Pelplin. Dariusz Górski poprze Patryka Demskiego w drugiej turze wyborów

(fot. tcz.pl)
Pelplin. Dariusz Górski poprze Patryka Demskiego w drugiej turze wyborów

zobacz galerię zdjęć: 3
Bardzo ciekawie zapowiada się druga tura w Pelplinie. Tam do wyborów stanęło trzech kandydatów - żaden nie zdobył znacząco większej liczby głosów, dlatego dogrywka zapowiada się tym ciekawiej. Dzisiaj (21.11) Dariusz Górski z komitetu Razem w Dobrą Stronę podczas specjalnej konferencji prasowej poparł Patryka Demskiego z Prawa i Sprawiedliwości.

W Pelplinie 30. listopada mieszkańcy ponownie pójdą do urn. W drugiej turze zawalczą obecny wiceburmistrz Tadeusz Błędzki (Kociewski Klub Regionalny) - 37 proc. (1971 głosów) z Patrykiem Demskim (Prawo i Sprawiedliwość) - 34 proc. (1848 głosów). Trzecie miejsce zajął Dariusz Górski (KWW Razem w Dobrą Stronę) - 28 proc. (1495 głosów). I to właśnie głosy wyborców Górskiego mogą zdecydować o wyniku rozgrywki. Dzisiaj założyciel komitetu Razem w Dobrą Stronę oficjalnie poparł Patryka Demskiego.

- Czas na zmiany w naszej gminie - obaj z panem Patrykiem szliśmy do wyborów z podobnym hasłem, mamy zbliżoną wizję rozwoju Pelplina, dlatego zdecydowałem się rekomendować kandydaturę pana Patryka Demskiego w drugiej turze wyborów. - mówi Dariusz Górski. - Budujemy wspólną koalicję programową. W krótkim czasie wypracujemy porozumienia personalne. - dodaje Demski.

Obaj panowie podkreślają, że podczas kolejnej kadencji priorytetem powinno być uporządkowanie finansów publicznych gminy, przyjrzenie się pracy służb komunalnych, spółce Pelkom, funkcjonowaniu Urzędu Miasta i Gminy.


- Pelplin musi skorzystać z lokalizacji w pobliżu autostrady A1 - chcielibyśmy dążyć do tego, by w sąsiedztwie autostrady powstało centrum logistyczne. Trzeba również pomyśleć o wspólnej promocji miasta i katedry, by nie dublować swoich kompetencji - mówił Patryk Demski.

Sojusz dobrze ocenił poseł Prawa i Sprawiedliwości, Kazimierz Smoliński, który podkreślał, że będzie zabiegał w Warszawie o środki dla Pelplina. Demski i Górski podkreślali, że ich hasłem ma być nie rewolucja, ale ewolucyjne zmiany. Podkreślali, że rozpoczną od przekonania rady do obniżenia diet, a także wynagrodzenia włodarzy gminy. Dodajmy, że ugrupowanie Górskiego zdobyło w radzie 4 mandaty, a PiS jeden. Sam założyciel komitetu zdecydował się nie ubiegać o mandat radnego.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (137)
dodaj komentarz

  • _gość

    21.11.2014, 17:00

    Boże, chroń nas przed takim duetem.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • WYBORCA_gość

    21.11.2014, 18:27

    .

    BRAWO! Tylko OBECNI urzednicy z UMiG Pelplin boja sie takiego duetu. PAN Gorski ma prace jest policjantem i nie zalezy mu na pracy w magistracie wiec z tego powodu nie popiera kandydata. Pelpliniacy wybierajcie Pana Demskiego po wyborach bedzie nowy wizerunek PELPLINA .

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 

    łowca klik_gość

    21.11.2014, 20:01

    Kliko drżyj!

    Pelplińska klika już trzęsie się ze strachu.

    Cytuj
    IP: 31.11.xx4.xx7 

    max_gość

    23.11.2014, 22:03

    Smieszne jest to że zarzuca się panu Górskiemu i Demskiemu że są amatorami. Powszechnie wiadomo że pan Stanuch, Błędzki czy Łaga również nie skończyli nic wspólnego z administracją co zresztą widać po tym jak zarządzali gminą, zadłużyli ją niemiłosiernie. Tu potrzeba ludzi uczciwych, rozważnych i z energią a tacy są właśnie pan Górski i Demski. 

    Cytuj
    IP: 176.58.xx3.xx2 

    Rogowski lech_gość

    24.06.2017, 21:42

    Sitwa pisowska

    Ja pamientam kto jest kim panie gurski !!!!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 178.183.xx8.xx1 
  • Cz_gość

    21.11.2014, 17:01

    Nareszcie, dobre postanowienie, jest nadzieja dla miasta i całej gminy.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx7.xx1 
  • Mac-iek_gość

    22.11.2014, 15:44

    o wspaniały kandydatach

    Patryczek spalił się na fb, pisząc że powiat tczewski to siedziba pisatunów żyrandoli. Co za obłudnik!!! Jak nie wyjdzie na burmistrza to pewnie z miłą chęcią będzie się pchał do koryta w tczewie. Żadnych Demskich (zasługi tatusia znane wielu mieszkańcom....), żadnych Górskich - amatorów, chcących zabawić się w administrację!!!!!

    Cytuj
    IP: 153.19.xx5.xx4 

    max_gość

    23.11.2014, 16:48

    oj będzie się działo

    zgadzam się, jest nadzieja dla naszej gminy. Duet Demski -Górski to najlepszy z możliwych. Razem świetnie dadzą sobie radę. KKR powinien się wstydzić swoich oszczerstw pisanych tu na tych panów, kłamstw wyssanych z palca. Czytając ich komentarze od razu widać jakiego pokroju to są ludzie i jak dalece potrafią się posunąć by zostać przy władzy. WSTYYYD!!!  To co tu wypisują na temat obu panów pasuje jak ulał do nich samych!!!!!!!! KKR nie potrafi pogodzić się z możliwą porażką, zresztą już taką poniósł bo pan Górski wprowadził do rady czterech swoich ludzi a pan Demski jedną- i to jest duży sukces. I myślę że dlatego działają teraz razem. Mam nadzieję że obalą dotychczasową władzę i jej panoszenie. PS. Gdyby panowie Demski i Górski mieli parcie na władzę to Górski startowałby na radnego czy do powiatu gdzie ze swoim poparciem dostałby się bez problemu, ale jak widać nie jest żądny władzy a pan Demski poszedłby do powiatu i miałby święty spokój. Cieszę się że połączyli swoje siły.

    Cytuj
    IP: 176.58.xx3.xx0 
  • _gość

    21.11.2014, 17:06

    wyborca

    Pelplin już leży :(

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xxx 
  • Ciekawy_gość

    21.11.2014, 17:15

    To dopiero przekręt!!!

    tnij.tcz.pl/?u=c97886 Pod tym linkiem kryje się zeznanie podatkowe Pana Tadeusza Błędzkiego. Proszę samemu wyciągnąć wnioski.

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx6 
  • księgowy_gość

    22.11.2014, 10:28

    4907 zł za hektar ziemi ???

    48,9 hektara ziemi wartości 240.000zł ??? Najsłabsza klasa czyli V, VI w naszym województwie to cena 26.000 za hektar. Jakiś cienias z matematyki jestem bo jakbym nie liczył to mi wychodzi dużo więcej niż w zeznaniu tego pana. tnij.tcz.pl/?u=d43cb8

    Cytuj
    IP: 79.190.xx7.xx5 
  • ja_gość

    21.11.2014, 17:49

    oblicze

    W wyrazie twarzy już widzę pychę.............!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx3 
  • szef_gość

    21.11.2014, 17:49

    Żygać mi się chce jak widze tego Policjanta obłudnika, który w programie wyborczym miał że nie będzie u niego na stanowisku w-ce burmistrza a teraz sam będzie w-ce. Innym pieniędzy na tym stanowisku nie dał by zarobić a sobie czemu nie?? A hasłem wyborczym Górskiego było "Człowiek z zasadami" a jak widać zasady bo pierwszej turze przestały obowiązywać !

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx8.xxx 
  • ^^_gość

    27.11.2014, 20:51

    racja!!!

    Tak zobaczył, że się nie dostał, to szybko pod publikę zmienił zdanie i chce wskoczyć na stołek zastępcy, którego był przeciwnikiem. I gdzie tu oszczędności panie Dariuszu?!

