Zatrzymano podejrzanego o brutalne zabójstwo 70-letniej tczewianki

Zatrzymanie (fot. policjapomorska)
Zatrzymano podejrzanego o brutalne zabójstwo 70-letniej tczewianki
Dzisiaj (01.09) wczesnym rankiem policjanci zatrzymali 43-letniego mężczyznę podejrzanego o dokonanie brutalnego zabójstwa mieszkanki Tczewa. W marcu ciało 70-latki zostało znalezione w jej mieszkaniu na tczewskim osiedlu Suchostrzygi. Zatrzymanemu mieszkańcowi Tczewa za dokonanie zabójstwa grozi kara dożywotniego więzienia.

Do zdarzenia doszło 5. marca bieżącego roku w godzinach popołudniowych w jednym z bloków na tczewskim osiedlu Suchostrzygi. Wówczas syn 70-letniej mieszkanki Tczewa znalazł ciało swojej matki w jej mieszkaniu.

- W toku prowadzonych czynności policjanci ustalili, że kobieta posiada na ciele kilkanaście ran kłutych. Od początku sprawa traktowana była w sposób szczególny. Komendant Powiatowy Policji w Tczewie powołał specjalną grupę śledczą mającą za zadanie wyjaśnić sprawę brutalnego zabójstwa. Dzisiaj rano po kilkumiesięcznym, żmudnym śledztwie tczewscy policjanci zatrzymali podejrzanego o dokonanie zbrodni 43-letniego mężczyznę. - wyjaśnia asp. sztab. Dariusz Górski, rzecznik tczewskiej policji.

Z ustaleń policji wynika, że mężcyzna znał ofiarę. Wszystko wskazuje na to, że motywem zbrodni mógł być rabunek, jednak funkcjonariusze badają również inne motywy. Zatrzymany jeszcze dzisiaj usłyszy zarzut zabójstwa. Grozi mu kara dożywotniego więzienia.




Archiwum wiadomości

Makabryczna zbrodnia. Na Suchostrzygach zamordowano 70-latkę (poniedziałek, 08.03.2010)

Siedemdziesięcioletnia kobieta została zamordowana w ostatni piątek (05.03) na tczewskich Suchostrzygach. Policja na razie nie zdradza szczegółów śledztwa i poszukuje sprawcy zabójstwa...


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (50)
dodaj komentarz

  • Zed_gość

    01.09.2010, 12:38

    Brawo

    Mam nadzieję, że zostanie należycie ukarany, a w więźniu z d.. zrobią mu jesień średniowiecza po czym wyhuśtają gnoja na linie....

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • brawo2_gość

    01.09.2010, 13:05

    niech żyje TCZEWSKA POLICJA !!!

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx6.xx4 
  • brawooo1_gość

    01.09.2010, 13:49

    i całe szczescie ze tego sk... złapali i niech siedzi w tym kiciu do konca zycia i jeden dzien dluzej. brawo dla policji.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx7 
  • mieczyslaw

    01.09.2010, 14:09

    W imię sprawiedliwości.

    Pewnie Wam się to nie spodoba, ale żyjemy w wolnym kraju, a jedną z podstawowych zasad wolności, o które walczyli nasi przodkowie jest m.in. zasada domniemania niewinności - aresztowanemu zostaną postawione zarzuty, w sprawiedliwym procesie zostanie to udowodnione, niezawisły sąd nałoży karę i dopiero wtedy można mówić o sprawcy. Zanim znajdzie się całe stado krytyków - nie bronię tego, kto popełnił zbrodnię, jedynie przypominam Wam, że na szczęście zanim wykona się w tym kraju wyrok, musi najpierw odbyć się uczciwy proces - a to szastanie przez niektórych karą - te czasy były przed 1989 rokiem i chyba nikt już nie tęskni za nimi.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • P_gość

    01.09.2010, 15:31

    przeczytałem i ...

    Masz trochę racji ale ogólnie wypowiedź na minus. Nie będę się tutaj rozpisywał ale to typowe gadanie kogoś kogo to nie dotknęło i może przejść sobie obok.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    mieczyslaw

    01.09.2010, 16:00

    P_gość - znajome IP.

