Energa Obrót rozpoczęła w Trójmieście i okolicach wprowadzanie nowego systemu obsługi klientów. Jego wdrożenie potrwa kilka najbliższych tygodni. W tym czasie wystąpią utrudnienia w realizacji niektórych usług czy reklamacji.
Spółka wprowadza nowy, jednolity system, który m.in. usprawni obsługę klienta. Energa przekonuje, że łatwiejsza stanie się komunikacja z firmą, wiele spraw będzie można załatwić zdalnie, a czas ich realizacji skróci się. Serwis eBOK stanie się bardziej przyjazny, zyska nowe funkcje i zostanie przekształcony w platformę ENERGA24, która pozwoli na wygodne korzystanie z oferty firmy.
- Dzięki nowemu systemowi obsługi usprawnimy wewnętrzne procesy w firmie, co odczuwalnie zwiększy szybkość załatwiania spraw, z którymi zwracają się do nas klienci. Wiemy, że do tej pory nie zawsze byli z tego zadowoleni. Wcześniej musimy się jednak przygotować na kilka tygodni niedogodności. Wdrożenie tego systemu to skomplikowany proces obejmujący wiele mniejszych elementów, który można porównać do generalnego remontu w domu. Prosimy klientów o cierpliwość i zapewniamy, że gdy kurz po tych pracach opadnie, komfort obsługi będzie znacznie większy - mówi Beata Ostrowska, rzecznik Energi.
Złożony proces objęcia klientów z obszaru Trójmiasta i okolic (Gdańsk, Gdynia Wejherowo, Kartuzy, Tczew, Sopot, Starogard Gdański) nowym systemem obsługi rozpocznie się w połowie listopada i potrwa około dwa miesiące. W tym czasie klienci:
- będą mieli ograniczony dostęp do konta eBOK i swoich rozliczeń
- mogą z opóźnieniem otrzymać fakturę za energię elektryczną, która będzie zawierać rozliczenie za dłuższy niż zazwyczaj okres
- czasowo nie będą mieli dostępu do usług: Rozliczenie Rzeczywiste i Prąd na Kartę,
- mogą dłużej oczekiwać na realizację swojego zlecenia.
O wszystkich utrudnieniach klienci są już informowani, tak aby każdy, na przykład, wiedział, że przez krótki okres nie będzie mógł odczytać stanu swojego salda w eBOK, uzyskać dostępu faktury lub mógł z wyprzedzeniem doładować swój licznik energii. Szczegółowe informacje na temat utrudnień wysyłane są do klientów pocztą tradycyjną, emailami oraz smsami. Energa Obrót prosi, aby klienci w najbliższym czasie zwracali szczególną uwagę na korespondencję od firmy.
Energa Obrót uruchomiła także specjalną stronę internetową, www.energa.pl/zmiany, na której są publikowane informacje dotyczące procesu wprowadzenia nowego systemu obsługi klientów oraz komunikaty związane z czasową niedostępnością produktów i usług. W przypadku pytań lub wątpliwości firma prosi klientów o kontakt pod numerem 555 555 555.
Wprowadzane zmiany dotyczą systemu firmy i nie będą miały wpływu na dostawy energii elektrycznej. Zakończenie wdrożenia nowego systemu dla wszystkich, blisko 3 milionów klientów, planowane jest na II kwartał 2016 roku.
Po wprowadzeniu nowego systemu zmienią się istotne dane na fakturach - klienci otrzymają nowe numery klienta oraz nowe numery rachunków bankowych do zapłaty za energię elektryczną. Zmianie ulegnie także system numeracji faktur. Żadna z tych zmian nie łączy się jednak z koniecznością podpisywania czy aktualizowania umów.
