W związku z restrukturyzacją NOMI zamyka sklep w Tczewie

Nomi zamyka sklep w Tczewie (fot. Google Street View)
W związku z restrukturyzacją NOMI zamyka sklep w Tczewie
Zespół prasowy NOMI informuje, że w związku z prowadzonym przez NOMI planem restrukturyzacji kosztowej sieci, Zarząd Spółki podjął decyzję o likwidacji dwóch sklepów - marketu NOMI w Tczewie i marketu w Świętochłowicach.

NOMI od jesieni 2013 roku prowadziło negocjacje dotyczące kosztów najmu powierzchni handlowych w tych miastach, zmierzające do urynkowienia stawek. W wyniku braku porozumienia Spółka ustaliła z wynajmującym plan wyjścia NOMI z tych lokalizacji. Oba sklepy zakończą działalność handlową na koniec maja 2014 roku.

W miejscu marketów NOMI powstaną najprawdopodobniej markety jednej z konkurencyjnych sieci. Zarząd NOMI jest w trakcie ustaleń z nowym Operatorem dotyczących możliwości złożenia ofert zatrudnienia pracownikom NOMI.

- Decyzja o zamknięciu sklepów, choć trudna, wpisuje się jednak w plan restrukturyzacji sieci. Relokacja środków z likwidowanych marketów pozwala na dalsze wzmocnienie pozycji pozostałych sklepów NOMI i wpływa na istotne podniesienie wyników sprzedażowych całej sieci. - informuje Edyta Stępniewska, Dyrektor Marketingu i E-commerce NOMI - Klienci coraz liczniej zaglądają do sklepów NOMI. Niebagatelne znaczenie ma tu nowa strategia asortymentowa i cenowa. Firma znacząco obniżyła ceny ponad 1000 kluczowych produktów ze swego asortymentu, od poniedziałku do czwartku oferuje wysokie rabaty na wybrane kategorie produktowe, a w każdej gazetce - Hity Cenowe z gwarancją najniższej ceny na rynku. Spółka inwestuje też w przebudowy marketów, podnoszące znacząco ich funkcjonalność i wpływające na szybkość i łatwość dokonywania zakupów. Wprowadzenie z sukcesem tylu zmian, w tak krótkim czasie, pokazuje, że firma z optymizmem może patrzeć w przyszłość.



Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (76)
dodaj komentarz

  • _gość

    25.04.2014, 12:40

    BĘDĄ PROMOCJE WYPRZEDAŻOWE ?

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx5 
  • KRS_gość

    25.04.2014, 19:21

    upadłość

    Nomi jest w upadłości układowej. Nie wiadomo, czy wyjdzie z tego cało?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • xxx_gość

    25.04.2014, 12:54

    szkoda

    Było wygodnie dla nas miec pod nosem NOMI, także szkoda. Sporo ludzi straci prace (głównie młodzi).

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • _gość

    25.04.2014, 13:24

    Ostatnio zauważyłem, że zatrudniali sporo kobiet. A ogólnie to bardzo szkoda.

    Cytuj
    IP: 99.39.xx9.xx9 
  • _gość

    25.04.2014, 13:12

    Od kilku lat w NOMI był coraz mniejszy wybór. Zarówno, jeśli chodzi o różnorodność asortymentu, jak i producentów. Znikały produkty z marką NOMI, co może oznaczać problemy z płynnością finansową. Szkoda, bo przydałby się w Tczewie market budowlany z prawdziwego zdarzenia. Koszałka, to jakiś żart i porażka. BRICO, też mały wybór wszystkiego. Nie to, co OBI, Leroy Merlin, Castorama, czy choćby Praktiker w Trójmieście. Z drugiej strony, porządny sklep w Tczewie "nie uciągnie" zbyt długo z powodu niskich obrotów. Nasza galeria, to kurnik w porównaniu z trójmiejskimi galeriami. Mały wybór towarów, gorsze promocje, część pomieszczeń wynajmują "manhatanowcy" i nadają im ładne nazwy, a w sklepie PTAK, Wietnam itd. To samo, kino w Tczewie. Słaby repertuar itd.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • _gość

    25.04.2014, 13:28

    Jesteś typowym płaczkiem tczewskim

    Większe gabaryty, lepsza jakość, lepszy repertuar = większa cena więc i tak byś płakał... Jesteś typowym płaczkiem tczewskim i nic więcej

    Cytuj
    IP: 208.22.xx0.xx4 

    dt_gość

    25.04.2014, 14:01

    W koszalce pomagają Ci dostać to co chcesz, nawet jeśli nie mają tego w ofercie a współpracują z jakąś firma to załatwia Ci to co chcesz, ale jeśli tylko chodzisz i patrzysz co jest na wystawie to Twój problem, bo ja też bym wszystkiego nie trzymał na magazynie tylko zamawial na bieżąco.

