Blokada karty miejskiej - ratusz przypomina o aktualizacji

Karta miejska
Blokada karty miejskiej - ratusz przypomina o aktualizacji
Tylko w tym roku zablokowano już ok. 1500 kart. Punkt Karty Miejskiej prowadzi blokadę "plastikowych biletów", które straciły ważność - dotyczy to osób, które wyrabiając Kartę Miejską, posiadały czasowe uprawnienia do ulgi. Problem dotyczy głównie uczniów, oraz rencistów, którym przyznano ulgi na określony czas.

- Pasażerowie posiadający karty miejskie ulgowe lub bezpłatne - terminowe, proszeni są o bieżącą ich aktualizację (zgodnie z posiadaną legitymacją lub zaświadczeniem). Brak aktualizacji powoduje blokadę karty miejskiej. - informuje Małgorzata Mykowska, rzeczniczka tczewskiego ratusza.

Na początku października zablokowanych zostało około 1500 kart miejskich, ponieważ ich użytkownicy nie zaktualizowali kart (uczniowie szkół powyżej 16. roku życia) - w ubiegłym roku, z tego samego powodu zablokowanych zostało 1200 kart miejskich. Łącznie na terenie Tczewa używanych jest ok. 29 tys. kart miejskich.

- Osoby, którym zostały zablokowane karty, a także te, które posiadają nieprzedłużone jeszcze karty, prosimy o zgłaszanie się do Punktu Karty Miejskiej wraz ze swoją kartą miejską oraz aktualnym dokumentem uprawniającym do dalszej ulgi, celem uaktualnienia i odblokowania karty. - dodaje M. Mykowska.


Godziny funkcjonowania punktu karty miejskiej:

Poniedziałek - 7.00 - 15.00
Wtorki - 10.00 - 18.00
Środa - 7.00 - 15.00
Czwartek - 9.00 - 17.00
Piątek - 7.00 - 15.00.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (8)
dodaj komentarz

  • Rogi

    16.10.2014, 08:17

    Bubel miejski - jakby nie można było blokować tylko ulgi. O braku możliwości ładownia karty przez internet nie wspomnę.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    16.10.2014, 08:49

    KIEDY MOŻNA ŁADOWAĆ KARTĘ PRZEZ INTERNET ?

    Wciąż tylko obietnice, ale nic w tym kierunku się nie robi...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • _gość

    16.10.2014, 09:28

    Połączyć Tczewik z kartą w trójmieście gdzie nie trzeba nic nigdzie 'odbijać' tylko wsiadasz i jedziesz...a nie kolkejki na każdym wiekszym przystanku sie robią jak do mięsnego zeby sie 'odbić' w tych naszych kometkach...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • ja_gość

    16.10.2014, 11:52

    szkoda gadać..

    Miałem też taką sytuację... Skończyłem szkołę, zacząłem pracę, a że pracuję poza Tczewem, nie byłem w stanie udać się do punktu w wyznaczonych godzinach aby zaktualizować kartę... No i tu się zaczyna problem, nie da się tego załatwić automatycznie, a inny sposób, chyba nie jest możliwy, bo po 3 latach nie dostałem jeszcze odpowiedzi;) mimo kilku zapytań.. W końcu jakieś pół roku temu udało mi się udać do punktu i rozwiązać problem.. Chyba logiczne, że jak się komuś kończy ulga, to mu się ona kończy i jej nie ma.. Więc czemu nie może być zdjęta automatycznie? Cóż, myślenie boli... A z góry, do osób, które cwaniakują ze słownikiem, chociaż i tak go nie mają, komentarz wysyłam z telefonu i z góry przepraszam za brak polskich znaków w niektórych miejscach.;)

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx4.xx4 
  • maly_gość

    16.10.2014, 13:21

    karta

    a gdzie te punkty do wyrobienia karty sa

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx3 
  • qwd_gość

    16.10.2014, 16:57

    wqd

    Na jakiej podstawie wy blokujecie te karty ? Przecież to jest bilet elektroniczny a nie karta ulgowa .... gdy komuś sie skończy ulga powinna być naliczana cena biletu normalnego a nie blokowana karta

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx3.xx5 
  • N0NE

    16.10.2014, 18:08

    rozwiązanie byłoby dobre, gdyby można było wszystko kontrolować elektronicznie, jak i doładowywać konto online. forma, w jakiej to obecnie funkcjonuje jest niedorzeczna. niby istnieje punkt karty miejskiej, ale żeby ją doładować trzeba biegać po mieście i szukać kiosków, które mają odpowiednie terminale. śmiechu warte. więcej z tym zachodu niż pożytku.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gość_gość

    16.10.2014, 20:34

    błedne blokady

    A ja, chociaż byłam we wrześniu z legitymacją na nowy rok szkolny miałam zablokowana kartę w poniedziałek i co, Pani z okienka stwierdziła, że to taka mała pomyłka... A ja musiałam kasować bilet bez zniżki, bo nie mam obowiązku noszenia legitymacji - i kto mi odda kasę za popełniony błąd Pani z okienka i dodatkową przyjemność odkręcania wszystkiego ? Co za kompetentna osoba, żenada i tyle. Mogło przecież skasować za cały bilet bez zniżki.

    Odpowiedz
    IP: 79.184.xx7.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.