750-lecie Miasta Tczewa (fot. archiwum)
Tczew - Zagraj w halówkę z okazji 750-lecia miasta

Zagraj w halówkę z okazji 750-lecia miasta

Prezydent Miasta Tczewa oraz Powiatowy Ośrodek Sportu w Tczewie organizuje Halowy Turniej Piłki Nożnej o puchar prezydenta miasta Tczewa z okazji 750-lecia Miasta Tczewa.

Turniej odbędzie się 7 lutego 2010 roku w hali widowiskowo - sportowej II LO w Tczewie ul.Kr.Marysieńki 10.
Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w/w turnieju bardzo serdecznie zapraszamy. Zgłoszenia przyjmowane są do 31.01.2010r. pod nr tel. 502-454-754 (Tomasz Tobiański).

Ilość drużyn ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia oraz uiszczenie wpisowego 100 zł od drużyny. W Zależności od ilości zgłoszeń zostanie ustalony system rozgrywek oraz czas gry. Bardzo serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w turnieju, popularyzacji futsalu oraz uświetnienia jubileuszu 750-lecia Miasta Tczewa.

Harmonogram rozgrywania spotkań:

1.9.00 (Gr.I 1-2) TEAM TCZEW - UNIA TCZEW
2. 9.20 (Gr.I 3-4) CZEKOLADOWY CZAR - HUBER + SUHNER
3. 9.40 (Gr.II 1-2) ARGON - BROWAR TEAM
4. 10.00 (Gr.II 3-4) TCZ – EBROGYM
5. 10.20 (Gr.III 1-2) GRYF TCZEW - YOUNG BOYS 00
6. 10.40 (Gr.III 3-4) NIEBIESCY - FC ZNAJOMI
7. 11.00 (Gr.I 2-3) UNIA TCZEW – CZEKOLADOWY CZAR
8. 11.20 (Gr.I 4-1) HUBER + SUHNER - TEAM TCZEW
9. 11.40 (Gr.II 2-3) BROWAR TEAM - TCZ
10. 12.00 (Gr.II 4-1) EBROGYM - ARGON
11. 12.20 (Gr.III 2-3) YOUNG BOYS 00 - NIEBIESCY
12. 12.40 (Gr.III 4-1) FC ZNAJOMI - GRYF TCZEW
13. 13.00 (Gr.I 1-3) TEAM TCZEW – CZEKOLADOWY CZAR
14. 13.20 (Gr.I 2-4) UNIA TCZEW - HUBER + SUHNER
15. 13.40 (Gr.II 1-3) ARGON - TCZ
16. 14.00 (Gr.II 2-4) BROWAR TEAM - EBROGM
17. 14.20 (Gr.III 1-3) GRYF TCZEW- NIEBIESCY
18. 14.40 (Gr.III 2-4) YOUNG BOYS 00 - FC ZNAJOMI

Mecze finałowe:
19. 15.00 Zwycięzca GR I – Zwycięzca Gr. II
20. 15.25 Zwycięzca GR II – Zwycięzca Gr. III
21. 15.50 Zwycięzca GR III – Zwycięzca Gr. I

16.20- podsumowanie wręczenie nagród
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (20)
Dodaj komentarz

  • gość_gość

    13.01.2010, 11:29

    Zagraj w halówkę z okazji 750-lecia miasta...............Prezydent Miasta Tczewa oraz Powiatowy Ośrodek Sportu w Tczewie organizuje Halowy Turniej Piłki Nożnej o puchar prezydenta miasta Tczewa z okazji 750-lecia Miasta Tczewa......................... Prezydent organizuje o puchar Prezydenta itd , itd ...ZAPŁAć - STÓWĘ .......taki żart dla mieszkańców, chcesz zagrać Tczewiaku z okzaji ????? TO ZAPŁAĆ ........ Ciekawe czy w niedawnym "II Turniej Samorządowców Powiatu Tczewskiego w Piłce Siatkowej o Puchar Dyrektora Powiatowego Ośrodka Sportu w Tczewie. " też płacili WPISOWE .!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx8.xx6 
  • Julka_gość

