tczew - tcz.pl logo
user_ico
Nie jesteś zalogowany!
Zaloguj się lub zarejestruj się w serwisie
Dziś jest poniedziałek, 5 grudnia 2016r, godz. 01:30
Imieniny:
Informator: Zmiany w podatkach 2017 r. - spotkanie informacyjne, autor "Dom Przedsiębiorcy w Tczewie" dodaj własną informację
Wiadomości: Sport
Więcej : Wiadomości  |  Co będzie  |  Sport  |  Telewizja  |  pogoda - tczewPogoda

Futsal. Dzieci Tartanu wciąż na prowadzeniu

Opublikowano: poniedziałek, 21.02.2011, 07:55. Ilość komentarzy: 32

Zmień rozmiar tekstu: A A A

Wyniki V kolejki (rewanżowej) Ligi Futsalu Powiatu Tczewskiego

V kolejka (rewanżowa 20.02.2011)

1. LZS Ajagore - Quchnia Smaq (przełożony)

2. Meblex - D.S. Systemy Grzewcze 4-5 (3-2)
Strzelcy bramek:
Meblex: Bartosz Szweda (2), Paweł Żelechowski (1), Kamil Lisewski (1).
D.S. Systemy Grzewcze: Marek Czarnecki (3), Kamil Nowaczyk (1), Adam Sobieraj (1).
Napomnienia:
Marek Czarneki (D.S. Systemy Grzewcze), Sławomir Kwaterowski (D.S. Systemy Grzewcze), Paweł Żelechowski (Meblex), Adam Sobieraj (D.S. Systemy Grzewcze).
Wykluczenia:
Paweł Dirda (Meblex)

3. Piekarnia J.Wąs - AlfaTravel 5-7 (0-3)
Strzelcy bramek:
Piekarnia J.Wąss: Radosław Kolasa (3), Wojciech BieszkaJacek (1), Mateusz Wołoszyk (1).
AlfaTravel: Piotr Malkowski (3), Dawid Krawcewicz (2), Łukasz Rataj (1), Łukasz Ślizewski (1)
Napomnienia:
Dawid Krawcewicz (AlfaTravel).

4. T.C.Z. - Stalco 4-1 (3-0)
Strzelcy bramek:
T.C.Z.: Przemysław Neubauer (3), Rafał Bronk (1).
Stalco: Artur Olszewski (1).
Napomnienia:
Przemysław Neubauer (T.C.Z.).

5. Dzieci Tartanu - Resteks 6-3 (4-2)
Strzelcy bramek:
Dzieci Tartanu: Adam Prusaczyk (2), Rafał Wszołek (2), Mateusz Wiącek (1), Krzysztof Stefański (1).
Resteks: Jacek Radziszewski (1), Maciej Bylicki (1), Marcin Korda (1).
Napomnienia:
Krzysztof Zaradny (Dzieci Tartanu), Mateusz Wiącek (Dzieci Tartanu), Rafał Wszołek (Dzieci Tartanu).

Tabela Ligi Futsalu Powiatu Tczewskiego sezon 2010/2011

L.p. Drużyna M Pkt Z R P Bramki Bilans
1. Dzieci Tartanu 14 39 13 0 1 81:32 49
2. Meblex 14 33 11 0 3 113:55 58
3. Resteks 14 25 8 1 5 63:46 17
4. D.S. Systemy Grzewcze 14 25 8 1 5 61:51 10
5. LZS Ajagore 13 24 8 0 5 74:64 10
6. T.C.Z. 14 20 6 2 6 59:50 9
7. AlfaTravel 14 19 5 4 5 58:66 -8
8. Piekarnia J.Wąs 14 12 4 0 10 54:75 -21
9. Quchnia Smaq 13 6 2 0 11 33:75 -42
10. Stalco 14 0 0 0 14 30:113 -83

