Trwa wykładanie warstw ścieralnych na skrzyżowaniu al. Kociewskiej z Jagiellońską. Wprowadzono tu ruch wahadłowy. To ostatnie poważne utrudnienia dla kierujących w tym rejonie miasta, związane z budową tej trasy.
- Wykonawca - firma Strabag - deklarował, że utrudnienia związane z układaniem warstwy ścieralnej na skrzyżowaniu potrwają jeden dzień. Później ciężki sprzęt przeniesie się na aleję Kociewską i skrzyżowanie w rejonie ulic Wigury i Żwirki - mówi Joanna Rzepka z Miejskiego Zarządu Dróg.
Do tej pory, wykonana została podbudowa na całej długości jezdni, ułożono też wszystkie sieci podziemne - gazową, ciepłowniczą, deszczową, ułożono kable pod oświetlenie. Realizowany etap al. Kociewskiej (tzw. ul. Nowosuchostrzycka), długości ok. 450 m biegnie od ul. Żwirki do ul. Jagiellońskiej. Zadanie obejmuje wykonanie jezdni, chodników po obu stronach, ścieżki rowerowej - po prawej stronie patrząc w kierunku ul. Jagiellońskiej, wykonanie oświetlenia, przebudowę sieci podziemnych. W zakresie zadania jest także wybudowanie skrzyżowania nowej drogi z ul. Jagiellońską oraz montaż sygnalizacji świetlnej.
Koszt inwestycji to 3,8 mln zł. Inwestycja uzyskała dofinansowanie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój (Edycja 2015).
- Wykonawca - firma Strabag - deklarował, że utrudnienia związane z układaniem warstwy ścieralnej na skrzyżowaniu potrwają jeden dzień. Później ciężki sprzęt przeniesie się na aleję Kociewską i skrzyżowanie w rejonie ulic Wigury i Żwirki - mówi Joanna Rzepka z Miejskiego Zarządu Dróg.
Do tej pory, wykonana została podbudowa na całej długości jezdni, ułożono też wszystkie sieci podziemne - gazową, ciepłowniczą, deszczową, ułożono kable pod oświetlenie. Realizowany etap al. Kociewskiej (tzw. ul. Nowosuchostrzycka), długości ok. 450 m biegnie od ul. Żwirki do ul. Jagiellońskiej. Zadanie obejmuje wykonanie jezdni, chodników po obu stronach, ścieżki rowerowej - po prawej stronie patrząc w kierunku ul. Jagiellońskiej, wykonanie oświetlenia, przebudowę sieci podziemnych. W zakresie zadania jest także wybudowanie skrzyżowania nowej drogi z ul. Jagiellońską oraz montaż sygnalizacji świetlnej.
Koszt inwestycji to 3,8 mln zł. Inwestycja uzyskała dofinansowanie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój (Edycja 2015).
Komentarze (6) dodaj komentarz
_gość
28.10.2015, 15:51
"koszt inwestycji to 3,8 mln zł" za 450 m drogi! A są ludzie co nie maja gdzie mieszkać! Cóż - ważne że będą mieli po czym chodzić....
OdpowiedzDarek_gość
28.10.2015, 16:42
Kociewskiej z Jagiellońską
Kiedy pojedziemy całą Kociewską ? zostanie otwarta do 31,10,15 ????
Odpowiedz_gość
28.10.2015, 17:04
Polozona nawierzchnia na ul Wigury to wielka porazka. Za taki bubel nie powinni otrzymac zaplaty ale znajac zycie w czasie odbioru nie bedzie uwag Zaznaczam ze nie jestem mieszkancem tej ulicy przejezdzalem tam rowerem jak mozna odstawic taka hauture.
OdpowiedzMichał_gość
28.10.2015, 17:07
Brawa dla inzynierów
Kładą warstwę ścieralną na zapiaszczoną, obłoconą pierwszą warstwę asfaltu? Brawo, na następny rok będą dziury, jak przez zimę wszystko zamarznie i wykruszy wszystko.
Odpowiedzwioslarz25
28.10.2015, 18:15
.
Mam pytanie... Dlaczego nie został połączony chodnik ciągnący się od Jagiełły 1 i 3 do al. kociewskiej ?
Odpowiedz_gość
29.10.2015, 09:25
Skrzyżowanie
A ja mam inne pytanie: dlaczego tam nie zaprojektowano i nie zbudowano ronda? Akurat to rozwiązanie jest idealne dla tego miejsca i skrzyżowania obu dróg. Ronda wciśnięto tam, gdzie nie spełniają swojej funkcji i nie było takiej potrzeby (nawet według kosztownych analiz i prognoz ruchu), natomiast tam, gdzie rzeczywiście miałyby szansę spełnić swoją funkcję, buduje się zwykłe skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną! I-D-I-O-T-Y-Z-M!
Odpowiedz