Załoga Piotr Nawrocki/Michał Jacniacki powróciła z I rundy Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów w dobrych nastrojach. 2 miejsce w klasie na początek sezonu daje satysfakcję.
38 edycja Rajdu Monte Karlino zainaugurowała sezon PPAiK 2012. Rajd Monte Karlino to jedna z najstarszych imprez rajdowych dla amatorów w Polsce oraz flagowa impreza Automobilklubu Koszalińskiego. Po raz pierwszy rozegrano go w 1971 roku. Frekwencja tegorocznej imprezy była rekordowo wysoka. Do mety dotarło 66 z 75 dopuszczonych załóg. W piątek (23 marca) przeprowadzono badanie kontrolne oraz zawodnicy zapoznali się z trasą. Następnego dnia rozpoczęło się ściganie. Próby sprawnościowe rozgrywane były na ulicach centrum Koszalina, w Karlinie, Białogardzie oraz na terenach lotniska w Zegrzu Pomorskim. Uroczysty start, otwarty dla kibiców park serwisowy oraz meta rajdu zlokalizowane były przed koszalińskim Ratuszem.
Klasa była mocno obsadzona, mieliśmy 15 rywali. Podczas drugiej pętli udało się poprawić drobne błędy nawigacyjne z pierwszych przejazdów, co zaowocowało dobrym rezultatem. Mieliśmy do pokonania w sumie 13 odcinków specjalnych z czego dwie próby przebiegały po ulicach miasta: Karlino oraz kończący imprezę superoes po ulicach centrum Koszalina. Bardzo podobał nam się odcinek specjalny rozegrany w centrum Koszalina. Trudna technicznie trasa, trzy ciasne nawroty, sporo kibiców. Nowy samochód poskładany na tydzień przed startem spisał się bardzo dobrze pomimo chwilowej nerwowej sytuacji z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Zapraszamy na stronę załogi www.mprally.pl .
Oficjalna strona rajdu, trasy odcinków specjalnych oraz wyniki: www.montekarlino.pl
38 edycja Rajdu Monte Karlino zainaugurowała sezon PPAiK 2012. Rajd Monte Karlino to jedna z najstarszych imprez rajdowych dla amatorów w Polsce oraz flagowa impreza Automobilklubu Koszalińskiego. Po raz pierwszy rozegrano go w 1971 roku. Frekwencja tegorocznej imprezy była rekordowo wysoka. Do mety dotarło 66 z 75 dopuszczonych załóg. W piątek (23 marca) przeprowadzono badanie kontrolne oraz zawodnicy zapoznali się z trasą. Następnego dnia rozpoczęło się ściganie. Próby sprawnościowe rozgrywane były na ulicach centrum Koszalina, w Karlinie, Białogardzie oraz na terenach lotniska w Zegrzu Pomorskim. Uroczysty start, otwarty dla kibiców park serwisowy oraz meta rajdu zlokalizowane były przed koszalińskim Ratuszem.
Klasa była mocno obsadzona, mieliśmy 15 rywali. Podczas drugiej pętli udało się poprawić drobne błędy nawigacyjne z pierwszych przejazdów, co zaowocowało dobrym rezultatem. Mieliśmy do pokonania w sumie 13 odcinków specjalnych z czego dwie próby przebiegały po ulicach miasta: Karlino oraz kończący imprezę superoes po ulicach centrum Koszalina. Bardzo podobał nam się odcinek specjalny rozegrany w centrum Koszalina. Trudna technicznie trasa, trzy ciasne nawroty, sporo kibiców. Nowy samochód poskładany na tydzień przed startem spisał się bardzo dobrze pomimo chwilowej nerwowej sytuacji z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Zapraszamy na stronę załogi www.mprally.pl .
Oficjalna strona rajdu, trasy odcinków specjalnych oraz wyniki: www.montekarlino.pl
Artykuł wysłano na Tcz.pl
Komentarze (3) dodaj komentarz
Malwina_gość
28.03.2012, 12:01
Gratulacje
Powodzenia w całym sezonie, aby wszystkie eliminacje zostały ukończone na pudle.I oby w tym roku udało się zdobyć wymarzony tytuł mistrza!!!
Odpowiedz._gość
04.04.2012, 18:02
.
Można prosić o jakieś informacje o samym samochodzie ? Ile trwały przygotowania samochodu do takiego rajdu i czy koszta są wysokie ? oraz w co taki samochód powinien być wyposażony , jaką powinien mieć moc itp . Pozdrawiam i życzę sukcesów !
OdpowiedzPIT STOP SERWIS_gość
25.05.2012, 19:43
Przygotowanie samochodu
Jeśli interesuje cie , jak zacząć ile to kosztuje itd. najlepiej pojedź do warsztatu http://www.pitstopserwis.pl w Tczewie na górkach ul. Przemsyłowa 1 i zapytaj Macieja. Napewno wszystko ci wyjaśni i podpowie co i jak i gdzie itd..
Odpowiedz