Kolejna edycja kontrowersyjnego kalendarza - trumny i seksowne dziewczyny

Tak prezentuje się okładka kalendarza (fot. Smartfotos)
Kolejna edycja kontrowersyjnego kalendarza - trumny i seksowne dziewczyny
Z pewnością z wypiekami na twarzach panowie będą przeglądać nową edycję kalendarza Zakładu Przemysłu Drzewnego Lindner produkującego... trumny. Co tak bardzo może się spodobać? Oczywiście roznegliżowane modelki, które zachęcają do kupna trumien. To już druga edycja kalendarza wykonanego na zamówienie zakładu z Wągrowca przez tczewską firmę Smartfotos. Jak przekonują jego autorzy, wydanie kalendarza na 2011 rok będzie sporym wydarzeniem.

O kalendarzu na 2010 rok było bardzo głośno. Co przedstawiały graficzne ilustracje miesięcy? Ponętną modelkę przechadzającą się po tczewskim moście, ciągnącą za sobą trumnę, seksowną pannę młodą siedzącą okrakiem na trumnie, czy dziewczynę w sukience mini spychającą trumnę z sopockiego mola - zobacz . Kolejna edycja kalendarza, której wydanie zaplanowano na połowę października, ma być równie ciekawa i gorąca.

- Otrzymaliśmy bardzo wiele pozytywnych komentarzy po edycji 2010. O popularności Kalendarza Lindner 2010 może świadczyć fakt, że rozszedł się w ponad trzytysięcznym nakładzie. Lindner zwrócił się do nas z propozycją wykonania kolejnej edycji na początku roku, a my bez wahania przystąpiliśmy do pracy. - tłumaczy nam Piotr Falencik z tczewskiego studia Smartfotos, które przygotowywało kontrowersyjne wydawnictwo - Sądzę, że Kalendarz Lindner 2011 będzie wydarzeniem. Na razie nie możemy mówić o szczegółach, ale proszę mi wierzyć, że będzie bardzo interesujący. Zwiększyliśmy format, napisaliśmy ciekawy scenariusz, osadziliśmy go w innych realiach, a do współpracy zaprosiliśmy zarówno piękne panie jak i przystojnych panów.

W sesjach zdjęciowych uczestniczyło 12 kobiet i 5 mężczyzn - w tym zagraniczne modelki. Każde z mocnych zdjęć ma przedstawiać jakąś reportażową historię. Jakie są efekty pracy tczewskiego studia, przekonamy się już za kilka dni. Dodajmy, że kalendarz nie jest jedyną kontrowersyjną formą reklamy produktów wągrowieckiej firmy. W ub. roku po drogach jeździło opatrzone firmowymi znakami auto, na dachu którego zamocowano trumnę. Przez jakiś czas na samochodach firmowych widniał też napis "Lindner - trumny, w których wyglądasz jak żywy".


Zwiastun Kalendarza 2011


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (21)
dodaj komentarz

  • Maxx

    04.10.2010, 01:15

    Ciekawe czy tak jak rok temu uda się wciągnąć...

    do promocji samorządy gminne, powiatowe i miejscowego biskupa ?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    07.10.2010, 03:45

    -1'

    Cytuj
    IP: 212.117.xx5.xx9 
  • tczewiak_gość

    04.10.2010, 08:02

    chce ten kalendarz:)

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx8 
  • _gość

    04.10.2010, 10:22

    Ja też.

    Cytuj
    IP: 194.165.xx8.xxx 

    mieczyslaw

    04.10.2010, 17:00

    Kalendarz.

    Reklama robi swoje, kto z nas by wiedział o tej firmie, gdyby nie ten kalendarz i szum, który wokół niego powstał?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • aga_piet

    04.10.2010, 08:36

    O tak, pogratulować firmie wsparcia reklamowego :)

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Lokis_gość

    04.10.2010, 18:24

    Hmm..., prawda jest naga...

    ...jak mawiali starożytni Rzymianie...

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx1 
  • Mniam mniam_gość

    04.10.2010, 09:01

    Dobre...

    Kurcze, co za sexi pupa. Musze miec taki kalendarz :)

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx8.xx1 
  • pingapinga

    05.10.2010, 07:55

    niestety cena jest zaporowa, przynajmniej w zeszłym roku była.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Patrycja_gość

    04.10.2010, 14:22

    Żałosne!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • 123

    04.10.2010, 14:39

    "Lindner - trumny, w których wyglądasz jak żywy". a o tym nawet na demotach bylo. hue hue hue ;) dobra reklama dzwignia handlu :))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ZIELEmale

    04.10.2010, 17:13

    super reklama :))

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • luki_gość

    04.10.2010, 22:40

    trumny

    wy już chyba naprawde nie macie na co narzekać . tcz,pl

    Odpowiedz
    IP: 79.184.xx1.xx5 
  • Pipi_gość

    05.10.2010, 09:39

    Piękny mebel!!

