Turniej Miast Zumi - można wygrać pieniądze na kampanię promocyjną

Tczew, Wisła, Stare Miasto (fot. tcz.pl)
 Turniej Miast Zumi  - można wygrać pieniądze na kampanię promocyjną
Wystartowała trzecia edycja rankingu „Turniej Miast Zumi 2015”, organizowanego przez serwis internetowy Zumi.pl należący do Grupy Onet.pl.

Ranking znajduje się na stronie https://turniejmiast.zumi.pl . Każde Miasto moze zbierać głosy i walczyć w Turnieju do 25.11.2015 r.

Zwycięzcą w pierwszej edycji była Rawa Mazowiecka, zwycięzcami drugiej edycji: Gołdap, Sejny, Szydłowiec.

W tym roku organizatorzy chcą nagrodzić osiem miast. Trzy główne nagrody w postaci rabatu 99% na trzy kampanie promocyjne o wartościach kolejno: I miejsce - 200 tys. , II miejsce 100 tys. , III miejsce 50 tys. złotych. Podobnie jak w poprzednich latach będzie to ranking, w którym uczestnicy mogą zagłosować na jedno spośród 335 miast powiatowych. Lliczba głosów jest przeliczana proporcjonalnie do liczby mieszkańców i to ona decyduje o pozycji w naszym rankingu.


- Aby oddać głos na swoje miasto, trzeba podać w formularzu adres email oraz kliknąć w link weryfikacyjny przesłany na wskazanego maila - tłumaczy Zbigniew Ptaszyński z Grupy Onet.pl - Podjęliśmy taką decyzje ponieważ jesteśmy pewni, że ta forma jest bardziej sprawiedliwa dla wszystkich i była ona rekomendowana przez Nasz dział prawny. Zaznaczę jeszcze, że maile są tylko potrzebne do weryfikacji i nie będziemy ich używać do innych celów zgodnie z regulaminem umieszczonym na stronie.

Regulamin Głosowania

Do tegorocznej edycji "Turnieju Miast" organizatorzy wprowadzili kilka nowości, by nieco urozmaicić przebieg konkursu.

- Pierwsza nowość - internauci po oddaniu głosu na miasto, które wspierają w Turnieju, będą mogli dodatkowo wziąć udział w krótkiej sondzie i pomóc nam wybrać miasta, które szczególnie wyróżniają się i zasługują na miano miasta: Aktywnego Biznesowo, Ekologicznego, Przyjaznego Turystom oraz Bezpiecznego . Po podsumowaniu głosów nagrodzimy zwycięskie miasta w każdej z tych kategorii 99% rabatem na działania reklamowe o wartości 5 tys. PLN oraz przyznamy im certyfikaty w zwycięskiej kategorii. Druga nowość to Konkurs Fotograficzny dla internautów, którym dajemy szansę na pokazanie swojego miasta na zdjęciach. Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane na stronie głównej Zumi i będą nową “tapetą" danego miasta - podają organizatorzy.



Drukuj
Prześlij dalej