Po okresie zimowych mrozów drogowcy wrócili na teren budowy drogi dojazdowej do autostrady A1. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, inwestycja zostanie zakończona do maja br. Zgodnie z kontraktem wykonawca ma czas do sierpnia na zakończenie wszystkich robót.
Mróz wstrzymał prace związane z budową drogi dojazdowej do autostrady A1 w Stanisławiu w styczniu. Jeszcze do niedawna w powodu wyjątkowo łagodnej zimy kierowcy liczyli na szybsze zakończenie inwestycji. Z powodu wstrzymania robót jednak jeszcze przez około dwa miesiące będziemy musieli korzystać z objazdu ulicą Skarszewską w Tczewie. Wykonawca - firma Skanska - chce zakończyć prace związane z przebudową skrzyżowania w ciągu ulicy Armii Krajowej i drogi pod wiaduktem kolejowym do maja br. Gotowy jest już z kolei nowy przejazd kolejowy - na razie kierowcy jeżdżą jednak jeszcze starą trasą - oddanie przejazdu trzeba bowiem uzgodnić z PKP.
Przypomnijmy, że na odcinku Szpęgawa - Tczew drogowcy mieli sporo pracy do wykonania - m. in. wybudowali dwa mostki, poza tym droga przebiega całkowicie nową trasą. Na odcinku ul. Jagiellońskiej wykonawca natrafił na sporo podziemnych niespodzianek. Dodajmy, że Skanska odpowiada za rozbudowę 4,5-kilometrowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 224 pomiędzy węzłem Stanisławie i Tczewem. Część prac już udało się zakończyć. Zadanie opiewa na 35,2 mln zł brutto i zostało dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomorskiego Programu Operacyjnego.
Mróz wstrzymał prace związane z budową drogi dojazdowej do autostrady A1 w Stanisławiu w styczniu. Jeszcze do niedawna w powodu wyjątkowo łagodnej zimy kierowcy liczyli na szybsze zakończenie inwestycji. Z powodu wstrzymania robót jednak jeszcze przez około dwa miesiące będziemy musieli korzystać z objazdu ulicą Skarszewską w Tczewie. Wykonawca - firma Skanska - chce zakończyć prace związane z przebudową skrzyżowania w ciągu ulicy Armii Krajowej i drogi pod wiaduktem kolejowym do maja br. Gotowy jest już z kolei nowy przejazd kolejowy - na razie kierowcy jeżdżą jednak jeszcze starą trasą - oddanie przejazdu trzeba bowiem uzgodnić z PKP.
Przypomnijmy, że na odcinku Szpęgawa - Tczew drogowcy mieli sporo pracy do wykonania - m. in. wybudowali dwa mostki, poza tym droga przebiega całkowicie nową trasą. Na odcinku ul. Jagiellońskiej wykonawca natrafił na sporo podziemnych niespodzianek. Dodajmy, że Skanska odpowiada za rozbudowę 4,5-kilometrowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 224 pomiędzy węzłem Stanisławie i Tczewem. Część prac już udało się zakończyć. Zadanie opiewa na 35,2 mln zł brutto i zostało dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomorskiego Programu Operacyjnego.
Komentarze (16) dodaj komentarz
driver_gość
15.03.2012, 00:30
szersze drogi robta wsiuny !
kiedy te tepe lby pojma ze drogi sa za waskie !
Odpowiedzkierowca_gość
15.03.2012, 07:53
projekt skrzyżowania ul. A.Krajowej z Jagiellońską
jest do kosza. Kto pozwolił na wybudowanie azyli dla pieszych? A jeżeli powstają takie azyle powinno się w tym miejscu uwzględnić ruch samochodów ciężarowych z przyczepami. Myślę że po oddaniu tego skrzyżowania nie będziemy musieli długo czekać aż jakiś autobus lub samochód ciężarowy przejedzie po azylu na ul. Jagiellońskiej i uszkodzi sygnalizację świetlną. Droga wojewódzka a taki bubel. Już nie mogę się doczekać tłumaczeń tj. w przypadku wiaduktu na W.Polskiego. O karach umownych już wszyscy zapomnieli?? Musimy zacząć rozliczać włodarzy bo źle się dzieje!!
Odpowiedzja_gość
15.03.2012, 08:24
tak to jest jak drogi w mieście mają 50 zarządców - ta droga jest akurat wojewódzka i decyzje o jej kształcie zapadają w gdańsku - w wojewódzkim zarządzie dróg - pewnie jakiś urzędnik stwierdził, że na "prowincji" taka wystarczy. z drugiej strony nie narzekajmy przed oddaniem inwestycji. na wiadukt też wylano tyle łez, że jest za wąski, a jakoś nie widziałam, żeby były tam jakiekolwiek problemy z przejazdem
Cytujka_gość
15.03.2012, 14:15
do ja
A ja widzę codziennie. Skręcający w lewo w Targową blokuje ruch. Przedtem było miejsce na ominięcie go z prawej.
Cytuj_gość
15.03.2012, 08:14
ta firma to poraszka zero pojecia o oznakowaniu o przejsciu dla pierszych chodz teraz juz jako tako zrobione ;p
OdpowiedzImię, login, pseudonim, nick (_gość
15.03.2012, 15:10
Temat komentarza (max 50 znaków):
Twój analfabetyzm to porażka...
Cytuj_gość
15.03.2012, 08:15
teraz weszla moda nie na poszerzanie tylko na powerzanie drug i mostow
Odpowiedzkb_gość
15.03.2012, 08:37
drogi
Teraz moda na drogi rowerowe, dlatego jezdnie są coraz węższe...
Cytujachech_gość
15.03.2012, 08:46
polska jezyk trudna jezyk
Ja pier.... nauczcie sie w koncu pisac poprawnie w jezyku polskim- "poraszka" czy "powęrzanie"??? Czy dzis juz same matoly produkują się pod artykułami?
OdpowiedzRafał_gość
16.03.2012, 00:40
"drug"
Cytuj_gość
15.03.2012, 09:47
jak ci przeszkadza pisownia to nie czytaj komentarzy internautów :D
Odpowiedzsim_gość
15.03.2012, 10:05
oczy bolą
Poraszka jest moim faworytem. Drug może chodzi o leki a może o narkotyki bo chyba nie o drogi. Do wszystkich gwiazd przy pisaniu podkreślenie czerwonym kolorem uwaga błąd.
Odpowiedz_gość
15.03.2012, 10:27
Kiedy zarządcy dróg zainteresują się sprawą niszczenia i zanieczyszczania jezdni przez przyległych do tych dróg pseudo rolników ?
Odpowiedzmlody_gość
15.03.2012, 14:59
w Tczewie lepiej chodzić z buta szkoda auta :P
Odpowiedzjack_gość
15.03.2012, 22:07
....
tak narzekacie na tczew że takie są fatalne drogi ale czy w innych miastach są lepsze ? nie sądzę
Odpowiedznowy_gość
16.03.2012, 08:44
może nie w miastach ale w innych krajach sa na pewno leprze drogi niż u nas w Polsce
Odpowiedz