Jak promować nasze miasto w sieci? Może na wesoło, kolorowo i wiosennie, a wtedy na pewno Tczew będzie się dobrze kojarzył? Próbę wykreowania ciekawego wizerunku grodu Sambora podjęli pracownicy studia Smart Fotos. Jaki jest efekt ich pracy?
"Poznaj nasze miasto - Tczew" - zachęca hasło zawarte w przygotowanym przez studio materiale. Przewija się tam również zabytkowy most przez Wisłę, wiatrak, Stare Miasto, czy wieża ciśnień - wszystko w animowanej, pełnej kolorów graficznej wersji:
- Na dworze jest szaro i nieprzyjemnie, dlatego pomyśleliśmy, że na przekór tego, co za oknem, warto przygotować materiał promocyjny, utrzymując radosną wiosenną stylistykę. Staraliśmy się, żeby wszystko wyszło krótko, treściwie i tak by osoba, która obejrzy materiał, chciała chociaż na chwilę wpaść do miasta i zobaczyć je na własne oczy - wyjaśnia nam Piotr Falencik ze studia Smart Fotos.
Co znalazło się jeszcze w promocyjnym materiale? Jest informacja o jubileuszu 750-lecia grodu Sambora, krótkie przypomnienie najważniejszych dla miasta dat oraz informacja o liczbie mieszkańców, działającej tu specjalnej strefie ekonomicznej oraz migawki z miejskich imprez. Właściciele firmy są pomysłodawcami i autorami materiału - starają się promować gród Sambora na własną rękę. Dodajmy, że o firmie Smart Fotos bywało już głośno nie tylko w Tczewie, ale i całej Polsce - studio było bowiem wykonawcą słynnego kalendarza reklamującego trumny .
"Poznaj nasze miasto - Tczew" - zachęca hasło zawarte w przygotowanym przez studio materiale. Przewija się tam również zabytkowy most przez Wisłę, wiatrak, Stare Miasto, czy wieża ciśnień - wszystko w animowanej, pełnej kolorów graficznej wersji:
- Na dworze jest szaro i nieprzyjemnie, dlatego pomyśleliśmy, że na przekór tego, co za oknem, warto przygotować materiał promocyjny, utrzymując radosną wiosenną stylistykę. Staraliśmy się, żeby wszystko wyszło krótko, treściwie i tak by osoba, która obejrzy materiał, chciała chociaż na chwilę wpaść do miasta i zobaczyć je na własne oczy - wyjaśnia nam Piotr Falencik ze studia Smart Fotos.
Tak się promuje Tczew
Co znalazło się jeszcze w promocyjnym materiale? Jest informacja o jubileuszu 750-lecia grodu Sambora, krótkie przypomnienie najważniejszych dla miasta dat oraz informacja o liczbie mieszkańców, działającej tu specjalnej strefie ekonomicznej oraz migawki z miejskich imprez. Właściciele firmy są pomysłodawcami i autorami materiału - starają się promować gród Sambora na własną rękę. Dodajmy, że o firmie Smart Fotos bywało już głośno nie tylko w Tczewie, ale i całej Polsce - studio było bowiem wykonawcą słynnego kalendarza reklamującego trumny .
Komentarze (41) dodaj komentarz
pozytywnie_gość
26.03.2011, 01:12
mnie się widzi;-)
Odpowiedztcz45
26.03.2011, 06:28
prezentacja ok
ale spotkanie turysty np:z mostem może być bolesne....
Odpowiedz:)_gość
26.03.2011, 07:08
:)
Przerost formy nad treścią. Fajnie zrobiona animacja ale o niczym praktycznie.Nie zachęca ale reklamuje smart foto i tcz
Odpowiedznika_gość
26.03.2011, 09:00
Nie dziwię się że użyli animacji bo pokazać jak naprawdę wyglądają te "piękne zabytki" byłoby strzałem w stopę :/ Starówka: same banki i lumpeksy; most się sypie; otoczenie wiatraka jest zupełnie zaniedbane, zupełnie go nie widać, gdybym tu nie mieszkała to do głowy by mi nie przyszło że tam można zwiedzać; wieża ciśnień jest ale nie wiem czy można na nią wejść czy tylko z zewnątrz podziwiać? Gdybym była turystą to Tczew byłby ostatnim miejscem, które chciałabym odwiedzić niestety.
OdpowiedzXXX_gość
26.03.2011, 09:44
naprawde fajne. powinno byc wiecej takich filmikow.