    Cytuj
    IP: 82.145.xx0.xx3 

    _gość

    25.04.2014, 14:22

    Do - Jesteś typowym płaczkiem tczewskim ~ _gość

    Kłamiesz, Kłamiesz, Kłamiesz. Ceny biletów w kinach są takie same, a galeriach trójmiejskich jest więcej towarów w promocyjnych cenach i często jest w promocji, to co w Tczewie nie jest i ogólnie można zrobić w trójmiejskich galeriach zakupy taniej w tych samych sieciówkach. Więc mi arogancie nie wyjeżdżaj tu z tczewskimi płaczkami. Nawet, jeśli ktoś jest typowym tczewskim płaczkiem, to nich sobie jest i tobie nic do tego. Może sobie być płaczkiem, albo śmieszkiem. Może być tczewski, albo pelplińskim i to jest jego prywatna sprawa i nie twój zasrany interes kim, kto jest. martw się o sobie i oceniaj siebie. Moralista się znalazł.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    _gość

    25.04.2014, 20:54

    PIERDU PIERDU Jaką ty masz wiedzę pisząc takie bzdury? kolejny na nie w tym mieście

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    mirek _gość

    26.04.2014, 12:38

    nomi i tak drogo bylo

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx0 

    neo_gość

    27.04.2014, 23:49

    bzdury piszesz

    Koszałka to jakiś żart - sam jesteś żart ! Z chłopakami z Koszałki zawsze można się dogadać co do ceny (należy brać na fakturę - są rabaty ) i co do dostępności brakującego towaru - zawsze coś wykombinują . Dla przykładu jeśli chodzi o ceny to taka zwykła mufka albo nykiel w Brico , Nomi kosztuje 2-3razy tyle .

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx9 
  • Kąśliwy Dżon

    25.04.2014, 13:12

    Płakac nie będę

    drogo tam było w porównaniu do drugiej strony Suchostrzyg i wieczne kaprysy pań na kasach z wydawaniem reszty. Uprzedzając hejty gamoniowe. Mówię np o sytuacji gdzie coś kosztowało np 7zł a dawałem 10zł a nie, że zakupy za 5 zł a płaciłem 100zł ;-)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Pawełło_gość

    25.04.2014, 13:17

    No i dobrze, bo Brico lepsze.

    W NOMI nigdy, nic co potrzebowałem, nie było nawet głupie kołki rozporowe albo nie te rozmiary , albo słaba jakość. A u konkurencji w Brico pełen wybór dobra cena i jakość. Jedynie materiały budowlane typu płyty gips-karton i zaprawy cieszyły się popularnością w tym sklepie.

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx6.xx8 
  • wioslarz25

    25.04.2014, 13:19

    może i dobrze

    że zamykają. Moje wspomnienia o NOMI to " ja nie z tego działu " , " jestem nowy/a " także za nic mieli inwestowanie w pracownika doświadczonego woleli co i rusz zatrudniać kogoś nowego.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Magda G._gość

    25.04.2014, 13:30

    Nie będzie żadnych wyprzedaży ponieważ towar ze sklepu będzie rozwieziony do innych sklepów NOMI .Słowa pani ekspedientki :)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • _gość

    28.04.2014, 14:00

    też to słyszałem. Promocja objęte są tylko towary wystawione na regale i już rozpakowane. Reszta pojedzie do innych sklepów NOMI.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Ewa_gość

    25.04.2014, 13:42

    Szkoda, jednak mimo wszystko był wybór, teraz pozostanie tylko Brico, bo o innych nawet nie warto wspominać.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • _gość

    25.04.2014, 20:57

    kolejny kołek który nie potrafi czytać ze zrozumieniem pisze wyrażnie POWSTANIE KONKURENCYJNY SKLEP TEJ BRANŻY jak siedzisz i byle co piszesz to odpuść sobie te bzdury

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Justycha_gość

    25.04.2014, 14:03

    szkoda

    teraz zostanie już tylko Brico Marche...

    Odpowiedz
    IP: 62.111.xx6.xx0 
  • _gość

    25.04.2014, 17:48

    A po NOMI pewnie sie kolejny spożywczy market zrobi. Bo tego to pełno na Suchostrzygach.