Na stronie www.energa.pl/zmiany znajdą się także porady dotyczące zakładania konta, ustawiania hasła, czy nowych funkcjonalności serwisu obsługi przez internet ENERGA24, który zostanie udostępniony klientom obszaru gdańskiego po 19 listopada. Hasła do serwisu ENERGA24 będą rozsyłane sukcesywnie na skrzynki mailowe klientów.
Spółka wprowadza nowy, jednolity system, który m.in. usprawni obsługę klienta. Energa przekonuje, że łatwiejsza stanie się komunikacja z firmą, wiele spraw będzie można załatwić zdalnie, a czas ich realizacji skróci się. Serwis eBOK stanie się bardziej przyjazny, zyska nowe funkcje i zostanie przekształcony w platformę ENERGA24, która pozwoli na wygodne korzystanie z oferty firmy.
- Dzięki nowemu systemowi obsługi usprawnimy wewnętrzne procesy w firmie, co odczuwalnie zwiększy szybkość załatwiania spraw, z którymi zwracają się do nas klienci. Wiemy, że do tej pory nie zawsze byli z tego zadowoleni. Wcześniej musimy się jednak przygotować na kilka tygodni niedogodności. Wdrożenie tego systemu to skomplikowany proces obejmujący wiele mniejszych elementów, który można porównać do generalnego remontu w domu. Prosimy klientów o cierpliwość i zapewniamy, że gdy kurz po tych pracach opadnie, komfort obsługi będzie znacznie większy - mówi Beata Ostrowska, rzecznik Energi.
Złożony proces objęcia klientów z obszaru Trójmiasta i okolic (Gdańsk, Gdynia Wejherowo, Kartuzy, Tczew, Sopot, Starogard Gdański) nowym systemem obsługi rozpocznie się w połowie listopada i potrwa około dwa miesiące. W tym czasie klienci:
- będą mieli ograniczony dostęp do konta eBOK i swoich rozliczeń
- mogą z opóźnieniem otrzymać fakturę za energię elektryczną, która będzie zawierać rozliczenie za dłuższy niż zazwyczaj okres
- czasowo nie będą mieli dostępu do usług: Rozliczenie Rzeczywiste i Prąd na Kartę,
- mogą dłużej oczekiwać na realizację swojego zlecenia.
O wszystkich utrudnieniach klienci są już informowani, tak aby każdy, na przykład, wiedział, że przez krótki okres nie będzie mógł odczytać stanu swojego salda w eBOK, uzyskać dostępu faktury lub mógł z wyprzedzeniem doładować swój licznik energii. Szczegółowe informacje na temat utrudnień wysyłane są do klientów pocztą tradycyjną, emailami oraz smsami. Energa Obrót prosi, aby klienci w najbliższym czasie zwracali szczególną uwagę na korespondencję od firmy.
Energa Obrót uruchomiła także specjalną stronę internetową, www.energa.pl/zmiany, na której są publikowane informacje dotyczące procesu wprowadzenia nowego systemu obsługi klientów oraz komunikaty związane z czasową niedostępnością produktów i usług. W przypadku pytań lub wątpliwości firma prosi klientów o kontakt pod numerem 555 555 555.
Wprowadzane zmiany dotyczą systemu firmy i nie będą miały wpływu na dostawy energii elektrycznej. Zakończenie wdrożenia nowego systemu dla wszystkich, blisko 3 milionów klientów, planowane jest na II kwartał 2016 roku.
Po wprowadzeniu nowego systemu zmienią się istotne dane na fakturach - klienci otrzymają nowe numery klienta oraz nowe numery rachunków bankowych do zapłaty za energię elektryczną. Zmianie ulegnie także system numeracji faktur. Żadna z tych zmian nie łączy się jednak z koniecznością podpisywania czy aktualizowania umów.
Na stronie www.energa.pl/zmiany znajdą się także porady dotyczące zakładania konta, ustawiania hasła, czy nowych funkcjonalności serwisu obsługi przez internet ENERGA24, który zostanie udostępniony klientom obszaru gdańskiego po 19 listopada. Hasła do serwisu ENERGA24 będą rozsyłane sukcesywnie na skrzynki mailowe klientów.