Odpowiedz_gość
26.03.2011, 09:57
Tutaj też niezła promocja Tczewa
http://www.youtube.com/watch?v=Bzy6RUKgtcs
OdpowiedzRogi
26.03.2011, 10:55
Filmik przyjemny, ale jak wspomniano to bardziej reklamówka firmy, bo umówmy się, te zabytki są tylko na papierze i tylko po obróbce graficznej nadają się do oglądania... Za jakiś czas wszystko się zawali i będzie trzeba robić nowy filmik. Tczew nie jest miastem turystycznym i nigdy nie będzie.
OdpowiedzPrzepiura
26.03.2011, 11:06
Ja nie lubię tego typu animacji, muzyka strasznie irytująca i jakieś dwa pacmany skaczące po ekranie.. no ale trzeba przyznać, że dyplomatycznie załatwili sprawę tych zabytków ;)
Odpowiedz_gość
26.03.2011, 11:11
Super, podoba mi się bardzo
Odpowiedzleon_gość
26.03.2011, 11:48
Z całym szacunkiem dla Tczewa ale dla mnie ten filmik to jedna wielka ŻENADA.
Odpowiedzsiwa
26.03.2011, 11:52
Rewelacja, bardzo orginallnie zrobione ,cos innego, niz takie "oklepane " gratuluje pomyslu :) swietne
Odpowiedzhejaho
26.03.2011, 12:11
bardzo fajnie
Lekko i z przymrużeniem oka - plus za inwencję. W takim klimacie powinno się robić materiały promocyjne, zamiast ciężkich i poważnych spotów. taką taktykę z powodzeniem podjęła gdynia - choćby ich hasło - uśmiechnij sie, jesteś w gdyni
OdpowiedzMasa_gość
26.03.2011, 12:25
Z jednej strony wiatrak, muzeum, wieża, starówka a z drugiej Suchostrzygi są ludzie i ludzie
Odpowiedzlolo_gość
26.03.2011, 12:31
po prostu porażka
Odpowiedzmyślący
26.03.2011, 12:39
fajnie
filmik pozytywny - gdybym nie znał tczewa, to bym tu chętnie przyjechał ;-)
Odpowiedzgość_gość
26.03.2011, 14:39
..
straszna amatorszczyzna, animacje na poziomie WMM...
OdpowiedzArsene Lupin(ek)_gość
26.03.2011, 16:12
hmmm...
Według mnie powinien to być filmowy collage-animacja połączona ze zdjęciami . Promocja na słabe 3, poziom podstawowy , który może zrobić każde dziecko ale nie firma...ZDJĘCIA to podstawa !!!
Odpowiedz_gość
26.03.2011, 16:14
ciekawe ile kasy znowu na to poszło, :((((
Odpowiedzgość 007_gość
28.03.2011, 10:19
księgowy
najważniejsze że nie twojej
Cytujmatka_Polka_gość
26.03.2011, 16:31
Historia historią, a tu trzeba myśleć o przyszłości! Mnie się skojarzyło bardzo z: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtID5f5rfH_Gw2YHeypI5KRlNch18a0r3efajP2YzcLGk_vvg P7A Dlaczego reklamowane jest tcz.pl, a nie tczew.pl? Było coś o zabawie w Tczewie,ale rodzice z małymi dziećmi tu nie mają czego szukać, niestety :-((((
Odpowiedzlongwayhome_gość
26.03.2011, 19:19
Te "Groszki" nie bez powodu znalazły się w filmie, podobno na wykopaliskach w Tczewie odnaleziono najstarsze, pochodzące z XIII m&m'sy :D
OdpowiedzZed_gość
26.03.2011, 20:33
Animacja świetna, gratulacje dla twórców. Współczuję natomiast komuś, kto będzie dzięki temu filmowi do Tczewa przyjechać chciał. Most się wali, wieża ciśnień zamknięta, starówka to lumpeksy i banki, a do wiatraka nie sądzę by udało mu się wejść....
Odpowiedzabc_gość
26.03.2011, 21:23
dlaczego ten zapyzialy tczew na kazdym kroku chce sie pseudopromowac? i tak to nic nie da, bo kto by chcial tu mieszkac
Odpowiedzmieczyslaw_gość
26.03.2011, 21:58
nachalne
i obrzydliwe. Okropne. Wstrętne.
Odpowiedztata_gość
26.03.2011, 22:00
kalendarz był cienki
raził wulgarnością. Nowy jest nieczytelny. Więc wzięli się za filmy i widać, że nie mają o tym pojęcia...
Odpowiedzżenua_gość
26.03.2011, 22:04
śmiech na sali
Co to za szkarada.