    Weź pod uwagę, że prawa nie stanowią ludzie, którzy aktualnie doświadczyli jakiejś osobistej tragedii oraz w świetle prawa nie możesz będąc sędzią orzekać w sprawie, która dotyczy Twoich najbliższych, ponieważ Twoja ocena będzie emocjonalnie wypaczona. Rozumiem co chcesz przekazać i rozumiem, że dla osób pokrzywdzonych może to być w pierwszym odczucie niesprawiedliwe, ale jeśli by nie stosować tej zasady, równie dobrze można powrócić do samosądów i linczu publicznego, ale wtedy nie będziesz miał szans udowodnić swojej niewinności, gdyż jak za pewne wiesz, żaden system nie jest doskonały i zdarzają się pomyłki.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    andromeda_gość

    01.09.2010, 16:15

    mieczysław. przykro mi ze 90 proc, uzytkownikow tego portalu nie rozumie sensu Twoich wypowiedzi.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx7 

    mieczyslaw

    01.09.2010, 16:38

    andromeda_gość

    Tracą szansę na zrozumienie, nie czytając w większości. Przypuszczam, że gdyby przeczytali, a nie oceniali po avatarze, to procent ten byłby mniejszy. Przykre jest to, że te 90% później dokonuje wyborów: prezydenta, parlamentarzystów, samorządowców, itp.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ka_gość

    01.09.2010, 19:35

    Mieciu, ale walnąłeś

    Dlatego właśnie się mówi, że nie ma nic gorszego niż demokracja, ale jednocześnie lepszego systemu nie wynaleziono. Oczywiście odnoszę się do tego, że 90% ludzi - reprezentujących pewne, delikatnie mówiąc, wartości intelektualne, gotuje los pozostałym 10%, tzn, ludziom, którzy przede wszystkim tworzą miejsca pracy i czują się moralnie odpowiedzialni za owe 90%. Pozdrawiam ka Ale będą minusy!!!

    Cytuj
    IP: 79.163.xx8.xx1 

    Zed_gość

    01.09.2010, 20:28

    Koleś, którego zdjęcie masz w awatarze chyba nie poparł by Twojego zdania i gnoja zlikwidował...

    Cytuj
    IP: 80.50.xx2.xx0 

    mieczyslaw

    02.09.2010, 10:12

    andromeda_gość

    Andromeda, wychodzi na to, że i Twoją wypowiedź zrozumieli opacznie, bo jeśli Ciebie plusują, a mnie nie to nie potrafię znaleźć dla tego logicznego wytłumaczenia :). ka --> takie realia, a później pretensje nie do siebie, a do innych. A jeśli dodatkowo jeszcze radzisz sobie w życiu, to zazdrość, zawiść. Nie wspomnę o tym, że co drugi ma ciągoty by zabrać i oddać "wszystkim". Ludzie nie rozumieją, że tylko obniżenie podatków i powrót do silnej własności prywatnej, chronionej dobrym prawem, gwarantuje że w relatywnie krótkim czasie społeczeństwo, a co za tym idzie i państwo, stanie na nogi, będzie silne i relatywnie zamożne. Spójrzcie, co socjaliści zrobili z podatkiem VAT, co planują zrobić z ulgą budowlaną - na rzec czego? na rzecz budownictwa socjalnego! zgroza, państwowe wraca.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ka_gość

    02.09.2010, 12:47

    Nic dodać, nic ująć

    Dokładnie tak. Ale, oprócz przykładów podanych przez Ciebie, dla mnie najbardziej abstrakcyjna sprawą jest realizowanie osłon socjalnych na koszt obywatela, a typowym przykładem tego są konstrukcje prawne dotyczące układu wydzierżawiający - najemca. Lokator może zrobić wszystko, a właściciel nic. Chce gp wyeksmitować, to musi mu zafundować mieszkanie zastępcze, albo czekać aż z zasobów komunalnych coś się zwolni. Szkoda, że to prawo nie przenosi się na inne przedmioty. Można wyobrazić sobie taki układ z samochodem, komputerem, domkiem za miastem. Rewelacja. Pozdrawiam ka

    Cytuj
    IP: 79.189.xx0.xx0 
  • gen.Italia_gość

    01.09.2010, 14:32

    Przed chwilą kominiarze wyprowadzali skutego kolesia z bloku Akacjowa 4A. Jakieś powiązanie?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx5 
  • ......_gość

    01.09.2010, 20:29

    Tak robili wizję...