Klasyfikacja najlepszych strzelców LFPT

25 bramek - Patryk Tutkowski (LZS Ajagore);
22 bramek - Kamil Nowaczyk (D.S. Systemy Grzewcze);
21 bramek - Jacek Radziszewski (Resteks);
20 bramek - Wojciech Bieszka (Piekarnia J.Wąs);
19 bramek - Bartosz Szweda (Meblex);
17 bramek - Paweł Żelechowski (Meblex);
14 bramek - Adam Prusaczyk (Dzieci Tartanu);
13 bramek - Marek Czarnecki (D.S. Systemy Grzewcze);
12 bramek - Mateusz Sroka (Dzieci Tartanu), Karol Łucarz (Quchnia Smaq), Mateusz Wiącek (Dzieci Tartanu), Marcin Korda (Resteks), Przemysław Neubauer (T.C.Z.), Piotr Malkowski (AlfaTravel);

Terminarz Ligi Futsalu Powiatu Tczewskiego - runda rewanżowa

VI kolejka (27.02.2011)
16.00 Stalco - Piekarnia J.Wąs
16.50 D.S. Systemy Grzewcze – T.C.Z.
17.40 Meblex - Quchnia Smaq
18.30 AlfaTravel – Dzieci Tartanu
19.20 Resteks - LZS Ajagore


Ligę Futsalu Powiatu Tczewskiego wspierają:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, Urząd Miasta w Tczewie, CWRDW - "Fabryka Sztuk", ZWiK Tczew.

Organizator Powiatowy Ośrodek Sportu w Tczewie
drukuj
Artykuł przeczytano 2697 razy ( i )
prześlij dalej
    Wróć do: Sport
dodaj do ulubionych   
Czytaj w Tcz.pl:
Tczew - Strażackie ćwiczenia na wieżowcach
Więcej w dziale "Sport":
 
Opinie i komentarze (32)   Zmień kolejność
 
Brak zdjęcia
-1
co to było! ~ www._gość
IP: 88.199.xx2.xxx
Data: 21.02.2011, 09:25
Meblex - D.S. Systemy Grzewcze 4-5 (3-2) trzech na siedmiu i prawie remis
Brak zdjęcia
-3
Tell me why?? ~ BigBrother_gość
IP: 87.204.xx7.xx8
Data: 21.02.2011, 10:07
Przełożony mecz? Ajagore wyszło z inicjatywą, żeby nie przegrać przez vo?? Czy z jakiego powodu? Czy Kuchnia miała dłuższą imprerzę?
Brak zdjęcia
+10
_gość
IP: 83.11.xx8.xx9
Data: 21.02.2011, 10:39
beznadziejna organizacja!!!!!!!jak można przekładać mecz nie informując wcześniej zawodników!!??
Brak zdjęcia
+3
Marcel_gość
IP: 153.19.xx2.xx5
Data: 21.02.2011, 13:48
Zgadzam sie z przedmówcami, mimo ze jestem tylko kibicem, wedle mnie głupota jest organizowanie turnieju psudosiatkówki i nie wyrobienie sie w czasie. Pytanie kto zapłaci za ta godzinę kiedy trwała siatkówka a nie liga halowa. Pewnie organizatorzy myśleli ze mecze beda wszystkie po 2-0 i do domu. A swoja droga przekazanie informacji drużynie Qchnia Smaq ze mecz przełożony to tez pełna amatorszczyzna. I ciekawe kiedy zostanie rozegrany ten mecz bo zawsze znajdzie sie ktos komu termin nie bedzie pasował, a zanda z ekip nie powinna sie godzic na granie jednego dnia 2 spotkan. No i jak mozna grając 2+bramkarz na 4 + bramkarz...prawie przegrac mecz, a wygrac tylko dzieki bramce samobójczej.
Brak zdjęcia
0
Marcelu ~ QQ13_gość
IP: 77.253.xx5.xx8
Data: 26.02.2011, 11:48
Dla Twojej informacji, cala sprawa znalazla szczesliwy final, bo przelozony mecz mial sie odbyc w piatek wieczorem, ale ze Meblex dal walkowera, to zagramy w ich terminie a w piatek dostalismy hale na godzine do pokopania, takze rehabilitacja przyjeta. Ale dzieki za poparcie!
 