    Cytuj
    IP: 178.182.xx8.xx6 

    _gość

    26.04.2014, 07:15

    Klient jak zbrodniarz ...

    powraca na miejsce udanego zakupu . Sprawdzam firmy w/g cen tego samego towaru lub podobnego asortymentu Przykład : żarówki LED /nie podaję nazwy bo nie reklamuję/ o mocy 13 W sukcesywnie są w mym domu wprowadzane za dotychczasowe zwykłe 100W . Przekonałem się warto dla tej pozycji być klientem firmy Koszałka. Przyznaję się że także w asortymencie hydrauliki oraz prozaicznych rękawic roboczych zostawiłem tak z satysfakcją pokaźna kwotę a to z powodu fachowej obsługi.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx1.xx9 
  • _gość

    25.04.2014, 14:04

    KFC + tor karingowy po dachem. I kasa sie kręci......

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • boże tylko KFC_gość

    26.04.2014, 01:10

    czy wy k***a nie widzicie nic poza KFC no ja p***e ludzie, opanujcie się.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx6 

    _gość

    26.04.2014, 19:20

    tak, mcdonaldy, kfc, i d**y szerokie jak stodoła, i ryje z potrójnym podbródkiem....a tak jarzynowa sałatkę i owoce niełaska? zrób to sam,..dobra metoda.

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx9 

    _gość

    27.04.2014, 21:08

    kfc podalem dla przykladu. moze byc tor + Twoje jażynki......też sobie zarobisz......

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • miin_gość

    25.04.2014, 14:22

    Może i OK !

    Nie jest nigdy tak, aby nie mogło być lepiej. Handel nie znosi próżni. Zapewne następca się znajdzie. A jeżeli nie to NOMI zastąpione zostanie jednym z istniejących już sklepów. Jest nadprodukcja towarów a więc zawsze będzie istniała możliwość dokonania jego zakupu - także i w Tczewie. Jeżeli pracownikowi płacono jak niewolnikowi - to czego właściciel mógł się spodziewać. Zauważałem jak często zmieniał się personel sklepu. Dla mnie był to sygnał, że niedługo tak pociągnie ...... miin

    Odpowiedz
    IP: 79.189.xx3.xx8 
  • _gość

    25.04.2014, 16:00

    a w brico to moze lepiej placa? umowa na pol etatu, na konto szla kasa za pol etatu a do reki "uzupelnienie do calego" wzieliby sie za brico, bo to jest smieszne co z ludzmi robia

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx4 
  • _gość

    25.04.2014, 15:53

    Polecam nowo otwarty sklep z narzędziami i chemią budowlaną JARD, nieopodal Brico, połowę taniej niż w brico, szeroki asortyment, jakość również na wysokim poziomie, profesjonalna pomoc w wyborze, przede wszystkim uczciwość! :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx3 
  • pl_gość

    25.04.2014, 16:08

    plaita

    Polska w niedlugim czasie jesli nie przyjmie euro!! to bedzie niewyplacalna plajta one komentar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dobranoc

    Odpowiedz
    IP: 87.163.xx3.xxx 
  • _gość

    25.04.2014, 19:50

    taaa, ignorancie ekonomiczny- pod warunkiem, że Polak bedzie zarabiał 2 tysiące, albo i wiecej EURO JAK NIEMIEC, ANGLIK, FRANCUZ...chyba nie myślisz, że Polak będzie tyrał za 300 euro..poza tym takie Nomi nam niepotrzebne, wyprowadzają kasę z Polski...mamy polskich producentów i polskie sklepy- ,,SAMBOR" NP...I niepotrzebne nam fałszywe przybłędy z Chin i z Zachodu...TYLKO RUCH NARODOWY, KONGRES NOWEJ PRAWICY I POLSKIE INTERESY...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx7.xx2 
  • MARIAN PAŹDZIOCH_gość

    25.04.2014, 16:53

    NIE DZIWIĆ SIE ŻE NOMI UPADA JEŻELI ZATRUDNIA SIE KIEROWNIKÓW Z INNYCH SKLEPÓW I PŁACI SIE IM PIENIĄDZE ZA DELEGACJE DODATKI MIESZKANIOWE ITD. I TAK TO SZAŁU NIE ROBIĄ!!!!!!!!! A JEŻELI CHODZI O PODEJŚCIE DO PRACOWNIKA JEST NIEDOPUSZCZALNE W PRZYPADKU NIEKTÓRYCH KIEROWNIKÓW Z TCZEWA TRAKTUJE SIE PRACOWNIKA JAK ZŁO KONIECZNE MA SIE DO NIEGO PRETENSJE O BYLE CO ALBO Z NUDÓW CHODZI SIE I SZUKA DYMU NA SKLEPIE BYLE SIE CZEGOŚ PSZYCZEPIĆ I ZROBIĆ AFERE ALBO NIEWIADOMO CO A POZATYM TO KIEROWNIK SKLEPU POWINIEN COŚ ZROBIĆ BO ŚMIERDZI A JEGO KULTURA OSOBISTA JEST NA POZIOMMIE ZEROWYM A JEZELI CHODZI O SPRZEDAWCÓW TO PRACUJA TAM BARDZO FAJNE OSOBY

