Pikieta pod tczewską prokuraturą

Protest przed tczewską prokuraturą
Pikieta pod tczewską prokuraturą
Grupa kilkunastu osób spotkała się dzisiaj przed Prokuraturą Rejonowa w Tczewie, by wyrazić swoje niezadowolenie z pracy jednostki. Pikietę pod hasłem "Koniec zamiatania spraw pod dywan... " - Stowarzyszenie Przeciwdziałania Korupcji, Niegospodarności i Obrony Praw Człowieka "Efas".

Dzień wcześnie podobna pikieta odbyła się przed Prokuraturą Apelacyjną w Gdańsku. Organizatorzy protestu są niezadowoleni z pracy tczewskich śledczych, bo jak tłumaczą, umorzona zostało m. in. śledztwo w sprawie kruszywa, które przez gminę wiejską Tczew zostało zakupione do wzmocnienia kilka dróg. Temat przewijał się od kwietnia 2012 roku. Wtedy dwóch radnych - Krystian Tafliński i Roman Wendt - miało wątpliwości co do ilości kruszywa wysypywanego na gminne drogi podczas ubiegłorocznych remontów. Roman Wendt z Malenina i Krystian Tafliński ze Swarożyna dotarli do oficjalnego dokumentu gminy, zawierającego opis remontów tamtejszych dróg. Wyszczególniono 69 miejsc, gdzie miało trafić kruszywo. Tymczasem zdaniem wspomnianych radnych, stan wielu dróg wciąż jest zły, a z ich rozmów z mieszkańcami i sołtysami miejscowości wynikało, że tam gdzie trafiło kruszywo, mogło go być mniej niż w przedstawionym przez gminę wykazie. Nie potwierdziło tego jednak prokuratorskie śledztwo w tej sprawie, a jak tłumaczył wtedy szef prokuratury - Kajetan Gościak - śledczy nie dopatrzyli się nieprawidłowości w tej sprawie. Sympatycy "Efas" uważają jednak, że śledztwo zostało umorzone bezpodstawnie i zapowiadają walkę o dogłębne przeanalizowanie spraw gminy. Domagają się również dymisji szefa tczewskiej prokuratury. Do protestujących nikt z pracowników prokuratury nie wyszedł. Akcja protestacyjna miała potrwać do godziny 14tej, ale o godzinie 13tej pikietujących nie było już na miejscu.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (52)
dodaj komentarz

  • _gość

    28.03.2014, 17:28

    patrząc na fotkę - to chyba jakieś wyjazdowe spotkanie uniwersytetu III wieku

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx5 
  • Rogi

    28.03.2014, 17:33

    Skład mocny, nie ma co. Tak to jest jak się nie pracuje i nie ma czym czasu wypełnić.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • małolat_gość

    28.03.2014, 17:30

    oldboye

    średnia wieku +65 ciekawe czy ktoś do nich wyszedł ?

    Odpowiedz
    IP: 83.16.xx8.xx3 
  • _gość

    30.03.2014, 15:34

    bo młodzi uciekli, mają w dup.ie ten dziki, skorumpowany, patologiczny kraj...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx1 

    mmm_gość

    14.10.2014, 14:18

    Albo nie czytałeś artykułu, albo nie umiesz tego robić ze zrozumieniem, w tekście jasno jest napisane, że nikt się do protestujących niepofatygował

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • _gość

    28.03.2014, 19:17

    Ależ pikieta!!! No i kto znowu wraca do tego kruszywa? Wciąż te same osoby. Na prawdę, chyba Ci ludzie nie mają co robić , zresztą cóz się dziwić-sami emeryci, jak widać. Jeżeli lubią, to w sumie, przeciez nikt im nie może zabronić. Ale...... na ich plecach KTOŚ chce się wylansować, byle jaki powód jest dobry.... a ludzie, jak to ludzie, dają się ponieść populizmowi. Zenada.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • obserwator_gość

    29.03.2014, 09:27

    walczyc o prawde

    Pikietowali emeryci bo to grupa najbardziej praworzadna , wychowana naprawdzie bez przekretow. Emeryci akurat maja czas wymagac praworzadnosci od organow scigania , emeryci sa merytorycznie doswiadczeni w zakresie walki z korupca i bezprawiem.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • konio_gość

