Do 18. kwietnia Zakład Usług Komunalnych czeka na firmy, które są zainteresowane przeprowadzeniem remont ulicy ul. Gdańskiej i dokończeniem przebudowy Jedności Narodu. Całość prac ma zakończyć się do 30. listopada.
Ogłoszony został przetarg na remont ul. Gdańskiej i Jedności Narodu.
- Przedmiot zamówienia wchodzi w zakres pakietu projektów realizujących przedsięwzięcie Zintegrowanej Inwestycji Terytorialnej (ZIT) pn. „Węzły Integracyjne OMG-G-S wraz z trasami dojazdowymi”. Gmina Miejska Tczew w ramach przedsięwzięcia ZIT, wystąpiła z wnioskiem o dofinansowanie tego zadania ze środków RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. - informuje Małgorzata Mykowska, rzeczniczka tczewskiego ratusza.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa węzła integracyjnego - przebudowa ul. Gdańskiej w Tczewie (etap II), budowa systemu tras rowerowych; przebudowa ul. Jedności Narodu w Tczewie (etap III).
Remont ul. Jedności Narodu rozpoczęty został w ubiegłym roku. Do wykonania pozostał jeszcze 350-metrowy odcinek od strony ul. Gdańskiej.
Inwestycja będzie kompleksowa, co oznacza nie tylko remont nawierzchni i chodników, ale też przebudowę instalacji podziemnych, nowe oświetlenie i budowę ścieżki rowerowej. Przebudowane zostanie również skrzyżowanie z ul. Sadową.
Termin składania ofert: 18 kwietnia br.
Termin zakończenia inwestycji: 30 listopada br.
Ogłoszony został przetarg na remont ul. Gdańskiej i Jedności Narodu.
- Przedmiot zamówienia wchodzi w zakres pakietu projektów realizujących przedsięwzięcie Zintegrowanej Inwestycji Terytorialnej (ZIT) pn. „Węzły Integracyjne OMG-G-S wraz z trasami dojazdowymi”. Gmina Miejska Tczew w ramach przedsięwzięcia ZIT, wystąpiła z wnioskiem o dofinansowanie tego zadania ze środków RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. - informuje Małgorzata Mykowska, rzeczniczka tczewskiego ratusza.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa węzła integracyjnego - przebudowa ul. Gdańskiej w Tczewie (etap II), budowa systemu tras rowerowych; przebudowa ul. Jedności Narodu w Tczewie (etap III).
Remont ul. Jedności Narodu rozpoczęty został w ubiegłym roku. Do wykonania pozostał jeszcze 350-metrowy odcinek od strony ul. Gdańskiej.
- Władze miasta zaplanowały również remont całej ulicy Gdańskiej, ale ze względu na wielkość, koszty zadania oraz uciążliwość, jaką przebudowa oznacza dla komunikacji w mieście, postanowiono podzielić tę inwestycje na kilka etapów. Pierwszy etap zrealizowany został w ubiegłym roku, gdy przebudowane zostało rondo u zbiegu ul. 1 Maja i wiaduktów. W tym roku wyremontowany ma zostać 640-metrowy fragment - od skrzyżowania z al. Solidarności w kierunku skrzyżowania z ul. Jedności Narodu. - dodaje Mykowska.
Inwestycja będzie kompleksowa, co oznacza nie tylko remont nawierzchni i chodników, ale też przebudowę instalacji podziemnych, nowe oświetlenie i budowę ścieżki rowerowej. Przebudowane zostanie również skrzyżowanie z ul. Sadową.
Termin składania ofert: 18 kwietnia br.
Termin zakończenia inwestycji: 30 listopada br.
Komentarze (4) dodaj komentarz
TEO_gość
11.04.2017, 10:51
Bardziej pasuje słowo "zwężenie" Gdańskiej. Kilka lat temu jak rozważano rozbudowę Jagiellońskiej, władca - wizjoner stwierdził że nie ma potrzeby czterech pasów. Jak jest dzisiaj każdy widzi. Jagiellońska zawalona totalnie. Za to wybudowano jakiś ślepy pas koło bricomarche.
Odpowiedzkierowca_gość
11.04.2017, 12:06
Warto bylo by dokonczyc najpierw ETAP I bo jakos nie wyglada jakby wszystko przy nowym rondzie bylo gotowe. Przydaloby sie ponowne wymalowanie linii oddzielajacych pasy ruchu oraz oddzielenie sciezkie rowerowej na odcinku na jezdnii tak jak bylo to zapowiedziane wczesniej.
Odpowiedz_gość
11.04.2017, 14:24
ul. Gdańska
Na ul. Gdańskiej wyciąć połowę drzew przede wszystkim przy slupach oświetleniowych. Obecnie bardzo skutecznie przysłaniają oświetlenie.
Odpowiedzadam_gość
11.04.2017, 16:53
Rondo powinno przy Sadowej oraz przy skrzyżowaniu z Gdańską ... po co ten remont skoro korki będą jak były? Chyba że chodzi o zwężanie ulic w Tczewie bo taka moda środowisk rowerowych które w ten sposób chcą zmusić zmotoryzowanych mieszkańców do korzystania z rowerów bo są korki które celowo tworzy miasto poprzez budowanie wąskich ulic i nieskutecznych skrzyżowań!
Odpowiedz