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx2 
  • jac_gość

    25.04.2014, 17:09

    prawda

    Nomi nie było złe jak nie Brico to zawsze został Nomi ,po za tym W Brico kolejki a te panie kasjerki tak się ślimaczą że dziękuję za takie zakupy .Żona pracuje w sklepie ale u niej obsługa klienta przy kasie to piorytet ,nie gada przez telefon jak w Brico . Mam nadzieję że powstanie coś ciekawszego co położy Brico na kolana

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • _gość

    25.04.2014, 17:46

    Cóż. szkoda tylko tych ludzi bo ile ludków straci pracę. Teraz przed wakacjami.

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx8.xx6 
  • _gość

    25.04.2014, 21:02

    Ale bzdury ilu ludzi dziennie traci pracę a przed wakacjami to bdb bo są prace sezonowe chociaż niektóre osoby tam pracujące to tylko im granat w dupę wsadzić takie ruchy mają chociaż wiem że zarabiają grosze ,ale jak ktoś nie chce to niech szuka czegoś lepiej płatnego

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Ania_gość

    25.04.2014, 18:43

    ściema

    Ściema - NOMI ogłosiło upadłość :p

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx2.xx3 
  • Rogi

    25.04.2014, 18:57

    Trochę szkoda, ale tylko trochę, bo i tak nic tam specjalnego nie było. Szukałem ostatnio tam większych worków na śmieci i nic tam nie ma. W Brico nie lepiej. Może otworzą coś lepszego.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • lala_gość

    25.04.2014, 20:49

    160L są :)

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx8 
  • Mot_gość

    25.04.2014, 19:39

    BRAWO DLA KIEROWNICTWA

    To głównie dzięki obecnemu kierownictwu padł ten sklep. Za czasów Darka, Małgosi, Łukasza sklep prosperował dobrze. Potem zaczeło się zmieniać... Jeszcze w zyciu nie widziałam aby kierownik traktowal pracownikow jak NIEWOLNIKOW NIE WSPOMINAJĄC JUŻ O MARNYM WYNAGRODZENIU. Diametralne zmienilo sie wyposazenie sklepu.... Naprawde Nomi w Tczewie miało dobrą młodą obsade pracowniczą. Wiele z tych osób znam osobiście i szczerze mówiąc to szkoda mi tylko ich.... O pracowników trzeba dbać a nie wykorzystywac

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx2 
  • mot_gość

    25.04.2014, 19:56

    Najlepsi z tych naj naj pracowników byli tacy: Wiesia z ogrodu i taki pachnacy Piotr z płytek.:)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx2 
  • _gość

    25.04.2014, 20:13

    Może mały Leroy Marlin powstanie, dobrze by było. Niestety po samym sklepie było już widać, ze dalej długo tak nie pociągną. Z Tczewa w niedługim czasie znikną też sklepy Avans - spółka właśnie ogłosiła upadłość. Jeden ze sklepów Media-expert pewnie też podzieli los Nomi, bo Euro wykańcza trochę konkurencję. Bardzo straciło CH Echo przy galerii, niedługo budynek będzie świecił pustkami, szkoda PiP drogi ale dobrze wyposażony spożywczak.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx4 
  • Bart_gość

    26.04.2014, 00:44

    Avans w Tczewie

    Sklepu Avans drogi kolego/koleżanko w Tczewie nie ma już od kilku lat. A przynajmniej na budynku, w którym się mieścił nie widnieją już żadne szyldy z nazwą i logiem tej sieci.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • nomi.gośc_gość

    25.04.2014, 21:43

    NOMI

    tak,racja za czasów Kierowniczki Gosi,Darka i Łukasza było lepiej...nie tylko ze lepiej nas traktowali ale i tez zarządzali...nawet lepsze utargi wtedy były....napewno...bo widac p klientach było,a teraz,,,masakra.Kierownictwo chamskie,a to nie o to chodzi...czasy się zmieniają o człowiek nie jest juz niewolnikiem...tylko pracownikiem.Dobrze ze tak się stało!!!a luddzie pracujacy tam jeszcze napewno znajda sobie o niebo lepiej płatną pracę!!!i życze aby było tak jak za czasów "byLego"kierownictwa gdzie sie naprawde z...........ale cię szanowali i wtedy kierownictwo pracowało razem z Tobą a nie "siedziało i śmierdziało":>))