    28.03.2014, 19:40

    mochery

    mochery i wszystko w temacie

    Odpowiedz
    IP: 31.174.xx0.xx0 
  • maja_gość

    28.03.2014, 19:55

    pikieta pod prokuraturą

    no i co,że średnia wieku...itd. Czy myslicie,że po świecie chodzą tylko młodzi ludzie,że ci co tam stanęli to nie mają swoich problemow...!? Myśleć, mmmmmmysleć ...jak mawiają Mapeciątka.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx4 
  • rrr_gość

    28.03.2014, 20:37

    Prawdą jest, że prokuratura w Tczewie nie bada dogłębnie wielu spraw. Przykładem są chociażby przestępstwa na szkodę osób dokonujących zakupów przez Internet. Standardowym wybiegiem jest wówczas możliwość dochodzenia roszczeń na drodze cywilnej. Prokuratura nie przejmuje się tym, że sąd uchyla ich decyzje, później i tak upierają się przy swoim. Powszechne również jest nie dopatrywanie się znamion czynu zabr. w sprawach, które na pierwszy rzut oka takie znamiona zawierają.Warto byłoby zbadać wtedy takie kwestie. No cóż

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • Łukasz Rościszewski ;P

    28.03.2014, 21:09

    Pikietujący jeden ze swoich celów osiągnęli, bo o tym czytamy, wcześniej nie wiedziałem nawet, że takie stowarzyszenie istnieje. Teraz już wiem. Na następnej akcji może pojawi się nie kilkanaście, a kilkadziesiąt osób. A, że władza nie wyszła pogadać z ludźmi to nie dziwi akurat. http://www.wolnytczew.blogspot.com

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • loki55_gość

    28.03.2014, 22:26

    Za dole sprawa zamieciona pod dywan ! nic za darmo!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • obserwtor zdjęć_gość

    29.03.2014, 08:31

    Pomijam fakt, że szefostwo tego "stowarzyszenia" ma problemy z rzeczywistością i językiem polskim, czytałem kilka ich tekstów, są trudne do zrozumienia ze względu na styl, składnię i gramatykę. Pomijam, że jest to grupa sfrustrowanych ludzi szukających swojego miejsca kosztem innych. OK. Tylko czemu protestując ws gminy Tczew i nierzetelności śledztwa (ponoć) prokuratury tczewskiej maja baner o przewałach w gminie Skarszewy?

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx0 
  • Mati_gość

    29.03.2014, 08:54

    Mochery?

    Śmieszy Was ta pikieta? Że 60+, że dziadki, uniwersytet trzeciego wieku? Powinniście się wstydzić, że to oni a nie Wy. Przekręt goni przekręt, a zamiast protestować wolicie nabijać się z "dziadków" i dalej nadstawiacie doopy do dymania.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx4 
  • _gość

    29.03.2014, 08:59

    co ma wiek do rzeczy

    Czepiacie się rzeczy mało ważnych. Ci ludzie przynajmniej nie boją się krytyki i potrafią wyjść zawalczyć o swoje idee, a reszta? Młodzi tylko potrafią wyjść na marsz wyzwolenia konopi. Niestety polski wymiar sprawiedliwości jest powiązany z polityką i tkwią w nim komunistyczne sentymenty. Czegoś takiego być nie powinno i dobrze, że Ci ludzie tam poszli i pokazali, że nie wszyscy będą tylko mądralować się przed TV w fotelu.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx9 
  • _gość

    29.03.2014, 10:55

    Te wasze komentarze mogą człowieka przyprawić o mdłości!!!!! Zamiast cieszyć się że ktoś(kto ma akurat czas) niezależnie od wieku, wziął sprawy za łepetynę, to wieszacie psy. Najwidoczniej mało macie wspólnego z załatwianiem czegoś w gminie, bo inaczej patrzylibyście na te sprawy. Każdy kto choć raz starał się załatwić coś więcej jak złożenie deklaracji śmieciowej(którą i tak wypełniła za ciebie urzędnik gminy) wie z jakimi niekompetencjami, opieszałością i niemiłą obsługą(to nie zawsze, bo zdarzają się wyjątki i nie można wszystkich wrzucać do jednego worka) przychodzi mu się zetknąć.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx6 
  • Alex_gość

    29.03.2014, 15:07

    do konio

    Masz łęb jak koń, tyle że pusty

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx3 
  • Jakub_gość

    29.03.2014, 18:11

    Czy wiek ma znaczenie? A może trochę szacunku dla starszych? To właśnie ci starsi ludzie mają cywilną odwagę powiedzieć że źle się dzieje. Jeśli np. kobieta w biały dzień w siedzibie banku w Tczewie zostaje okradziona przez kasjerkę a policja i prokuratorka nie wszczynają nawet dochodzenia w tej sprawie to chyba coś nie tak. Ale żyjemy w państwie prawa. No nie ??