    Cytuj
    IP: 80.50.xx2.xx0 
  • Kamelot_gość

    01.09.2010, 14:38

    I dlaczego mam utrzymywać to zwierzę, bo człowiekiem to on na pewno nie jest. Na jego wyżywienie idzie z moich pieniędzy. Nie chcę tego. Niech wrzucą go na krzesło elektryczne, dlaczego nikt nie chce powrotu kary śmierci?

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx6.xx9 
  • Airgunhunter_gość

    01.09.2010, 14:46

    Choćby dlatego, że wymiarowi sprawiedliwości zdarzają się pomyłki - skazanego na dożywocie zawsze mozna wypuscić, ale wykonanego wyroku smierci nijak się nie cofnie. Nie wszystko jest takie proste i jednoznaczne, jakie się w pierwszej chwili wydaje...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx4 

    mieczyslaw

    01.09.2010, 15:50

    Kamlot,

    Po pierwsze to z naszych pieniędzy się go IZOLUJE, żeby nikomu więcej krzywdy nie zrobił. Po drugie: również tego nie popieram by topić pieniądze podatników w imię resocjalizacji, która nie funkcjonuje tak, jak powinna (w ogóle nie działa). Jestem również przeciwny zabijaniu - bo pozbawienie życia drugiego człowieka nigdy nie jest niczym dobrym. Jestem za to zwolennikiem ciężkich prac, np. w kamieniołomach, odebraniem praw obywatelskich, pozbawieniem luksusów w które wyposaża się współczesne więzienia. Aczkolwiek i to nie jest takie łatwe, ponieważ funkcjonujące przepisy oraz prawa człowieka skutecznie wiążą ręce przed takimi działaniami chroniąc w rezultacie tych, którzy nie mają szacunku do prawa.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Kamelot_gość

    01.09.2010, 19:51

    Nie jesteś zwolennikiem zabijania człowieka "bo pozbawienie życia drugiego człowieka nigdy nie jest niczym dobrym"? A on dał szansę ofierze? Nie dał jej, przez niego nie żyje kobieta, która mogłaby się cieszyć życiem jeszcze trochę czasu, on odebrał jej tą szansę, to dlaczego teraz my nie możemy mu odebrać tej szansy? Resocjalizacja nie działa i on już będzie zwierzęciem, wyjdzie na wolność za dobre sprawowanie i co znowu kogoś zadźga? W zamian otrzymujemy rachunek za utrzymanie kolesia, który leży cały dzień na pryczy i nic nie robi.

    Cytuj
    IP: 109.243.xx0.xx6 

    ka_gość

    01.09.2010, 23:34

    Dlaczego jestem przeciwny karze śmierci

    Powracający cyklicznie temat wykonywania, czy niewykonywania kary śmierci dzieli społeczeństwo na dwie części. Ci za podkreślają na ogół bestialstwo sprawcy i brak wiary w resocjalizację oraz względy finansowe. Ci przeciw: względy religijne, pomyłki sądowe czy też nadużycia. Osobiście jestem przeciwny, jednak żaden z powyższych argumentów nie przekonuje mnie. Wręcz przeciwnie - uważam, że bez zwyrodnialców świat byłby lepszy. Dlacego zatem nie? Otóż jestem przeciwny torzeniu w majestacie prawa całej machiny do zabijania. Wykonywanie wyroku to nie to samo, co powiedzenie, że się jest za. Przede wszystkim musi istnieć kat, czyli osoba, której płaci się za mordowanie innych, osoba, która została przez kogoś (kogo?) wyszkolona jak to robić, osoba zdobywająca wiedzę i umiejętności mordowania za nasze podatki. Chyba nikt nie zaneguje tezy, że osoba zajmująca się uśmiercaniem ludzi musi mieć stosunkowo niski poziom wrażliwości. Stwierdzono, że osoby o niskim poziomie wrażliwości potrafią dręczyć zwierzęta oraz nie mają specjalnych zahamowań przy popełnianiu przestępstw związanych z gwałtami, pobiciami, a nawet morderstwami. Potencjalnie istnieje więc zagroożenie, że za własne pieniądze wychowamy sobie przestępcę. Dalej: w związku z wykonywaną karą śmierci musi powstać cała infrastruktura z tym związana. Muszą powstać ośrodki naukowe (przecież nie chodzi o zemstę, tylko o karę, musi więc być ona wykonywana humanitarnie). Powstaną prace doktorskie nt. czy lepiej kogoś powiesić, zagazować, czy otruć. Fabryki farmaceutyczne zaczną prześcigać się w oferowaniu najlepszych, najtańszych, bezbolesnych trucizn. Fabryki lin w swojej ofercie umieszczą liny o właściwym współczynniku poślizgu itp itd. Jestem przeciw. W moim kraju nie chcę przemysłu śmierci. Nie chcę następcó cyklonu B, nie chcę ogólnonarodowego spadku wrażliwości. Nie chcę, aby młodzi ludzie wybierając sobie zawód musieli brać pod uwagę, że prawnik musi uczestniczyć w wykonywaniu kary śmierci. Koniec. Pozdrawiam ka