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx7 
  • ..._gość

    25.04.2014, 21:58

    Będzie BRICO

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx7 
  • stary Tczewiak_gość

    25.04.2014, 22:01

    Nomi to zawsze byl badziew BRICO o wiele lepsze .A tak naprawde to w tych Marketach drozyzna jak diabli.gdyby zeszli troche z cen na ogrodzie tomoze ploty irozpierdo ....e reszte badziewia z cenami zkosmosu ktos by ogarnol

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx3 
  • coco_gość

    25.04.2014, 22:18

    O nie!

    Bardzo się cieszę, że chcą zapewnić pracownikom pracę, ale szkoda że zamykają bo był to pomocny sklep. Przynajmnniej Brico Marche będzie miało wzięcie. :) Oby nie otworzyli biedronki :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx4 
  • _gość

    25.04.2014, 22:59

    NOMI OBSŁUGA KICZOWATA I TOWAR WIELE DO ŻYCZENIA A WIĘC JESTEM ZA LIKWIDACJĄ TEGO BADZIEWIA!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx2 
  • ona_gość

    25.04.2014, 23:16

    hejka nomi jakie było takie było ale prace nam dawalo wiec proszę o zer komentarzy

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx8.xxx 
  • klient_gość

    26.04.2014, 03:00

    i dobrze

    Moim zdaniem, dobrze ze zamykają ten sklep, mogli by zamknąć jeszcze brico, albo zacząć zatrudniać rozgarniętych i kulturalnych pracowników. Często zdarzało się, że pracownicy nie mieli pojęcia co jest na stanie, wbijali ceny wyssane z palca, jak prosi się pracownika o pomoc, to albo udaje, ze nie słyszy, albo z oburzeniem i łaską udziela tej pomocy. w sklepach, które wymieniłem panuje ogólny bałagan, ciężko czasem z wózkiem przejechać, sprzedają zniszczony, stary, połamany towar. W Tczewie przydałby się jakiś porządny market budowlany, typu Jula, Praktiker, czy Castorama. Na szczęście spory wybór, jak chodzi o elektronarzędzia, piece, liny itp jest w Koszałce, w dodatku, bardzo miła i wykwalifikowana obsługa, czego nie można powiedzieć o Nomi, czy Brico.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx7.xx7 
  • lala_gość

    26.04.2014, 10:45

    to się zatrudnij w takim markecie, poznasz dopiero co oznacza slowo KLIENT

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx8 
  • x_gość

    26.04.2014, 07:15

    Echo nie wie co ze soba zrobic,,, tam chyba tylko 4 lokale sa wynajte . Opusciliby czynsz, zrobiliby kampanie informacyjna. Byliby stratni w perspektywike kilku miesiecy ale w wymairze globalnym by zyskali

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx4.xx3 
  • noname_gość

    26.04.2014, 08:08

    Alternatywa dla NOMI

    Zostanie jeszcze KOSZAŁKA, ceny są znacznie lepsze od Brico i jest Fachowa obsługa... A w Brico? "ja nie z tego działu"

    Odpowiedz
    IP: 185.26.xx2.xx5 
  • _gość

    26.04.2014, 12:17

    Tak tylko w Koszałce nic nie można znaleźć, poukładane to wszystko tak, że nie wiadomo o co chodzi, jak w starych sklepach ABC.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx9.xx7 

    Klient_Koszałki_gość

    28.04.2014, 09:08

    Koszałka to nie market w stylu zachodnim, gdzie klient wchodzi bierze towar z półek wrzuca do koszyka. To jest hurtownia nastawiona na wykonawców budowanych takich jak ja. Dzwonię, po robocie do chłopaków i na rano następnego dnia wszystko mam przygotowane. Jak czegoś nie mają to tez mam info na kiedy będzie i mogę sobie robotę ustawić. Co do cen.. to nie wyobrażam sobie kupować w markecie, wszystko 2x droższe i nie mam czasu na objeżdżanie 100 alejek z koszykiem i potem czekaniu w kolejce przy kasie. Zwykły klient też może kupować z rabatami, dają zawsze rabaty na fakturę, nie trzeba mieć nip, wypiszą fakturę imienną i gra (coś jak paragon). Nie wiem jak jest w Tczewie akurat, bo kupuje w innej koszałkce, ale myślę że podobnie.