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx0 
  • _gość

    30.03.2014, 10:42

    bardzo dobrze ze chociaż ktoś pikietuje bo macie racje a jestem osobą po 30-stce pozdrawiam i zyczę dużo wytrwałości

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx8.xx2 
  • _gość

    30.03.2014, 11:23

    w SĄDZIE, NIE TYLKO W TCZEWSKIM, PRACY NIE DOSTANIE NIKT!! KTO NIE MA CIOTKI, KUZYNA, BRATA, JUŻ TAM SIEDZĄCEGO....NA KURATORA ! TO DOPIERO ,,CASTING"...A POTEM SIĘ DZIWIĆ, ŻE TAKIE NIEMOTY PRACE ODPOWIEDZIALNĄ MAJĄ....TAJEMNICA POLISZYNELA- KTO ZATRUDNIONY PRZEZ KOGO W TCZEWSKICH URZEDACH...MOŻESZ UKOŃCZYĆ HARVARD I ZNAĆ PIĘĆ JĘZYKÓW. A BEZ IKSIŃSKIEJ JESTEŚ NIKIM....I PRACE DOSTANIE KTOŚ Z UKŁADU.... ALE CÓŻ- ŚWIAT STOI OTWOREM....

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx1 
  • _gość

    30.03.2014, 17:27

    Nikt nie krytykuje tu starszych ludzi, tylko to, ze ktoś wykorzystuje ich do osiągnięcia swoich celow. Chce wylansować się, stać się widocznym. Przecież wiadomo,ze i tak nic nie osiągną starsi, protestujacy ludzie, ale będzie głośno o panach Taflinskim i Wendt, a przecież wybory tuż tuż. To chyba o to chodzi, nie dajmy się zwariować, że o nasze dobro.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx7 
  • EMERYTKA_gość

    30.03.2014, 19:08

    TRZEBA WALCZYC Z WYMIREM NIEsprawiedliwosci

    GRUPA SPOLECZENSTWA CO WALCZY O PRAWDE POSZLA PIKIETOWAC. Tu wiek nie ma znaczenia poniewaz mlodzi musza pracowac ,a emeryci co juz przepracowali w kraju ,gdzie sprawiedliwosc byla piorytetem teraz musza walczyc ,aby dalej byla.W rzadzie Tuska tez pracuja ludzie co dawno osiagneli wiek emerytalny i kase biora i bezprawie produkuja ustawy;Wiedza sie liczy i sprawiedliwosc nie przekrety z kruszywem; Beda walczyc ,az do skutku, cwaniakow trzeba niszczyc nawet protestami.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • _gość

    30.03.2014, 23:32

    Czechy i Węgry dbają o dobro swojego narodu, bo tam politycy, dziennikarze i elity znane publicznie nie zbudowały struktury mafijnej, takiej jaką zbudowali w Polsce. U nas stworzono prawo, którego konsekwencją jest podział społeczeństwa na próżniacze elity i resztę, która musi te elity utrzymywać. I to w dodatku te elity żyją jak pączki w maśle, a reszta społeczeństwa o ile ma pracę, zachrzania od rana do wieczora , aby zarobić 2 000 zł na rękę, niekoniecznie będąc ubezpieczonym. Wróciły uwielbiane przez elity lata międzywojenne, które wielu zna z opowiadań dziadków i rodziców.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx1 
  • _gość

    31.03.2014, 08:43

    napiszcie do uwagi oni przyjadą i zrobią pod napięciem

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx0 
  • MAX _gość

    31.03.2014, 09:11

    UKŁADY

    Potwierdzam Prokuratura w Tczewie działa fatalnie jedne sprawy o takim samym ciężarze dowodowym umarza inne kieruje do sądu zależy to kto zgłasza i jakie ma układy Powinna tam wkroczyć kontrola z Ministerstwa Sprawiediwości

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx0.xx2 
  • _gość

    31.03.2014, 11:38

    chyba od Angeli Merkel, bo w POlsce od dołu do góry samo bagno...