    Nie lękajcie się---każdy z nas będzie w taki mebelek zapakowany!!1

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx7.xx9 
  • obel_gość

    05.10.2010, 10:06

    Ja będę w blaszanym kieliszku na kominku stał. A pomysł na reklamę super.

    Cytuj
    IP: 83.24.xx9.xx4 
  • tczewiak_gość

    05.10.2010, 10:04

    Reklama jaka by nie byla to wszyscy znaja marke :) A chyba o to chodzilo producentowi. Ktois wie ile kosztuje taki kalendarz i w jaki sposob mozna go nabyc?

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx8 
  • dziecko-z-dworca-tczewo_gość

    05.10.2010, 10:43

    hehe, tani chwyt marketingowy :) wiadomo, kampania musiala byc skierowana do facetów w wieku kryzysu wieku średniego, ktorym palma odbija jak widzą goła babe, no i oczywiście to najczestszy klient trumien- faceci najczesciej umieraja po 40 stce ;)

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx1.xx1 
  • tczewiak_gość

    05.10.2010, 12:03

    Troche sie mylisz. Jestem raczje mlodym czlowiekiem. Mam 20pare lat i jakos mi sie ten kalendarz spodobal. Czemu? Moze i to jest tani chwyt ale w koncu cos innego. Nie lubie konwencjonalnych metod w jakiejkolwiek dziedzinie. Polaczenie ladnych dziewczyn z trumnami intryguje. Nie interesuja mnie konwenanse i co na to biskupi oraz samorzady. Jestem ateista, takie reklamy nie godza w uczucia religijne, bo jakos nie widze, zeby besztano tam symbole wiary czy cos. A co do obyczajnosci....przechodzac kolo kiosku na wystawach zobacze wiecej pornografii niz na takim kalendarzu erotyzmu. Wiec z czym problem? Taki sam kalendarz jak laski z samochodami itd. Tylko troche bardziej prowokujacy.

    Cytuj
    IP: 87.204.xx7.xx8 
  • zoska_gość

    05.10.2010, 13:30

    coś z rozumem nie tak

    brak rozsądku, zdrowego myślenia i zdrowych zasad. Podeptać wszystkie wartości aby zdobyć bogactwo, któego do trumny nie zabierzesz. Gromadzisz i nie wiesz kto to weźmie.Obudż się niejeden głupi człowiecze.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx3 
  • grzegorz_gość

    05.10.2010, 17:19

    trumna

    towar jak kazdy inny.kazdy z nas predzej czy pozniej musi ja kupic

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx4 
  • marketer_gość

    08.10.2010, 16:07

    Totalnie źle zaprojektowana kampania

    Panie Lindner! Na pewno jest z Pana fajny gość, ale od jednej przeczytanej książki marketerem się Pan nie stanie. W krótkich słowach: 1. Co Pan w zasadzie reklamuje: firmę czy produkt? Jeśli produkt, to czemu produkt nie ma marki? Jeśli firmę, to czemu na zdjęciu są produkty? Kalendarz jest skierowany do właścicieli zakładów pogrzebowych (tak Pan mówi), a oni nie kupią Pana trumien tylko dla półgołych bab, bo na jednej trumnie zarabiają na pare numerków z żywą gołą babą. Dla właścicieli liczy się cena, jakość i termin. A o tym nie wspomina Pana kalendarz. 2. Slogan jest również nie trafiony. Nikt nie kupuje sobie trumny, więc slogan nie może zawierać "ty". 3. Po co w ogóle kojarzyć śmierć z erotyką. Czy widział Pan kiedyś Dom Starości reklamowany przez dzieci? Mimo tego, dobrze że w marketingu dostrzega Pan możliwość przegonienia konkurencji. Dobra droga, ale bardzo złe wykonanie. niech Pan wyda trochę kasy nie w studiu foto, ale na porządną kampanię w dobrej agencji full service. Zobaczy Pan jak szybko zwrócą się pieniądze i nie będą się z Pana śmiali. Ja u Pana przestałem kupować Grzegorz (właściciel 16 Domów Pogrzebowych i absolwent marketingu SGH)

    Odpowiedz
    IP: 87.207.xx7.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.