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx8 
  • FanNomi_gość

    26.04.2014, 08:22

    Szkoda Nomi...

    Ile rzeczy tan kupiłem.... lubiłem ten sklep o wiele bardziej niż Brico. Z obsługą nie miałem kłopotów. Wielka szkoda...

    Odpowiedz
    IP: 78.30.xx5.xx6 
  • GOŚĆ_gość

    26.04.2014, 11:08

    KLIENT!!!!!!

    ludzie w tczewie jest kilka sklepow budowlanych. Brico to jakas pomyłka nikt nic nie wie i ceny wywalone w kosmos. koło Kauflandu jest hurtownia KOSZAŁKA niedość że ceny TANIE TO I OBSŁUGA KTORA SIE ZNA I KAŻDY DZIAŁ MA INNA OSOBA KTÓRA SIE ZNA I POTRAFI DORADZIĆ. wiec jesli ktos pisze ze brico i nomi to jedyne w tczewie sklepy to niech sie przejdzie do KOSZAŁKI bo warto, ja jestem stałym klientem i wiem co mówie.!!

    Odpowiedz
    IP: 80.55.xx9.xx8 
  • _gość

    26.04.2014, 21:09

    Reklam nie lubimy...

    Cytuj
    IP: 164.126.xx3.xx9 
  • Marcin_gość

    26.04.2014, 21:34

    MRÓWKA

    Na miejsce NOMI powstanie OBI, a w innym miejscu w Tczewie powstanie MRÓWKA. Tak czy tak będzie gdzie kupować...

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx8 
  • lala_gość

    27.04.2014, 11:09

    a to ciekawe skad masz takie info...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx8 
  • lisia_gość

    26.04.2014, 22:22

    Po pierwsze pracownicy o likwidacji wiedzieli już od dawna, można było pracy szukać.Po drugie 3/4 ekipy to nowe osoby które na pewno znajdą nową prace.A co do kierownictwa. Z gówna bata nie ukręcisz, jak Łukaszek, Gosia, Darek i zostawili syf to nawet najlepsi nie naprawią szkód.Ta trójka pseudo kierowników to do pracy z ludźmi się nie nadają.Zero walki o pracownika, tylko bezmyślne wchodzenie w #### górze.A szkoda gadać.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • lala_gość

    27.04.2014, 11:11

    o likwidacji dowiedzieliśmy się dzień przed publikacja na tyczy

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx8 
  • ana_gość

    26.04.2014, 23:46

    nomi pruszcz

    Nomi w pruszczu,polecam, o wiele wiekszy wybor niz w tczewie,porzadek,obsluga na 5.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xxx.xxx 
  • lisia_gość

    27.04.2014, 11:27

    Dzień przed? Ja jako klient o upadłości to słyszałam już chyba z pół roku temu a i likwidacja tczewskiego nomi nie była zaskakująca.Wszyscy wiedzieli.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • do LISI_gość

    27.04.2014, 11:46

    sama prawda

    Ojej....LISIA masz rację"z gówna bata nie ukręcisz"i Ty o tym wiesz najlepiej,co????haha.Porażka boli,no nie?mysle że wiem kto to pisze widzę że jad dalej z ust sie wydziela:>))))PRACOWNIK JESZCZE....

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx0 
  • _gość

    27.04.2014, 14:40

    Kierowniczka Gosia? Phhhh....

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx9 
  • Tczewiak_gość

    27.04.2014, 17:13

    Nomi obsługa

    Czas najwyższy że likwidują ten market ! Personel sklepu arogancki, niekompetentny, leniwy i totalny bałagan! Przykłady: facet reklamuje krzywe panele firmy Classen odpowiedź pani na kasie "a co, Nomi je produkuje"!!!! Kupuję 4 płytki chodnikowe, pani przy kasie "nie ma pan kartki" (niby kto ją miał wypisać jak trudno znaleźć obsługę) pani dzwoni, woła kogoś, bez efektu, no i zamiast poszukać w komputerze u koleżanki obok lub ją o to poprosić to leci z kasy na koniec sklepu do działu budowlanego "spisać kod" - paraanoja!!! Kupowałem krawężniki bo cena w gazetce była atrakcyjna, przy kasie pani nalicza inną, protestuję pokazuję gazetkę i już zamieszanie bo pani ma inny kod, finał taki sam pani wędruje na dział budowlany z kartką! Leżą wory z ziemią ogrodniczą, brak cen, akurat ktoś z obsługi sie nawinął (cud!) to pytam o cenę, facet złapał worek 50 l ziemi i....... poleciał z nim na sklep do czytnika! A o pomocy przy załadowaniu czegoś na dziale budowlanym to tylko można pomarzyć!!! Stracą pracę bo sami sobie na to zapracowali!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx4 
  • lisia_gość