    Cytuj
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • terazja_gość

    31.03.2014, 10:52

    Popieram jeden z komentarzy.Tu nie chodzi o żadne kruszywo,które najprawdopodobniej w jakimś ułamku zostało sprzedane na lewo przez pracujących przy tym,,,tylko o lans i zniszczenie przeciwnika w przyszłych wyborach.I nie chodzi tylko o Taflińsliego czy Wendta,bo w 2010 roku był na liście do powiatu również Pan Kożyczkowski który uzyskał 70 kilka głosów,oraz Flisikowska w swoim rumskim rejonie,która uzyskała zaledwie 27 głosów.Co do Pani Flisikowskiej to warto prześledzić na forach jej styl językowy i podejście do krytyki.Straszy policją,sądami,operuje znaczącymi coś nazwiskami,używając przy tym języka rynsztokowego.Faktem jest,że prawo mamy takie jakie mamy....Może za dwa pokolenia będzie inaczej,,,ale czy do tego by wyeliminować przeciwnika politycznego trzeba zniżać się do stylu,który stosują na co dzień elity polityczne???Czy walka nie może odbywać się na argumenty,,,,tylko w takim stylu jak załatwiono Oleksego,Cimoszewicza,próbowano też Kwaśniewskiego,,,,Prawie codziennie słyszymy Tusk na Kaczyńskiego,,,Kaczyński na Tuska i tak zamydlają te ważne sprawy picem wyborczym.Jaki przykład dajemy dla przyszłego pokolenia,od małego powinniśmy wpajać dzieciom co be,a co cacy,by w przyszłości umiały dokonać wyboru i odróżnić dobro od zła.Nie możemy się faszerować niby oskarżeniami,a jeśli już takie się pojawią,to muszą być niepodważalne.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx9.xx8 
  • _gość

    31.03.2014, 18:52

    olej tych wszystkich pseudo patriotów... ten kraj miał Ci dać podstawy a po 89r nie dał Ci nic... tylko przedstawiciele tych tzw patriotów styropianowych rozkradli Ci nasz kraj... Rozgrabili go gorzej od tzw. komuchów, którzy odbudowali Polskę po zniszczeniach wojennych i wyprowadzili go na jaką taką prostą... a ci złodzieje roztrwonili wszystko i TY wpieprzaj mirabelki i szczaw... Już to pisałem nigdy nie będę bronił jako Polak złodziei i kolesi, już jedni Polacy bronili ich w 39r a kolesie spieprzali przez Zaleszczyki. Na dzisiejszych kolesi szczam ciepłym siurem

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx0 
  • _gość

    03.04.2014, 15:56

    Kto ? która partia zajmie się w końcu wymiarem sprawidliwości ? http://wiadomosci.onet.pl Prawda jest taka, że sędziowie porobili sobie w Polskim systemie prawnym rodzinne klany i kasty - są po prostu bezkarni i nietykalni - są sędziami we własnych sprawach. Po fikcyjnym odpolitycznieniu prokuratury przez PO, nikt za nic nie odpowiada, PO zrzuciła z siebie odpowiedzialność za wymiar sprawiedliwości w Polsce ! Często używane przez polityków PO hasło "ŻYJEMY W PAŃSTWIE PRAWA" to fikcja, ten kto miał kiedykolwiek do czynienia z sądem, lub prokuraturą dobrze o tym wie. Na przykład na pomorzu PO rządzi już od 20 lat, pod różnymi szyldami partyjnymi, mają w kieszeni wszystkie urzędy, sędziowie w Gdańsku co ostatnio ujawniono, także są w pełni dyspozycyjni wobec polityków PO. Niestety takie praktyki są we wszystkich sądach w Polsce i nikt nie ma nad tym kontroli. ( polecam "Państwo w Państwie" w Niedziele na Polsacie ). Rodzinne kasty sędziów i prokuratorów są najbardziej skorumpowanymi grupami zawodowymi w Polsce. Przez ich zepsucie moralne i karierowiczostwo prawo jest tylko dla ubogich, którzy są dotkliwie karani za najdrobniejsze przewinienia. Co chwile opinia społeczna jest bulwersowana inercją drugiej władzy w stosunku do polityków wybranych opcji i osób dobrze ustosunkowanych (np. Sawicka z PO) z wyżej wymienionymi.(np. Tylko ten wierzy w "państwo prawa" w Polsce, kto nie miał do czynienia z tą sitwą. Obecnie w Polsce karze się sądownie osoby z opozycji za prawie każde słowo , natomiast za takie same przewinienia osoby z partii rządzącej się uniewinnia! Wyroki są w miarę sprawiedliwe, tylko wtedy gdy w sprawę nie są zmieszani politycy i urzędnicy oraz ich kolesie. To przez chory system sprawiedliwości nasze Państwo toczy gangrena. To przeciw nim powinien zostać skierowany sprzeciw i gniew obywateli.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • _gość