    05.02.2010, 12:24

    Do gościa

    Co teraz jest za darmo ?? Jak się zrzuci kilku zawodników to i stówka się znajdzie zamiast browarka przyniesionego na halę;))

    Cytuj
    IP: 88.199.xx0.xx2 
  • +1

    t_gość

    13.01.2010, 13:45

    nie przesadzaj człowieku dobrze że chociaż cos jest organizowane nie musisz grac jak nie chcesz a krytykowac każdy potrafi. stówa to nie jest jakaś wielka suma 10 zawadników x10 zł i masz wpisowe. nie kupisz dwóch browarów w pubie to cie bedzie stac .

    Odpowiedz
    IP: 83.15.xx3.xx0 
  • +1

    dlaczego?_gość

    13.01.2010, 15:09

    !!!!!!!!!!

    Uwielbiam tę małomiasteczkową logikę człowieku - men "dobrze że chociaż cos jest organizowane... " wyobraź sobie ,że płacisz za obchody 750-lecia Miasta Tczewa , za utrzymanie obiektów oświatowo-sportowych, pensje tym panom itd. Nie o kwotę tu chodzi ,a zasadę ps. płacili WPISOWE odpowiedź NIE .

    Cytuj
    IP: 83.11.xx8.xx6 
  • +1

    ;]_gość

    13.01.2010, 19:45

    ;]

    Przesada . Płacić za coś co powinno być darmowe .

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx0 
  • +1

    wioslarz25_gość

    15.01.2010, 07:18

    Panowie radni... chyba coś się wam pomyliło... mam płacić za tego typu turniej ? Przecież są to obchody miasta. więc raczej nie powinno być żadnej opłaty... wyjątek -> kasa idzie na szczytny cel.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx4.xx6 
  • +3

    adam_gość

    15.01.2010, 09:32

    Ludzie co wy macie za dym??? czy ktoś wam KARZE grać??? przecież to jest tylko dla chętnych. Jak jest turniej - źle, nie było by - jeszcze gorzej. Co raz więcej dziwaków w Tczewie. Zresztą narzekacie Ćwoki i ..... a i tak przyjdziecie.

    Odpowiedz
    IP: 79.188.xx0.xx0 
  • Łukasz

    15.01.2010, 15:38

    100 zł to nie tragedia, więc nie rozumiem osób negatywnie wyrażających się o turnieju. Na pewno będzie fajna impreza, szkoda tylko, że tak rzadko w Tczewie są organizowane takie turnieje.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Andrzej_gość

    15.01.2010, 16:29

    ....

    Nie rozumiesz - bo nie ma tu komentarzy negujących TURNIEJ tylko pomysł pobierania opłat . Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 83.25.xx5.xx4 
  • Anonimowy_gość

    16.01.2010, 08:27

    moim zdaniem 100 zl to nie sa wielkie pieniadze . wkoncu jak idziecie pograc zima na hale w cokolwiek tez musicie placic za wynajecie za np 2 godziny .

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx4.xx3 
  • -1

    adrian_gość

    16.01.2010, 19:50

    .

    to jest żałosne, poprostu żenada

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • +1

    Marcel_gość

    18.01.2010, 23:42

    WItam. Jak ja organizowałem wraz ze znajomymi turniej w II LO w Tczewie dla osób do rocznika 1988 to jakoś zadnego wpisowego nie rządałem. A nagród było mnóstwo i profesionalni sędziowie. Widocznie taka bieda w kasie miasta ze trzeba płacić za granie na 750-lecie Tczewa. I nie chodzi ze jak nie chcesz płacić to nei graj, chodzi o zasadę. Miasto organizuje, miasto znajduje sponosra, miasto nie wprowadza wpisowego. Proste.