    Cytuj
    IP: 109.243.xx6.xx3 
  • racjonalista_gość

    21.11.2014, 17:58

    Hipokryzja

    Pan Górski ma zapewnione apanaże w postaci rychłej emerytury resortowej ze służby w policji, zatem niech nie pitoli o obniżaniu radnym diet oraz wynagrodzeń włodarzy. Niech pan Górski nie uprawia polityki cudzym kosztem. PS. Fotka z mecenasem K.S. nie wróży nić dobrego, czego ów pan się nie dotknie, upada. pozdrawiam trzeźwo myślących

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx2.xx1 
  • _gość

    21.11.2014, 18:57

    tnij.tcz.pl/?u=ecbc53

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx2 
  • gość_gość

    21.11.2014, 19:15

    duet

    Głosowałam na Demskiego ale skoro już przed wyborem wchodzi w układy z "człowiekiem z zasadami" to ja dziękuję i zmieniam zdanie. A mogło być dobrze:( Demski obiecał stołek wiceburmistrza komuś kto podczas kampanii powiedział, że wice nie potrzebuje ale jak sam ma być wice to już pasuje. Ludzie z zasadami i czas na zmiany same slogany... Naprawdę Pelplin leży chyba, że wyborcy się opamiętają?

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx7 
  • Maria_gość

    21.11.2014, 19:16

    Jeszcze szanowni panowie nie wygrali a już "układy" ... To dopiero przekręt!!!

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx8.xx4 
  • Cz_gość

    21.11.2014, 21:23

    Po to Górski kandydował, żeby odsunąć od władzy Błędzkiego, skoro mu sie to nie udało w pierwszej turze to wspiera Demskiego, co jest w tym nienormalnego? Jeżeli Demski wygra to przeprowadzi zmiany na których zależało także Górskiemu. Są to podstawowe zasady demokracji, po to są wybory i przedstawianie programów.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx7.xx1 

    WYBORCA_gość

    21.11.2014, 22:10

    JAKIE UKLADY?

    po prostu swoj elektorat chce zmobilizowac na rzecz kandydata .Pana Patryka Pan Smolinski jest adwokatem wiec mlodego prawnika Pana Patryka bedzie wspieral na kazdym etapie samorzadnosci.Co to komu przeszkadza chyba tym co wspierali Emilke i dali jej szanse zostac twarza w poprzednich wyborach. Pelpliniacy nie bojcie sie zmian na pewno bedzie dla gminy i miasta Pelplin lepiej. Nie bedzie urzedniczej kliki jaka dotychczas panuje w magistracie.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • _gość

    21.11.2014, 19:26

    Pis zwerbował Urbana

    W Pelplinie mają Górskiego a w Tczewie pis chce zwerbować Urbana i Żywicką. Smoliński z Demskim wydają się skuteczni. Ciekawe kto następny.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx6 
  • gość _gość

    21.11.2014, 19:31

    Co to za bzdury przecież ten majątek należy do Błędzkich od wieków .On go nie kupił.Ludzie dobrze ,że rywalizuje dwóch kandydatów , ale nie takimi sposobami .Rzeczywiście jesteś ciekawym gościem . Jakieś brudy nieprawdziwe to nie droga do wygrania wyborów .Jakim musisz byc człowiekiem ,żeby w takie coś się bawić ,a przede wszystkim upowszechniać zeskanowane oświadczenia majątkowe osób trzecich .

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx5 
  • Cz_gość

    22.11.2014, 07:16

    Nikt nie kwestionuje tytułu do własności, ale zła wycena ziemi i śmieszny dochód stawiają pod znakiem zapytania kwalifikacje p. Błędzkiego do zarządzania także i gminą. Zeznania podatkowe osób zajmujących stanowiska w samorządach są w Polsce upublicznione w BIP -ach urzędów, nikt więc tu nie narusza prywatności. Mam nadzieję, że p. Błędzki nie będzie już musiał upubliczniać swojego majątku i dochodów, bo od grudnia zajmie się uprawą roli.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx7.xx1 
  • gość_gość

    21.11.2014, 19:32

    II tura

    Górski przykleił się licząc, że zostanie chociaż zastępcą:)

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx2 
  • Kajzerka_gość

    21.11.2014, 20:58

    ^^

    A ja chce nową drogę na Międzyłęż !!

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx2.xx3 
  • beatka _gość

    21.11.2014, 21:00

    KKR zazdrości

    Czytając komentarze można odnieść wrażenie że większość z nich napisał zazdrosny KKR !!! Pewnie siedzą przed komputerami i zżera ich zazdrość i strach. I myślą w tych swoich główkach co by tu napisać by obrazić pana Górskiego i Demskiego. Myślę że dobrze się stało że ci dwaj panowie się dogadali, przynajmniej jest realna szansa że przy poparciu pana Górskiego pan Demski ma szanse na wygraną. Tylko dlaczego szanowny KKR nie wspomina iż bardzo chciałby by to ich kandydata poparł pan Górski??????? Wtedy byłaby szansa na wygraną pana Błędzkiego prawda????? Tyle że pan Górski od zawsze krytykował obecną władzę i nie dał wam cienia nadziei na poparcie. Moim kandydatem był pan Górski i jeśli udzielił poparcia panu Patrykowi to ja głosuję na pana Demskiego.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • Kajzerka_gość

    21.11.2014, 21:01

    ^^

    I jakaś linia Latochy tez by się przydała przez Międzyłęż :P

    Odpowiedz
    IP: 79.162.xx2.xx3 
  • gość_gość

    21.11.2014, 22:01

    wybory

    Ale Górskiemu szybko sie poglądy zmieniły, oby do władzy-chociaż zastępcą zostać a później dołki Demskiemu będzie kopał, aby zająć jego miejsce.

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx2 
  • tomuś_gość

    21.11.2014, 23:01

    Układy?

    Układy.... Górski przykleił się na v-ce... Może trochę więcej informacji. Błędzki już poinformował że dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury, p. Łaga zostanie jego v-ce jeśli przejdzie. Co lepsze, skok w dyrektora MOKu do Gminy? Czy zupełnie nowy układ rządzacych w Pelplinie. Chociaż bardziej popierałem Górskiego, w drugiej turze głos pójdzie na Demskiego. Trzeba wypieprzyć władzę za której czasu rządami dochodziło do burdelu w Rudnie, gdzie kobieta przez 1300 lat będzie spłacać po 100zł miesięcznie. I dla nich to problem nie był. Tak jak na PiS bym nie zagłosował, żałuje że Demski jest członkiem partii, ale w opcji Błędzki - Łaga vs. Demski - Górski, wybieram świeżość, nowość. Nowość i uczciwość. Chociażby po 4 latach mieliby powiedzieć niestety nasze marzenia nie mogły być spełnione. Jak zachowywać się będą jak poprzednicy - za 4 lata ich się zmieni, jak dadzą d**y - zmieni się ich. Chyba że poprzedni byli super i w ogóle to git. Jak to się mawia stare gówno pachnie ładniej. Oby tym razem zaśmierdziało.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx0 
  • _gość

    21.11.2014, 23:36

    Głosować na PIS - nigdy!!

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx9.xx7 
  • Łowca krówek_gość

    22.11.2014, 13:14

    To jeden ze stada PO+PSL

    Może uzasadnisz, bo tylko zaryczałeś.

    Cytuj
    IP: 31.11.xx4.xx7 

    mela_gość

    23.11.2014, 15:42

    zdjęcie

    oglądnij zdjęcie - szczekanie zbędne, co tu ugrać na Pelplinie?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx8 
  • szkoda gadać _gość

    21.11.2014, 23:41

    niedługo emerytowany policjant liczy na kolejną budżetową posadę, sam nie miał mieć zastępcy a sam nim będzie :( myślałem że Pan Górski jest bardziej OKY

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xxx 
  • _gość

    22.11.2014, 01:55

    Pan Górski wypowiada się, jakby wygrał wybory - my zrobimy, my załatwimy, my przekonamy itp. A przecież odpadł w wyborach. A może ma nawyki z Policji i teraz jest rzecznikiem Demskiego? Współczuję pracownikom Urzędu i Pelkomu - widać, że może zacząć się lustracja, nagonka, zastraszanie ludzi, donosy jednego na drugiego, żeby zachować pracę. A jeśli chodzi o obniżenie diet radnym, to niech najpierw dadzą przykład i zaproponują sami obniżkę własnych pensji. Proponuję średnią krajową! A nie 10 000 zł co miesiąc. No! to są oszczędności!

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx1.xx9 
  • marian_gość

    22.11.2014, 07:50

    Pelplin znowu wypłynął tnij.tcz.pl/?u=208260

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx7.xx9 
  • czytelnik tcz_gość

    22.11.2014, 09:43

    Kandydaci

    To dobrze że kandydat na burmistrza jest zamożny. Ludziom się nie dogodzi. Biedny to źle, zamożny też niedobrze. Jak ktoś słuchał debaty i zna trochę historię ziemi pelplińskiej, to wie że Błędzki odziedziczył po przodkach spory majątek. No i dobrze. A rządów PIS po prostu boję się. Już teraz widać co się dzieje. Demski chce "eliminować" jak to powiedział w Dzienniku Bałtyckim ludzi z KKR bez względu na to kim są i co zrobili. Czyli nieważne że wielu z nich dobrze pracuje. Liczy się tylko przynależność do PIS. Z takim podejściem to lepiej od razu do Warszawy. Tam pracuje się takimi metodami. W Pelplinie chcemy na burmistrza po prostu dobrego człowieka z odpowiednimi kompetencjami. Jestem przekonany, że wyborcy dokonają dobrego wyboru dla Pelplina.