    03.04.2014, 15:58

    Gdy piszesz prawdę o korupcji to jesteś antysemitą,faszystą i zagrożeniem dla demokracji.Nasze bogate państwo nie stać na pieniądze dla rodziców niepełnosprawnych bo jest biedne i na tzw dorobku,ale na zakup Pendolino choć torów brak jak najbardziej.W zależności od podziału i potrzeb tzw.elit jest kasa do podziału a dla narodu kasa na przetrwanie. Zalegalizowana forma niewolnictwa,wolności w łapach banku,decyzji ludzi z dnia na dzień zamykających fabryki rujnując życie miast i pozostawiając ich z kredytami bez możliwości pracy.Rządzą nami korporacje,banki i politycy których interesy wiążą się z korporacjami...już ponad narodowymi.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • _gość

    03.04.2014, 15:59

    Media, to maszyna propagandowa kształtująca poglądy i opinie np. taki TVN. PROSZĘ BARDZO. [Jerzy Urban do tow. Generała Czesław Kiszczaka ] Jerzy Urban “ Proponuję utworzenie w MSW oddzielnego pionu (służby) propagandowej, działającej także w obrębie MO. Znaczna część politycznie ważnych w skali kraju przedsięwzięć polityczno-propagandowych ma związek z domeną działalności MSW. Dopóki w kraju toczyć się będzie walka polityczna, MSW będzie planować i realizować przedsięwzięcia o największym znaczeniu z punktu widzenia jej przebiegu. Niezbędny jest, więc poważny, instytucjonalny instrument umożliwiający lepsze wykorzystanie propagandowe tych operacji, bezpośrednie oddziaływanie na społeczeństwo w pożądanym kierunku. (…) Służba propagandowa MSW powinna mieć możliwość dawania do TV, radia i prasy gotowych programów do druku, albo też dostarczania TV, radiu i prasie półproduktów, którym ostateczny kształt nadadzą redakcje TV, radia i prasy.(..) W przypadku tego rodzaju rozbudowy służby propagandowej, decydujące znaczenie będzie mieć obsada kadrowa. Trudno jednak znaleźć dobrych dziennikarzy, którzy zdecydują się przejść do MSW. Nie mniej mam pewne propozycje, które jak uważam, warto przynajmniej rozważyć: 1. Mariusz Walter nadaje się na głównego konsultanta, jakiegoś szefa propagowania, szefa realizacji programów radiowo-tv - jednym słowem na kierownika pionu propagandy, lecz główną siłę koncepcyjno-fachową (…) przedstawia tow. Rakowskiemu i mnie sporo interesujących koncepcji ogólnopolitycznych i propagandowych. (…) Kilkakrotnie wysuwano wobec niego fałszywe oskarżenia: o nadużycia finansowe (upadło), o członkostwo w “Solidarności” - zupełnie nieprawdziwe. Pozytywnie zweryfikowany w 1982 r. Sam się usunął z TV, mając dość nękania go. Sprawę zna generał Jaruzelski. Dwukrotnie polecał przyjąć go na powrót do TV. (…) Walter zwleka z decyzją powrotu, żądając satysfakcji i pognębienia jego wrogów.(…) Walter jest więc w tej chwili do wzięcia i wkrótce będzie za późno, bo ma otrzymać wysokie stanowisko w TV, jak mu się tam oczyści przedpole. (….) Gdyby udało się pociągnąć Waltera, on zaproponuje dużo młodych, zdolnych ludzi. Ja dalej będę myśleć, rozglądać się, szukać. źródło: Biuro Udostępniania i Archiwizacji Dokumentów IPN IPN BU MSW, II 1013, k 36-41, oryginał, mps. Biuletyn IPN 11.12.2006r. str.104-109. http://teleshow.pl

