Urzędnicy nauczą się obsługi klienta, zarządzania ryzykiem i...

Przedmiotem szkoleń jest m.in. obsługa klienta (fot. tcz.pl)
Urzędnicy nauczą się obsługi klienta, zarządzania ryzykiem i...
Pracownicy tczewskiego magistratu będą doszkalać się dzięki unijnym środkom. Dzięki projektowi "Akademia Samorządowca II" wezmą m. in. udział w warsztatach z profesjonalnej obsługi klienta.

Wkrótce ruszą szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tczewie w ramach projektu partnerskiego "Akademia Samorządowca II" realizowanego dzięki Programowi Operacyjnemu Kapitał Ludzki.

- W projekcie, prowadzonym przez Lidera projektu - Akademię Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o. w Gdańsku, biorą udział partnerzy: UM Starogard Gdańsk, UM Tczew, UG Tczew, UG Dzierzgoń. Projekt będzie realizowany od czerwca 2011 roku do lutego 2013 roku. Planuje się przeszkolenie w UM Tczew 132 osób (licząc ilość szkoleń). - wyjaśnia Małgorzata Mykowska z zespołu prasowego tczewskiego Urzędu Miasta.

Wydatki w projekcie są całkowicie pokrywane z dotacji, a wkład własny jest realizowany poprzez koszty osobowe pracowników biorących udział w szkoleniach. Tematyka szkoleń: KPA, Zarządzanie ryzykiem, Kontrola zarządcza, warsztaty profesjonalnej obsługi klienta, kodeks etyczny, szkolenia w zakresie programu Excel dla grupy 45+, warsztaty dla mentorów.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (7)
dodaj komentarz

  • tczewiak_gość

    28.04.2011, 09:40

    Naprawdę przydadzą im się szkolenia. Jako petent czasami rozkładam ręce z powodu niekompetencji, braku elementarnej wiedzy a o chęciach do pracy już nie wpomnę robią bo im karzą.W szczególności tyczy się to starszych wiekiem urzędników ci to chyba rozumem zostali w komunistycznym systemie.Albo sie wezmą do roboty albo niech szukają innej pracy.

    Odpowiedz
    IP: 80.52.xx3.xx8 
  • zuza_gość

    28.04.2011, 09:41

    absurd

    Sądziłam,że osoba,która obejmuje stanowisko urzędniczejest kwalifikowana pod względem profesjonalnej obsługi klienta.W końcu ta praca polega przede wszystkim na kontakcie z petentami.A tu się okazuje, że dopiero będą się tego uczyć.

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx9.xx4 
  • xxxxx_gość

    28.04.2011, 12:17

    znaczy się będą w końcu kulturalni ???????? nauczą się mówić proszę, dziękuję itp ;))) w końcu czemu to jednak tyle trwało ;)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx9 
  • anzi_gość

    28.04.2011, 12:46

    będą uczyć

    będą uczyć urzędnika profesjonalnej obsługi klienta, kodeksu etycznego! Skąd on się zatem tam znalaz !!??, pytam

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx8 
  • harjokari_gość

    28.04.2011, 14:41

    Urzędników nie bierze się z jakiejś szkoły czy uczelni, do urzędów do pracy przychodzą znajomi, znajomi radnych, znajomi zwierzchników, koledzy i koleżanki itp. Zbigu został naczelnikiem, bo mu daleko do Kwidzyna było. Konkursy są, tak, owszem, oczywiście, ale wygrywa się jak za komuny. Może być kilkunastu dobrych kandydatów, ale wygrywa jeden. Ten naj.... bardziej znajomy.

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xxx 
  • była urzędniczka_gość

    28.04.2011, 16:25

    święte słowa harjokari

    święte słowa harjokari

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6 
  • kandydat_gość

    28.04.2011, 17:59

    rekrutacja w UM

    60 kandydatów na jedno stanowisko wykształcenie każdy napewno wyższe choć kryteria (średnie) w tym kandydatka z białego baraczka UM w białej bluzeczce też pisze test,który zna nie ma watpliwości. I dalej 5 kandydatów wyłonionych z tych 60-ciu i dalej ta ,ktora przyszła z baraczku UM i ta zostaje pracownikiem UM Wydz.Finansowy .Dlaczego zostaje bo rekrutacja w UM to wogóle formalność bo tak mówią przepisy o naborze,a tak naprawdę to wielka ściema i tak wygląda nabór wUM. Dziewczyna w białej bluzeczce napewno krewna ,znajoma , protegowana ,a reszta ,która ma kwalifikacje jest po terningach w kontaktach międzyludzkich ma certyfikaty dalej szuka pracy bo nie jest nikogo znajomą.

    Odpowiedz
    IP: 83.27.xx7.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.