    Odpowiedz
    IP: 46.238.xx7.xx7 
  • postronna z daleka_gość

    22.11.2014, 10:10

    Zmiany są konieczne!

    Wiadomo nowa władza, nowi ludzie i nowe perspektywy. Obecna władza za dużo obrosła w piórka i jest przekonana, że jej już nikt i nic nie ruszy.Większość mieszkańców Pelplina ma już dość kumoterstwa, powiązań rodzinnych i nie kompetencji co niektórych urzędników .

    Odpowiedz
    IP: 83.245.xx2.xx6 
  • maciej_gość

    22.11.2014, 15:40

    o pyszałkach dwóch

    Pyszny to jest Patryś, z nim już wielu miało do czynienia. Wszyscy wiedzą, że jest miły jak tylko coś chce... zobaczycie jak się wypnie na wszystkich po wyborach jak nie daj Boże wygra.. Górski drugi człowiek "z zasadami", bez zasad!!

    Cytuj
    IP: 153.19.xx5.xx4 
  • wyborca_gość

    22.11.2014, 11:05

    Zmiana władzy w Pelplinie

    Praca w Urzędzie Miasta i Gminy w Pelplinie dla młodych, a nie dla emerytek staruszek, które trzymają się stołków jakby miały dożywocie (Sławińska , Modrzejewska). Mam nadzieję , iż przegląd kadry to priorytet nowej władzy.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx9.xx2 
  • Robaczek_gość

    22.11.2014, 13:38

    Wydyma Górskiego

    Zobaczycie,że Patryczek wydyma p.Górskiego i stołka nie będzie...Dziwi mnie tylko fakt,że p.Darek jako stary Milicjant jest taki naiwny....

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx2.xxx 
  • zen_gość

    24.11.2014, 12:41

    Zgadzam się z Robaczkiem,p. Demski na pewno wykorzysta p.Górskiego i jak już mu nie będzie do niczego potrzebny "grzecznie" podziękuje za współpracę, ma już nie jedno na swoim koncie. Dziwi mnie też chęć ratowania Pelplina przez p.Demskiego ... skoro tak bardzo chce Pelplin ratować, to po co się pchał do powiatu???

    Cytuj
    IP: 31.61.xx9.xx7 

    WYBORCA do zen_gość

    24.11.2014, 13:19

    PELPLIN JEST W POWIECIE

    aby miec na uwadze i walczyc o dobro PELPLINA to bezposrednio trzeba byc burmistrzem ,natomiast Pelplin jest w powiecie ,ktory podlega merytorycznie i gospodarczo powiatowi.Wiec PAN Demski roztropnie i pod kazdym wzgledem ma na uwadze dobro swojej malej ojczyzny PELPLIN.To jego dziadkowie tu mieszkali pracowali i wnosili pozytywny obraz  rodzinny i patrioty wiec ich wnuk niech pielegnuje to co pradziadowie tworzyli.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 

    zen_gość

    24.11.2014, 20:10

    Wątku dziadków to proponuję lepiej nie wyciągać, bo dopiero obudzimy DUCHY PRZESZŁOŚCI i będzie! Zainteresowanych radzę popytać swoich rodziców lub dziadków, już oni wiedzą najlepiej!

    Cytuj
    IP: 31.61.xx0.xxx 
  • synus_gość

    22.11.2014, 13:58

    zlodzieje oszukali mnie

    walić tego złodzieja bledzkiego przekretasa

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx0.xx2 
  • zenek_gość

    22.11.2014, 14:09

    Polityka to wyrachowanie wszystkich w niej uczestniczących. tak było, tak jest i tak będzie. Od zawsze mieszkam w Pelplinie i bardzo mi zależy na jego pozytywnym rozwoju. Było by niesprawiedliwością mówić, że Pelplin się nie rozwija. Oszem rozwija się dzięki przedsiębiorczym mieszkańcom tego miasta.Niestety dotychczasowe władze tego GRODU mają w nosie jego prawidłowy rozwój. -Nieudacznicy pozwolili, by firma z poza Pelplina wygrała przetarg na wywóz śmieci. - Nieudacznicy - podpisali niekorzystną umowę z P. Jabłonowskim  i utracili kontrolę nad Przychodnią Zdrowia - Wybudowaną ze środków publicznych. - Wieloletni MYK P. księgowej ze szkoły w Rudne mógł się powieść tylko za przyzwoleniem władz gminnych, bo to GMINA odpowiada za finanse oświatowe. Właśnie tak bywa, gdy osoby skoligacone rządzą GMINĄ. Kto kogo ma pilnować? A JA STAWIAM NA MŁODYCH , POZWÓLMY IM SIĘ WYKAZAĆ

    Odpowiedz
    IP: 176.58.xx3.xx4 
  • zen_gość

    24.11.2014, 20:02

    janek czy zenek?

    człowieku jesteś jankiem, czy zenkiem? określ się!

    Cytuj
    IP: 31.61.xx0.xxx 
  • janek_gość

    22.11.2014, 14:24

    Polityka to wyrachowanie wszystkich w niej uczestniczących. tak było, tak jest i tak będzie. Od zawsze mieszkam w Pelplinie i bardzo mi zależy na jego pozytywnym rozwoju. Było by niesprawiedliwością mówić, że Pelplin się nie rozwija. Oszem rozwija się dzięki przedsiębiorczym mieszkańcom tego miasta.Niestety dotychczasowe władze tego GRODU mają w nosie jego prawidłowy rozwój. -Nieudacznicy pozwolili, by firma z poza Pelplina wygrała przetarg na wywóz śmieci. - Nieudacznicy - podpisali niekorzystną umowę z P. Jabłonowskim  i utracili kontrolę nad Przychodnią Zdrowia - Wybudowaną ze środków publicznych. - Wieloletni MYK P. księgowej ze szkoły w Rudne mógł się powieść tylko za przyzwoleniem władz gminnych, bo to GMINA odpowiada za finanse oświatowe. Właśnie tak bywa, gdy osoby skoligacone rządzą GMINĄ. Kto kogo ma pilnować? A JA STAWIAM NA MŁODYCH , POZWÓLMY IM SIĘ WYKAZAĆ

    Odpowiedz
    IP: 176.58.xx3.xx4 
  • Jan_gość

    22.11.2014, 14:33

    Drodzy wyborcy, Nie jestem z żadnego ugrupowania. Średnio interesuje mnie też los

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx6 
  • wyborca_gość

    22.11.2014, 15:19

    Pelplin

    KKR na czele z Panem Błędzki to już "polityczne trupy". Za tyle przekrętów i obłudy należy ich rozliczyć !!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx4.xx7 
  • wyborca_gość

    22.11.2014, 16:24

    Kogo?

    Czytając programy wyborcze obu kandydatów to jasno widać, że obaj panowie stawiają na zamiany. Nie tylko Demski. Wydaje się wręcz odwrotnie. To Błędzki zapowiada więcej zmian i to konkretnych. Ale jemu na pewno jest trudniej się z tym przebić. Ponadto patrzmy na to co ci dwaj panowie zrobili dla Pelplina, nie tylko w pracy zawodowej, też poza nią.

    Odpowiedz
    IP: 46.238.xx7.xx7 
  • Gość_gość

    22.11.2014, 16:27

    Praca w UG

    Widać, że część nie wie kto obecnie pracuje w Urzędzie Gminy. Na dziś jest tam więcej młodych osób niż starszych.

    Odpowiedz
    IP: 46.238.xx7.xx7 
  • 22.11.2014, 17:58

    Jak by ludzie wiedzieli przed wyborami ze taki duet bedzie to by wogule na was nie glosowali. Zachowanie Gorskiego to czysta polityczna prostytucja. Natstawi tylek tam gdzie wiecej zyska

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx7 
  • _gość

    23.11.2014, 12:35

    W ogóle to kup sobie słownik języka polskiego.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx2 
  • Wyborca_gość

    22.11.2014, 18:05

    Lepiej Pan Błędzki niż ...

    Przynajmniej ma doświadczenie w pracy i pojęcie o niej,więc nie będziemy królikami doświadczalnymi jak w przypadku gdy wybory miałby wygrać p. Demski... Poza tym zastanówmy się wszyscy i rozejrzyjmy dookoła czy aby ta władza jest na pewno taka zła, czy nic się nie zmienia na lepsze? Wydaje mi się, że w miarę możliwości w Pelplinie zachodzą pozytywne zmiany...