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx2 
  • HiM_gość

    03.04.2014, 22:46

    Czy w naszym kraju nie ma młodych ludzi do walki , nie nie ma bo za chlebem wyjechali z kraju to muszą walczyć starsi żeby było lepiej i wrócili ich pokolenia a, a wina czyja ? na pewno nie tych co walczą tylko tych co sieją zamęt i ubliżają innych , wstyd powinno być szczególnie tego co pisze , jeden bardzo nie grzeczny komentator który ma na pieńku z panią E. Flisikowską prezes EFAS, ten pan obywatel to dostał kopa od prezes za nie uczciwość wobec niej i na pewno stanie przed sądem nie można krytykować kogoś osobowości niech popatrzy na siebie i w lustro to może się nie poznać,ciekawa rzecz ja nie uczestniczyłam w tym proteście ale popieram JESTEM Z WAMI , a taki ktoś kto miał szansę to był nie uczciwym i po prostu się zamknie ,gniew i zżera go rdza bo też jest stary i niech założy moherowy beret , a na koniec odda dokumenty pobrane od pana z Tczewa bo pod banderą pani prezes podszył się że jest wielki ,ważny i wpływowy a z reguły gu..... śmierdzi, pozdrawiam go

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx2.xx4 
  • terazja_gość

    04.04.2014, 08:58

    No właśnie odezwała się Pani EF...to jej styl i postawa.Nie za bardzo rozumie co się dzieje u nas,bo na stałe od lat mieszka w Niemczech,ale chce istnieć i nie ważne w jakiej postaci.Jej zasłoną jest walka o sprawiedliwość,ale to wielki kłam,,,chodzi jej zupełnie o co innego i kochana EF...młodzi do walki u nas są,,,jest ich w bród,,,bo nie wszyscy wyjechali i nie kłam nawet w tak jasnej i klarownej sytuacji próbujesz bić pianę.Przyjdzie czas,to i młodzi się odezwą i nie wyręczaj ich.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx6.xx8 

    krysta_gość

    04.04.2014, 21:49

    ten pomylony do lamusa już czsa na niego

    Cytuj
    IP: 46.114.xx9.xx7 
  • try gości _gość

    04.04.2014, 21:24

    druga pikieta będzie w Maju 29.05.w godz.12-tej do 14-tej nie będzie odpuszczine kruszywo . szef Tczewskiej prokuratury będzie musiał odejść

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx9.xx7 
  • gość przecież każdy widzi _gość

    06.04.2014, 13:47

    co się dzieje w naszej gminie Tczew ! korupcja goni korupcję ale kazdy jest ślepy ? i udaje ze nic nie widzi dobrze że jest jeszcze ktoś w tym dzikim kraju jaka jest Polska ? i chce społecznei walczyć z ta patologią korupcyjną przecież oni pracyj zadarmo jeszcze muszą wydawać swoje pieniądze ,czy na znaczek pocztowy podróże , płacą za porady prawne kruszywo to jest w naszej gminie Tczew najmniejsza afera ??????????????? są jeszcze większe ale o wszystkim będą informowani mieszkancy gminy Tczew ! popieramy kazdy protest przeciwko nie kompetentnej władzy . jesteśmy z EFAS-em ? pozdrowienia zasyłają mieszkancy Kościerzyny

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx3.xx7 
  • terazja_gość

    06.04.2014, 21:04

    Przede wszystkim to nie jest Pani Gmina Pani Flisikowska,ja nie widzę żadnej korupcji,,,no chyba że taka jak wszędzie.Niech Pani nie nazywa mego kraju Dzikim Krajem,skoro od kilkudziesięciu lat siedzi Pani w Niemczech i zdążyła zapomnieć się poprawnie wysławiać i pisać.Dziwię się,że prawo pozwala Pani zmyślać i bluzgać każdego, kto się Pani nie podoba,ale myślę że i tu trafi kosa na kamień,,,czas to wszystko zweryfikuje i oceni.Aha...znam kilkoro mieszkańców Kościerzyny i nie przypominam sobie by przesyłali pozdrowienia.Znowu Pani wciska kit i zapewne chce poszerzyć okręg bicia piany.Po drodze są jeszcze Skarszewy.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx1.xx6 
  • Witold z Skarszew ul Polna 44_gość