    Cytuj
    IP: 79.163.xx3.xx9 

    mieczyslaw

    02.09.2010, 10:22

    ka, kamlot.

    najpierw kamlot --> Twoja argumentacja w ogóle do mnie nie trafia, może znasz takie słowa: "Oko za oko uczyni tylko cały świat ślepym". Nie rozumiem zasady oko za oko, ząb za ząb. Nie uznaję jej i nie będę jej uznawał. Takie zachowania powodują, że cofamy się jako cywilizacja, że odczłowieczamy się, że zwierzęciejemy i tajemy się tak naprawdę tacy sami, jak Ci którzy zamordowali, bo w imię sprawiedliwości, musielibyśmy zbudować cały system, wręcz przemysł, którego jedynym zadaniem byłoby mordowanie, na zlecenie, za nasze pieniądze - dokładnie tak jak napisał ka. ka --> ja również nie chciałbym, aby moje dziecko, aby czyjekolwiek dziecko dokonując wyboru swojej przyszłości, choćby przez chwilę zastanawiało się nad zawodem związanym z przemysłem mordowania w imię sprawiedliwości. Kamlot - wyobraź sobie, że Twój syn jest katem, dziennie wykonuje 2 wyroki śmierci, własnymi rękoma odbiera ludziom życie. Wyobraź sobie święta Wigilii Bożego Narodzenia, wyobraź sobie że tymi samymi rękami dotyka swojej żony, że ma dzieci, Twoje wnuki. Agresja rodzi agresję, przemoc rodzi przemoc. Stosowanie metod, którymi posługują się zwyrodnialcy powoduje, że stajemy się tacy sami jak oni, a nawet gorsi, bo robimy to z pełną świadomością oraz premedytacją. Jestem przeciwny karze śmierci.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Mr_Slim

    01.09.2010, 14:42

    ?

    Też to widziałem ciekawe co tam się dzieje

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • P_gość

    01.09.2010, 15:23

    Nie wiem jak wy ale ja się mogę założyć,że ten zwyrodnialec otrzyma niski jak na tego typu przestępstwo wyrok. W najlepszym przypadku dostanie dożywocie co jest mało prawdopodobne a nawet jeśli to i tak wyjdzie po 25 i co? Bez domu,pracy powróci na przestępczą drogę. Dlaczego całe społeczeństwo ma łożyć na utrzymanie takich zwyrodnialców?! Dlaczego nie powróci najwyższa kara?!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • _gość

    01.09.2010, 15:35

    Pewnie kibic arki

    patologia juz zabija...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx8 
  • Basia11

    01.09.2010, 15:36

    życ nie umierać

    Wsadzą go na 15 lat i będą opierać,zapewniać rozrywkę i karmić za społeczne pieniądze! To jest chore! On powinien do obozu pracy trafić jeśli już rządzący tak się trzymają humanitaryzmu i nie chcą definitywnego porządku z takimi zrobić.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gość__gość

    01.09.2010, 15:41

    a mietek jak zawsze swoje morały :/ uhhh bardzo dobrze dziadowi ,dozywocie mu:///

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • Posadzić_go_Na_Dlugo_gość

    01.09.2010, 15:45

    Posadzić_go_Na_Dlugo

    Takiego "gościa" posadzić na długo. Oby tak szybko nie wyszedł zza krat!!!! Do pracy go tam zaciągnąć i niech tyra na swoje wyżywienie!!!