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx2.xx3 
  • Www_gość

    22.11.2014, 19:46

    Myśle, ze

    Bardzo dobrze by sie stało, gdyby wygral pan Demski, a vice został p.Gorski. To Porzadni i prawi ludzie. Mam nadzieje, ze pogoniliby tych wszystkich ludzi z urzędu, którzy nic nie robią i nie maja kompetencji,tylko po znajomosci siedzą. Koniec z układami, znajomosciami, niekompetencja, złodziejstwem!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx5 
  • Kacha_gość

    22.11.2014, 23:24

    Wacmierek

    Prostytutkom pisowsko-milicyjnym dziekujemy!!! Panie Gorski nie myslalam ze to koryto dla pana az takie wazne, ze z diablem w konszacht bys pan wszedl. A na Patryka prosze uwazac, wielu mialo juz nim przejscia... A wiecie kto bedzie skarbnikiem jak Demski wygra? Brrrr... Ida trudne czasy...

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx4.xx4 
  • WYBORCA_gość

    23.11.2014, 00:02

    WARTO ODDAC GLOS......

    Pelpliniacy glosujcie na rodowitego PELPLINIAKA ,a negatywne komentarze to zlosc i obawa ,ze UMiG ZMIENI OBLICZE na nowoczesny przyjazny spoleczenstwu URZAD ,gdzie SAMORZADNOSC bedzie piorytetem. jak bylo do teraz mozna ocenic po tym co zrobila zlodziejka Emilka ,ze brak kontroli UMiG doprowadzil do takich zlodziejskich czynow zaufanej ,krewnej.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • wyborca_gość

    23.11.2014, 01:21

    Analizując komentarze łatwo dojść do wniosku, że wybór burmistrza w drugiej turze bardzo się skomplikował, chociaż teoretycznie wybór jednego z dwóch powinien być łatwiejszy ;) Niestety osobiste ambicje p. Darka i wizja ewentualnych korzyści nie pozwalają mu honorowo „zejść ze sceny”, więc postanowił nam trochę namieszać. Szkoda tylko, że podczas kampanii nie przewidział takiego scenariusza i mamił nas deklaracjami, jakoby stanowisko wiceburmistrza to tylko zwiększający koszty funkcjonowania gminy, zbędny etat.  Jak widać wiarygodność p. Darka trochę na tym ucierpiała. Czym jeszcze nas zaskoczy?  Rozumiem porozumienie programowe z p. Patrykiem ale nie kupczenie stanowiskami. No cóż,  wizja władzy nawet odległa a deprawuje. Mimo wszystko zagłosuję na p. Patryka - niestety z „dobrodziejstwem inwentarza” ;)

    Odpowiedz
    IP: 91.199.xx0.xx7 
  • gość_gość

    23.11.2014, 12:04

    szkoda

    Cytuj
    IP: 178.252.xxx.xx5 
  • wyborca_gość

    23.11.2014, 11:23

    NADSZEDŁ KONIEC

    Sekretarz Ligmanowska z UMiG Pelplin i Burmistrz Błędzki zniszczyli to miasto i gminę ( zaznaczam najwyższe zadłużenie w woj. pomorskim prawie 20 milionów zł., ciekawe dlaczego ? , a może za dużo niejasnych przetargów ? ). Powstało coś na podobe sieci pajęczej ,wszędzie tylko rodzina i kolesiostwo i wiele różnych przekrętów, które nie długo ujrzą światło dzienne ,a jest ich wiele.........Nadchodzi kres monarchii i despotyzmu mafijnej sieci KKR-U w NASZYM MIEŚCIE.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx4.xx7 
  • zbigniew_gość

    23.11.2014, 14:30

    ministerstwo prawdy

    i co Patryk, teraz hobbystę samorządowca Górskiego nam wprowadzisz, a za rok, wydymasz wszystkich i pójdziesz do sejmu, bo tam cieplejszy i wygodniejszy stołek, gdzie nic nie będziesz musiał robić? uważajcie na takich politykierów... Patryk kandydował już wszędzie gdzie się dało... nawet do parlamentu europejskiego.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx5.xx4 
  • _gość

    01.12.2014, 18:12

    jestem szczęśliwy że duet łaga błędzki się nie powiódł

    Cytuj
    IP: 77.113.xx1.xx1 
  • zenek_gość

    23.11.2014, 14:30

    Analizuję komentarze i zastanawiam się dlaczego tak bardzo bulwersuje Państwa vice burmistrz Górski, a nie bulwersuje vice burmistrz Łaga. Przecież Pan Błędzki w radiu Głos deklarował, że nie będzie miał zastępcy, jeśli wygra wybory. NIE SŁYSZAŁEM NIGDZIE W MEDIACH, ANI DEBACIE PRZEDWYBORCZEJ BY PAN GÓRSKI ZGODZIŁ SIĘ NA POSADĘ VICE BURMISTRZA, ani by Pan Demski proponował Panu Górskiemu taką posadę gdy wygra wybory.

    Odpowiedz
    IP: 176.58.xx3.xx7 
  • gość_gość

    23.11.2014, 21:42

    To żle słuchałeś nie jest żadną tajemnicą ,ani wymysłem ,że coś za coś i żaden z tych panów temu nie zaprzecza .

    Cytuj
    IP: 178.252.xxx.xx5 
  • Zenek_gość

    23.11.2014, 15:29

    Czytam komentarze i zastanawiam się co za osoby je piszą, nie sądzę by takiego szambo-języka używał Pan Błędzki. Uważam, że musi to być ktoś, kto boi się o swoją ciepłą posadkę w Urzędzie, lub chce posadę otrzymać. Sądzę, że żaden z uczciwych pracowników Urzędu nie jest zagrożony. Pan Patryk jest rozsądnym człowiekiem i nie podetnie gałęzi na których będzie stał. Uważam,że powinniście przestać straszyć pracowników Urzędu. PROSZĘ UŻYWAJCIE BARDZIEJ KULTURALNEGO JĘZYKA.

    Odpowiedz
    IP: 176.58.xx3.xx7 
  • WYBORCA_gość

    24.11.2014, 11:55

    PLYNNOSC PRACY URZEDU

    sadze ,ze praca w urzedzie musi przebiegac normalnie i nie mozna bez powodu zwalniac pracownika o tym wie PAN Demski znajac kodeks pracy.Ale PANI Ligmanowska powinna niezwlocznie ustapic z stanowiska, jej zachowanie to przerost formy nad trescia wydaje jej sie ,ze PELPLIN I MIESZKANCY Pelplina to jej wlasnosc ,a w dodatku naduzywa swoich kompetencji i stanowiska w organizowaniu przez rade uroczystosci w katedrze to gotowa usiasc na oltarz i pokazac kim ja jestem w Pelplinie.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • pelpliniak_gość

    23.11.2014, 17:14

    umorzenia

    Może w końcu jakiś organ przyjrzy się dokładnie umorzeniom podatkowym w UMiG Pelplin przez Burmistrza Błędzkiego.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx4 
  • wyborca_gość

    23.11.2014, 21:00

    Trudno oczekiwać od policjanta z 23 letnim stażem aby był tuzem samorządności (chociaż pewnie tak o sobie myśli). Moim zdaniem w przypadku p. Darka da się dostrzec dość oczywisty przerost ambicji, ocierający się wręcz o megalomanię. Czy sojusz z p. Patrykiem przyniesie pozytywne efekty dla samych zainteresowanych? Mam wątpliwości. Być może część wyborców p. Darka postawi na p. Patryka ale równie dobrze może on na tym układzie stracić. Znam wielu dotychczasowych zwolenników p. Patryka, którzy na pewno nie poprą na stanowisku wiceburmistrza p. Darka. Co stanie się z ich głosami? Wypada mieć nadzieję, p. Patryk dokładnie przeanalizował bilans ewentualnych zysków i strat. Co do duetu: Błędzki, Łaga to myślę, że panowie się już "wykazali". W ich otoczeniu nietrudno znaleźć na ciepłych posadach żon, córek, znajomych itd. Zapewnienia Błędzkiego, jakoby znał "prosty" sposób na uzdrowienie finansów gminy są co najmniej śmieszne, no chyba że wykaże się kreatywnością równą tej, którą zaprezentował w swoim oświadczeniu majątkowym;)

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx9 
  • nanana_gość

    24.11.2014, 00:49

    Popieram Pana Patryka i Pana Górskiego

    Tylko zmiany Gminie Pelplin wyjdą na lepsze. Ludzie boją się zmian, ale tylko one przynoszą rozwój!

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx3 
  • Kaja_gość

    24.11.2014, 08:47

    sami katolicy !

