Kociewie podbijało stolicę Wielkopolski

Unique Menu to nowy pomysł na promocję Kociewia (fot. nadesłane do redakcji)
Kociewie podbijało stolicę Wielkopolski
W dniach 21-24 października odbyła się okrągła jubileuszowa edycja najsłynniejszych targów turystycznych w Polsce. Po raz drugi z rzędu na najważniejszej tego rodzaju imprezie promocyjnej w naszym kraju zaprezentowało się Kociewie. I po raz drugi z rzędu promocja ta miała niezwykły, niezapomniany dla wielu odwiedzających charakter.

Rok temu podczas XIX Tour Salon Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE zachęcała do odwiedzenia Naszego Regionu, rozdając wydawnictwo papeteryjne "Zaproszenie na Kociewie" oraz polecając niebanalną podróż wzdłuż i wszerz "Łagodnej Krainy" w zaskakujących przedziałach składu kolejowego (wydawnictwo "Express na Kociewie").

W tym roku całe targowe stoisko 2009 województwa pomorskiego górowało nad wszystkimi innymi wystawcami. Dziewięciometrowej wysokości latarnia morska ściągała ze wszystkich stron zagubionych klientów krążących po rozległym pawilonie wystawienniczym. Wokół niej w idealnym kręgu stały podświetlane pylony. Jeden z nich należał do Kociewia. Tak jak latarnia wyróżniała się z daleka, tak z bliska wyróżniało się stoisko kociewskie. Jako jedyne z całego okręgu skupiało wzrok nie fotografiami, lecz niezwykłą, krzykliwą w kolorze, a kaligraficzną w treści wizualizacją. Wszystko w promocji przygotowanej przez LOT KOCIEWIE tworzyło zunifikowaną całość - "Unique Menu". Świecący pylon, przed nim pracownicy w stylizowanych koszulkach, a na ladzie mnóstwo wyjątkowego kociewskiego jadłospisu. Całość prezentacji odniosła wielki sukces. Wybrana kolorystyka trafiła w gusta przechodzących klientów - zwabieni podchodzili bliżej. Podczas spotkania z pracownikami Kociewskiego Ośrodka Informacji Turystycznej wielokrotnie zachwycali się materiałami będącymi do ich dyspozycji. Dodatkiem do wspomnianego jadłospisu, był folder z rycerzem "Kociewie zaprasza" i ulotki "Żeglugi Wiślanej" (laureata konkursu PROT na pomorski produkt turystyczny). Swoją premierę miała także nowa pozycja w wachlarzu publikacji made in LOT - "Kociewie na 4 kopyta", czyli kompleksowy przewodnik po ośrodkach rekreacji konnej w regionie.

XX Międzynarodowe Targi Poznańskie Tour Salon przeszły do historii. Dla Kociewia przeszły pod znakiem wspomnień zachwytów nad jego promocją. Wiele osób wyrażało swoje entuzjastyczne emocje wobec wyjątkowo prezentujących się t-shirtów (niektórzy z wielką ochotą chcieli je pozyskać). Minął rok, a na stoisko "Łagodnej Krainy" powróciły osoby, które pamiętały "Express po Kociewiu". Kociewie docenione zostało niezwykłymi słowami pochwały wygłoszonymi przez wykładowczynię jednej z poznańskich uczelni: "Dla tej jednej małej rzeczy ("Unique Menu"), warto było być na całych tych kilkudniowych targach".


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (4)
dodaj komentarz

  • Mojra_gość

    02.11.2009, 08:01

    Ten Pan po prawej na zdjęciu wygląda na nim jak Piotr Adamczyk. Podobieństwo jak dwie krople wody.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx8 
  • hehehe

    02.11.2009, 08:29

    :)

    ale by kobitę dali z płucami :((( tak to trochi słabo :(((

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Logan_gość

    02.11.2009, 10:19

    No płuca to ma małe

    Przydały by się większe dla reprezentowania kociewia, widziałem kilka dobrych okazów na miescie, ale i tak pozdrawiam tą panią za piękne oczka i zwinne ciałko ;)

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx7.xx0 
  • Sam_Smok_gość

    09.11.2009, 11:39

    ":) ~ hehehe"

    Wiem z własnego doświadczenia, że tej ślicznej Panieneczce, ani pod czaszką, ani pod bluzką niczego nie brakuje;) Co się je na kociewiu?

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx6.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.