    27.04.2014, 18:11

    oj na pewno mnie nie znasz. Także ja porażki nie mam na swoim koncie. A tym bardziej nie mam nic wspólnego z tym sklepem.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • zen_gość

    27.04.2014, 22:18

    w końcu

    no w końcu! ten sklep to nieporozumienie znaleźć kogoś z obsługi graniczyła z cudem jak chcieliśmy coś kupić sześć razy był do obsługo ktoś wołany a i tak trzeba było sobie samemu rodzić bo obsługa chowała się między regałami żeby nikt ich nie zauważył

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx6.xx1 
  • _gość

    27.04.2014, 22:20

    Szef zebrał pracowników i mówi: • Mam złą wiadomość. Ze względów oszczędnościowych musze kogoś z was zwolnić. • Mnie nie, jestem mniejszością i mogę oskarżyć cię o rasizm - szybko reaguje czarnoskóry pracownik. • Jestem kobieta, od razu wniosę do sadu sprawę o seksistowskie traktowanie - ostrzega sekretarka. • Spróbuj mnie zwolnić, to pozwę cię i oskarżę o dyskryminacje ze względu na wiek - wycedził liczący 70 lat kierownik działu. Wtedy wszyscy spojrzeli na bezbronnego, młodego, białego, zdrowego pracownika. Ten zastanowił się chwilę i wyszeptał: • Ostatnio wydaje mi się, że jestem gejem..

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx9 
  • benia_gość

    28.04.2014, 23:53

    :-)))))

    a ja pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wszystkiego dobrego i miłej obsłudze i ludzkim kierownikom. każdy robił to co do niego należało, sprzedawcy sprzedawali, kierownicy-kierowali, kasjerki-kasowały. a że klient sam często nie wie czego chce i myśli, że jest w piekarni albo w KFC to już Jego problem. to był sklep samoobsługowy jak na markety przystało. zamiast obrażać i ranić czyjeś uczucia zastanówcie się nad swoją kulturą osobistą i swoim podejściem do pracy. będzie dobrze i bańki w górę załogo.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
  • KL_gość

    01.05.2014, 18:38

    kierownictwo

    Jeżeli chodzi o kierownictwo… Sami rozwalili ten sklep. Weszli i zaczeli wprowadzać swoje reguly niby „pod klienta”. Tak naprawde były to tylko utrudnienia i wieczne pretensje. Ich zachowanie w stosunku do pracowników niedopuszczalne. Ciagle tylko zle i niewystarczająco. A kto da rade zastapic trzy osoby na raz. A co tu pisac o kempetencjach osob zarzadzajacych . Skoro kierowniczka zajmujaca się dzialem klamek „wisi” na telefonie zeby udzielić klientowi jakichkolwiek informacji- bo sama nic nie wie. Zenada. Jedynym ogarniającym kierownikiem z którym można było porozmawiać i cos zalatwic był kierownik z dzialu budowlanego. Poza tym jak może rozwijać się sklep który uważa ze obsluga klienta jest najwazniejsza, a zwalnia najlepszych pracowników. Bez rozmowy i bez wyjasnien. Zal mi ludzi którzy wypowiadają się na temat sprzedaży i obsługi klienta i tylko krytykują. Wy, klienci nie jestecie najmilszymi ludzmi za swiecie. A pracownicy nie sa komputerami i po prostu „po ludzku” nie znaja się na wszystkim. A jeżeli chodzi o „to nie mój dzial”- Sklep jest podzielony na dzialy i ma wyznaczonych pracowników żeby oni mogli udzielić dokladniejszych informacji.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • EMO_gość