    Boże widzisz, czytasz a nie grzmisz!! To sami katolicy piszą ? Nie do wiary, a może tak uczciwie próbować wygrać wybory, nie na haki a na własne programy, własna mądrość ??

    Odpowiedz
    IP: 95.51.xx0.xx2 
  • PELPLIN EMERYT_gość

    24.11.2014, 08:55

    ZMIANA WŁADZY W PELPLINIE

    GŁOSUJMY W NIEDZIELĘ , NADSZEDŁ CZAS NA ZMIANĘ WŁADZY. Nie wyobrażam sobie *trio*  Błędzki, Lewandowska dalej księgową i Łaga oraz w MOK Czerwiński - to dopiero bagno !!!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx0.xx1 
  • Gosc_gość

    24.11.2014, 19:36

    Układy

    A Demski, zastępca Górski, dalej pan. Ś, który niedawno był w PO dziś za PIS, pani G. przyjaciółka osoby która zarządza naszą przychodnią Pelmed i ten krzykacz z osiedla, który jeszcze nic nie zrobił dla Pelplina, to byłby dopiero układ zamknięty.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx7.xx7 
  • wyborca_gość

    24.11.2014, 09:59

    Dla równowagi zainteresowanych zachęcam do lektury materiałów wyborczych p. Błędzkiego na stronach: tnij.tcz.pl/?u=94c65f oraz http://www.youtube.com/watch?v=nmyR-4FnGZ8

    Odpowiedz
    IP: 46.112.xx9.xx6 
  • Pelpliniak_gość

    24.11.2014, 10:22

    Trio

    I tak każdy wie, że urzędem w Pelplinie rządzi Ligmanowska, która nie potrafi rozwiązywać problemów. Np. ostatnio zwolniła sprzątaczi i najęła firmę sprząc tającą, za kilka tysi miesięcznie. Byłem na stażu w UMiG i wiem, co piszę. Pamiętam, jak słynne mecze przekształcały się w pijacką libację, gdzie panie urzędniczki tanczyły na stole :D Kultura z wyższej półki. Czas na zmiany w Pelplinie i precz z układami.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx4.xx7 
  • Gościu_gość

    24.11.2014, 10:25

    romans

    --- Treść komentarza została usunięta ze względu na prawdopodobieństwo pomówienia przez komentującego osoby, firmy lub instytucji, której dane znajdowały się w treści komentarza ---

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx4.xx7 
  • Gość_gość

    24.11.2014, 16:29

    Układy

    Tak, nie głosujcie na układy, które już przygotowuje Demski. Mówi o tym jasno. Tylko układ, tylko PIS. Bez względu na to co kto umie.

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx6.xx7 
  • Drugi gość_gość

    24.11.2014, 19:42

    Bagno?

    Rzeczywiście zgadzam się z wpisem gościa, że p. Łaga, który miałby zostać zastępcą burmistrza w przypadku wygranej Błędzkiego, wykazał się jak dotąd kreatywnością. Z tego bagna jakie przejął w kulturze uczynił prężnie działającą placówkę. Chciałbym, aby przyszli rządzący wykazali się podobną kreatywnością.

    Odpowiedz
    IP: 46.238.xx7.xx7 
  • beatka_gość

    24.11.2014, 21:54

    Równie prężnie zatrudnił w domu kultury swoje dwie córeczki!!!!!!! Czy tak powinien zarządzać dyrektor domu kultury????? To nepotyzm i układy!!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • _gość

    24.11.2014, 19:58

    Nie oskarżajcie Pan Błędzkiego o wszystko co najgorsze. W gminie zajmował się inwestycjami i w tym zakresie był kompetentny. Jako zastępca Burmistrza nie podejmował strategicznych dla Gminy decyzji. Jest na tyle taktowny i kulturalny, że sam się prezentuje swoją pracą i rzeczywistymi dokonaniami. Odwrotnie czyni jego kontrkandydat Demski - lansuje się na plakatach z jakimiś dziwnymi osobami, dodając sobie w ten sposób prestiżu, bo niestety mu go brakuje. Sam nie potrafi stanąć do walki wyborczej z Panem Błędzkim, jak równy z równym, po prostu jest słaby. Oprócz przynależności do PIS-u nic za nim nie stoi konkretnego, żadnymi działaniami się nie wykazał, jak był w Sejmiku Wojewódzkim, ani też później. W przypadku wygrania Demskiego - Pelplin stanie się jego poligonem doświadczalnym. A czy w ogóle ktoś słyszał, że oprócz wyborów, Demski w Pelplinie coś działał?! Tak mu zależy na naszej Gminie, że tylko z pozycji Burmistrza może coś zdziałać?? Władzy tylko chce!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 95.41.xx1.xx9 
  • _gość

    24.11.2014, 20:17

    Ludzie gadają, że Demski, oprócz Górskiego, chce wciągnąć do Urzędu Modrzejewskiego jako sekretarza Gminy. Czy to prawda? Ktoś o tym słyszał? Wygląda na to, że przegrani w wyborach pazurami i zębami pchają się na Urzędy.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx0 
  • Cz_gość

    24.11.2014, 21:36

    Czy sądzi Pan ( Pani ), że strategia rozpuszczania plotek ( ludzie gadają...) może przynieść oczekiwany efekt? Najprawdopodobniej mamy tu do czynienia z sytuacją tonącego, który chwyta się brzytwy, bardzo nieładnie.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx7.xx2 
  • _gość

    24.11.2014, 22:31

    wyborca

    Fajnie Patrzy sie na Prawo i Sprawiedliwość a może Przestępstwo i Spółka ? Jestem ciekaw u kogo mają szkołę osoby z PIS może u Macierewicza lub u Kaczyńskiego ? Prawi i Sprawiedliwi którzy wbiegają na prywatną posesje i wycinają nazwisko i twarz konkurenta ? za wszelką cenę wygrać ? PiS upadł na dno. Jestem ciekaw co by się stało jeśli by to zrobiła druga strona ? może sąd ? TAAAK oni są do tego zdoli. PIS wygrywa wybory jest źle może powtórzymy DLACZEGO>? BO LUBIMY PRZEGRYWAĆ !

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx3 
  • mieszkaniec_gość

    24.11.2014, 23:25

    PRAWDA

    Pan Błędzki boi się debaty i odmawia ,a może powie czego tak się boi ??? Niedługo gruntowna i niezależna kontrola w UMiG Pelplin i PELKOMIE ,a w tedy wyjdzie szydło z worka POWODZENIA !!!

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx4.xx3 
  • wyborca_gość

    25.11.2014, 08:45

    Moim zdaniem niezależnie od wyniku skazani jesteśmy na "prywatny folwark" panów burmistrzów. Wszyscy już pokazali, że na pierwszeństwo zatrudnienia mogą liczyć przede wszystkim ich najbliżsi. Zgadzam się, że córki p. Łagi w MOK, żona p. Demskiego w LO, obsada UMiG oraz PELKOM-u itd. to nie przypadek. P. Górski również , wystarczyło żeby zastał radnym, a już uważał, że wszystkie drzwi stoją przed nim otworem, więc także wyręczał żonę w poszukiwaniu pracy;) Doświadczenie, kompetencje, wykształcenie, zdają się przegrywać z wpływami. Panowie rodziny mają duże i znajomych mnóstwo, więc co to za różnica który "układ" zwycięży? Kadencja krótka, więc trzeba będzie się nachapać. Co do p. Błędzkiego, p. Ligmanowskiej i innych pracowników UMiG to możecie być pewni, ze p. Stanuch zadbał o ich najbliższą przyszłość w urzędzie;)

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx1.xx4 
  • _gość

    25.11.2014, 09:41

    bzdury!

    Wyborco! Powszechnie wiadomo, że żona pana Demskiego w LO nie pracuje od dziś tylko od kilku ładnych lat więc nie pisz bzdur że to dzięki obecnym wpływom pana Patryka. Również żona pana Górskiego pracuje od dawna w Tczewie, jeszcze zanim pan Górski został radnym. Więc kobieto nie siej plotek bo to bardzo nieładnie mówić nieprawdę!

    Cytuj
    IP: 176.58.xx3.xx0 

    litli_gość

    25.11.2014, 09:56

    a ty wiesz

    gdzie pracuje żona Górskiego?