Odpowiedz_gość
26.03.2011, 23:24
Filmik wygląda jak bajka dla 3 latków, żenada. Sama zrobiłabym lepszy.
Odpowiedzturysta_gość
27.03.2011, 07:21
nie polecam:-(
Tczew to wielka dziura,dajcie spokuj z promowaniem-szkoda funduszy. Wiatrak jak setki innych,wieza cisnien-jak w kazdym miescie-smiechu warte,no i Wasz most-ruina....starowka to mi troche slamsy przypomina-Horror,park bez ptakow i krzewow,staw bez wody ach!!! prawie zapomialem o szlakach turystycznych-smiechhhhhhhh prowadzacych z nikad do nikad- tak sie promuje Wasz Tczew. pozdrawiam i mowie nigdy wiecej Tczew sorry :-(
Odpowiedzlitości_gość
27.03.2011, 12:03
hahahahahahaha - to najbrzydszy obraz jaki spotkałam. Przypomina jakością coś pomiędzy wczesnymi grami atari a wstawkami weselnymi.
Odpowiedzkominiarz56
27.03.2011, 13:20
Nasze miasto-promocja
Teraz wiadomo dlaczego wszyscy omijają Tczew,po takiej promocij. Niema się co dziwić,autorzy to chyba przeczkolaki...i to bym zrozumiał.
Odpowiedz-mmm-
27.03.2011, 14:38
To nasz wiatrak się kręci?
Odpowiedza na tyczy jak zwykle..._gość
27.03.2011, 14:51
...czyli banda wiecznie niezadowolonych ze wszystkiego, wszystko jest be i fuj. "sam zrobiłbym lepszy w 3 minuty" - to dlaczego nie robisz? ogarnijcie się trochę ludzie z tym wiecznym narzekaniem, bo inaczej to miasto już naprawdę nie będzie miało żadnych perspektyw
Odpowiedzkominiarz56
27.03.2011, 16:59
DLA GOŚCIA
a ty gościu do jakiej BANDY NALERZYSZ....? ostatnią jaką znałem nosiła nazwę ''ORMO''....ale ty nie z tych , bo umiesz pisać....
OdpowiedzGość_gość
27.03.2011, 20:22
Tandeta
No to do trzech razy sztuka na porządny spot reklamowy...
Odpowiedztandeta_gość
28.03.2011, 13:40
do 3 razy
twojemu staremu też dano trzecią szansę i co mu wyszło
CytujK._gość
27.03.2011, 20:55
Moim zdaniem pomysł nietrafiony. Zrobili tę animację w trochę bajowym stylu, jakby dla dzieci. Przez to właśnie efekt promocji jest odwrotny od oczekiwanego. Zamiast pokazać Tczew w profesjonalnej oprawie zrobili coś, co może się wydawać skierowane do przedszkolaków... Pytam więc, wśród kogo ten materiał ma promować nasze miasto - 10 latków?
OdpowiedzObserwatorium Kapitana Żbika_gość
27.03.2011, 21:17
Materiał ....
Materiał wykonany na bazie tutoriali z sieci, edycja After Effects ... zastosowanie podsawowych presetów animacji... POzytwa za wklad włożony, ale Panowie, jak chcecie coś tobić to chociaż efekty sami twórzcie w AE a nie z gotowców, więc książka do łapy i nauczyć się SDK Expression w AE :)
Odpowiedzkociewianka_gość
27.03.2011, 22:20
Tczew
tczew to miasto bez duszy miasto widmo miasto bezrobotnych ,biedy patologi, cwaniaków i urzedniczej mafi.Żaden filmik nie zmieni wizerunku tego miasta. szkoda środkó na zachęcanie do zwiedzania .Nikt nie zamierza oglądać na starówce kramów lumpeksowych bo to nie galerie tylko badziewie.
Odpowiedzjaa się pytam_gość
28.03.2011, 12:58
Dlaczego Most tczewski ? Odkąd pamiętam wszyscy których znam mówią że to Most lisewski
Odpowiedz-mmm-
28.03.2011, 14:27
Zgadzam się. Most zawsze był Lisewski i nie wiem dlaczego na siłę ktoś zmienił te nazwę.
CytujKatt_gość
28.03.2011, 21:08
Najpierw zadbajmy o te nasze 'zabytki' .... Bo obecnie sa w oplakanym stanie... a nawet gdyby turysta mail tu przyjechac to max. na godzinke... bo co tu dluzej by robil... nic tu nie ma, nawet mieszkancy sie nudza.... ale filmik mi sie podoba - wesoly - jednak z promocja ma niewiele wspolnego :)
Odpowiedz