Brak zdjęcia
-4
ja_gość
IP: 83.16.xx5.xx0
Data: 21.02.2011, 14:09
Jaki pseudomecz siatkówki? Liga piłki siatkowej tak samo "amatorska" jak liga futsalu. Tak samo siatkarze mają prawo do poślizgu. O co halo, pytam? Nie pierwszy i nie ostatni raz zapewne jakieś zawody się przedłużają, nie pierwszy i nie ostatni raz mecze trzeba przekładać. Lepiej jak hala tętni życiem, niż miała by świecić pustkami.
Brak zdjęcia
0
xxx_gość
IP: 79.190.xx7.xx4
Data: 21.02.2011, 14:30
nie przesadzaj ze systemy grzewcze prawie przegrali.kontrolowali caly mecz z meblexem.a poza tym ci z meblexu to podobno zawodowcy wiec nie wiem czego ty oczekujesz.fajnie graja poza tym smiesznym bramkarzem.on jest klaunem a nie zawodnikiem
Brak zdjęcia
0
Poslizg ~ QQ13_gość
IP: 77.253.xx5.xx8
Data: 26.02.2011, 11:41
Uderz sie w glowe! Do "poslizgu" kazdy ma prawo, i z tym sie zgodze, ale "poslizg, to wg. mnie 15-20 min. a nie 1,5 godziny!!! Czyli pewnie caty turniej mial 1/3 czasu "poslizgu"! Ja tez bym chcial, zeby w lidze futsalu sedziowie "slizgali" kazdy mecz o 10-15 min.
 
Brak zdjęcia
0
Zawodowcy ~ QQ13_gość
IP: 77.253.xx5.xx8
Data: 26.02.2011, 11:54
Oddaj honor i przyjmij do wiadomosci, ze w Meblexie juz nie ma "zawodowcow", dlatego wlasnie graja w niepelnym skladzie, bo "zawodowcy" odeszli. Graja w 3 dzieki ambicji i za to im chwala!
 
Brak zdjęcia
-2
seba_gość
IP: 178.182.xx8.xx1
Data: 21.02.2011, 17:41
powiedz to didiemu w twarz kozaku a ie w necie sie napinasz
Brak zdjęcia
-2
seba_gość
IP: 178.182.xx8.xx1
Data: 21.02.2011, 17:48
a może stalco by w 7 zagrało wtedy może by coś wygrali
Brak zdjęcia
0
bramka dla J.Wąssss... ~ kk_gość
IP: 109.207.xx7.xx9
Data: 21.02.2011, 19:08
a kto to taką piękną bramkę nr 4 dla Piekarzy strzelił, normalnie bramka marzenie....??? Tylko pozazdrościc takiego zawodnika drużynie Wąsss.... Pozdro-hehe
Brak zdjęcia
0
LoL_gość
IP: 84.38.xx0.xxx
Data: 21.02.2011, 20:24
Skromnością to Ty nie grzeszysz! Ja się pytam, kto tak Ci piłkę wyłożył ? :)
 