    Cytuj
    IP: 153.19.xx8.xx3 

    WYBORCA_gość

    25.11.2014, 12:22

    co ma z tym wspolnego

    Pana Demskiego zona nie ma zadnych powiazan w swojej pracy z wyborami meza. JEST PEDAGOGEM W SZKOLE od dawna . Natomiast co ma wspolnego praca zony Pana Gorskiego tez tego nie potrafie pojac w procesie wyborczym. ktos ma bardzo ograniczone pojecie nepotyzmu ,a sadze ,ze PAN Demski nie bedzie stosowal sztuczek w zatrudnieniu; JEGO ZONA MA POSADE W SZKOLE PEWNA OD LAT ,ktora w niczym nie przeszkadza i nikomu i to dzieki swojemu wyksztalceniu nie wplywom kogokolwiek. Tu mozna podkreslic tylko jak sie ma w zatrudnieniu srodowisko UMiG W PRZYPADKU zlodziejki Emilki ,ktora byla otaczana niewiedza wladz gminy z powodu pokrewienstwa.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 

    wyborca_gość

    25.11.2014, 13:18

    Rzeczywiście żona p. Demskiego w LO pracuje od czasu kiedy to p. Patryk zasiadał w Sejmiku (nigdzie nie pisałem o obecnych wpływach). Zresztą, nie zamierzam wchodzić w szczegóły. Nie będę rozpisywał się też na temat "pielgrzymek" p. Górskiego w poszukiwaniu pracy dla żony (za kadencji radnego), ponieważ nie o Szanowne Panie tu chodzi. Jeszcze raz zaznaczam, że nie zależnie od rezultatu wyborów i tak część wakatów w gminie trafi do tych najbardziej "kompetentnych i doświadczonych". Wystarczy rozejrzeć się po gminnych instytucjach (szkoły, urzędy ...) aby dojść do podobnych wniosków. Pamiętajcie, że każdy z wybranych za nim zrobi coś dla nas, najpierw pomyśli dwa razy o sobie. No cóż - taki mamy klimat;)

    Cytuj
    IP: 164.127.xx1.xx4 

    _gość

    25.11.2014, 14:29

    jeszcze raz bzdury!

    Idąc twoim tokiem rozumowania najlepiej by było aby obie żony panów były bezrobotne i na zasiłku. Ach nie, bo wtedy pisałbyś że również zasiłek mają po znajomości i dzięki pielgrzymkom. No ale jak widać ludzie tacy jak ty nie cofną się przed niczym by wyjść na swoje. Jeszcze raz powtarzam, że obie panie na swoich posadach pracują od dawna!

    Cytuj
    IP: 176.58.xx3.xx1 

    wyborca_gość

    25.11.2014, 15:20

    Najlepszym przykładem tego, że dobór kadr za ewentualnej kadencji p. Patryka nie koniecznie musi być merytoryczny jest obsada p. Darka na stanowisku wiceburmistrza (polityczna cena poparcia). Co do wątku Pań, nie dam się sprowokować do dalszej dyskusji i życzę im jak najlepiej, a już na pewno nie chciałbym aby były bezrobotne;) Kto chce wiedzieć, ten wie. Oczywiście duet p. Tadeusz i p. Piotr działa podobnie ale to już zostało dość szczegółowo omówione. To tyle w temacie.

    Cytuj
    IP: 46.112.xx1.xx9 
  • Kamil_gość

    25.11.2014, 11:17

    wygra Błędzki, bo musi wygrać normalność

    wygra Błędzki, bo musi wygrać normalność

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx9.xx8 
  • Do Kamila_gość

    25.11.2014, 14:53

    Daj Boże

    Kamil, abyś miał racje, oby ludzie nie ulegli tej nagonce kontrkandydatów Pana T. Błędzkiego., mieszających nazwiska ludzi bez zbędnego cackania z błotem. Czytając te denne komentarze, dziwie się "moderatorom", że na takie coś pozwalają, no ale taki syf podnosi oglądalność. Niestety widocznie taka jest polityka duetu P.Demskiego i D.Górskiego. wyrzygać, nasrać i przyklepać pod osłoną internetu. Panie P. Demski, "żyrandole" w Tczewie i tak nie były dla Pana. Niepotrzebnie Pan to komentuje na Facebooku czy YT i mam nadzieje, że fotel burmistrza też nie będzie do Pana należał. Nie nie boje się tego, że Pan Demski może być burmistrzem, nie trzęsę dupą o stołek, mam własny niezależny, ale martwię się o to, że ludzie potrafią ulegać złudnej otoczce kreowanej przez nowy układ P. Demskiego i D. Górskiego.

    Cytuj
    IP: 94.42.xx9.xx1 
  • obywatel_gość

    25.11.2014, 14:27

    wybory

    Ludzie Panie BŁĘDZKI was rozliczą wnikliwie ........te delegacje ,przetargi,zatrudnianie najbliższych z rodzin,prowadzenie działalności KKR itd. powodzenia już niedługo !!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx4.xx3 
  • _gość

    25.11.2014, 16:25

    Nie wydaje mi się, aby temu "uczciwemu" Panu Demskiemu przeszkadzały jakiekolwiek powiązania rodzinne skoro jego plakat wyborczy wisi na balkonie Pani Skarbnik odpowiedzialnej za finanse gminy oraz ich niewyprowadzanie w budżetu. A krewna pani Księgowej z Rudna, która ją kontrolowała jest żoną kandydata PiS na radnego Pana Rulewskiego, który tworzy ścisłą ochronę Pana Demskiego.

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx6.xx7 
  • Leszek_gość

    25.11.2014, 17:01

    Sam PiS wstydzi się za swoich członków partii... tak w ogóle, Panie Demski nie jest Pan prawnikiem, bo nie zrobiłeś Pan aplikacji, a zaledwie toruńskim magistrem prawa, więc nie kłam Pan swoim wyborcom, bo to nie fair w stosunku do nich. Nawet swoich PiS okłamie, nawet swoich....

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx6.xx7 
  • WYBORCA_gość

    25.11.2014, 17:05

    do komentarza wyborcy z godziny 13.18

    pomyslcie drodzy ,Pan Demski wlasnymi realiami i inteligencja walczy o stanowisko burmistrza.Nigdy w Pelplinie nie mial zadnych wplywow na nic ,poniewaz stara ekipa KKR ,go nie dopuscila z uwagi ,ze bali sie jego wiedzy merytorycznej i z zakresu prawa jakie obowiazuje w samorzadnosci. Dla wielu byl i jest niewygodny ,gdyz maja obawy ,ze jego rzady zmienia oblicze PELPLINA; Z pewnoscia bedzie konsultowal wszystkie wazne sprawy z rada i doradcami w dziedzinie budzetu i gospodarki srodkami finansowymi,gdyz taki jest prawidlowy schemat zarzadzania Gmina . W poprzednich wyborach nie zostal dopusczony do objecia stanowiska burmistrza przez osoby ,ktore wowczas wiedzialy ,ze moze bardzo szybko rozladowac zlodziejstwo ksiegowej Emilki zaufanej w zakresie finnasow w KKR.Ale zlodziejskie sztuczki i tak po wyborach w 2010r szybko zostaly opanowane przez organa scigania.Wiec trzeba bylo przetrwac ta kadencje i na nastepna odsunac sie od wladzy.

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • gość_gość

    25.11.2014, 17:42

    dla mnie to wstyd, że urzędujący funkcjonariusz publiczny , twarz Komendy Powiatowej Policji w Tczewie - jej rzecznik prasowy i chodzi na pasku partyjnego kandydata. Panie komendancie KP w Tczewie czy policja jest we władaniu partii PIS/, czy jest nie zależna? O co w ty wszystkim chodzi? Pelplin jest obwieszony duetem Pana Demskiego i Pana Dariusza Górskiego, według mieszkańców twarz Komendy Powiatowej w Tczewie popiera tylko jedną partię PIS, a gdzie demokracja? jak jest pan zaskoczony kim kieruje polecam artykuł na tcz.pl str. 3

    Odpowiedz
    IP: 94.42.xx9.xx1 
  • ~_gość

    25.11.2014, 20:43

    Najwyraźniej p. Darkowi znudziło się bycie tylko twarzą Komendy Powiatowej i zapragnął dla siebie czegoś więcej (stołek wiceburmistrza). Ale żeby to osiągnąć to najpierw musi się do nas trochę pouśmiechać z plakatów, tak się przypadkiem złożyło, że wspólnie z kolegą z PIS. Cel uświęca środki. No ale chyba nikt nawet przez chwilę nie pomyślał, jakoby p. Darek (czynny Policjant) swoim wizerunkiem miał promować partię pana Kaczyńskiego?

    Cytuj
    IP: 164.126.xx3.xx3 
  • _gość

    25.11.2014, 18:02

    Do Daj Boże

    Bardzo trafna i rzeczowa ocena sytuacji.

    Odpowiedz
    IP: 31.2.xx1.xx4 
  • _gość

    26.11.2014, 01:43

    Pani Sekretarz Ligmanowska

    Pani Sekretarz Ligmanowska i jej najbliższe otoczenie pisze te komentarze, może ta pani napisze jak jej najlepsza przyjaciółka Emilka z Rudna złodziejka prowadziła księgowość w jej prywatnej firmie i w KKR ,a może zapomniała jak spotykali się razem z księgową z Rudna na imprezach.....,a może ujawnimy pewne dokumenty z 2007 i 2010 Pani Sekretarz ??????????????????????