Komentarze (8) dodaj komentarz
Kris_gość
16.11.2015, 09:17
Uwaga na naciągaczy z firmy Energa.
Ja i kilku moich znajomych mieliśmy identyczną sytuację. ENERGA naciąga na dodatkowe koszty (opłaty) przez okres kolejnych 4 lat (niekorzystne umowy) http://www.youtube.com/watch?v=PhtHWL4YlhY
OdpowiedzAga_gość
16.11.2015, 09:18
Ach
Z ta energetyka. Prąd zawsze miałam do płacenia do 17 wiec jak przyszedł rachunek to nawet nie patrzyłam a tu mi w piątek dzwonią ze minął termin płatności i mam uregulować fakturę. No rzesz k.... płatny do 9. I już odsetki poleca.....
OdpowiedzAlternatywa_gość
16.11.2015, 10:09
czas
Teraz to dopiero będą chodzić domokrążcy czytaj- oszuści i naciągać stare osoby, okazja czyni złodzieja, a że i okres przedświąteczny to jest okazja by przyjść np. z propozycją z Energii.Proszę uczulić starszych ludzi by uważali bo lepiej być mądrym przed szkodą niż po.
Odpowiedznapisali,że _gość
16.11.2015, 17:01
Żadna z tych zmian nie łączy się jednak z koniec
...w materiale powyżej ( drugi akapit od końca) napisano, że: .... Żadna z tych zmian nie łączy się jednak z koniecznością podpisywania czy aktualizowania umów....
Cytujagoniah_gość
16.11.2015, 15:31
domokrążcy z energetyki
Jakiś miesiąc temu u mnie pojawiła się Pani z energetyki i coś tam gadała o rachunkach z energii, że wracają do rozliczenia prognozowanego. Próbowała dostać się do mieszkania a kiedy skutecznie jej to uniemożliwiłam odparła, że odpowiednie pismo przyjdzie pocztą. Tak więc uważajcie, Pani a raczej młoda dziewczyna nie miała żadnej legitymacji przy sobie i się nie przedstawiła. Pismo nie przyszło do dzisiaj więc podejrzewam, że to naciągaczka.
Odpowiedza_gość
16.11.2015, 18:27
to trzeba było ją naciągnąć
CytujGość
17.11.2015, 07:26
Naciąganie z energi
Jakiś czas temu ktoś zadzwonił na nr tel mojego syna przedstawiając się ze dzwoni z Energi, proponując podpisanie umowy na 4 lata, że niby wtedy nie będzie prąd drozal, że przez ten czas nie zapłacimy więcej, zadali natychmiastowej zgody na takie ich warunki. Dziwne dla mnie było to, że ten ktoś zadzwonił do mojego syna, mimo, że to ja jestem głównym najemca mieszkania i rachunki są na mnie, ale skąd mieli numer tel do mojego syna i dlaczego to do niego ktoś dzwonił z taką propozycja?? Odpowiedziałam tylko, że nie podpisuje żadnych umów przez tel i ze sama przejdę się do Energi popytam i ze maja później zadzwonić, pan ten był niemiły, prawie, że krzyczał, czemu nie chce podpisać z nimi takiej korzystnej umowy, do dziś nikt się nie odezwał. Z tego co wiem, to do kilku moich znajomych tez dzwonili.
Odpowiedzlida_gość
18.11.2015, 15:23
mnie naciagneli mam rachunek podwyzszony o 25 zl . wiem za glupote sie placi a do tego jak sie spozni z oplata to wysylaja takie pisemko kawal kartki wydrukowanej za kwote 34 zl za kawalek szmaty tak ze teraz mialam rachynek o 60 zl wiekszy niz poprzednio mam w duupie taka ich polityke i zmieniam operatora
Odpowiedz