Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie prowadzi kolejne działania i przekazuje informacje naszym czytelnikom.
- W następstwie podjętych czynności kontrolnych, w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej pod nazwą "Marcus" uzyskano zobowiązanie przedsiębiorcy do dobrowolnego zwrotu poniesionych przez konsumentów kosztów uzasadnionej reklamacji towaru. - informuje asystent Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tczewie, Adrian Manterys - Osoby, których reklamacje zostały uznane za uzasadnione mogą zgłaszać się w sklepie z wnioskiem o zwrot udokumentowanych kosztów, jakie poniosły w związku z dostarczeniem i odebraniem reklamowanego towaru.
Rzecznik poszukuje również konsumentów, którzy zetknęli się z procedurą reklamacyjną prowadzoną przez sklep działający pod nazwą STYL, bez względu na wynik tejże procedury.
- Czekamy na przekazanie w dowolnej formie (osobiście, pocztą, faksem bądź drogą elektroniczną) formularzy zgłoszeń reklamacyjnych stosowanych przez wskazany podmiot. - dodaje Adrian Manterys.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości konsumenci mogą zgłaszać się do biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tczewie, który przyjmuje konsumentów w pokoju nr 31 (parter) w Starostwie Powiatowym w Tczewie, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl oraz pod numerem telefonu (58) 773 49 47. Rzecznik przyjmuje interesantów w poniedziałki i środy od godziny 9 do 14, a także w czwartki do godziny 17.
- W następstwie podjętych czynności kontrolnych, w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej pod nazwą "Marcus" uzyskano zobowiązanie przedsiębiorcy do dobrowolnego zwrotu poniesionych przez konsumentów kosztów uzasadnionej reklamacji towaru. - informuje asystent Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tczewie, Adrian Manterys - Osoby, których reklamacje zostały uznane za uzasadnione mogą zgłaszać się w sklepie z wnioskiem o zwrot udokumentowanych kosztów, jakie poniosły w związku z dostarczeniem i odebraniem reklamowanego towaru.
Rzecznik poszukuje również konsumentów, którzy zetknęli się z procedurą reklamacyjną prowadzoną przez sklep działający pod nazwą STYL, bez względu na wynik tejże procedury.
- Czekamy na przekazanie w dowolnej formie (osobiście, pocztą, faksem bądź drogą elektroniczną) formularzy zgłoszeń reklamacyjnych stosowanych przez wskazany podmiot. - dodaje Adrian Manterys.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości konsumenci mogą zgłaszać się do biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tczewie, który przyjmuje konsumentów w pokoju nr 31 (parter) w Starostwie Powiatowym w Tczewie, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl oraz pod numerem telefonu (58) 773 49 47. Rzecznik przyjmuje interesantów w poniedziałki i środy od godziny 9 do 14, a także w czwartki do godziny 17.
Komentarze (2) dodaj komentarz
OLAF_gość
26.03.2012, 00:11
Ten Rzecznik to chyba jedyna porzyteczna i sprawnie dzialajaca instytucja w urzedzie miejskim. ostatnio tez rzecznik konmentowal ze centrum kultury i sztuki nie moze wyznaczac terminu do odbioru biletow, wczesniej tez cos bylo. ja bylem jeszcze na dabrowskiego w urzedzie to naprawde gosc mial werwe i przekonywal mnie zeby cos zrobic . zeby tak jeszcze dodali mu zeby mogl dzialac w sprawie niedoli innych urzednikow starostwa i urzedu miejskiego
Odpowiedzgram_gość
26.03.2012, 08:39
wyrzucili ciez podstawowki???
"poRZyteczna powiadasz??? wracaj lepiej do szkoly analfabeto.
Cytuj