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx0.xx4 
  • WYBORCA_gość

    26.11.2014, 09:17

    To wlasnie......

    To wlasnie sekretarz UMiG ustawiala burmistrza jak manekina do wszystkiego co jej pasowalo. To ona promowala Emilke do prowadzenia finansow w KKR , Emilka majac takie wsparcie szla na calego ,kradla ile sie dalo ,az doszlo do 1.8 mliona.Emilka liczyla na to ,ze majac przyjaciolke sekretarz nic sie nie stanie ,a 1.8 milion w Gminie nikt sie zorientuje ,ze brakuje. Zacna Pani sekretarz bo tak sie uwaza,gdy dowiedziala sie o  zlodziejskich sztuczkach przyjaciolki Emilki zmiejsca odstapila od przyjazni.TAKIEGO SEKRETARZA w Gminie nie trzeba z orkiestra ja wyprowadzic dla przykladu.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • Ekonomista_gość

    26.11.2014, 08:53

    Wybory w Pelplinie

    W najbliższą niedzielę wyborcy zdecydują kto będzie rządził w Pelplinie. Ustępującą władzę należy rozliczyć za pomysł budowy elektrowni w Rajkowach, za wydawanie środków publicznych na drobne remonty bez rozeznania cenowego na rynku ( nagminnie tym samym kolesiom) itp.

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx8.xx5 
  • Obserwator_gość

    26.11.2014, 10:47

    Spojrzcie realnie.

    Wszyscy wieszają psy na p.Tadeuszu Błedzkim-ale to nie on był Burmistrzem głównym!Pozatym on od razu powiedział,że jeśli wygra wybory to na stanowisku Vice chciałby p.Piotra Łagę.Pan Darek Górski wpierw w kampani twierdzi ,że stanowiska vice nie będzie po czym sam chce je zająć u p.Patryka Demskiego-żenada........drodzy wyborcy

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx0 
  • bezstronny_gość

    26.11.2014, 11:50

    II tura wyborów na burmistrzów

    Gdy czytam te obłudne komentarze to mi się niedobrze robi.Drodzy wyborcy w większości jesteście obłudni i sami nie wiecie czego chcecie! Zamiast wybierać ludzi kompetentnych,sprawiedliwych i uczciwych to sami oczekujecie ewentualnych korzyści dla siebie płynących z popierania kandydatur na burmistrza. W tym konkretnym przypadku dot. wyboru nowego burmistrza nasuwa się tylko jedyne rozwiązanie zawarte w jednym zdaniu, z dwojga złego należy stawiać na nowe twarze a nie na stare układy. Dajmy im kredyt zaufania a co zrobią to okaże czas. Głosować w imię "dobra Gminy" będę na Pana Patryka Demskiego.

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx8 
  • wyborca_gość

    26.11.2014, 12:59

    Ostudźmy emocje, zakopmy topory i dla rozluźnienia posłuchajmy oraz poczytajmy co nam oferują sami kandydaci: http://www.youtube.com/user/TadeuszBledzki  http://www.youtube.com/watch?v=OvsDigSvSRc http://www.youtube.com/watch?v=TOlzB2twAL4  http://www.youtube.com/watch?v=mckrQuc39lA tnij.tcz.pl/?u=98697b tnij.tcz.pl/?u=ea9f06

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx1.xx1 
  • Do Wyborcy_gość

    27.11.2014, 08:09

    OMG

    Widzę, że Pan P.Demski czerpie inicjatywę od "najlepszych" Czerepacha i Senatora. Klip Disco a teraz: <a href=tnij.tcz.pl/?u=cadb99  wyborcza.jpg</a> tnij.tcz.pl/?u=b3d758 Pelplin niestety nie ma własnego Browaru, aby się wypromować no ale jest masarnia. W sumie ładne opakowanie ale w środku lanie wody i mielonka. Idealne dopasowany do całokształtu kampanii wyborczej materiał reklamowy.

    Cytuj
    IP: 94.42.xx6.xx1 

    &_gość

    27.11.2014, 21:29

    spamy pani

    coż za przygotowania p.AD

    Cytuj
    IP: 109.243.xx6.xx3 
  • wyborca_gość

    26.11.2014, 21:42

    poniżej krytyki

    PiS i Pan Demski dosięgnęli dna Rozdając kiełbasę wyborczą od pana Rąbały. cy to nie czyste przekupstwo ? danie rzeczy materialnej za oddanie głosu ?

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx7 
  • Cz_gość

    27.11.2014, 08:04

    Za to etycznie poprawne i godne pochwały jest promowanie się w godzinach pracy za pieniądze podatników.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx6.xx2 
  • pelpliniak _gość

    27.11.2014, 11:11

    Panie demski nie wygral Pan jeszcze wyborow a juz uklady i to z kim? Pewnie ta kielbasa wyborcza za zgode na wyciecie kasztana

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx5 
  • ._gość

    27.11.2014, 17:04

    DO PELPLINIAKA

    wladze samorzdowe musza i powinni utrzymywac dobre relacje z przedsiebiorcami ,gdy oni odprowadzaja podatki do budzetu miasta ,aby miasto sie rozwijalo.Tylko taka sciezka dojdzie nowy burmistrz do zasobow budzetowych i zarzadzania. Rozwoj przedsiebiorczosci to sukces miasta i gminy.Tu nie widze zadnych powiazan z wycieciem kasztanowca pomnika historii PELPLINA,gdzie w 1939r jesienia hitlerowcy przywiazali do tego kasztanowca profesora semnarium ks; Kirszteina ,a moja ciotka stanela w jego obronie.

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • wyborca_gość

    27.11.2014, 15:11

    ZMIANY W PELPLINIE

    Nie jestem zwolennikiem PIS-u ale będę głosować na Patryka Demskiego . Wybieram mniejsze zło dla mojego ukochanego miasta jakim jest Pelplin.

    Odpowiedz
    IP: 178.36.xx8.xx5 
  • _gość

    27.11.2014, 17:35

    gość

    Mam nadzieje ,że tak nisko mieszkańcy Pelplina nie upadli ,aby w zamian za kiełbasę oddać głos i to jeszcze na PIS .Jeżeli tak mają wyglądać później rządy burmistrza oparte na tanich podchodach ,żeby tylko coś ugrać to dziękujemy.Pelplin ma mądrych ludzi i za kiełbasę głosować nie będą.

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx5 
  • _gość

    27.11.2014, 23:47

    A nie bulwersuje cię rozdawanie jabłek, cukierków, dawanie 500 zł premii pracownikom, niszczenie banerów innych kandydatów,rozpowszechnianie kłamstw, niszczenie czyjegoś dobrego imienia itd, itp?

    Cytuj
    IP: 176.58.xx3.xx3 
  • madryt_gość

    27.11.2014, 19:02

    a jak Pan Demski wygra wybory to wszyscy będziemy latać do Madrytu czy tylko ci co są w PiS ?

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx7 
  • Ja_gość

    27.11.2014, 21:45

    A czy Państwo wiedza, ze nasi Radni poprzedniej kadencji cichaczem zebrali sie w piątek przed wyborami i znieśli z naszego kasztana pomnik przyrody? W takim wypadku można go wyciąć... Tylko czemu nagle zmienili zdanie?

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx0.xx5 
  • Pelplinianka_gość

    27.11.2014, 21:59

    Proszę Państwa, Pan Bledzki był zastępca 12 lat....!!!!! Strach pomysleć jakie zadłużenie pozostawi w gminie za cztery lata, skoro już teraz to najbardziej zadłużona gmina w Polsce. Czy ktoś pamięta ze groził nam komisarz? Faktycznie chyba czas na zmiany!!!! A wesołe towarzystwo z urzędu niech sie weźmie do roboty, a nie impreza za impreza! Ludzie nie są złej i głusi i wiedza co sie tam wypawia.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xxx 
  • PrzeciwnikPIS_gość

    27.11.2014, 22:02

    Proszę pamietać, ze w takich wyborach lokalnych nie jest ważna partia tylko człowiek, wiec pomimo ze jestem przeciwnikiem PiS-u zagłosuje na demskiego!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xxx 
  • Kasztan_gość

    27.11.2014, 22:05

    I wyciąć w cholerę ten kasztan, nasi radni skompromitowali sie na całej lini nie mając na SN temat zdania!!! Jeżu, dwie niezależne opinie mówiące o zagrożeniu a radni ze strachu przed wyborcami balu sie przegłosować wycinkę.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xxx 
  • Koelbasa_gość

    27.11.2014, 22:09

    pan Laga na wice... hmmm... Czyli bez zmian, to dopiero będzie impreza!!!! Tym razem z jakiej okazji, "Dzień pieczonego ziemniaka", nie ważne dla Was w urEdzie każda okazja dobra żeby napic.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xxx 
  • wyborca_gość

    27.11.2014, 22:27

    Nie sądzicie, że już czas studzić emocje? Już niedługo będziemy mogli zacząć "wyżywać się" na jednym z nich przez następne cztery lata. Zarówno p. Patryk jak i p. Tadeusz mają swoich przeciwników i zwolenników, więc czegokolwiek by nie zrobili, to jedni uznają to za szczyt geniuszu i przejaw wyrafinowanego poczucia humoru, natomiast ci drudzy okrzykną tandetą i błazenadą. Może tak po prostu posłuchajmy co nam oferują, odłóżmy na bok osobiste animozje, nie sugerujmy się opiniami innych i postarajmy się mądrze wybrać.