Brak zdjęcia
0
Kibic_gość
IP: 195.74.xx1.xx2
Data: 21.02.2011, 20:30
jak D.S. Systemy Grzewcze mogli strzelic 5 bramek skoro 1 bramka była samobójcza? marek ma chyba za duze wzgledy u sedziów dzieki temu wygrali...brawo meblex
Brak zdjęcia
0
Didi_gość
IP: 84.38.xx9.xx4
Data: 21.02.2011, 20:52
Widzimy sie w nastepny weekend na hali i powiesz mi to prosto w oczy lamo :)
Brak zdjęcia
+5
_gość
IP: 109.197.xx1.xx7
Data: 21.02.2011, 21:56
Dirda wiecej kultury.i ucz sie ............
Brak zdjęcia
0
_gość
IP: 83.25.xx7.xx1
Data: 21.02.2011, 22:04
zamiast narzekac na stalco zglosilbys sie do ligi zorganizowal druzyne zaplacil i wtedy moze z ciebie ktos by sie posmial cwaniaku
Brak zdjęcia
-7
Didi_gość
IP: 84.38.xx9.xx4
Data: 21.02.2011, 22:48
Jesli Twoją "kulturą" jest napinanie sie na Tcz.pl to gratki Bocie ... Chyba ze to jest szczyt twoich mozliwoscie intelektualnych , ktorych posiadasz nie wiecej niz pchła w twoich wlosach :P ale pozdro.... :)
Brak zdjęcia
+2
do kibic ~ do kibic_gość
IP: 79.188.xx0.xx0
Data: 22.02.2011, 09:26
Chyba nie znasz przepisów. Na hali nie ma bramek samobójczych. Bramka zaliczona jest dla tego kto ostatni z przeciwnej drużyny strzelał lub podawał.
Brak zdjęcia
+1
gosc_gość
IP: 109.207.xx5.xx3
Data: 22.02.2011, 19:20
nie wazne jak ale liczy sie zwyciestwo.brawo D.S SYSTEMY GRZEWCZE
Brak zdjęcia
-1
_gość
IP: 83.11.xx1.xx5
Data: 23.02.2011, 16:28
Myśle,że ważne "jak"! Wygrali bo grali 5 na 2 w przeciwnym wypadku nie byłoby takiego wyniku...Więc w tym wypadku to jest przypadek i zarazem szczęście D.S, a nie umiejętności!!!
 
Brak zdjęcia
+3
JA TAKI FAJNY GOSC..._gość
IP: 109.207.xx5.xx3
Data: 22.02.2011, 19:29
PRAWDA KTOS NIE ZNA PRZEPISOW CHYBA.SAMOBOJCZYCH BRAMEK NIE MA NA HALI.MEBLEX MIAL SWOJE SZANSE ALE BARTOSZ NIE WYKORZYSTAL KARNEGO A UWAZAJA GO ZA GWIAZDE MEBLEXU
Brak zdjęcia
+1
_gość
IP: 109.197.xx1.xx7
Data: 22.02.2011, 22:03
Jak sie DIDI napjal nawet pchly w glowie widzial
Brak zdjęcia
-7
john_gość
IP: 83.11.xx9.xx4
Data: 23.02.2011, 07:26
Jaki poślizg Ligi Siatkówki? Hala była wynajęta do zakończenia turnieju, a więc gdyby skończył się o 20.00 to PSEUDO PIŁKARZYKI weszliby.... po 20.00!!!! Trochę szacunku dla innych dyscyplin niż beznadziejna kopana!!!!!!!!!!!!! Pozdrowienia dla wszyskich KOPACZY, wśród których zdarzają się normalni sportowcy, ale,,,,,,, rzadko!!!!!!!
Brak zdjęcia
+2
??? ~ do john_gość
IP: 87.204.xx7.xx8
Data: 23.02.2011, 08:43
nędzna prowokacja, tak wogóle gratulacje masa kibiców oglądała wasze wyczyny w tej pseudo lidze...!!!
 
