stoi, czy się leży ...itd.
Odpowiedzwidz_gość
16.02.2012, 19:43
źle nauczona?
może ta pani powinna się poduczyć z przepisów,, Angelika Jagielska, Specjalista ds. Marketingu Centrum Kultury i Sztuki,, oj wstyd kogo zatrudniają
OdpowiedzGość_gość
17.02.2012, 11:57
Szkoda, że Lipnicka nie zagra :(
OdpowiedzPuyol_gość
17.02.2012, 14:08
brawo
Pan Przemysław zawsze pomoże i doradzi, i cieszy również, że ostrzega nas przed takimi praktykami, o których pewnie większość nie wie
Odpowiedz