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx4.xx8 
  • Aaaa_gość

    01.09.2010, 15:48

    brawo dla Policji

    brawo!!!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx0 
  • mieczyslaw

    01.09.2010, 15:54

    Mietek, mietek, mietek,

    Zastanówcie się chociaż chwilę, gdyby policja pomyliła się i weszła do mieszkania któregoś z Was, to też byście byli tacy mądrzy i chcieli we własnej sprawie serwować sobie karę śmierci? Na dodatek bez wyroku sądu? Według polskiego prawa, a takie tu obowiązuje, każdy komu nie została udowodniona wina i nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu jest co najwyżej oskarżonym, podejrzanym,itp. a nie winnym. Więc na razie, czy Wam się to podoba, czy nie - uspokójcie się. Oczywiście, że ludzie którzy dopuszczają się takich czynów powinni być surowo karani, ale nie po to żyjemy w państwie prawa, żeby dopuszczać do linczu, zanim zostanie ogłoszony wyrok.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • ......_gość

    01.09.2010, 20:33

    Tutaj sprawa chyba jest już jasna, skoro była wizja to chyba powiedział że to zrobił....

    Cytuj
    IP: 80.50.xx2.xx0 

    mieczyslaw

    02.09.2010, 10:23

    ......_gość

    Pisałem powyższe słowa, zanim było wiadomo że robiono wizję lokalną. Wniosek prosty, prawda?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • zezak_gość

    01.09.2010, 15:58

    czy wiecie

    kogo zabierała policja z akacjowej 4 a

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx6 
  • Basia11

    01.09.2010, 16:39

    a czy to jest tematem?

    Czy twoje pytanie ma jakiś związek z artykułem-nie. Więc jak takowe chcesz zadać to wejdź np na Kikit i tam je zadaj.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Mieszkanka_gość

    01.09.2010, 19:57

    Dzisiaj właśnie było przeprowadzane medium, była prokuratura i prowadzili właśnie tego mężczyznę po całym bloku i pokazywał całe zdarzenie, ponieważ może nie wiecie ale po zabójstwie, mężczyzna udał się jeszcze na przechadzkę po klatce, bynajmniej z tego wynikają te plamy krwi, które były po tym wydarzeniu.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • ktos całkiem obcy_gość

    01.09.2010, 16:39

    normalnie szok pokazany materiał video z delikwentem ale operator wymiata jakiś amator kwaśnych jabłek a nie kamerzysta :] ale czegoś brakuje pokazani ludziom twarzy tego typa by wszyscy wiedzieli kto to był.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Mike_gość

    01.09.2010, 16:53

    Na szafot z nim!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx9 
  • zyzak_gość

    01.09.2010, 17:27

    a czy to jest tematem basia 11

    odpowiadam TAK ,gdy stała sie ta tragedia to prawie wszystkie komentarze ktore czytałem dotyczyły młodych ludzi i były negatywne .Okazuje sie ze mazczyzna podejrzany ma 43 lata .

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx6 
  • nowa_tcz_gość

    01.09.2010, 19:56

    jak on mogl tak zyc z tym wszystkim?to sie w glowie nie miesci.zaknac go w wiezieniu o zaostrzonym rygorze!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx3 
  • Basia11

    01.09.2010, 21:46

    nie on jeden

    potrafi z czymś takim żyć. Ale jak możesz zauważyć są tutaj jeszcze obrońcy jego godności. To jest człowiek?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • marine_gość

    01.09.2010, 20:13

    dajcie sobie spokój

    z tą gadką. jakie mogą być dowody w tej sprawie? no więc fakt, że ciągnie się od marca mówi sam za siebie, że marne. jeśli mowa jest o rodzinie, czy choćby znajomych, jak to zostało zasugerowane w artykule, to nawet obecność dna nie jest żadnym dowodem wg mnie. chętnie bym też coś dodała na temat tych "braw dla policji", ale sobie daruję... każdy bez wyjątku ma prawo do sprawiedliwego procesu, więc nie kompromitowałabym się na waszym miejscu bezgranicznym zaufaniem do internetu.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx1 
  • Basia11

    01.09.2010, 21:45

    nie rozśmieszaj mnie

    Czego jeszcze chcesz-przyznał się do winy. Jakich oczekujesz jeszcze dowodów?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    _gość

    03.09.2010, 15:17

    chyba nie wiesz złotko jak takie przesłuchania wyglądają.