    07.04.2014, 20:23

    sprawy zamiatane pod dywan

    == TERAZJA == daj sobie spokój wiem coś nie coś na temat { kruszywa w gminie Tczew , bo sam byłem i brałem udział pod prokuraturą w Tczewie w dniu 28.3.2014. i będzie protest w Maju dokładnie 29.5.2014. i sie zapisałem do EFAS u pana Wiesia Kożyczkowskiego , jest nas w tym EFAS 45 -osób tylko w Tczewie a ze Skarszew jest nas 8 -osób ale idzemy do przody , życze Tobie wszystkiego dobrego i odczep sie od nas , TERAZJA ++//***8****

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx8.xx9 
  • terazja_gość

    07.04.2014, 21:52

    No to posłuchaj sobie Witoldzie....Skoro jesteś ze Skarszew, to zauważ różnicę pomiędzy gminami Tczew,a Skarszewy.Policz ile jest dziurawych dróg i chodników w gminie Skarszewy,a ile w gminie Tczew.Mówię tu o sołectwach.Przejedź się i zobacz jakie są wsie w gminie Skarszewy,a jakie w gminie Tczew.Zobacz sobie w jakim stopniu obie gminy pozyskują i wykorzystują środki unijne.Samorząd skarszewski jest daleko w tyle za tczewskim. Kożyczkowski ma interes by się podpierać takimi "burakami"jak Ty,bo startował w wyborach cztery lata temu z listy Platformy Obywatelskiej do Rady Powiatu i mu nie wyszło.Zdobył zaledwie 70 parę głosów.A drogi w gminie Tczew bez względu na to czy z kruszywem,czy bez kruszywa są zrobione i tylko ślepiec tego nie zauważy,albo wściekły człowiek.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx0.xx7 
  • Witold z Skarszew ul Polna 44_gość

    08.04.2014, 13:33

    kruszywo ?

    ==TEZAJ == NIE OBRAZAJ MNIE OD BURAKÓW może ty nim jesteś ? a Wiesia Kożyczkowskiego mozesz pocałować w cztery litery !!!!!!!!! >>kruszywo będzie wyjaśnione czy to się w prokuraturze komu podoba czy nie ty pilnuj twojego dy-łk- a<<

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx7.xx2 
  • terazja_gość

    08.04.2014, 14:37

    Nie muszę Ciebie obrażać,bo styl i poziom wypowiadania się przez Ciebie mówi sam za siebie i potwierdza BURAKOWOŚĆ.Byle kogo też w cztery litery nie będę całować,bo są zapewne zarezerwowane dla Ciebie,a kruszywo jest już dawno wyjaśnione i leży sobie na drogach.Jeszcze trochę i się zacznie małpi cyrk po sądach (EF+AS)...będą robić pranko własnych brudów.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx0.xx7 
  • JÓZEF zapraszam _gość

    10.04.2014, 13:29

    SĄD REJONOWY W WEJHEROWIE

    zapraszam wszystkich do sądu rejonowego w Wejherowie w dniu 16.Maj godz. 13 i 14 odbędzie się sprawa z Andrzejem Skuchą ,przeciwko mojej skromnej osoby od wielu lat A.S.bez prawinie podaje wszystkich do sadu .bo ma dużo czasu do pracy sie niekwapi żyje na koszt podatnika , będą z Stowarzyszenia EFAS ? tam trż narozrabiał aż prezes go wyrzuciła bo podrabiał jej podpisy do rużnych instytucji ? mamy w naszej spółdzielni walne zgromadzenie i tam też nie daje spokoju trzeba coś z tym fantem zrobić bo nie może być tak że jedna osoba nawiedzona utrudnia pracę w urzędach czy gdzie indziej jeszcze raz zapraszam J.

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx6.xx3 
  • terazja_gość

    10.04.2014, 15:11

    Oboje jesteście siebie warci i oboje naciągacie skarb państwa na koszty,a także blokujecie i wydłużacie oczekiwanie na sprawy być może o wiele pilniejsze.Piszecie stek bzdur na siebie w internecie,wyzywacie się,a potem pretensje.Nie macie telefonów do pierdoł,,,czy poczty mailowej?

