Ważna zmiana dla klientów Energa Obrót z Trójmiasta i okolic

Licznik prądu
Ważna zmiana dla klientów Energa Obrót z Trójmiasta i okolic
b]Energa Obrót wprowadza zmianę numeru konta, numeracji faktur i numeru klienta dla odbiorców indywidualnych z Trójmiasta i okolic. Jednocześnie klienci korzystający z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) uzyskają dostęp do nowego serwisu ENERGA24.

W związku z trwającym wdrożeniem nowego systemu obsługi klientów, Energa wprowadza zmiany danych identyfikacyjnych dla odbiorców z Trójmiasta i okolic. Klienci indywidualni otrzymają:

- nowy numer konta bankowego do dokonywania płatności
- nowy numer klienta
- nowy sposób numeracji faktur


Zobacz co zmieniliśmy na fakturze. Wzór nowej faktury tutaj:



Zmiany będą dotyczyć niemal wszystkich klientów indywidualnych z Trójmiasta i okolic, z wyłączeniem osób korzystających z usługi Prąd bez Ryzyka (licznik przedpłatowy) oraz Rozliczenie Rzeczywiste. Szczegółowe informacje, wraz z fakturami zawierającymi nowe dane, będą wysyłane listownie w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Jednocześnie klienci w grudniu otrzymają do dyspozycji nowy serwis internetowy ENERGA24 ( www.24.energa.pl ). Do końca bieżącego roku serwis będzie miał jednak ograniczoną funkcjonalność.

Użytkownicy eBOK objęci zmianami otrzymali maile z indywidualnym hasłem tymczasowym oraz informacją o sposobie logowania. Dotychczasowe konto eBOK nie będzie już aktualizowane.

Uwaga: Wprowadzane przez Energa Obrót zmiany nie wymagają od klientów podpisywania nowych umów czy aneksów. Pracownicy firmy nie będą też odwiedzali klientów w domach. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem tel. 555 555 555. Wszelkie informacje o wprowadzanych zmianach znajdują się na stronie internetowej www.energa.pl/zmiany .

Drukuj
Prześlij dalej