    Cytuj
    IP: 83.25.xxx.xx6 
  • zaratustra83

    01.09.2010, 21:55

    hipokryzja

    Pięknie się czyta jak to byscie takiego posłali na krzesło, stos itd. A jak ktoś koło was kogos okrada, pobije lub chociaż sprejem maże po ścianie to wszyscy morda w kubeł i udaje że nic nie widze. Jestem ciekaw który by stanął w obronie kobiety bo pewnie niewielu, po co ryzykowac wkońcu to nie moja sprawa. A wyrokami smierci szafują. Zacznijcie najpierw sami dostrzegać to co sie dzieje naokoło was i reagujcie na to a potem mówcie jak kogo ukarać. Przestępczość rośnie bo mamy w kraju 90% obywateli ślepych, niemych głuchych i niepełnosprawnych ruchowo. Najczęsciej reagują na cudzą krzywdę osoby starsze które maja najmniej siły by się przeciwstawiać złu. No a młodsi bjadolą na czacie jak stare baby na targu.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gość_gość

    01.09.2010, 22:13

    Brawo dla policji, w końcu sprawa się wyjaśniła. Gość w najlepszym przypadku dostanie 25 lat, w najgorszym - dożywocie. Bardzo często widywałem go na moim osiedlu, aż strach pomyśleć, co zrobił. Niech siedzi i zgnije w więzieniu.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • gość_gość

    01.09.2010, 22:15

    Przyznał się do winy, a co lepsze był spokrewniony z ofiarą. Żałuję, że nie ma kary śmierci, może coś by się w naszym kraju zmieniło.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx1 
  • hehehe

    02.09.2010, 08:03

    ...

    kto jest bez winy - niech pierwszy żuci kamień, nie ma takich ludzi - pewne jak w pacierzu amen .

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • mieczyslaw

    02.09.2010, 12:12

    Tczewianie

    Z komentarzy wynika, że 90% tczewian.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    02.09.2010, 13:26

    ja bym takiego wtracil do ciezkich prac, aby zrozumial,co to jest zycie.

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xxx.xx7 
  • kobieta_gość

    09.09.2010, 21:51

    pytanie

    To prawdopodobnie listonosz z UP2

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx9 
  • szamanista

    23.09.2010, 13:35

    KARA!!!

    Ja osobiscie uwazam ze w takich przypadkach trzeba olewac organizacje chroniace prawa czlowieka. Dla tych ktorzy sie tutaj sprzeczaja czy kara smierci czy nie, bo nie maja zamiaru utrzymywac zbrodniarza odpowiedz jest prosta oczywiscie bestialskim czynem jest zabic starsza kobiete na ktora czesciowo tez szly nasze podatki przez zwyrodnialca ktory zapewne byl bezrobotnym na zasilku tudziez pijaczyna z renta na przykladowo (padaczke alkoholowa ktora jest obecnie wyzsza niz mojej ciezko przepracowanej matki). W kazdym badz razie wracajac do sedna i podsumowujac zarazem; zabil kobiecine ktora zyla na spolecznym zarazem on zapewne rowniez, wsadzic go do paki? Po co kryminala hodowac jeszcze robiac mu na reke, (cieply posilek, zero zmartwien o czynsz czy inne sprawy nie jeden ciezko harujac po jedenascie godzin ma gorzej), nie dajmy takim "byczyc" sie za nasze pieniadze. KARA SMIERCI!!! A pedofilom kastracja!

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Ktoś_gość

    07.03.2011, 21:41

    111

    Nie usprawiedliwiam jego czynność na biednej kobiecie, ale to co zrobił to zrobił w zemście (powiązanie z jego rodziną) Długo nie posiedzi ponieważ jak mi wiadomo to ma raka skóry

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.