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx2.xx8 
  • +3

    jajo_gość

    19.01.2010, 08:42

    100 dla Samborka

    ja też myślę ze to miasto powinno sponsorować i nie chodzi o to ze będzie to 100 czy 1 A w ogóle to były już turniej w tej szkole STONE coś tam Romana Liebrechta guru Tczewskiego sportu

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xxx.xx7 
  • iwona_gość

    26.01.2010, 23:01

    normalnie oni są niepowazni ze za turniej trzeba placic tyle kasy ciekawe ilu bedzie chętnych

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx1.xx9 
  • Anonimowy_gość

    27.01.2010, 14:06

    Chetnych z tego co wiem bylo bardzu wielu . 100zl dla druzyny to nie sa jakies wielkie pieniadze !! wystarczy wystawic 10 osob do gry i po 10 zl kazdy sie zrzuca . Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx6.xx1 
  • -2

    mateja_gość

    29.01.2010, 16:06

    Szczerze mowiac smiesza mnie kometarze osob , (ogolnie rzecz biorac negatywnie nastawionych ) do tej ciekawej inicjatywa Pana Tobianskiego. 100 zl , o ktore toczy sie niekonstruktywna dyskusja w dzisiejszych czasach nie jest kwota astronomiczna!! Za wynajecie hali placi sie rowniez ok 80 - 120 zl , (zalezy gdzie), a dodac trzeba ze kazdy zespol ma zapewnione 54 minuty gry!! Jezeli ktos jest inteligentny potrafi sobie sam odp na pytanie dlaczego jest wpisowe, dziwi mnie tylko dlaczego tak male skoro na normalnych turniejach placi sie o wiele wiecej, ale tego pewnie to forym by nie wytrzymalo! (Pamietac nalezy, o oplacie na hale, sedziow, nagrody , napoje , sale) Jezeli, ktos ma jakies pretensje prosze skontaktowac sie z UM i zapytac jak wielki jest udzial w ww. imprezie!! Kazdy ma zawsze jakies pretensje i problemy, ludzie obudzcie sie w koncu, nie zyjemy w latach 80 - tych i nie znajdziemy wielu osob , ktorzy robia cos w czynie spolecznym , i nie wcale z ekonomicznego punktu widzenia, tylko dlatego , ze nikt tego nie szanuje i nie potrafi powiedziec zwuklego dziekuje!! Docencie inicjatywe, bo przez dluzszy okres w naszym miescie czegos takiego brakowalo!! Czekam na kolejne kroki... m.in. lige futsalu lub rozgrywki na sztucznej trawie , ktore z pewnoscia beda cieszyc sie wielkim zainteresowaniem! pozdrawiam prawdziwych fanowi oraz pasjonatow pilki noznej, do zobaczenia na boisku:)

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx2.xx5 
  • +1

    galeria _gość

    30.01.2010, 11:54

    kochani zblizaja sie wybory a reklama kosztuje

    Odpowiedz
    IP: 95.222.xx4.xx8 
  • Julka_gość

    05.02.2010, 12:20

    Turniej

    Ciekawe kto wygra :)) Może Jung Boys albo Czekoladowy czar ?? :))

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx0.xx2 
  • +1

    Marcel_gość

    07.02.2010, 22:41

    Przeciez ten turniej miasto organizowałeo, wiec miasto płaci sobie za hale, sedziów i fuduje nagrody a nie z wpisowego. Logicznie trzeba myślec a nie ze hala kosztuje. Skoro miasto mialo to w planie to przenzacza na o pieniadze a nie ze jeszcze drużyny musza płacić. BTW: Wybory sie zblizają to nawet niby liga halowa ma być, ale kiedy w kwietniu to raczej nie poważne.

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx5.xx5 
  • 750 _gość

    08.02.2010, 12:33

    lat

    Powiatowy Ośrodek Sportu w Tczewie uświetnił obchody 750-lecie turniejem za , który zapłacili uczestnicy teraz następne 750 lat można nic nie robić - no może obieca się to i owo przed wyborami (liga futsalu lub inne ) i znowu wybiorą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gratulacje - manipulacje !!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.