    Odpowiedz
    IP: 91.199.xx0.xx7 
  • gość_gość

    27.11.2014, 22:55

    Nie możesz jednego wpisu zrobić ,po co się rozdrabniać i zmieniać nazwę wpisującego . Tak na marginesie to ważne jest jaka to będzie partia , bo jeśli nie będzie miała przełożenia na Radę Powiatu i Sejmiku , to w Pelplinie nie będzie ani inwestycji ,ani pieniędzy na cokolwiek . Tak to niestety w naszym kraju działa.

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx5 
  • ._gość

    27.11.2014, 23:04

    NIE ËWNA INFORMACJA

    Emilka dostanie przepustke z ZK i przyjedzie glosowac na Pana Bledzkiego .BRAWO!

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • z pelplina_gość

    28.11.2014, 04:43

    fajnie się działa przez zastraszenie dzwoniąc po ludziach i zastraszając, nie chce takiego burmistrza Panie Demski bo podobno burmistrz ma być dla wszystkich a nie wybranych.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx7 
  • Adwokat_gość

    28.11.2014, 08:13

    Kiełbasa Wyborowa

    Panie Demski nie wstyd panu...Dzwoni pan po ludziach i grozi i m procesami sądowymi tylko za to,że opublikowali pana "Kiełbasę wyborczą"na swoich profilach portali społecznościowych?Jeszcze nie został pan Burmistrzem a już pokazuje pan swoją prawdziwą twarz!!!!Pańska żona jeszcze nie jest panią burmistrzową-a już tytułuje się nią.......Niesmaczne to.

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx2.xxx 
  • WYBORCA_gość

    28.11.2014, 18:08

    czy to pseudonim czy wykonywanty zawod adwokat. JEZELI adwokat to prosze podac ,kto reprezentuje kancelarie. marny ,adwokat ,ktory tytuluje kampanie kielbasa wyborcza. KOMENTARZ z 28.11.2014 GODZ. 08.13

    Cytuj
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • Koniec KKR-u_gość

    28.11.2014, 14:17

    Koniec KKR-u

    Gość z Pelplina, Pan L. popełnił wykroczenie i teraz ze strachu sieje ze zdwojoną siłą propagandę przeciwko P. Demskiemu. Poza tym córka Pani sekretarz robi to samo na fb i innych portalach broniąc posady mamy i stałego dopływu gotówki.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx8.xx9 
  • gość_gość

    28.11.2014, 17:21

    cuda na YT

    P. Błędzki na swoim kanale YT zamieszcza coraz więcej filmików z przemowami osób go popierających. Przez chwilę można było tam obejrzeć materiał z p. Andrzejem Flisikiem w roli głównej, który w niewyjaśnionych okolicznościach zniknął niemal tak szybko jak się pojawił. Jaka była przyczyna takiego „cudu”? Czyżby prezes lokalnych struktur PSL nagle zmienił zdanie i wycofał swoje poparcie dla p. Tadeusza? A może chodziło o to, że p. Flisik postanowił pochwalić się „trudnymi” negocjacjami, jakie prowadził - w imieniu firmy budującej farmy wiatrowe na terenie gminy - z obecnym wiceburmistrzem? Jeżeli tak, to chyba p. Błędzki nie był zbyt „twardym” negocjatorem, skoro postanowił go poprzeć przedstawiciel koncernu inwestującego na terenie gminy. Obu panom życzę dalszej owocnej współpracy;)

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx0.xx5 
  • wyborca_gość

    28.11.2014, 19:02

    Ciesz się ,że tylko tyle osób umieszcza , bo chętnych jest dużo więcej . W niedzielę zobaczysz osobiście przy urnach wyborczych .

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx2.xxx 
  • J_gość

    30.11.2014, 22:34

    HURRRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WYGRAŁ NAJLEPSZY - WYGRAŁ PATRYK DEMSKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULACJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx1 
  • wyborca_gość

    01.12.2014, 09:30

    .

    W wygranej dla Pana Bledzkiego zaszkodzila sekretarz ,ktora pelpliniacy maja znienawidzona .Po drugie EMILKA ZLODZIEJKA ,nad ktora zarzad nie mial kontroli, a wlasnie PAN Bledzki byl v-ce burmistrzem.

    Odpowiedz
    IP: 93.31.xx3.xx1 
  • jolanta ligmanowska_gość

    01.12.2014, 19:37

    do wyborcy gościa, przeczytałam te twoje obelżywe komentarze i żal mi Ciebie, tak po prostu po ludzku żal. Musisz być bardzo nieszczęśliwym i niespełnionym człowiekiem, bo tylko w takim człowieku mogło nagromadzić się aż tyle trującego jadu. Nieważne co byś gościu napisał nie odbierzesz mi tego co przeżyłam, co zobaczyłam i tego co mam i co dla mnie jest najważniejsze - szczęśliwej rodziny. Pracy do grobu się nie zabiorę. I pewnie dlatego nie jest ona dla mnie największą wartością. Choć wykonywałam i wykonuję ją w sposób profesjonalny. Stare przysłowie mówi, że nie ma ludzi niezastąpionych i Ciebie i mnie kiedyś "ktoś" zastąpi. Żal mi Ciebie gościu, że tak bardzo jesteś nie szczęśliwy i zgorzkniały, że jako sens działania pragniesz unieszczęśliwić innych - ze mną Ci się to nie uda. Ja po prostu jestem szczęśliwa. A pytania o Emilkę kieruj do osób odpowiedzialnych za nadzór nad finansami gminy ( znajdziesz ich stanowiska w ustawie o finansach publicznych - zachęcam podszkol się). I jeszcze jedno poszukaj pomocy u specjalisty - bo jak mnie zabraknie to nie daj Boże zaczniesz wyżywać się na rodzinie.

    Odpowiedz
    IP: 94.42.xx6.xx1 
  • Krysia_gość

    01.12.2014, 23:49

    Brawo Pani Jolu! Tych ludzi prowadzi czysta zazdrość! Bez Pani to dopiero ten urzad pograzy sie w ruinie!

    Odpowiedz
    IP: 89.229.xx6.xx7 
  • Wyborca pelplinianka emerytka_gość

    02.12.2014, 12:30

    do Pani Joli

    Pani Jolu jak ma Pani żal to tylko do swojej rodziny - córka Pani ciągle pisała w internecie niesamowite bzdury, mąż nawet na imprezie urodzinowej ostatnio nie umiał się zachować poprawnie do gościa imprezy kandydata Patryka i o co tu chodzi, że Pani wylewa żale?????? . Czy Pani nikt nie powiedział, że piastując stanowisko sekretarza należy wykazać dużo pokory, bo pensja dla Pani była przecież z naszych podatków .

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx4.xx6 
  • Jolanta ligmanowska_gość

    02.12.2014, 12:59

    Pani emerytko gościu masz braki w czytaniu ze zrozumieniem. A z Pani wypowiedzi wynika, że była Pani zaproszona na prywatną uroczystość mojego męża i wszystko widziała i słyszała?? Nie wierzę on się"emerytkami" nie interesuje.

    Odpowiedz
    IP: 94.42.xx6.xx1 
  • B/Z_gość

    07.12.2014, 13:52

    wybory burmistrza 2014

    Tylko winny się uparcie broni!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx8 
  • Pepliński_gość

    11.12.2014, 19:34

    Nowa władza!!!!

    W całej rozciągłości zgadzam się z jednym z komentarzy aby nowa władza w magistracie dokładnie przeanalizowała stan osobowy wszystkich urzędników a zwłaszcza tych starszej generacji. Ponieważ blokują oni etaty dla młodych a jak wiadomo to jest takich kilku, którzy w pełni zasługują już na zasłużoną emeryturę. Również dotyczy to tych ze strych układów "wszyscy" dokładnie są zorientowani o kogo się rozchodzi. No i wreszcie zlikwidować nadmiernie rozbudowaną administrację stworzoną przez odchodzącą władzę!! Chyba nie będziecie powielać starych błędów bo po 4 latach wyborcy się z Wami również rozliczą przy urnach!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.