    01.05.2014, 18:39

    kiero

    Jeżeli chodzi o kierownictwo… Sami rozwalili ten sklep. Weszli i zaczeli wprowadzać swoje reguly niby „pod klienta”. Tak naprawde były to tylko utrudnienia i wieczne pretensje. Ich zachowanie w stosunku do pracowników niedopuszczalne. Ciagle tylko zle i niewystarczająco. A kto da rade zastapic trzy osoby na raz. A co tu pisac o kempetencjach osob zarzadzajacych . Skoro kierowniczka zajmujaca się dzialem klamek „wisi” na telefonie zeby udzielić klientowi jakichkolwiek informacji- bo sama nic nie wie. Zenada. Jedynym ogarniającym kierownikiem z którym można było porozmawiać i cos zalatwic był kierownik z dzialu budowlanego. Poza tym jak może rozwijać się sklep który uważa ze obsluga klienta jest najwazniejsza, a zwalnia najlepszych pracowników. Bez rozmowy i bez wyjasnien. Zal mi ludzi którzy wypowiadają się na temat sprzedaży i obsługi klienta i tylko krytykują. Wy, klienci nie jestecie najmilszymi ludzmi za swiecie. A pracownicy nie sa komputerami i po prostu „po ludzku” nie znaja się na wszystkim. A jeżeli chodzi o „to nie mój dzial”- Sklep jest podzielony na dzialy i ma wyznaczonych pracowników żeby oni mogli udzielić dokladniejszych informacji.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • misia_gość

    01.05.2014, 18:49

    nomi

    ciekawe czy kiedys ktos z was pracowal w tego typu markecie jesli tak niech pierwszy rzuci kamien oceniacie nawet nie wiedzac jak bylo jak jest jak bedzie,,,,, smieszni jestescie wszyscy ludzie klienci sami robia problem a pozniej wszystko na pracownikow bo najlepiej najszybciej najwygodniej bo czemu nie......

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx8.xxx 
  • serio?_gość

    02.05.2014, 08:44

    UWAGA!

    Ja jestem pracownikiem podobnego sklepu. I wstyd mi gdy czegoś nie wiem... mam być specjalistą ( a bynajmniej brnąć do tego by nim się stać) i doradzać klientowi... Bo za to mi płacą... A żeby mieć możliwość to uczynić muszę posiadać pewną wiedzę, być może was nikt nie przygotował do tej pracy może to winna zarządu firmy. ale również wasza pracowników! ze sami sie nie dokształcaliście... Jesteś tylko człowiekiem? Ale siedząc na dziale budowlanym powinnaś umieć mi laikowi w tej kwestii doradzić...

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx4 
  • _gość

    14.05.2014, 14:12

    PRZYNAJMNIEJ... nie bynajmniej -.-

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx3 
  • ja_gość

    02.05.2014, 22:16

    Luz

    Ludzie ogarnijcie się. Ciekawe czy choćby połowa klientów którzy odwiedzają sklep Budowlany przepraszam SUPERMARKET budowlany jak NOMI czy Brico wiedza ze to sklep samo obsługowy i jeśli chodzi o porady w sferach budowy czy remontów to zapraszamy do fachowców którzy za takie porady pobierają słona zapłatę. A klienci czyli my oczekujemy od pracowników którzy wykładają towar i pomagają znaleźć doradzają jak tylko mogą jeszcze pretensje ze czegoś nie wiedza. To jest chore jak się traktuje drugiego człowieka zapraszamy choć by na 1 dzień pracy w takim sklepie i obstawiam ze nawet 90% z was nie będzie wiedziało co do czego ma służyć. Przykład jak idziecie do LIDLA kupić coś do jedzenia to idziecie do obsługi i pytacie jakie pomidory kupić bo nie wiecie czy te są bardziej soczyste czy mniej. Takie same porównanie jest. Albo co wybrać na zupę. Tak że jeśli masz ochotę obrażać pracowników takich sklepów to Najpierw KULTURA OSOBISTA w rozmowie z takim pracownikiem. Bo mi jest wstyd przyjść i pytać o wszystko. Pozdro.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx0 
  • andrzejbell_gość

    11.01.2016, 23:43

    zakupy w sklepach budowlanych

    dorzucę i ja coś na temat sklepów budowlanych.wszystkie takie same ,we wszystkich ten sam asortyment , i we wszystkich ceny takie same ogólnie ,w jednym coś jest tańsze coś jest droższe.czy mały czy duży nie ma różnicy, wiadomo że jak większa powierzchnia wiekszy wybór bo więcej jest gdzie upchać.Jeżeli chodzi o doradztwo to we wszystkich ,równierz w tych większych jest na niskim poziomie , ogranicza się do wskazania alejki lub półki.W porównaniu nomi , brico , castorama to różnica jest głównie cenowa , nawet w tv w reklamie podają że nie pozwolą pobić swoich cen,myślę że nikt nawet nie będzie próbował tego robić zwłaszcza tak małe sklepy jak nomi czy brico.W castoramie np śróby m6x10 to 2 zł ZA SZTUKĘ.chińszczyzny też nie brakuje.klientów też traktuje się jak intruzów ,chyba że kupuje się na sumę XXL.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx5.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.