    Cytuj
    IP: 83.11.xx7.xx2 

    EM_gość

    10.04.2014, 15:48

    Życzę wysokiej kary i pokrycia wszystkich kosztów za te Wasze pierdoły.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx7.xx2 
  • EFAS _gość

    15.04.2014, 16:55

    KRUSZYWO

    Sprawa kruszywa będzie rozpatrywana przez prokuraturę Warszawską , nie uda sie zamieść pod dywan jestem po rozmowie z prokurator panią Barbarą Malczewska z prokuratury generalnej ,za dwa tygodnie napiszę wam więcej pozdrawiam i życzę Zdrowych ,Pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary ,nadzieii miłości .Radosnego ,wiosenego nastroju ,serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciłó oraz wesołego Alleluja tego wam życzy prezes Elżbieta Flisikowska

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx0.xx6 
  • ..._gość

    16.04.2014, 07:36

    Kobieto, tobą też powinna się zająć prokuratura, za mordowanie języka polskiego. Zacznij czytać książki, może jakiś podręcznik gramatyki, bo twoich tekstów nie da się czytać.

    Cytuj
    IP: 83.20.xx8.xx9 
  • terazja_gość

    16.04.2014, 09:03

    Jaki rozum-takie teksty...Zawzięte,zaciśnięte,zakłamane,zmyślające,błądzące,nie trzymające się kupy,wyolbrzymiające istotę sprawy wedle swojego uznania,a nie rzeczywistości.....itd...itd...Bardzo negatywna i szukająca zaczepki osobowość,wielokrotnie pisze do siebie i o sobie,,,,myślę że wymaga pomocy medycznej.

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx0 
  • H.K._gość

    16.04.2014, 20:57

    ~~~TERAZJA ~~

    ~Jak tobie coś nie odpowiada? to nie czytaj bo nie jesteś anonimowy jeden już za takie coś zapłacił grzywną i był wyrok musiał zapłacic każdemu po 2 -tyś zł . a tak moze to ciebie spotkać /&&&&&&&&&&&

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx1.xx3 
  • terazja_gość

    17.04.2014, 17:21

    Nie odpowiada mi,że plączesz język ojczysty,nie odpowiada mi,że kłamiesz w żywe oczy,nie odpowiada mi że obiecujesz gruszki na wierzbie,nie odpowiada mi że się miewasz zbawicielką naszego regionu,nie odpowiada mi że straszysz mnie i nie tylko- grzywną,bo prawda cię boli,,,,nie odpowiada mi że chełpisz się wymyślnymi znajomościami i szastasz ich danymi po internecie,nie odpowiada mi że pomawiasz osoby trzecie o coś,czego nie zrobiły,,,,i tak ogólnie to żaden ze mnie anonim i życzę ci babsztylu odczuwalnej kary w maju.Nie lubię Skuchy,bo jesteście siebie warci,,,ale będę mu kibicować ...

    Cytuj
    IP: 83.11.xx2.xx2 
  • Henryk L. _gość

    29.04.2014, 19:14

    kubicuj komu chcesz nawet ( PUTINOWI i TUSKOWI ?

    TY SOBIE MOŻESZ KIBICOWAĆ I WASZEMU ROMKOWI JAK PRZEZNIE WYBORY BO STAWIAMY na Krystiana ? i co tez bedziesz kibicował ?

    Odpowiedz
    IP: 46.115.xx9.xx2 
  • terazja_gość

    30.04.2014, 21:55

    Będę kibicować,,,komu będę chcieć,,,Tobie nic do tego.Romek trzy kadencje już był to może być i czwartą,,,a jak nie wyjdzie,to też nic się nie stanie,tym bardziej że gminę zostawi zadbaną i nie ma się czego wstydzić. Tafliński w pampersach jeszcze chodzi,ale nikt mu kandydować nie broni i dobrze że choć ktoś na niego chce głosować.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx7.xxx 
  • EFAS TCZEW _gość

    28.06.2014, 22:08

    Strajk ostrzegawczy w dniu 22.07. 2014.

    Strajk Ostrzegawczy w dniu 22.07. 2014 pod prokuraturą rejonową w Tczewie od godz, 12 -tej do godz. 14. -tej obecna będzie pani prezes EFAS . serdecznie zapraszamy do nas dołączą się też mieszkancy Pszczółek .

    Odpowiedz
    IP: 46.114.xx5.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.