W dniach 21-24 października odbyła się okrągła jubileuszowa edycja najsłynniejszych targów turystycznych w Polsce. Po raz drugi z rzędu na najważniejszej tego rodzaju imprezie promocyjnej w naszym kraju zaprezentowało się Kociewie. I po raz drugi z rzędu promocja ta miała niezwykły, niezapomniany dla wielu odwiedzających charakter.
Rok temu podczas XIX Tour Salon Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE zachęcała do odwiedzenia Naszego Regionu, rozdając wydawnictwo papeteryjne "Zaproszenie na Kociewie" oraz polecając niebanalną podróż wzdłuż i wszerz "Łagodnej Krainy" w zaskakujących przedziałach składu kolejowego (wydawnictwo "Express na Kociewie").
W tym roku całe targowe stoisko 2009 województwa pomorskiego górowało nad wszystkimi innymi wystawcami. Dziewięciometrowej wysokości latarnia morska ściągała ze wszystkich stron zagubionych klientów krążących po rozległym pawilonie wystawienniczym. Wokół niej w idealnym kręgu stały podświetlane pylony. Jeden z nich należał do Kociewia. Tak jak latarnia wyróżniała się z daleka, tak z bliska wyróżniało się stoisko kociewskie. Jako jedyne z całego okręgu skupiało wzrok nie fotografiami, lecz niezwykłą, krzykliwą w kolorze, a kaligraficzną w treści wizualizacją. Wszystko w promocji przygotowanej przez LOT KOCIEWIE tworzyło zunifikowaną całość - "Unique Menu". Świecący pylon, przed nim pracownicy w stylizowanych koszulkach, a na ladzie mnóstwo wyjątkowego kociewskiego jadłospisu. Całość prezentacji odniosła wielki sukces. Wybrana kolorystyka trafiła w gusta przechodzących klientów - zwabieni podchodzili bliżej. Podczas spotkania z pracownikami Kociewskiego Ośrodka Informacji Turystycznej wielokrotnie zachwycali się materiałami będącymi do ich dyspozycji. Dodatkiem do wspomnianego jadłospisu, był folder z rycerzem "Kociewie zaprasza" i ulotki "Żeglugi Wiślanej" (laureata konkursu PROT na pomorski produkt turystyczny). Swoją premierę miała także nowa pozycja w wachlarzu publikacji made in LOT - "Kociewie na 4 kopyta", czyli kompleksowy przewodnik po ośrodkach rekreacji konnej w regionie.
XX Międzynarodowe Targi Poznańskie Tour Salon przeszły do historii. Dla Kociewia przeszły pod znakiem wspomnień zachwytów nad jego promocją. Wiele osób wyrażało swoje entuzjastyczne emocje wobec wyjątkowo prezentujących się t-shirtów (niektórzy z wielką ochotą chcieli je pozyskać). Minął rok, a na stoisko "Łagodnej Krainy" powróciły osoby, które pamiętały "Express po Kociewiu". Kociewie docenione zostało niezwykłymi słowami pochwały wygłoszonymi przez wykładowczynię jednej z poznańskich uczelni: "Dla tej jednej małej rzeczy ("Unique Menu"), warto było być na całych tych kilkudniowych targach".
Rok temu podczas XIX Tour Salon Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE zachęcała do odwiedzenia Naszego Regionu, rozdając wydawnictwo papeteryjne "Zaproszenie na Kociewie" oraz polecając niebanalną podróż wzdłuż i wszerz "Łagodnej Krainy" w zaskakujących przedziałach składu kolejowego (wydawnictwo "Express na Kociewie").
W tym roku całe targowe stoisko 2009 województwa pomorskiego górowało nad wszystkimi innymi wystawcami. Dziewięciometrowej wysokości latarnia morska ściągała ze wszystkich stron zagubionych klientów krążących po rozległym pawilonie wystawienniczym. Wokół niej w idealnym kręgu stały podświetlane pylony. Jeden z nich należał do Kociewia. Tak jak latarnia wyróżniała się z daleka, tak z bliska wyróżniało się stoisko kociewskie. Jako jedyne z całego okręgu skupiało wzrok nie fotografiami, lecz niezwykłą, krzykliwą w kolorze, a kaligraficzną w treści wizualizacją. Wszystko w promocji przygotowanej przez LOT KOCIEWIE tworzyło zunifikowaną całość - "Unique Menu". Świecący pylon, przed nim pracownicy w stylizowanych koszulkach, a na ladzie mnóstwo wyjątkowego kociewskiego jadłospisu. Całość prezentacji odniosła wielki sukces. Wybrana kolorystyka trafiła w gusta przechodzących klientów - zwabieni podchodzili bliżej. Podczas spotkania z pracownikami Kociewskiego Ośrodka Informacji Turystycznej wielokrotnie zachwycali się materiałami będącymi do ich dyspozycji. Dodatkiem do wspomnianego jadłospisu, był folder z rycerzem "Kociewie zaprasza" i ulotki "Żeglugi Wiślanej" (laureata konkursu PROT na pomorski produkt turystyczny). Swoją premierę miała także nowa pozycja w wachlarzu publikacji made in LOT - "Kociewie na 4 kopyta", czyli kompleksowy przewodnik po ośrodkach rekreacji konnej w regionie.
XX Międzynarodowe Targi Poznańskie Tour Salon przeszły do historii. Dla Kociewia przeszły pod znakiem wspomnień zachwytów nad jego promocją. Wiele osób wyrażało swoje entuzjastyczne emocje wobec wyjątkowo prezentujących się t-shirtów (niektórzy z wielką ochotą chcieli je pozyskać). Minął rok, a na stoisko "Łagodnej Krainy" powróciły osoby, które pamiętały "Express po Kociewiu". Kociewie docenione zostało niezwykłymi słowami pochwały wygłoszonymi przez wykładowczynię jednej z poznańskich uczelni: "Dla tej jednej małej rzeczy ("Unique Menu"), warto było być na całych tych kilkudniowych targach".
Komentarze (4) dodaj komentarz
Mojra_gość
02.11.2009, 08:01
Ten Pan po prawej na zdjęciu wygląda na nim jak Piotr Adamczyk. Podobieństwo jak dwie krople wody.
Odpowiedzhehehe
02.11.2009, 08:29
:)
ale by kobitę dali z płucami :((( tak to trochi słabo :(((
OdpowiedzLogan_gość
02.11.2009, 10:19
No płuca to ma małe
Przydały by się większe dla reprezentowania kociewia, widziałem kilka dobrych okazów na miescie, ale i tak pozdrawiam tą panią za piękne oczka i zwinne ciałko ;)
OdpowiedzSam_Smok_gość
09.11.2009, 11:39
":) ~ hehehe"
Wiem z własnego doświadczenia, że tej ślicznej Panieneczce, ani pod czaszką, ani pod bluzką niczego nie brakuje;) Co się je na kociewiu?
Odpowiedz