Brak zdjęcia
-4
do ??? gość ~ john_gość
IP: 83.11.xx9.xx4
Data: 23.02.2011, 12:04
W tej "pseudo lidze" grają zawodnicy, których wyszkolenie techniczne w swojej dyscyplinie przerasta o lata świetlne umiejętności piłkarzy kopanych. Ta masa kibiców.... nikt ich nie zapraszał, a poza tym i tak pewnie nie rozumiała o co chodzi!!!!!!!!!!! Czekali na wielkie emocje kopania... co popadnie!
Brak zdjęcia
-2
do gościa_gość
IP: 109.207.xx1.xx1
Data: 23.02.2011, 17:27
widzę, że na lekcji matematyki nie byłeś najpilniejszym uczniem. Systemy grały 5 na 3 jakbyś nie wiedział. Owszem, zwycięstwo wisiało na włosku, ale udało się zdobyć 3 punkty.
Brak zdjęcia
-2
do gosc ~ gosc_gość
IP: 109.207.xx5.xx3
Data: 23.02.2011, 20:39
tak umiejetnosci sa wazne bo gwiazda meblexu ma wilelke umiejetnosci a nie strzela karnego wiec cos z zawodowcami jest nie tak.dalej licza sie 3 punkty dla D.S SYSTEMY GRZEWCZE.brawo chlopaki
Brak zdjęcia
+2
boss ~ boss_gość
IP: 109.207.xx6.xx9
Data: 23.02.2011, 21:35
szkoda,że w Systemach zabrakło jednego zawodnika!!!nie wiem jak on się nazywa.
Brak zdjęcia
+4
Napinka ~ karanka_gość
IP: 89.200.xx5.xxx
Data: 24.02.2011, 12:36
Wszyscy sie napinacie tak na ten Meblex... Dajcie sobie na luz bo wole ogladac mecze jak graja w 3 niz inne kopaniny.
Brak zdjęcia
+2
napinka_gość
IP: 78.88.xx4.xx0
Data: 24.02.2011, 18:47
masz rację. szczególnie mi się podobał z resteksem jak przegrali 2-11.
 
Brak zdjęcia
+1
Napinka ~ karanka_gość
IP: 89.200.xx5.xxx
Data: 25.02.2011, 12:01
i w tym meczu bylo wiecej ciekawych akcji niz w pozostałych
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym - tutaj.
Dodaj nowy komentarz:

Uwaga!
Wszystkie komentarze niezwiązane w żaden sposób z artykułem w tym dziale, a także komentarze zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie zostaną dodane.


Imię, login, pseudonim, nick (max 30 znaków):
 _gość

Temat komentarza (max 50 znaków):

*Treść komentarza (znaczniki HTML wyłączone):
 
znajdź w tym dziale
znajdź w tym dziale
 
ranking i gorący temat
ranking i gorący temat
O tym się mówi: 
 
najnowsze
Tczew - Pogoń Tczew Pogoń zaprasza na treningi (0)
04.12.2016, 18:15
Tczew - LFPT 2016 VI kolejka Futsalu (2)
03.12.2016, 22:01
Tczew - Mikołajkowy Turniej Piłki Nożnej Mikołajkowy Turniej Piłki Nożnej (2)
29.11.2016, 00:00
Tczew - Futsal 2016  Futsal po piątej kolejce (6)
28.11.2016, 07:59
Tczew - Strzał w dziesiątkę Decki Pelplin (2)
27.11.2016, 19:46
 
ostatnio komentowane
ostatnio komentowane
Tczew - LFPT 2016 VI kolejka Futsalu (2)
04.12.2016, 12:11
Tczew - Mikołajkowy Turniej Piłki Nożnej Mikołajkowy Turniej Piłki Nożnej (2)
01.12.2016, 17:00
Tczew - Dzień Sportu w LubiszewieRodzinny Dzień Sportu w Lubiszewie (6)
01.12.2016, 00:38
Tczew - Futsal 2016  Futsal po piątej kolejce (6)
30.11.2016, 13:08
Tczew - Strzał w dziesiątkę Decki Pelplin (2)
29.11.2016, 19:28
 
 
kalendarz wydarzeń
Grudzień 2016
  • Pn
  • Wt
  • Śr
  • Cz
  • Pt
  •  Sb
Zobacz cały kalendarz imprez i wydarzeń
Organizujesz wydarzenie kulturalne,
muzyczne, sportowe lub inne?

 

Copyright © 2001-2016 Tczew - TCZ.PL Sp. z o.o. Internetowy Serwis Informacyjny Miasta
Kontakt: kontakt@redakcja.tcz.pl. Adres: ul. Hanny Hass 4, 83-110 Tczew